Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 10.06.25 13:48 | 526x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje

Karoserie:

-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem

-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

Přední náprava:

-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči

Zadní náprava:

-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči

Interier:

-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu

Exterier:

-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem

Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13

Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500

Zadní brzdy:
- Beral obložení

-brzdova kapalina ATE 200

Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+

Motor:

Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje

-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou

-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg

Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

23:32:52
22.07.2015
Toušík
U tak hezkého auta a zas takové komentáře:/ Není lepší i to rovnou přesunou do hádek? Já už bych se hlavně vykašlal na to rozvádění jaká deska je lepší a nedej bože nejlepší.. Pokud brzdí někomu perfektně Osinek super! Pokud někomu něco jiného taky príma, pokud jsou tady paka který kupujou drahý desky a nehodlají to pochopit tak je stejně budou kupovat stále.
23:30:24
22.07.2015
Jirik_Tuňák1983
Tady se zase pokvikuje. 1
23:16:47
22.07.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 22.07.15 23:12:20: Já vím, taky tu buď on nebo m8 psali, že sériová deska hned blokuje kolo, což vyvrátil i MVM... Takže to pořád není žádný argument, mě se kola neblokují když nechci.
23:12:20
22.07.2015
Luky
-> Tuner#2: myslím že Vencův argument byl o lepší dávkovatelnosti, nebo tak něco
22:51:29
22.07.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin 22.07.15 22:20:15: Sériový Ferodo je děs.

-> vhml 22.07.15 22:20:39: Netuším kde. Diskuzí na to téma bylo mraky, ale na jediný argument si nepamatuju.

-> M@rtin 22.07.15 22:40:47: Pamatuju, ale při vší úctě Martine myslím že v Mostě ty brzdy dostali daleko víc na frak než na ringu. Pochybuju,. že jsi tam tak zahřál gumy a potažmo brzdy. 4 Nicméně jak už jsem psal, lepší teplotní odolnost jsem nikdy nepopíral, ale zároveň nechápu ten zásadní rozdíl v účinku, když i sériové deska dokáže na Škodovce fungovat na mezi adhere ohřátého semislicku.
upraveno 1x, naposled 22.07.2015 22:51:52
22:40:47
22.07.2015
M@rtin
-> Tuner#2: Pamatuješ Most 2010?
Na feldě jsem tam uvařil ATE desky na chlazených kotoucich ATE powerdisc. Loni na Ringu nová kombinace nechlazenych, pouze vrtanych Cimrmanech s DS2500 nebyl žádné problém. Takže bych lepší desky vůbec nezatracoval. Jen za studena teda pohvizdujou, ale to mi nevadí
22:34:23
22.07.2015
Antony - zrušená registrace
-> Čokin: Naprosto ti rozumím, já bych potřeboval různý nastavení výšky podvozku 81
22:26:21
22.07.2015
Čokin
-> Antony: Njn, ale co když člověk jezdí pro rohlíky a občas to veme na okruh1 4
22:22:37
22.07.2015
Antony - zrušená registrace
-> Čokin: samozřejmě máš pravdu, ale řeší se normální použití, tj. mimo okruh, amat. soutěže apod 4
22:20:39
22.07.2015
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 22.07.15 22:13:56: hledej šmudlo 4

-> Čokin 22.07.15 22:20:15: posilovač by to především nechtělo žádnej.
upraveno 1x, naposled 22.07.2015 22:21:17
22:20:15
22.07.2015
Čokin
Nechci se Vám tady do toho nějak míchat chlapci, ale jezdím momentálně na předku Feroda serii na chlazených brembách a žádná brzdová brutalita to tedy není. V Brně po 3 kolech už to smrdělo a vadlo..... takže se chystám také na DSka. V normálnim provozu to brzdí to jo, ale na jízdní styl brzda - plyn si umím představit ostřejší brzdy. Dušan by mě určitě dal za pravdu, stím tedy že by to chtělo octavkovej posilovač.
22:14:17
22.07.2015
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: kdopak emigroval? 1
22:13:56
22.07.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 22.07.15 19:24:38: Omila porad to same, ale argument zadny. 4

-> Antony - zrušená registrace 22.07.15 21:59:49: To, ze DSka snesou vetsi teploty a na jednoduchem kotouci tim padem vydrzi vic jsem nikdy nezpochybnoval 4
22:01:13
22.07.2015
Eidy
-> Antony: Tady se sice válčí, ale každá armáda je na jiném kontinentu. 1
21:59:49
22.07.2015
Antony - zrušená registrace
-> Luky: ono jde o to, že na věc jsou dva úhly pohledu.
Venca má pravdu, že DS-ska snesou větší teploty a nevadnou, Honza zas, že ti to je jedno když i se serií jseš schopnej bloknout (semi)sliky . . .
19:24:38
22.07.2015
Luky
-> Tuner#2: technicky tý vaší detabě nerozumím, ale to jak to tady (tobě?) Venca několikrát vysvětloval jsem viděl na tyhlety vlastní oči
18:50:46
22.07.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 22.07.15 18:33:46: Nevim o tom. Rozdil v nastupu muze byt dan i davkovanim pravou nohou a nic vic to proste prinest nemuze...
18:33:46
22.07.2015
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 22.07.15 16:53:44: už jsem rozdíl v chování popisoval několikrát, ale ty ho vidět nechceš....
17:57:57
22.07.2015
Mates
-> Vena136: Chci je na zkoušku, určitě to bude brzdit o mnoho lépe než ty předchozí. Někdy jezdím taky ostřeji, za zkoušku nic nedám těch 2500,- i oželím už jsem přišel o víc, prodám pár dílů a mám desky zdarma.
Nic nového zlepšovat nechci, to bych musel začít odlehčovat jako Honza a ty peníze se mi za to už nechtějí dávat, vyhovuje mi stávající vzhled.
Neremcej 1, hlavně sprav auto a zjisti to, ať můžeme vyrazit.
upraveno 2x, naposled 22.07.2015 18:03:08
16:53:44
22.07.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 22.07.15 13:15:16: Mas pocit, ze zrovna ja s Venou se musime skladat na jedny desky? Letos jsem investoval do auta tolik, ze bych si za to koupil Tveho Sharana a jeste bys me musel doplatit, takze si laskave odpust sve trapne narazky. Ono kdyby jsi zkusil nekdy chlazene kotouce na predek, tak bys mozna nepotreboval DSka co snasi vetsi teploty a za studena moc nebrzdi.

A stale jsi me nikde a nikde neodpovedel v cem DSko muze brzdit lepe, kdyz s ATE muzu brzdit na hrane pokvikujici si gumy a pripadne ji i vetsi silou na pedal zablokovat? Bavim se o ohratem semislicku... Fakt to nechapu, zrejme DSko zvysuje adhezi pneumatiky 3
Extreme Tyres