Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 10.06.25 13:48 | 526x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje

Karoserie:

-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem

-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

Přední náprava:

-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči

Zadní náprava:

-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči

Interier:

-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu

Exterier:

-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem

Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13

Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500

Zadní brzdy:
- Beral obložení

-brzdova kapalina ATE 200

Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+

Motor:

Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje

-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou

-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg

Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

10:52:36
15.06.2015
Mates
-> Michal130: Čau Michale dík za tip, ale myslím, že nebude utržený, protože jsem to nedávno kontroloval.

-> Dušan: Podívám se na něj



-> Vena136: Právě že když přejíždím přes přejezd, tak se mi zdá celý řízení volné hrozně mlátí a cítím to i ve volantu. Takže to možná vypadá na řízení 8 . Asi dám ostré

Ložiska dám nový s kotouči, takže odpadne další tip ,ještě že na té nápravě není moc dílů, to bych hledal dlouho 1

Most je ovařený, Stabík podložen 10mm

Jinak jámu mám, takže mrknu, ale v řízení zjistím asi kulové. Na STK bych mohl dojet.

Benzín beru na OMW v Klatovech ,ale tohle je na 95 oct od Shellu. V nízkých jezdím taky s chudou směsí podle blikátka, ale než jsem je vyndal, projel jsem ji do vyšší ot.

Pokud bude hnusně, tak Běšiny jedu na kukačku s tátou a jezdím jen sobotu.
upraveno 1x, naposled 15.06.2015 10:53:58
10:35:21
15.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Mates: tak já nevím,jestli ho máš podloženej....pokud ne,tak se to mohlo utrhnout,ale zase pokud se roztrhne most,tak to nic nedělá,to zjistíš až očima 5 A tak výbavu vyhoď a máš to,...jinak cokoliv volnýho na předku by ti kopalo do volantu při přejetí nerovnosti.Jak ložiska (řešil jsem teď na zimovce),tak kuláky (řešil jsem předtím) a i svisláky (budu řešit asi po zimě,přecejenom tam jsou 27let 3)....ale všechno tohle poznáš na uskakujícím předku a hlavně volantu a opravdu stačí minimální vůle a je to slyšet a poznat.Klepe to jako kladívko na kovadlinku 1

Stabilizátor by musel být utržený celý,ale tak to by si poznal pohledem hned,..pak je možnost třeba ještě volnýho celýho řízení,to by taky klepalo.Ale tak vem to na STK pokud máš možnost a nech si s tim zavrtět,případně se můžeš zase někdy stavit,až bude hezky (Běšiny prochčijou jako vždycky) a koukneme na to na kanálu a eventuálně je možnost to opravit a taky bych se projel někdy v hezkym počasí...u vás jsou ty státovky v perfektním prostředí 4

No a svíčky nezabarvim,...a že by to bylo chudý si nemyslím,i když to nejede pořád 2 Ale tak já jezdím převážně na Plzeň a ty jsi řikal,že na Klatovi co?Možná mají malinko jiný složení,..já teda na Hnačov bral taky Klatovi,ale tak s ucpanou volnoběžkou se to mojí jízdou do 3000ot moc nezabarví,když jsem jel defakto pořád na chudou směs 8

A Běšiny budeš přes noc a nebo ne?Já zvažuju jenom sobotu a neděli,pátek by bylo už asi moc v tutom počasí...co si o plánování myslím raději nebudu řikat.Kdyby se sraz dělal v červenci na Sahaře,tak zaprší a křováci tam umrznou 3
upraveno 1x, naposled 15.06.2015 10:37:01
19:20:25
14.06.2015
Dušan
-> Mates: Stabilizator jak pises dela takovy divny zvuky jako volny svislaky.
19:19:43
14.06.2015
Michal130
-> Mates: Budeš mít utrženej držák stabilizátoru, ty 742/Rapid na to hodně při těch slalomech trpěj 4
Jinak máš hodně pěknou škodovku 25
17:10:45
14.06.2015
Mates
-> Vena136: To je divné, že nedosáhneš podobné barvy, osazený to budeš mít dobře, když ti to upaluje 1 .

Dneska jsem po měsíci zkontroloval tlak v pneu, neuchází i když jsou bez duší 2 , jsou nahuštěné dusíkem a utěsněné těsněním do dveří.

Mám jediný věští problém, něco mlátí v přední nápravě, teda pokud to není výbava v kufru, ale přijde mi že ne. Nemohl by mlátit stabilizátor? Jsou to kovové rány jako kdyby čepy, ale ty byly nové.
upraveno 1x, naposled 14.06.2015 19:13:11
22:15:44
12.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Mates: to mě řekni a já se k takový pěkný barvičce nedostanu 8 A o.k.,...tak se domluvíme ještě co a jak 5
16:17:27
12.06.2015
Mates
-> Vena136: Necháme je na Běšiny, ted o víkendu jezdím. Koukal jsem na svíčky a paráda 2 .
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 12.06.2015 16:17:27
15:57:59
12.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Mates: kotouče hotový 4 Ještě zpasuju ty šrouby a kdyby sis chtěl udělat třeba výlet....má teď být pěkně.Ale asi to necháme až na ty Běšiny co,...hlavně mě to připomeň 3
16:10:09
03.06.2015
Péďa17
-> Mates: Zatím jedu,mám dovču na sobotu a uvidím možná že bude i pátek dovolená
upraveno 1x, naposled 03.06.2015 18:26:28
11:21:03
03.06.2015
Mates
-> Péďa17: Dík Pepo, pojedeš na Běšiny?
21:52:12
02.06.2015
Péďa17
Pekny
18:55:00
02.06.2015
castrol
-> Mates: nevšimol som si 4
upraveno 1x, naposled 02.06.2015 18:55:20
18:49:58
02.06.2015
Mates
-> castrol: Jak jsem psal reflexní oranžová RS 3200. Musel jsem dodržet lakovací postup, aby trochu vydržela. Epoxidový základ, plnič, bílý podklad, 3 vrstvy barvy, 3 vrstvy laku

-> Kocvin: Díky, vypadá trochu originálně 1
18:37:50
02.06.2015
castrol
-> Mates: a co je to vobec za farbu ?
18:33:57
02.06.2015
Kocvin
-> Mates: Vypadá to zajímavě, originálně.. Mě se taky líbí :-)
18:21:28
02.06.2015
Mates
-> Eidy: Dík, zvykneš si a když ne, tak stejně ji denně nevidíš jako já 3 . Když jsem je lakoval, tak jsem valil oči, protože září na dálku a říkal si jak budou boží a s límci o 100% lepší 5 . Po nandání mě trochu přišla divná a myslel jsem si, že jsem na pouti, ale po čase jsem si zvyk 2
19:51:04
01.06.2015
Eidy
-> Mates: Za mě dobrý. Sice si nemůžu zvyknout na tu kombinaci s klasickou škodovkou, ale kola jako takový super. Zvyknu si. 4
19:44:00
01.06.2015
MajoLR
19:37:48
01.06.2015
castrol
-> MajoLR: biele delitka ? ty prasa 40
19:17:38
01.06.2015
MajoLR
-> Mates 01.06.15 18:15:48: ...netáááraj 2 , apolá sa s delítkami nedajú zrovnávať!4 157 Apolá sú lepšie urobené plecháče!40 47 157
Extreme Tyres