Škoda 105 L
Rok výroby 1987
najeto: 105000 km
postupně v letech 2010-2014 provedeny úpravy:
Podvozek
- kompletní zadní vlečná náprava z modelu 130L, vyztužena dle L/A
- tlumiče seriové,přitvrzené
- lité kola KN Meteor 2
- tvrdé silentbloky na přední nápravě
Brzdy
- komplet brzdová soustava ze škody 130
- kotouče i destičky Ferodo
Převodovka
- 5 rychlostí,stálý převod 4.22,zavařené trojkové kolo,vyměněny synchrony
Motor
- 781.136 bez úprav,stočený setrvačník dle L/A
- karburátor SEDR 3223
Slalom ČSAD Hodonín 2015
Martin / Škoda 105L - komentáře:
-> dakar.cz: ktorú?

A inak všetko najlepšie k včerajším meninám

-> dakar.cz: ani si sa nepochvalil ostatnym ze mas nove zadne svetla
-> 105LR: takže v sobotu? :-P
-> dakar.cz: takú ponuku nemôžem odmietnúť

-> 105LR: njn.. :-) však dojeď někdy mrknout. Tě tu provedu (i s odborným výkladem) a zkolaudujem to :-D
-> dakar.cz: veď práve, že sa jedná o garáž!

ja mať takú tak skáčem od radosti 3m do vzduchu....by som ju kolaudoval celý týždeň

-> 105LR: no nevím,jestli to stojí za nějakou kolaudaci :-) Je to jen garáž
-> dakar.cz: Tak čo si sťažuješ? Kolaudácia bude kedy?

-> dakar.cz: noo tak toto ti neodpustim

-> 105LR: jo,je,hlavně ju mám blíž
-> dakar.cz: tak ale táto je lepšia nie?
-> 105LR: :-D:-D:-D no taks to odhalil.. Musel sem se prestehovat :-(
-> dakar.cz: hej? tak ako je možné, že tam máš okno, ked máš tú istú garáž a tá mať okno nemôže

...to by si sa kukal susedovi do garáže

-> dakar.cz: ty máš novú garáž?

-> Hallky15: Díky,takové slova potěší :-) Mě se právě sériové škodovky tak líbí,že jsem vzhled nechtěl nijak měnit (teda až na ty kola). A nejvíc se mi líbí,když pod seriovým vzhledem je nadupaná technika. Ale k tomu mám ještě dost daleko :-)
-> Siisa: ja reku ze niekto pouzil mojich malych bicikovcov a ani o tom neviem
-> TT_daniel: Sranda

.