Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

17:11:28
31.10.2012
vhml
-> Eidy: jo takhle. Tak to jestli má klika radiální vůli 0,3mm tak je to fakt zralý na vyhození do šrotu.
14:44:58
31.10.2012
Eidy
-> vhml: to máš pravdu. Ale já mluvím o radiálním pohybu.
14:34:42
31.10.2012
vhml
-> Eidy: tomu čidlu přece musí bejt axiální posun 0,25mm úplně ukradenej ne?
14:22:36
31.10.2012
Eidy
-> Tuner#2: Ony ty motory byly stejný, ale jen do 1992. Pak to celý změnily. Jenže s těma starýma motorama je to skoro jako shánět díly na RS. Je jich žalostně málo a kdo vybírá, přebere.
Rozměrově to víceméně sedí, držáky motoru bych tam dal, ale vstup a výstup vody je úplně jinde a jinak, sací strana hlavy je úplně jiná, prsa jsou úplně jiný, má to větší zdvih na klice atd. Ale spalováky jsou stejný, takže vnitřek tam nasypat půjde. Zvětším zdvihovej objem o nějakých 50ccm z 1940 na 1990. Písty jsou jsou asi o 100g lehčí. Jen ještě nevím, jestli souhlasí příruba pro setrvák. Jinak by to mělo bejt v cajku.
-> vhml: Když vrazím šroubovák mezi blok a řemenici s ozubením pro čidlo, tak se o hejbe o 0,25mm. To nasvědčuje vylítanejm šálám. Na tom druhým motoru se to ani nehne. A když zeřídne olej, začne se tam klikovka mlít a pak čidlo nestíhá. Taková je moje teorie.
13:57:21
31.10.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 31.10.12 13:48:19: Jejda jejda, taže nepůjde jen zaměnit a otestovat v čem je problém? Tak doufám, že tohle už je poslední tažení a že to tentokrát bude už vítězné 4
13:56:51
31.10.2012
vhml
-> Eidy: a předmostovej problém nalezen?
13:48:19
31.10.2012
Eidy
Zima bude dlouhá a proto jsem si přivezl v neděli jinej motor z AR 164. Sice je jinej blok, hlava, vačky, prsa, vana, klikovka, ojnice a písty a vlastně všechno 40, ale to půjde dohromady. Vezmu vnitřek a nasypu to do současnýho bloku. Jak se v tom šťourám, tak mám podezření, že hlavní ložiska mají to nejlepší dávno za sebou. Jsem prostě pitomec. Skočil jsem na špek a teď za to platím.
Aspoň to složím sám a zvětším trochu hup a dám lehčí písty.
21:52:19
30.10.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 30.10.12 21:34:28: NJ ale ten má nápravy navařené jako motokára 4
21:36:40
30.10.2012
Milan 136
-> Eidy 30.10.12 21:34:28: 1
21:34:28
30.10.2012
Eidy
Tomuhle říkám tvrdej podvozek
Rauh Welt Porsche 930 Stella Artois
1
upraveno 1x, naposled 30.10.2012 21:34:37
13:30:22
27.10.2012
WMA - navigátor :)
-> U-Geen: prave ze to je uplne uzasne, jen me mrzi ze to tady pul roku ladil aby mohl jet do mostu a par dni pred se to zase poto...
22:42:25
26.10.2012
U-Geen
-> WMA - navigátor :): no co, holt vnesl do ceskeho auta trochu italskeho ducha :o)
20:15:14
26.10.2012
WMA - navigátor :)
-> Tuner#2: no a zase to prislo a nejezdi.... 8
00:48:45
04.10.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
Honzo, velka gratulace! Jak jsme si psali sledoval jsem to a v koutku duše doufal, ze pomůže doktor. Kdyz ani to ne, tak si říkám Most je stracen a pak to přišlo... Jsem moc rad a těším se na konec října 4
upraveno 1x, naposled 04.10.2012 00:50:15
13:16:22
02.10.2012
T
-> Eidy: : jo, takhle co píšeš to dává smysl...tak v zimě vačky a pak se uvidí na brzdě 40 4
12:44:56
02.10.2012
Eidy
-> T: no tak vzhledem k tomu, že jsou tam sériový a ještě zničený, tak určitě. Jasně, jsou to moje odhady, ale těch slibovaných 190 zpochybňovali i na AR fóru. On je ten motor našponovanej už v sérii. Si to vem, dvoulitr z roku 78 a 150 koní s osmiventilovou technikou. Octavia 1,8 T má 150 koní. Nechci zase tvrdit, že si Karel vymýšlí, ale se současnýma vačkama je to nemožný.
-> jarda.u1: to bych taky předpokládal. Zjistil jsem, že mezera má být 0,8mm a byla 0,75. Ono to teda funguje až do asi 6mm, jak jsem to zkoušel. Pak už začíná houpat volnoběh.
22:42:40
01.10.2012
jarda.u1
-> Eidy: velika gratulace pane,osobne bych si spis myslel,ze by vadila velka mezera,nezli ta mala.Hlavne ze jsi na o prisel 4
22:25:12
01.10.2012
WMA - navigátor :)
-> Eidy: huráááá!!! 1
20:51:14
30.09.2012
T
-> Eidy: : počkej a to je díky vačkám 30 koníků dolu?
20:14:10
30.09.2012
Eidy
-> T: Mno, Karel mi říkal, že tehdá objednával vačky z Anglie. Na těhle se mi nezdá jedna věc, ale jsou to dohady. Každopádně ty Alfácký vačky jsou nějakých asi 285° už v sérii, takže si to nechá líbit velký točky. Ale beztak budu přes zimu dávat ostřejší. Když teda seženu jiný dobrý, aby mi z nich Krejbich přebrousil lepší. Už jsem sehnal profil. Ale kromě těch vaček to souhlasí s původním popisem.
Extreme Tyres