Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

01:52:14
31.03.2012
Giom3
Ahoj, jo jsem Karel. Já to takto podle fotky nevím /nechce se mě to hledat na netu/, ty starý čerpadla byly delší a vstup měl větší průměr. Pujč si pumpu z nějakýho starýho BMW, to jsem tam měl já. Koukni na ty průměry na sání před pumpou, třeba se to podtlakem smrštuje. Já měl z nádrže 10mm vnitřní průměr.
01:37:07
31.03.2012
Eidy
-> Urbi: Od nádrže až dozadu je trubka vkuse. A teď jsem ty hadice vzadu předělával. Nikde to neteče a za čerpadlem to drží tlak v pohodě. Na konci palivový lišty je regulátor napojený na sání, aby udržoval konstantní přetlak proti sání. Ten drží.
Čerpadlo by mělo dávat 5 nebo 6 atm. konstantně. Proto je tam tohle silný.
01:25:18
31.03.2012
Petr Urban
-> Eidy: I se špatnou dodávkou paliva ti to jede jak blázen ve videu...tichá závist. Klobou dolů4 Ono se to nezdá, ale pod plným plynem to bere benzínu moc a moc. Kdo ví co to dělá za jízdy, ty to testuješ jen na stojícím autě ty průtoky a třeba nejsou hodnoty průtoku sami o sobě vypovídající. Sem zvědavý co udělá ten prutočák. Co zkusit naopak těsnost soustavy přetlakováním a tím zjistit zda to opravdu někde neteče (resp nepřisává), i když šance je tak 1% ? 3 Možnost vzít silnější čerpadlo a připojit omezovač tlaku ?
upraveno 1x, naposled 31.03.2012 01:25:44
01:20:11
31.03.2012
Eidy
-> Giom3: A ty jsi kdo? Karel?
Mám tuhle pumpu viewitem.eim.ebay.cz/Syte c-Fuel-Pump-replaces-Bosch -0580254909-0580464069-/.. ./item
Ta musí stačit.
upraveno 1x, naposled 31.03.2012 01:24:50
01:08:25
31.03.2012
Giom3
Začni měřením tlaku paliva před ventylem na liště. Pak koukni na ty dva ventyly mezi lištou, myslí že jsem ti dva dával. Pumpu máš klasickou tlakovou pětku Bosch ? Jiná nefunguje. Pozor, jsou i pumpy s menším tlakem. Je ideální, když je pumpa zalitá samospádem, měl by to sice podržet ten první ventyl, ale běh na prázdno pumpě nesvědčí. Mě dvě pumpy klekly a třeba Pavlovi Práškovi díky tomu hořela formule.
upraveno 1x, naposled 31.03.2012 01:15:10
23:39:20
30.03.2012
Eidy
-> vhml: Trubka pod autem je vkuse a připojoval jsem se na konci trubky, čili za ní už nemůže být nic, co by to brzdilo. Přehodím průtokáč a uvidím.
22:44:50
30.03.2012
vhml
tahal bych benzín z kanystru a připojoval bych ho na různejch místech. Na místě nádrže, někde u motoru atd. Abys našel od kterýho místa to nefunguje
22:43:30
30.03.2012
vhml
-> Eidy: nový je dostatečný důvod pro to aby to nefungovalo :-)
22:05:15
30.03.2012
Eidy
-> vhml: To bych si myslel, kdybych neměl všude nový. Myslím jako opravdu čerstvě nový. Ale díky.
Edit: A navíc jsem přehazoval stejnou hadici mezi kanystrem a přívodní trubkou, čili i poškozená nová se zavrhuje.
upraveno 1x, naposled 30.03.2012 22:06:26
22:03:44
30.03.2012
vhml
-> Eidy: strasne bordelu ještě umí udělat benzínová hadička, která má prasklinku a přisává vzduch. Nic z ní neteče, ale dokáže přisávat vzduch a čerpadlo si s tím neporadí.

upraveno 1x, naposled 30.03.2012 22:04:03
22:03:23
30.03.2012
Eidy
-> m8rinek: Ano, víčko jsem měl pryč. Trubka je dávaná nová (teda před 14 lety) a je to měděná trubka 6mm vnitřní průměr. Ale standardní průtokovej šroub mi přijde dost nevhodnej. Proto jsem jeden poladil a vyměním ho. Jen musím přečerpat benzín z nádrže a čekám, až mi vyschnou kanystry 1. Když se to nezlepší, napíchnu se na výpušťák. Tam je průtokáč daleko větší.
22:02:29
30.03.2012
vhml
-> m8rinek: já jsem s ovzdusnenim nadrze laboroval tak dlouho az jsem se nasral a proste vzal trojku vrtak a provrtal víčko...
22:01:16
30.03.2012
Star LC20
-> Eidy: a nevzniká Ti v nádrži podtlak ?

EDIT: aha...
upraveno 1x, naposled 30.03.2012 22:01:29
21:59:35
30.03.2012
m8rinek
-> Eidy: Pokud bys chtěl mám tu nové vedení paliva. Zkusil jsi čerpat s otevřeným víčkem? Třeba v nádrži vzniká podtlak.
21:56:22
30.03.2012
Eidy
Od včera se v tom vrtám a zjistil jsem, že při cucání benzínu z nádrže přecucnu čerpadlem 1,5l za 1:10 a proud paliva je nerovnoměrný. Pokud připojím čerpadlo ke kanystru, naplním 1,5l za 0:39. Čili problém je evidentně s přívodem paliva z nádrže. Nicméně i v té špatné variantě dává čerpadlo 77 litrů za hodinu, což by mělo stačit, ale asi ne. V té lepší variantě dává 138 litrů za hodinu.
20:23:04
29.03.2012
Milan 136
-> Hurdis: Hujer, metelesku blesku3
16:58:14
29.03.2012
Hurdis
-> m8rinek: Hujere, běžte si po svejch.
16:55:48
29.03.2012
m8rinek
-> Hurdis: jen Fanánek zpívá o Alpha motoru z Hyundaie :D.
16:52:03
29.03.2012
Hurdis
-> Eidy: Moc pěkně se na to kouká.

A něco k poslechu: 1
http://www.youtube.com/wa tch?v=6dieI5vvBc4
22:08:46
28.03.2012
Nepér
Barva kol dobrá, motor je nářez, akorát v tý vaně by se snad dalo koupat 3 . Na podzim z toho mám strach 9
Extreme Tyres