skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
09:48:25
08.11.2011
08.11.2011

m8rinek
-> Bery: o zkusit nějakou poměrovou variantu? :D 4 vaničky s modelínou, celkový váha auta a počítat plochu vytlačenou kolem :D. Já bych taky váhu rád zjistil, už kvuli umístění baterky.
09:26:03
08.11.2011
08.11.2011

Eidy
-> Bery: Já to říkám pořád. Hmotnost je zásadní. Colin Chapman je můj vzor
.

09:08:48
08.11.2011
08.11.2011

Bery
a to jste si ze mě dělali prdel,když jsem do auta řezal a vrtal..))Jo váha je zásadní věc.
Nemá někdo přístup na váhy?Nemyslim celkovou,ale váhy na každé kolo kvůli vyvážení...Chystám se manipulovat s některými komponenty a docela by mě to zajímalo.Pistovo vážení mělo dle něj slušný vliv na jízdní vlastnosti a já s váhou-odlehčením- už zas tak moc dělat nemůžu...
Nemá někdo přístup na váhy?Nemyslim celkovou,ale váhy na každé kolo kvůli vyvážení...Chystám se manipulovat s některými komponenty a docela by mě to zajímalo.Pistovo vážení mělo dle něj slušný vliv na jízdní vlastnosti a já s váhou-odlehčením- už zas tak moc dělat nemůžu...
08:24:13
08.11.2011
08.11.2011

T
-> Eidy: : no a díky tý rezervě nebudeš spát, jak tě bude mrzet, že ji s sebou nemáš viď? 
sakra chci taky v zimě nějaký to kilo ubrat,ale koukam, že s Tebou nemá cenu soupeřit


sakra chci taky v zimě nějaký to kilo ubrat,ale koukam, že s Tebou nemá cenu soupeřit


00:45:30
08.11.2011
08.11.2011

Eidy
-> Rapid05: Jo, tak nějak
.

23:57:54
07.11.2011
07.11.2011

Rapid05
-> Eidy: Pan Apollo se hádá s panem Wilwoodem?
Nebo je zrada někde jinde?

22:29:07
07.11.2011
07.11.2011

Eidy
-> T: Kušuj. Až půjde Kóča pouštět ve větru jako drak, pak teprv bude dostatečně lehká
.
Dneska jsem taky zjistil, že ušetřím dalších 12,5kg. "Bohužel" vpředu a sice za rezervu. Tím dorovnám nový motor
.
Apollo totiž nejde nandat na přední nápravu. A o to o hodně.

Dneska jsem taky zjistil, že ušetřím dalších 12,5kg. "Bohužel" vpředu a sice za rezervu. Tím dorovnám nový motor

Apollo totiž nejde nandat na přední nápravu. A o to o hodně.
22:28:43
07.11.2011
07.11.2011

Péďa17
-> T 07.11.11 18:33:33:




21:24:26
07.11.2011
07.11.2011

M@rtin
-> T 07.11.11 19:23:18:



19:23:18
07.11.2011
07.11.2011

T
-> Eidy: : vždyť jo, souhlas 
hele měl bys dávat ale bacha s tim odlehčenim...až jednou foukne větší vítr, tak ti hodí Kóču na boudu, jak nebude nic vážit

hele měl bys dávat ale bacha s tim odlehčenim...až jednou foukne větší vítr, tak ti hodí Kóču na boudu, jak nebude nic vážit

19:19:11
07.11.2011
07.11.2011

Eidy
-> T: Musím
. Jak si tu tak sedím v garáži, napadlo mě úplně jiný uchycení motoru. Plánované by mělo cca 9-9,5kg. Nové by mělo mít odhadem do 4kg, spíš tak 3,5kg
.


18:33:33
07.11.2011
07.11.2011

T
-> Eidy: : záhadnej až do konce



22:57:35
03.11.2011
03.11.2011

yaris
-> Eidy: I kdyby auto nebylo(myslim jako že se seriovkou tam ani nepojedu)tak bych se tam chtěl minimalně podívat.každopádně az to budu dodělavat možna se tě zeptam na pár vecí..
19:53:42
03.11.2011
03.11.2011

Eidy
-> yaris: No vlastně já taky nevím, jestli to stihnu s Kóčou. V podstatě toho až tolik, ale některý detaily by to mohly zbrzdit.
No uvidíme.
No uvidíme.
19:49:23
03.11.2011
03.11.2011

yaris
-> Eidy: jasny ze na jaře ale určite to nebude s Rkem ktery nesihnu dodelat
koupil jsem ho pred tydnem od kámoše kterej ho chtěl vyhodit do šrotu...


19:42:43
03.11.2011
03.11.2011

Eidy
-> yaris: ok, tak snad na jaře.
19:39:36
03.11.2011
03.11.2011

yaris
-> Eidy: neni zač. tak tak aspoň je ňáká legrace
doufám že příští rok pojedu s vama a zapojim se to tohodle okruhového dění ... týden před mostem jsem rozbil auto takze sem nejel :-(

19:26:26
03.11.2011
03.11.2011

Eidy
-> yaris: Díky.
Nic proti Honzovi, ale těch 6 vteřin na kolo se musí někde projevit. Rovinky jezdíme stejně, takže zbávají zatáčky, kde to naháním.
Honza jezdí rychle, ale pořád jistotu, já na maximum.
A aspoň je nějaká legrace. Kamarád kdysi poznamenal, že jezdím rallyovým stylem na okruhu.
Nic proti Honzovi, ale těch 6 vteřin na kolo se musí někde projevit. Rovinky jezdíme stejně, takže zbávají zatáčky, kde to naháním.

A aspoň je nějaká legrace. Kamarád kdysi poznamenal, že jezdím rallyovým stylem na okruhu.
19:03:54
03.11.2011
03.11.2011

yaris
-> Eidy: jo a ještě jsem chtěl.zkouk sem tvoje videa z mostu...jak uz tady bylo řečeno auto mas v ruce a fakt super svezeni musi bejt s tvým autem...akorat mi přišlo že ti ten zadek do zatáček občas trochu ujíždí,narozdíl třeba od T2.tomu se to skoro nehne.a nebo je to tím že maš rychlejši průjezdy zatáčkama???