Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

18:55:25
03.11.2011
yaris
-> Eidy: tak v tom případě máš slušnej měřák :-) necham se inspirovat.
10:35:43
01.11.2011
Eidy
-> yaris: Ten měřák jsem ohnul do luku, takže stojí na koncích, aby se případně nehoupal na podlaze. Ale ta je hrbatá jen v rámci drobných výškových rozdílů mezi dlaždicemi. Jinak je rovná.
-> stika87: Jo, mě se Kóča na okruhu taky líbí 1 .
21:44:20
31.10.2011
stika87 - Maschinenführer
Pecka fotky z okruhu proste tam koca patri ;-)
17:03:38
30.10.2011
yaris
Eidy 26.10.11 16:04:00 napsal:
→ ochoda: Díky. Vylepšovat je pořád co. Seznam, je
dlouhý. Mě osobně se tam ten chladič líbí. A hlavně jde o funkci. Proto
je tam kde je. Do kufru se mi nechtěl dávat.

Poradí nebo zkonzultuje někdo?
skoda-virt.cz/cz/.../1312 44-zavodni-geometrie
Ahoj co se tyče ty rady a konzultace,ja myslim že tomáš dobře vymyšleny,(ja to delal podobnym zpusobem)jen jestli ta podlaha je aspoň trochu rovná???
17:27:25
28.10.2011
Tommyk
-> Eidy: koukám že jste nám to v Lounech s Téčkem pokřtili 1 škoda že jsem to nevěděl že pojedete tudy, mohli jsme dát spicha na nedaleký benzínce
17:05:18
27.10.2011
T
tak to ut pročítám plány atd a koukám že asi máš pravdu, že je zadek moc nahoře....dokonce je možná i vejš jak můj 40
15:00:42
27.10.2011
minno
-> Eidy: tak to bude potom presne tým, že tam nebolo tvrdidlo, mám s tým skúsenosť.
10:33:38
27.10.2011
Eidy
-> venni: Ale né, ten prach se zažral do tý nový barvy. Ačkoliv jsem to rozleštil a navoskoval. Možná proto, že tam není tvrdidlo. Už je to asi 4 roky, co jsem to lakoval.
09:19:58
27.10.2011
venni
-> Eidy 26.10.11 22:58:20: kdybys příště dělal roztřik,tak ten díl kolem rozstřiku napřed přejeď 2tis smirkem pod vodou a pak přejeď leštěnkou a nakonec stříkej barvu.Ona ta barva je po pár letech jakoby "zoxidovaná" a když jí vyleštíš tak se ten rozstřik lépe spojí a následně jde lépe vyleštit 4
22:58:20
26.10.2011
Eidy
-> Milan 136: Díky. 4
Jo, před pár lety mi gumy lehce dřely o blatník a barva se spálila. Bohužel přestřik časem vylezl, jak se do barvy zažral brzdový prach.
21:42:05
26.10.2011
Milan 136
To je opravdu pecka, tohle auto5

na těch zadních lemech to máš opravovaný, jak tam byla spálená barva?
21:36:13
26.10.2011
Eidy
-> havlik: To si taky myslím.
-> vhml: potřetí se mi to nechce dělat. Projedu to a uvidím. Ony ty áčka nutí kola taky do sbíhavosti, protože je kolo jakoby kónický. A až zabere to stádo koní, tak se to seběhne raz dva 1
18:33:49
26.10.2011
vhml
-> Eidy: 0,5mm sbíhavost vzadu bez unibalu bych se bál. Dal bych alespoň 1mm
17:10:26
26.10.2011
T
-> havlik: : tak si to mylsím taky 4
17:07:00
26.10.2011
havlik
-> T: spíš je divný že za studena to bylo ok po zahřátí pneu to dělalo bordel. Je teda možný že by to mohlo mít návaznost v tom že studeny pneu se vic smykaly tudíž to nedělalo brajgl a jak se ohřaly a začly lepit tak to začalo dělat bordel.
17:04:53
26.10.2011
T
-> Eidy: : člověče já nevím,ale myslím, že jsi si odpověděl sám možná tou sbíhavostí...7,5mm je už ranec a klidně bych se tomu přikláněl...přecijen se těm kolům asi chtělo jet trošku do auta a nešlo to, tak proč by to nemohlo dělat kravál....
16:04:00
26.10.2011
Eidy
-> ochoda: Díky. Vylepšovat je pořád co. Seznam, je dlouhý. Mě osobně se tam ten chladič líbí. A hlavně jde o funkci. Proto je tam kde je. Do kufru se mi nechtěl dávat.

Poradí nebo zkonzultuje někdo?
skoda-virt.cz/cz/.../1312 44-zavodni-geometrie
10:38:26
26.10.2011
ochoda
toe tak vypimpovaný auto ze nechapu co na tom chcete vylepsovat 3 fakt tyjo moc krasny 2 jen je mi trosku proti gustu vpredu ten chladic ale to je jen o vkusu jednotlivce 6
10:27:56
26.10.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 26.10.11 10:25:14: Takže taky asi uberu 4 Díky.
10:25:14
26.10.2011
Eidy
-> Tuner#2: Jojo, dík za přeposlání.
Čoveče, úplně přesně ti to říct neumím, protože jsem předělal i stabilizátor a nedokážu 100% určit co je čí zásluha. Ale horší to rozhodně není a měnit to zpět nehodlám. Možná příští rok zkusím i drobnou rozbíhavost. V zatáčkách mi to přišlo lepší. Nejen stabilitou danou stabíkem, ale i tak celkově chování toho předku. Žádná nejistota a i cestou mě nic netahalo za volant.
Extreme Tyres