skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak nám povodně posunuly návštěvu lakovný na neurčito. Auto bylo pod vodou. Naštěstí kolega, u ketého je erko zaparkované, byl hodný a celé umyl od bláta a bordela. Vypustil olej z motoru a převodovky....
Komplet stropnice byla u čalouníka, který byl také zatopen a někdo jí vyhodil vč. drátu.
Budu muset nechat udělat znovu GO převodovky, GO motoru, kontrola přední nápravy a zadní nápravy vč brzd atd.
Doufám že se bordel nedostal do trubek od paliva a brzd. Ve vodní určitě bude. Všechny chladiče na zakázku upravované jsou poničené.
Dokonce čelní sklo udělalo papá. Prasklo
Plánované úpravy:
1) Podvozek:
Přední náprava: Emková s hřebenem - Pružiny 100, Třmeny v žluté barvě
Zadní náprava: Emková, Pružiny původní erko
Převodovka - 5kvalt se SP 4,22
Brzdy: Přední -4pístky s chlaďáky a zadek bubny (kotouče)
Posilovač ze škody felicie a brzdy zapojené do kříže-každé kolo zvlášť trubka.
Kola: Loukotě , Kopretiny nebo Jitrnice .......
Pneu............
2) Interiér:
Startování tlačítkem
Zadní sedadla pryč
3) Exteriér:
Lak ???
Blatníky Škoda 1150
Beskydy v barvě
Karoserie podle vzoru Škoda 1150
4) Chlazení:
CU trubky tažené pod vozidlem, náporový chladič Intercooler z fobie vč. Alu chladiče z Civica s el. ventilátorem.
5) Motor:
Zatím srdíčko z Mobagiho upravená Š120
Altík 70A z Felicie
Startér upraveny z Felicie - připraven
Příčný výfuk
Topení klasické s fava radiátorem
Komplet stropnice byla u čalouníka, který byl také zatopen a někdo jí vyhodil vč. drátu.
Budu muset nechat udělat znovu GO převodovky, GO motoru, kontrola přední nápravy a zadní nápravy vč brzd atd.
Doufám že se bordel nedostal do trubek od paliva a brzd. Ve vodní určitě bude. Všechny chladiče na zakázku upravované jsou poničené.
Dokonce čelní sklo udělalo papá. Prasklo
Plánované úpravy:
1) Podvozek:
Přední náprava: Emková s hřebenem - Pružiny 100, Třmeny v žluté barvě
Zadní náprava: Emková, Pružiny původní erko
Převodovka - 5kvalt se SP 4,22
Brzdy: Přední -4pístky s chlaďáky a zadek bubny (kotouče)
Posilovač ze škody felicie a brzdy zapojené do kříže-každé kolo zvlášť trubka.
Kola: Loukotě , Kopretiny nebo Jitrnice .......
Pneu............
2) Interiér:
Startování tlačítkem
Zadní sedadla pryč
3) Exteriér:
Lak ???
Blatníky Škoda 1150
Beskydy v barvě
Karoserie podle vzoru Škoda 1150
4) Chlazení:
CU trubky tažené pod vozidlem, náporový chladič Intercooler z fobie vč. Alu chladiče z Civica s el. ventilátorem.
5) Motor:
Zatím srdíčko z Mobagiho upravená Š120
Altík 70A z Felicie
Startér upraveny z Felicie - připraven
Příčný výfuk
Topení klasické s fava radiátorem
Ďáblík - komentáře:
-> J.T.: Tak to nevím. Nějaká domácí úprava.
-> Eidy: jo jeden doleva a druhej doprava
Tiez mam lamino kapotu a tiez mi to nesedi ani sirkovo ani dlzkovo 

-> J.T.: Jakože jedna doleva a druhá doprava? Nebo obě stejně? Protože není levý a pravý pant. Jsou oba stejné.
Možná blbé foto, ale plocha pantu co je připevněná s kapotou je na každou stranu zahlá jak na obrázku
Ráno sundám kapotu a nafotim
-> J.T.: Jak do stran? Měly by být rovnoběžný.
-> Eidy: no prave a ja myslel ze bude pasovat bez uprav. Jinak panty jsou origo ohnute do stran? Tam kde je pripevnena kapota? Nebo zas mam nejakou dodo upravu
Kdyz tak v pondeli vyfotim

-> J.T. 09.02.19 12:00:13: Je širší, viď? U mě taky, ale to jedině pořezat a slepit.
A nakonec test zadní lamino kapoty. Bohužel nevím, proč v rozích moc nepasuje
Rozhodně zavařit.
-> castrol: to asi nebude, ale spatne se to bude varit
-> J.T.: ale to nieje zas taky problem ci?
-> castrol: da, ale bude se tedka prava strana opravovat cinem.
-> J.T.: diera sa da kedikolvek spravit 

Ahoj. Asi bych anténu zavařil. Můžeš použít schovanou, novější BT rádio nebo ji prostě vrtnout později.
V eRku je hudba jen zdytečná zátěž, když posloucháš motor
V eRku je hudba jen zdytečná zátěž, když posloucháš motor
