
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Fun, 1.6, r.v. 1998, barva žluto-okrová
SPECIFIKACE 2016
Exteriér: 3dílná kola Schmidt Modern Line 9x16 ET21 a 9,5x16 ET2 + gumy 215/35R16, jako hlavní světla čtyroko s upravenými blinkry (šestioko), zadní světla modulová Hella, vzduchový podvozek od West Garage, přední brzdy 288mm z Škody Fabia RS, zadní brzdy 270mm z VW Golf 2,3,6 a třmeny Alfa Romeo 33
víčko nádrže z CBRky, výdechy z Mercedesu Sprinter, zavařené blinkry, plynové vzpěry kapoty, zavařené zámky, upravené kliky, auto rozřezané flexou (flexatuning v praxi) :-D
Interiér: Sportovní sedačky König/Recaro, palubní deska z octavie 1, budíky na tlak turba, teplotu a tlak oleje, čtyřbodové pásy, harness bar za sedačkama...
Motor: 1.8T, AGU 110kW (150PS), IC z Ford Mondeo TDI, alu potrubí od IC, BOV ventil Bidrin MK.III, výfuk 2,5" s plnoprůchozím středem a koncovým tlumičem ProRacing...
Audio: absolutně nic
SPECIFIKACE 2022
Exteriér: kola 17" (zimní plechy z Kodiaqa) a 18" (Work Meister S1 9x18 ET18 + 10.5x18 ET-1), jako hlavní světla čtyroko s upravenými blinkry (šestioko), zadní světla modulová Hella, vzduchový podvozek + digitalni management Airlift V3, přední chlazení brzdy 322mm + 6p třmeny Porsche, zadní chlazené brzdy 270mm + 4p třmeny Porsche + 1p třmen pro hydraulickou ručku,
víčko nádrže z CBRky, výdechy z Mercedesu Sprinter, zavařené blinkry, plynové vzpěry kapoty, zavařené zámky, upravené kliky, přední nárazník bez znaku (prototypová serie Fun)
Interiér: 4x skořepina - vepředu Mirco RS7, vzadu ..., 6-bodové práce OMP, palubní deska z Octavie 1 FL, bezpečnostní rám, hydraulická ruční brzda, budíky na tlak, teplotu olej, tlak turba, sdružená kaplička Ecumaster
Motor: Motor ..., převodovka ..., pohon ...,
Video po přívozu funky z lakovny - hrátky s nasvícením kliky:
Výfuk ještě se 150koňmi -
SPECIFIKACE 2016
Exteriér: 3dílná kola Schmidt Modern Line 9x16 ET21 a 9,5x16 ET2 + gumy 215/35R16, jako hlavní světla čtyroko s upravenými blinkry (šestioko), zadní světla modulová Hella, vzduchový podvozek od West Garage, přední brzdy 288mm z Škody Fabia RS, zadní brzdy 270mm z VW Golf 2,3,6 a třmeny Alfa Romeo 33
víčko nádrže z CBRky, výdechy z Mercedesu Sprinter, zavařené blinkry, plynové vzpěry kapoty, zavařené zámky, upravené kliky, auto rozřezané flexou (flexatuning v praxi) :-D
Interiér: Sportovní sedačky König/Recaro, palubní deska z octavie 1, budíky na tlak turba, teplotu a tlak oleje, čtyřbodové pásy, harness bar za sedačkama...
Motor: 1.8T, AGU 110kW (150PS), IC z Ford Mondeo TDI, alu potrubí od IC, BOV ventil Bidrin MK.III, výfuk 2,5" s plnoprůchozím středem a koncovým tlumičem ProRacing...
Audio: absolutně nic
SPECIFIKACE 2022
Exteriér: kola 17" (zimní plechy z Kodiaqa) a 18" (Work Meister S1 9x18 ET18 + 10.5x18 ET-1), jako hlavní světla čtyroko s upravenými blinkry (šestioko), zadní světla modulová Hella, vzduchový podvozek + digitalni management Airlift V3, přední chlazení brzdy 322mm + 6p třmeny Porsche, zadní chlazené brzdy 270mm + 4p třmeny Porsche + 1p třmen pro hydraulickou ručku,
víčko nádrže z CBRky, výdechy z Mercedesu Sprinter, zavařené blinkry, plynové vzpěry kapoty, zavařené zámky, upravené kliky, přední nárazník bez znaku (prototypová serie Fun)
Interiér: 4x skořepina - vepředu Mirco RS7, vzadu ..., 6-bodové práce OMP, palubní deska z Octavie 1 FL, bezpečnostní rám, hydraulická ruční brzda, budíky na tlak, teplotu olej, tlak turba, sdružená kaplička Ecumaster
Motor: Motor ..., převodovka ..., pohon ...,
Video po přívozu funky z lakovny - hrátky s nasvícením kliky:
Výfuk ještě se 150koňmi -
Škury - Funny 1.8T - komentáře:
moc hezka prace uz se tesim az to bude hotove a nekde na srazu

-> Skury: já tam mám takovou černou hmotu a kliku jako takovou mám normálně přitaženou plechem jako v klasických dveřích
-> magor-no1: Já jí mám zalepenou... Možná bych někde našel fotku...
-> Peklo: klika jde vindat , je to takový ježek v kleci , problém je stím že to není seriová klika , má totiž uchicení na silony na obou stranách
ani moc neprošvihnul...14 dni neni zas tak dlouha doba...jen sem se na tvy auti dlouho nekoukal tod vše..ale musim řict stalo to za to

To možná ano, ale klika je tam vlaminována, takže by šla ven jen za cenu vyříznutí. A pak to dát a upevnit... Radši do laku. ;)
No tak třeba by tam šla dát hezčí z feldy. Byla to jen otázka, pokud bude v laku, tak nebude aspoň tak razit.
-> Peklo: A jak to chceš otevírat jinak? Je to tak z výroby a nehodlám moc řešit jiný otevírání. Maximálně půjde do laku.
Ta hnusná favoriťácká klika na příčce mezi korbou a vnitřkem zůstane? Trošku kazí dojem. Jinak mazec

-> Péďa17: To já taky. 
-> goofy1983: Asi jsi něco prošvihnul, protože auto je už 14 dní po laku.

-> goofy1983: Asi jsi něco prošvihnul, protože auto je už 14 dní po laku.

ahoj..koukam nové fotky a s lakovnou to vypadá taky nadějně...už se těším na konečný výsledek..vypadá to moc pěkně

už se těším až bude hotová
Jinak tedy pár fotek v galerce....

Jůůů... konečně nalakovaný
Už se těším na komplet 


-> blue demon: Mě bylo vždycky jasný, že to někdy dodělám. I když časové rozmezí nebylo jasné.



Já už myslel, že to nikdy nedoděláš .. a teď to začíná vypadat konečně nadějně 

-> TUNER: Mini by mělo mít prej 100 koní, ale zas ale v lehkým autě... Na brzdu půjdem oba. Kámoš má G-tech a prý je to hodně přesný. Asi stejně budu částečně spolupracovat s firmou Dicompracing... 

-> Skury: No jsem zvědavej jestli to teda pak necháte "na brzdě" změřit... ))) Hlavně na bráchovo 1,3ku protože co jde z 1,8 T vim,tak mi bude zajímat ten lítací knedlík 
