skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Karoserie:
- bez úprav - jen údržba
- Červená romantická (červená tmavá - 8290)
- rozpěra mezi předními tlumiči '96
Motor: (série)
- 781.136B, 1289ccm / 50kW / vstřikování Bosch Mono Motronic
- olej 10W60 Castrol Edge SUPERCAR :))) s filtrem MANN Fabia
- chladící kapalina Škoda G12++
- vzduchový filtr MANN (když ho mám :D)
- výfuk originál TYLL
Převodovka: (série)
- řazení '96 (vanička)
Podvozek:
- přední náprava '96, uložení PEMIT; zadek série
- tlumiče + pružiny HP Sporting tréninkové +10%
-brzdy (série)
- - brzdová kapalina Textar DOT4
- - HBV Brembo
- přední brzdy
- - kotouče Zimmerman
- - destičky TRW
- zadní brzdy
- - prasátka Fragokov
- - pakny Textar - Fabia
- - bubny origo
-obutí
- - ALU Borbet Atlanta 5,5x14" ET 42 lakovány v odstínu Škoda - Bílá candy (1026)
- - Pneu Hankook 175/60 R
- - váha: +-13,1 kg (stejná váha jako origo plecháč s pneu - rezerva)
Interiér: (série)
- šedý GLX interiér - mikroplyšové sedačky
- kulička jako hlavice řadící páky
- volant RRS 350mm, nába Luisy
- filtr s aktivním uhlím (+ pylový filtr)
Exteriér: (série)
Video výfuk:
KOUPÍM, když někdo budete mít navíc a nebudete vědět co s tím :-) :
- NOVÝ přístrojový štít (nevím, zda se liší barvy, takže taky aby pasoval barevně :-) )
- Origo manuální nebo elektrický šíbr pasující místo origo Feldího - nemusí být nový, ale aby fungoval, nepískal, netekl :-)
- bez úprav - jen údržba
- Červená romantická (červená tmavá - 8290)
- rozpěra mezi předními tlumiči '96
Motor: (série)
- 781.136B, 1289ccm / 50kW / vstřikování Bosch Mono Motronic
- olej 10W60 Castrol Edge SUPERCAR :))) s filtrem MANN Fabia
- chladící kapalina Škoda G12++
- vzduchový filtr MANN (když ho mám :D)
- výfuk originál TYLL
Převodovka: (série)
- řazení '96 (vanička)
Podvozek:
- přední náprava '96, uložení PEMIT; zadek série
- tlumiče + pružiny HP Sporting tréninkové +10%
-brzdy (série)
- - brzdová kapalina Textar DOT4
- - HBV Brembo
- přední brzdy
- - kotouče Zimmerman
- - destičky TRW
- zadní brzdy
- - prasátka Fragokov
- - pakny Textar - Fabia
- - bubny origo
-obutí
- - ALU Borbet Atlanta 5,5x14" ET 42 lakovány v odstínu Škoda - Bílá candy (1026)
- - Pneu Hankook 175/60 R
- - váha: +-13,1 kg (stejná váha jako origo plecháč s pneu - rezerva)
Interiér: (série)
- šedý GLX interiér - mikroplyšové sedačky
- kulička jako hlavice řadící páky
- volant RRS 350mm, nába Luisy
- filtr s aktivním uhlím (+ pylový filtr)
Exteriér: (série)
Video výfuk:
KOUPÍM, když někdo budete mít navíc a nebudete vědět co s tím :-) :
- NOVÝ přístrojový štít (nevím, zda se liší barvy, takže taky aby pasoval barevně :-) )
- Origo manuální nebo elektrický šíbr pasující místo origo Feldího - nemusí být nový, ale aby fungoval, nepískal, netekl :-)
krtik / Felča - komentáře:
Jsem solidní ovečka, já vím. Ale nechce se mi kola měnit v mrazu a aspoň mám klid.
-> Marcius: to mám pamatováka, co? 
-> castrol: Hele, a třeba na ramena a nápravnici jsem ani nešáhl. Ale samozřejmě, že díly jsou nakoupené...

-> castrol: Hele, a třeba na ramena a nápravnici jsem ani nešáhl. Ale samozřejmě, že díly jsou nakoupené...

-> krtik: uz viem co spravim cez zimu ked kukam na 2hu fotku
dam do pucu napravu 


-> krtik: samozřejmě, ale jsou to stejné hadice. Předtím jsem měl problém i na 4pístech (taky nové hadice) a jak se daly měděné trubky, tak to začlo... pak jsem jeden okruh na předku dal do pryč a dal zase nové hadice - kvůli třmenům Ate (pořád stejný výrobce) a pořád se rosily... taktéž spojková a zadní hadice... a po výměně za železný trubky nic :)
-> Marcius: Nemáš naskladněny kvůli zmíněnému další hadice náhodou? 
To je zlý s těma třmenama
.

To je zlý s těma třmenama

-> francomk: já mám Lko, jako video to točí celkem slušný, ale zvuk mám dost zkreslený, kolega v práci má taky Lko a stejný problém...
-> krtik: když tak koukám na tu fotku s HPčkem, tak jsem dnes na rapidovi koukal na brzdový hadičky a všechno krásně suchý, takže to jak jsem to měl předtím orosený bylo asi fakt těma netěsnějma spojema měděných trubek... Tehdy jsem to přisuzoval (asi naivně) shitovým hadicím, protože se mi rosila i spojková hadice. Teď nic a to mám stejný hadice.... Docela nezvyk
ale příjemnej... takže měď už asi nikdy pokoušet nebudu.. drahej špás... akorát příště až budu nechávat pískovat třmeny, tak je nechám asi rovnou tam fouknout do komaxu, protože už zase projížděj bublinky rzi barvou
Ještě že vzadu jsou hliníkový třmeny.
-> krtik: když tak koukám na tu fotku s HPčkem, tak jsem dnes na rapidovi koukal na brzdový hadičky a všechno krásně suchý, takže to jak jsem to měl předtím orosený bylo asi fakt těma netěsnějma spojema měděných trubek... Tehdy jsem to přisuzoval (asi naivně) shitovým hadicím, protože se mi rosila i spojková hadice. Teď nic a to mám stejný hadice.... Docela nezvyk


-> krtik: -> francomk: musite sa zosynchronizovať 

-> castrol: Mám Xperiu M
-> castrol: ale asi nemáme stejný aparát
-> francomk: -> krtik: natocte oba a porovname ci zneju rovnako 

-> krtik: Natočím, ked nezabudnem 

-> francomk: Tak chtět budeme dycky, ale záleží jestli se Ti chce.
Taky jsem chtěl natočit, ale zapomenul jsem...
Taky jsem chtěl natočit, ale zapomenul jsem...
-> krtik: Mám koncák Polmostrow už 3 roky a začína sa pomaly sypať... jediná zmena je na konci navarená nerezová trubka. Kat je stále na aute...
Ak chcete, možem natočit ďalšie video s novým telefónom
Ak chcete, možem natočit ďalšie video s novým telefónom

-> francomk: Buď tolik klame video nebo Ti zní jinak. Jaký máš konec? já nasadil TYLL. Jinak možná i sundaný kat udělá zvuk mírně ostřejším, to ale nemohu objektivně, neb jsem měnil celý výfuk (ještě sériový)...
Jinak ke zvuku: Bublání na volnoběh zhruba stejné, dále je to při přidání do 3 tis. ot./min. dunivé, poté se příjemně rozkričí. Mezi 2 a 3 tis. je klidný při mírných změnách, od 3 tis se zase začíná postupně ozývat. Se zatížením to je všude tak nějak hlasitější, ale tak hezky. Při ustálených otáčkách je jak zvukově jak série. V autě je slyšet minimálně, skoro jako série. Slyšet je vevnitř pouze při akceleraci, ale při klidné jízdě jen tak piánko.
K výkonu nemohu zatím moc mluvit, ale dojmy z pár prvních km jsou dobré a dle mě je to znát, že je auto živější. Víc můžu říct, až víc pojezdím.
-> Jirik_Tuňák1983: Mno to dělá asi ten záznam
.
-> castrol:
Jinak ke zvuku: Bublání na volnoběh zhruba stejné, dále je to při přidání do 3 tis. ot./min. dunivé, poté se příjemně rozkričí. Mezi 2 a 3 tis. je klidný při mírných změnách, od 3 tis se zase začíná postupně ozývat. Se zatížením to je všude tak nějak hlasitější, ale tak hezky. Při ustálených otáčkách je jak zvukově jak série. V autě je slyšet minimálně, skoro jako série. Slyšet je vevnitř pouze při akceleraci, ale při klidné jízdě jen tak piánko.
K výkonu nemohu zatím moc mluvit, ale dojmy z pár prvních km jsou dobré a dle mě je to znát, že je auto živější. Víc můžu říct, až víc pojezdím.
-> Jirik_Tuňák1983: Mno to dělá asi ten záznam

-> castrol:

-> Jirik_Tuňák1983: na zivo lepsie
-> francomk 19.10.14 17:38:45: Zní to jak žigul se sériovým vejfukem. 

Něco od pana Pavlíčka.
...Jo, ten nátěr bych měl dotahnout...
.
...Jo, ten nátěr bych měl dotahnout...

-> krtik 19.09.14 20:16:36: tak prídite ...