skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
19:56:16
02.03.2014
02.03.2014

ŠKODA 120 GLS
kdo ti dělá fotografa ?
19:27:52
02.03.2014
02.03.2014

bajou
Hezký fotky 

21:53:31
22.02.2014
22.02.2014

Zeke-ten šestý
-> Pavel P..: jezdim na N98, co víc by to chtělo

21:44:42
22.02.2014
22.02.2014

Pavel P..
-> Zeke-ten šestý: kup tam lepší benzin... 

21:43:08
22.02.2014
22.02.2014

Zeke-ten šestý
Sháním někoho kdo mi seřídí motor. Motor je tichej, jede parádně, ale jeden háček tu je, při akceleraci jakoby malinko ale pořád poškubává. Já už nějak nevim co s tim, takže pokud by někdo pomohl, napište mi

21:41:03
22.02.2014
22.02.2014

Zeke-ten šestý
Probrání ze spánku a koupel
20:21:25
01.02.2014
01.02.2014

Zeke-ten šestý
Sháním, nemáte někdo? Nejlíp nový a předek i zadek

09:42:11
18.11.2013
18.11.2013

minno
-> Zeke-ten šestý: keď prestane tiecť, potom si rob starosti.

12:26:57
17.11.2013
17.11.2013

Zeke-ten šestý
-> MOLSO:
ale jo, máš pravdu 


12:07:32
17.11.2013
17.11.2013

castrol
no pekne sa to vyriesilo 

11:51:22
17.11.2013
17.11.2013

MOLSO
-> Zeke-ten šestý: kym tecie znamena ze tam nejaky je - vsetko ok -> neriesit




11:33:42
17.11.2013
17.11.2013

Zeke-ten šestý
-> dragon_cb_cz: Tak já to nechám dovytéct ok 

11:32:14
17.11.2013
17.11.2013

dragon_cb_cz
-> Zeke-ten šestý: To se tu nedávno řešilo, pokud teče kolem náhonu, tak brzo přestane - je cca na úrovni kontrolního šroubu ;)
00:19:27
17.11.2013
17.11.2013

Zeke-ten šestý
Tak, jelikož mi chčije olej z převodovky, předpokládám okolo náhonu tachometru, otázka zní co s tím? Převodovku vyndávat nechci.... Mám tam olej PP80, co kdybych dal PP90, ta je mám pocit hustší? V zimě s tím nejezdím, takže by neměl být problém že z toho v zimě s PP90tkou budu mít automat :)
20:41:54
05.11.2013
05.11.2013

Zeke-ten šestý
Ty nový stojej za prd, ale aby se neřeklo tak do toho nandám platnej obsah :D
21:30:04
26.10.2013
26.10.2013

J3STER
-> Pavel P..: Však jo, posledně to dělalo pí*oviny. Při změně místa ukostření to bylo lepší, ale i tak jsem tenkrát nenastartoval. Vyždycky vyletěl otáčkoměr do 8 a po změně místa ukostření jen do 4 tisíc. Kostra no.

20:42:57
26.10.2013
26.10.2013

Pavel P..
-> J3STER: Ono hlavně musíš ukostřit to zapalování
jinak to má jen samý výhody a sociální jistoty
popisovat nebudu, psal jsem to tu snad už stokrát...

jinak to má jen samý výhody a sociální jistoty

20:10:42
26.10.2013
26.10.2013

J3STER
-> Zeke-ten šestý: Je to lepší než spoléhat na ukostření přes kastli.
