skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
20:08:19
26.10.2013
26.10.2013

Zeke-ten šestý
-> J3STER: S kostrou mám problem u starteru, kdyz to je teply nechce tocit, takze ji asi natahnu rovnou od baterie jak rikas
20:05:45
26.10.2013
26.10.2013

J3STER
-> Zeke-ten šestý: Hlavně si pořádně ukostři motor ke kastli, nebo nejlíp natáhni kostru od bloku motoru na zapalování. Kdysi jsem ho zkoušel a bez úspěchu. Jak se k tomu znova dostanu namontuju ho.

19:57:03
26.10.2013
26.10.2013

castrol
-> MOLSO:



17:16:42
26.10.2013
26.10.2013

Zeke-ten šestý
-> ochoda: Díky, hele melo by to být lepsi, teda dle udaju vyrobcem ve vsem :D Je tady o tom clanek, nedavno jsem na to koukal ale nemuzu ho ted najit, dej si do vyhledavani ETZ 06 a treba ho najdes. :)
17:14:49
26.10.2013
26.10.2013

ochoda
K čemu je to dobré vůbec? To je místo cívky? ... V čem je to lepší/hosrší? To se dá nějak štelovat? Díky ... Rapid je pěknej
Kór na těch Ronalech.

16:14:48
26.10.2013
26.10.2013

MOLSO
-> ŠKODA 120 GLS: odbornik na zapalovanie sa ozval 

14:53:37
26.10.2013
26.10.2013

ŠKODA 120 GLS
-> havlik: tak tomu je taková krabice k ničemu, více méně 

11:47:03
26.10.2013
26.10.2013

havlik
-> ŠKODA 120 GLS: že by na rozdělovači jako vždycky?
11:43:14
26.10.2013
26.10.2013

ŠKODA 120 GLS
-> Zeke-ten šestý: kde na tom nastavíš předstih ?
11:15:38
26.10.2013
26.10.2013

Zeke-ten šestý
Elektronické zapalování, dát/nedat, výhody nevýhody?

20:05:37
12.10.2013
12.10.2013

Zeke-ten šestý
-> VeTeV: Jak u koho

19:38:14
12.10.2013
12.10.2013

VeTeV
-> Zeke-ten šestý: sezona právě začala 

17:54:06
12.10.2013
12.10.2013

Zeke-ten šestý
A zazimováno 

17:53:42
12.10.2013
12.10.2013

Zeke-ten šestý
konec letošní sezony
21:00:25
09.10.2013
09.10.2013

Zeke-ten šestý
Další díl do skládačky :)
20:11:33
07.10.2013
07.10.2013

peter13789
-> Zeke-ten šestý: teraz to vyzerá nádherne!
08:48:42
27.09.2013
27.09.2013

David.
-> DEKODOVAC: pravý se vcelku dá s levým je to horší
08:37:11
27.09.2013
27.09.2013

Zeke-ten šestý
-> DEKODOVAC: Dají, ale je to občas náhoda na ně narazit :)
08:07:41
27.09.2013
27.09.2013

DEKODOVAC
Prekrásne tie zadné svetlá dajú sa este zohnať kamarát by chcel takéto novucke voňavé origo CZ
19:36:47
25.09.2013
25.09.2013

Zeke-ten šestý
Tak, a mám konečně barevně sladěnou sadu :)