skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
100s.webnode.cz/
Začátek stavby dne 23. 2. 2008
karoserie
- krom střechy všechny díly laminátové, ochranný rám, vše krom čelního skla makrolon.
- přepracovaná kufrová část - vynechání seriové nádrže a umístění AL nádrže a baterie na nejnižší místo.
převodovka
- 4q převodovka, SP 4.44
převody: 1. - 3,800, 2. - 2,125, 3. - 1,409, 4. - 1,083.
motor
- základ felicia MPI 1,3 , T-písty, vačka 311/304, rovné Al sání + 2x Dellorto 40 DHLA
- upravená hlava felicia - ventily sací 36mm / výfukové 31mm, upravené spalováky, sací kanály 30mm, tvrdé ventilové pružiny.
Podvozek
- široká přední náprava se šnekovým řízením, tvrdé uložení ramen, tvrdé pružiny, tlumiče žigul.
- kyvná náprava široký typ, kratké tvrdé pružiny, tvrdé tlumiče, stabilizátor 20mm.
- zadní kola dělítka elektron 7" , přední kola vlastní výroby 6,25" (slicky AVON zadní 8,0/19,5 + přední 7,0/19,5)
/ v přípravě: kompletně přepracovat auto, aby vypadalo a hlavně bylo vše funkční
Začátek stavby dne 23. 2. 2008
karoserie
- krom střechy všechny díly laminátové, ochranný rám, vše krom čelního skla makrolon.
- přepracovaná kufrová část - vynechání seriové nádrže a umístění AL nádrže a baterie na nejnižší místo.
převodovka
- 4q převodovka, SP 4.44
převody: 1. - 3,800, 2. - 2,125, 3. - 1,409, 4. - 1,083.
motor
- základ felicia MPI 1,3 , T-písty, vačka 311/304, rovné Al sání + 2x Dellorto 40 DHLA
- upravená hlava felicia - ventily sací 36mm / výfukové 31mm, upravené spalováky, sací kanály 30mm, tvrdé ventilové pružiny.
Podvozek
- široká přední náprava se šnekovým řízením, tvrdé uložení ramen, tvrdé pružiny, tlumiče žigul.
- kyvná náprava široký typ, kratké tvrdé pružiny, tvrdé tlumiče, stabilizátor 20mm.
- zadní kola dělítka elektron 7" , přední kola vlastní výroby 6,25" (slicky AVON zadní 8,0/19,5 + přední 7,0/19,5)
/ v přípravě: kompletně přepracovat auto, aby vypadalo a hlavně bylo vše funkční
Ivo / Škoda 100s - komentáře:
21:08:14
05.08.2009
05.08.2009

m8rinek
-> suri: z karosy taky nema presne stejny rozmery
20:58:15
05.08.2009
05.08.2009

suri
-> Tomo: ale malé a neorigo
20:29:12
05.08.2009
05.08.2009

Tomo - zrušená registrace
-> Pajny: staci ti zadne plato z kila tam mas zebrovanie ... 

18:21:13
05.08.2009
05.08.2009

Pajny
Tak koukám, že ty už něco máš, teď znovu začínám. Kde jsi sehnal tu kapotu, já nemůžu žádnou Karosu odrbat. 

22:35:49
14.06.2009
14.06.2009

pistaa
-> omaret: pracuj pracuj nech vidime pokroky ;)
10:21:26
03.05.2009
03.05.2009

hymla
-> pistaa: já vím, jen ho štengruju - dělá i při pracech na domečku
13:49:35
02.05.2009
02.05.2009

Evž@
Tak se těším na podzim až ji uvidím hotovou a na živo...tak ať to stihneš 

12:12:27
02.05.2009
02.05.2009

pistaa
-> hymla: myslim ze ma i pracu okolo domu a nie len na aute, ale verim ze obcas sa an to pozrie a nieco spravi.
15:57:04
30.04.2009
30.04.2009

hymla
nebo snad spí ?
že se pojedu mrknout osobně co nám od posledních fotek tajíš?
že se pojedu mrknout osobně co nám od posledních fotek tajíš?

13:01:25
27.04.2009
27.04.2009

hymla
jéje tady se asi někdo fláká 

20:16:22
15.03.2009
15.03.2009

omaret
-> akvarko: nepřeháněj kamaráde :-) 4all: vy všichni jste kus mé motivace, takže Vám děkuji! :-)
19:32:16
15.03.2009
15.03.2009

Izzy Power - zrušená registrace
Klobouk dolu supr pracička!!!!

19:13:38
15.03.2009
15.03.2009

akvarko
-> Tomi: tohle chybu nemá a nikdy nebude protže tohle je stavěný panem někým a hlavně s rozvahou a velkým umem takže super prácička 

18:27:49
15.03.2009
15.03.2009

Tomi
Tak tohle nemá chybu,klobouk dolu!



10:04:32
13.03.2009
13.03.2009

krup
zajímací, šikula kluk 

23:52:14
07.03.2009
07.03.2009

gabo000000 - zrušená registrace
pekne ti to ide

23:44:17
07.03.2009
07.03.2009

Olgoj Chorchoj
krása sama pane veliteli! budeš nějak řešit to, aby ti nešlo vnitřní kolo v zatáčce do véčka?
10:16:51
28.02.2009
28.02.2009

pistaa
-> omaret: pekne to mas.. tak nech to ide aj dalej tak od ruky
13:50:13
26.02.2009
26.02.2009

Skoda 120 1.4 16V
Krása! Jen tak dál...

21:24:17
23.02.2009
23.02.2009

Majklsto
super,pekne ti to ide