skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
100s.webnode.cz/
Začátek stavby dne 23. 2. 2008
karoserie
- krom střechy všechny díly laminátové, ochranný rám, vše krom čelního skla makrolon.
- přepracovaná kufrová část - vynechání seriové nádrže a umístění AL nádrže a baterie na nejnižší místo.
převodovka
- 4q převodovka, SP 4.44
převody: 1. - 3,800, 2. - 2,125, 3. - 1,409, 4. - 1,083.
motor
- základ felicia MPI 1,3 , T-písty, vačka 311/304, rovné Al sání + 2x Dellorto 40 DHLA
- upravená hlava felicia - ventily sací 36mm / výfukové 31mm, upravené spalováky, sací kanály 30mm, tvrdé ventilové pružiny.
Podvozek
- široká přední náprava se šnekovým řízením, tvrdé uložení ramen, tvrdé pružiny, tlumiče žigul.
- kyvná náprava široký typ, kratké tvrdé pružiny, tvrdé tlumiče, stabilizátor 20mm.
- zadní kola dělítka elektron 7" , přední kola vlastní výroby 6,25" (slicky AVON zadní 8,0/19,5 + přední 7,0/19,5)
/ v přípravě: kompletně přepracovat auto, aby vypadalo a hlavně bylo vše funkční
Začátek stavby dne 23. 2. 2008
karoserie
- krom střechy všechny díly laminátové, ochranný rám, vše krom čelního skla makrolon.
- přepracovaná kufrová část - vynechání seriové nádrže a umístění AL nádrže a baterie na nejnižší místo.
převodovka
- 4q převodovka, SP 4.44
převody: 1. - 3,800, 2. - 2,125, 3. - 1,409, 4. - 1,083.
motor
- základ felicia MPI 1,3 , T-písty, vačka 311/304, rovné Al sání + 2x Dellorto 40 DHLA
- upravená hlava felicia - ventily sací 36mm / výfukové 31mm, upravené spalováky, sací kanály 30mm, tvrdé ventilové pružiny.
Podvozek
- široká přední náprava se šnekovým řízením, tvrdé uložení ramen, tvrdé pružiny, tlumiče žigul.
- kyvná náprava široký typ, kratké tvrdé pružiny, tvrdé tlumiče, stabilizátor 20mm.
- zadní kola dělítka elektron 7" , přední kola vlastní výroby 6,25" (slicky AVON zadní 8,0/19,5 + přední 7,0/19,5)
/ v přípravě: kompletně přepracovat auto, aby vypadalo a hlavně bylo vše funkční
Ivo / Škoda 100s - komentáře:
20:24:44
22.02.2009
22.02.2009

Maty110l
-> omaret: pán je zřejmě gurmán,jen tak dál..fandím ti!!
13:16:08
22.02.2009
22.02.2009

Evž@
pěkná práce pane
....fandíme

10:07:31
22.02.2009
22.02.2009

Izzy Power - zrušená registrace
No to je nadhera!!!

23:16:14
11.02.2009
11.02.2009

omaret
tak a pružiny jdou zítra do auta, předek je 200mm a zadek 220mm, přitvrzený dle váhy auta a mojí maličkosti v něm 

23:06:30
06.02.2009
06.02.2009

Retroo
dobré vaše auto
cooooooooooool


17:58:51
04.02.2009
04.02.2009

Pavel P..
pěkně pokračuješ....

17:56:20
04.02.2009
04.02.2009

omaret
tlumiče HP racing a pružiny dělaný na zakázku - sám jsem je počítal, tak jsem zvědavej jestli jsem je moc nepřitvrdil a nesnížil 

09:29:07
04.02.2009
04.02.2009

radekp
-> omaret: Pěkný, co budou za pružiny a tlumiče?
17:13:43
23.01.2009
23.01.2009

omaret
hehe, čekám na pružiny, tlumiče už čekají natěšený
teď už jsem zdravej, čas taky trošku bude a zima moc není, takže zase začnu dělat ve starým tempu a ne se flákat jak teď...


01:15:42
22.01.2009
22.01.2009

akvarko
tak jsem tu mojí drahou uspal pěknou masáží na těle i uvnitř a jsem zae tu
mi víme viď kamarádíčku... a jako kde co chybí já už bych tam nic nedával tam nemusí přeci být motor a kola
ale jinak je to moc krásný
asi se přijedu podívat dřív než jsem myslel
*87* *22* *20* *131* *175* *222*










23:04:48
10.11.2008
10.11.2008

joker999
pak pekne sa to stavia



21:38:54
05.11.2008
05.11.2008

m8rinek
Pekny blatniky, to je 1150 od p.Krajanskýho?
14:33:48
05.10.2008
05.10.2008

hymla
Tak jak? žádné nové fotky - asi se dpoldne stavím - okouknout jak jseš dalko 

00:07:29
25.08.2008
25.08.2008

joker999
čauko tak pozeram e mame vela spoločne nan zaujem o nejake vecičky ako su piesti t 73.2 a kluku kde sa daju zohnat staviam tiez na kopce repliku 120 s



21:48:13
16.08.2008
16.08.2008

petřík
-> omaret: pěkný , fandim :)
21:10:18
08.08.2008
08.08.2008

akvarko
pekna pracicka drzim vsechny palce 

14:27:40
04.08.2008
04.08.2008

m8rinek
-> omaret: hezky jedeš :)))
13:26:30
27.07.2008
27.07.2008

hymla
hmm tak už nemám co napráskat
jen ať to tak jde dál
