skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zapojení Rádia Fabia
-> Milan 136: njn klasicky odkaz no uz jsme ho nejaky ten mesic nepouzily no



-> maik.le: základ je nepoužívat výrobky značky ECG...
Jináč jak bylo řečeno, musí to mít stálý plus a spínaný plus.
-> Kuladmin:

Jináč jak bylo řečeno, musí to mít stálý plus a spínaný plus.
-> Kuladmin:


-> maik.le: MAs na to nejaky schema k tomu radiu?? Standartne mas v aute dve + jedno je stale to je pro pamet a druhe je az po otoceni klicku a to je hlavni napajeni radia.
viz:www.najdiservis.cz/navod. htm?clid=4569&...
a jedine co se dela ze se tydle dva plusy prohazuji.
viz:www.najdiservis.cz/navod. htm?clid=4569&...
a jedine co se dela ze se tydle dva plusy prohazuji.
Ahoj, rád bych se zeptal jestli se někdo setkal s podobným problémem jako já. Chtěl jsem do jedničkvé Fabky namontovat radio ECG CD 100 a bohužel funguje pouze tehdy kdy červeno hnědý plusák napojím pouze na černý plusák a šťáva jde do rádia tedy jen z černého plusáku (červenohnědý kabel, nepotřebuji), v tomto případe frčí, v normálním stavu kdy jsou kabely zapojeny tak jak mají radio nefunguje, problém propojení jednoho plusáku na dvě větvě byl ale ten, že to vybíjí baterii. Našel by se někdo, kde jsem udělal chybu? Bohužel jsem nepřišel kde je zadrhel a krz vybíjení baterky nemohu rádio využívat. 
Díky za všechny rady a typy.

Díky za všechny rady a typy.
jo a na napajeni zesilovace anteny kupuju takovou redukci... z jedne strany je 3 polovy konektor na konektor fabie. z druhej strany trcí normalni antenni konektor pro neorigos radia + jeden kablik, kterej se prave zapoji na modrej z autoraia (napajeni zesilovace antenny) rika se tomu nejak fantomove napajeni nebo jak....
www.rapid-autohifi.com/st ore/goods-Fantom_Antenne_V W-515-fantom-antenne-vw-fa ntomove-napajeni-antenniho -zesilovace-konektor-iso-d in.html
www.rapid-autohifi.com/st ore/goods-Fantom_Antenne_V W-515-fantom-antenne-vw-fa ntomove-napajeni-antenniho -zesilovace-konektor-iso-d in.html
pokud jen pripojis neoriginalni autoradio, pres iso konektor k elektrice fabie, hrat to sice bude, ALE:
davej bacha, specialita fabii je, ze v iso konektoru, kterej je soucasti elektroinstalace auta je prehozenej spinanej plus s trvalym plusem (oproti standartu normalnich neoriginalnich radii).
Na prvni pohled se nic nedeje, ale po vypnuti kličku se ztratí pamet...(vynulujou se stanice atd) vedlejsim dost nepriznivym efektem je, ze nektere zravejsi radia tak celekm odjebavaji baterku, neb je radio napajene stale....
Ten problem s diagnostickym vedenim , je v tom, ze neoriginal autoradia maji vyvod (povetsinou modrym kablikem) na napajeni anteny.... proste na modrem kablu z radia se objevi napetí když zapnes radio.. No a ve fabce jde tenhle modrej kablik z radia, pres iso konektor...do original svazku- diagnostiky.
timpadem, pokud neodpojis tento modrej kabel z radia, dostane se ti pri spusteni radia +12V do diagnostickeho kablu radia. teoreticky to nic neudela, ale pokud by nekdo pripojil diagnostiku v momente, kdy bude takto hrat radio, odpali i celej diagnostickej pristroj....
Napajeni anteny je tam u origoš radia reseno jinak....pres 3 polovy antenni konektor, coz vetsina neoriginal autoradii nema...
davej bacha, specialita fabii je, ze v iso konektoru, kterej je soucasti elektroinstalace auta je prehozenej spinanej plus s trvalym plusem (oproti standartu normalnich neoriginalnich radii).
Na prvni pohled se nic nedeje, ale po vypnuti kličku se ztratí pamet...(vynulujou se stanice atd) vedlejsim dost nepriznivym efektem je, ze nektere zravejsi radia tak celekm odjebavaji baterku, neb je radio napajene stale....
Ten problem s diagnostickym vedenim , je v tom, ze neoriginal autoradia maji vyvod (povetsinou modrym kablikem) na napajeni anteny.... proste na modrem kablu z radia se objevi napetí když zapnes radio.. No a ve fabce jde tenhle modrej kablik z radia, pres iso konektor...do original svazku- diagnostiky.
timpadem, pokud neodpojis tento modrej kabel z radia, dostane se ti pri spusteni radia +12V do diagnostickeho kablu radia. teoreticky to nic neudela, ale pokud by nekdo pripojil diagnostiku v momente, kdy bude takto hrat radio, odpali i celej diagnostickej pristroj....
Napajeni anteny je tam u origoš radia reseno jinak....pres 3 polovy antenni konektor, coz vetsina neoriginal autoradii nema...
-> bobin19: já je vždy cvaknu do nějaký svorkovnice mimo, ale stačí zaizolovat
-> Milan 136: NO a zybtek drátů normálně zaslepim. ok..
-> Milan 136: Tohle sem přesně potřeboval vědět ;) jakej je jakej kabel s těma proužkama.. díky
-> bobin19: jo tak ten k vedení ani nic takovýho nepotřebuje. origo tam jsou dva stálý, tobě stačí jeden. bude tlustej červenej s nějakým proužkem tuším, pak hnědej silnej kostra, taky jasný. a s-kontakt je slabší a tuším hnědočervenej...na tom musí bejt proud do vytažení klíče. druhej plus pryč, to samý ten šedobílej, bílofialovej a šedomodrej. barvy trochu hádám. to musí pryč. to o čem píšeš je to, že neorigo rádio může pustit 12 v do K diagnostického vedení. proto musí pryč. musí ti v tom iso zbýt jen 3 dráty a pak jeden(modrej) z napájení zesilovače. jde to i bez toho, ale má to slabej příjem
CDE-103BT
-> Milan 136: Alpine nějakej nevim přesně označení.
-> bobin19: jaký rádio jsi tam dal?
-> Kuladmin: No jako já to spojil normálně iso konektor a ono to funguje.. jen spínaný plus nějak nejni.. a na tom rádiu předtim to fungovalo.. A hlavně sem někde četl,že když se to špatně zapojí tak se 12V obejví na diagnostickém vedení což má za náasledek po připojení zničení diagnostického přístroje.
-> bobin19: A neni to nekde po par cm napojeny apod?? mrkni aspon kousek po dratech
-> bobin19: tak skusacku do ruky a zistit kde je + a - ...
-> Milan 136: Je to kámošky fábie. Bylo tam nějaký starý rádio(neorigo) zbastlený konakty.. potřeboval bych vědět jak je to s těma barvama. Jsou tam totiž jiné barvy kabelů ,než normálně. Jinak normální isokonektor vím jak má bejt zapojenej,ale tady je to nějaký divoký
Kdybych to dělal na svym autě,tak je to něco jiného.. ale jí bych tam nechtěl něco podělat.

aha.vidím. tak musí pomoct ten odkaz
nebo to máš vytahaný a chceš tam dát origo a potřebuješ kam s K, gala atd?
nebo to máš vytahaný a chceš tam dát origo a potřebuješ kam s K, gala atd?
-> Milan 136: ma dole napsano I.
pokud je to fabia II s konektorem "most", tak ti tam chybí 15 či s-kontakt a potřebuješ redukci na iso
-> bobin19: fabia I nebo II
-> afro100: Tak třeba černý tam žádný neni.. ale místo toho bude ten hnědý,který tam je.
-> bobin19: ISO je len jedno, bud to je to co je v odkaze, alebo to je daco ine a to uz potom nie je ISO ...
-> afro100: No to jo,ale fabia má nějak jinak uspořádanej ten isokonektor.
cerveny a zlty su plus (jeden pamat, jeden spinanie od klucika), cierny kostra ... este tam podla typu autoradia moze byt modry (napajanie zosiku anteny)
btw. ale farby sa mozu menit, aj ked som sice zatial mal 3 isa a boli rovnake
www.najdiservis.cz/navod. htm?clid=4569&...
btw. ale farby sa mozu menit, aj ked som sice zatial mal 3 isa a boli rovnake
www.najdiservis.cz/navod. htm?clid=4569&...
Potřeboval bych poradit se zapojením autorádia do fábie I. Jedná se mi o část isokonektoru s napájením. (jaké barvy kabelů k čemu přiřadit) díky