skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
je to normalni?
prohledat
62 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 16.11.2009 do 08.12.2009, založil/a Rider skoda
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Zastavil:Rider skoda
22:54:40
08.12.2009
08.12.2009

Rider skoda
Diky vsem za rady.nakonec jsem musel zapremyslet sam.na 2.pojistce byl povolen sroubek,tudiz vznikal prechodovy odpor na tom plusaku jenz je veden na kontrolku dobijeni.
16:27:17
08.12.2009
08.12.2009

colaczech
-> Pavel P..: jj v 86 to bylo jedine 120 se zvlastni vybavou. Jsem majitelem takoveho auta. Papirove 120L a v poznamkach razitko"petistup. prevodovka".
16:09:33
08.12.2009
08.12.2009

Tomaso435
-> Pavel P..: jen mimo soutěž.... to mi připomělo že mu učitel autoškoly jezdil libovou bílou 120L 86 s pětkou.. a ještě nám vyprávěl jak mu to soused obdioval že má už 5ku :)))
16:05:15
08.12.2009
08.12.2009

Pavel P..
-> petr s: to je pěkný.... tak díky za vysvětlení

16:01:39
08.12.2009
08.12.2009

petr s
-> Pavel P..: Tak k nám jsi přijel na první garančku a mohl jsi si nechat předělat 4q na 5q za 1800 s prací a odjížděl jsi ještě ten den
15:55:18
08.12.2009
08.12.2009

Pavel P..
-> petr s: když to teda řikáš.... já akorát vim že jeden zdejší bejvalej živnostník kterej si škodovku kupoval novou, tak řikal že musel počkat až na model 88 kdy se nechal 5q za příplatek namontovat... předtim byli k mání jen se 4q obyč 120L. a to jí ještě kupoval přes Tuzex, jinak se prej nedaly sehnat bežně v mototechně.
taky jsme do nedávna měli 120L z 88 a 5q byl zapsanej jako zvláštní výbava, kupovaný to bylo taky přes Tuzex.
taky jsme do nedávna měli 120L z 88 a 5q byl zapsanej jako zvláštní výbava, kupovaný to bylo taky přes Tuzex.
15:45:35
08.12.2009
08.12.2009

petr s
-> Pavel P..: Za příplatek
15:44:50
08.12.2009
08.12.2009

Pavel P..
-> petr s: v 86 roce do normální 120L?
15:40:37
08.12.2009
08.12.2009

petr s
-> Pavel P..: Dával se už
15:31:59
08.12.2009
08.12.2009

Pavel P..
-> Rider skoda: v 86 se 5q snad ještě za příplatek nedával... jedině by to byla 120GLS ta měla 5q už z výroby.
13:50:02
08.12.2009
08.12.2009

Rider skoda
-> Pavel P..: oni jsou na ni uzvokove papiry z GLS ,ale podle VINka mi kamos zjistoval,ze to je 86.rok. a 5q jsem si myslel,ze uz tam byl s tim jsem to koupil,tak mozna teda 120L,LS.
10:45:20
08.12.2009
08.12.2009

Pavel P..
-> Rider skoda: 125L z 86týho je blbost 

22:53:07
07.12.2009
07.12.2009

Rider skoda
Mam 86. rok,125L.vsechny mam plastove,je na nich hned oproti keramickym poznat jestli jsou ok ci ne.druhou mam 16A a ostatni vsechny 8A,ty by mely byt take 16A ale zatim drzi.
21:21:54
07.12.2009
07.12.2009

mixal.s
-> Rider skoda:
skontroluj este poriadne druhu poistku ci tam nemas nahodou tu plastovu...
skontroluj este poriadne druhu poistku ci tam nemas nahodou tu plastovu...
21:20:33
07.12.2009
07.12.2009

mixal.s
Rider skoda 07.12.09 17:41:18 napsal:
Tak zahada napul zjistena.problem je v ruzovem kabliku, tedy spinanem
plusu.netusite kde muze byt problem a kam presne vede z pristrojovky?(asi pres
svorku na spinacku)a na jakou pojistku pak?nekde tam bude asi odpor
prechodovej.protnze kdyz jsem na kontrolku dobijeni napojil + z baterky
naprimo,tak to bylo v poradku.
aky to mas presne model a rok vyroby? ak to teda nie je prerabane?
Tak zahada napul zjistena.problem je v ruzovem kabliku, tedy spinanem
plusu.netusite kde muze byt problem a kam presne vede z pristrojovky?(asi pres
svorku na spinacku)a na jakou pojistku pak?nekde tam bude asi odpor
prechodovej.protnze kdyz jsem na kontrolku dobijeni napojil + z baterky
naprimo,tak to bylo v poradku.
aky to mas presne model a rok vyroby? ak to teda nie je prerabane?
17:41:18
07.12.2009
07.12.2009

Rider skoda
Tak zahada napul zjistena.problem je v ruzovem kabliku, tedy spinanem plusu.netusite kde muze byt problem a kam presne vede z pristrojovky?(asi pres svorku na spinacku)a na jakou pojistku pak?nekde tam bude asi odpor prechodovej.protnze kdyz jsem na kontrolku dobijeni napojil + z baterky naprimo,tak to bylo v poradku.
22:27:41
06.12.2009
06.12.2009

Rider skoda
Ja mel origo skoda altik 55A a dal zas jiny origo 742.a tez novy regler elektronicky.furt stejne.pri bezicim motoru zarovicka dobijeni ma vlakno jen lehce naoranzovele.zastrcena v pristrojovce neni videt.kdyz zaradim zpatecku,nebo pustim vetrak je zacne tak na 40% svitit i pri vyssich otackach(stejne)
17:09:25
05.12.2009
05.12.2009

mixal.s
nedavno som daval iny altik - 70A z fava a ten mi to robil tiez, dal som naspat ten 55A a nezhavi kontrolka...
17:50:26
04.12.2009
04.12.2009

Rider skoda
tak jsem zaridil i zpatecku a tez se to chova jako s predchozim altikem.tudiz altikem ani reglerem to asi neni.vadny motoorek ventilatora vylucuji takymptz to by snad kontrolka dobijeni nesvitila jen pri samotnem zarazeni zpatecky.nemuze to byt napr. spatnym akumulatorem?Nebo pak uz nevim,ze by tohle delaly kostry se mi nejak nezda uz nevim

11:02:32
04.12.2009
04.12.2009

Rider skoda
jinak predtim se mi ta kontrolka prisvecela,kdyz jsem treba jen zaradil zpatecku bez zapnuteho ventilatoru.ted jsem to jeste nezkousel,ale verim,ze to bude to same si myslim.
11:00:56
04.12.2009
04.12.2009

Rider skoda
tak jsem vymenil altik za jiny 55A a dal i novy regulator napeti.Stale kdyz pustim ventilator topeni,tak se prisviti kontrolka dobijnei.ukostreni motoru a baterky.jsem precisitl ty kontakty a furt to same:(
09:50:38
02.12.2009
02.12.2009

Jozka
-> Rider skoda: Jen k otáčkoměrům.. 200 otáček byl přesně rozdíl mezi hodnotou na mým 120kovým a tím, co maj zabudovanej na aparátu na emise.. Na mém 800, na jejich 600..
09:49:08
28.11.2009
28.11.2009

mixal.s
-> Rider skoda:
vies o co tu ide? ide o to, ci nemas nejaky prechodovy odpor na ten plus, co je na baterke, takze je jedno, ci to merias vtedy alebo vtedy.,... este aj ziarovku kontrolky dobijania by som vytiahol...
vies o co tu ide? ide o to, ci nemas nejaky prechodovy odpor na ten plus, co je na baterke, takze je jedno, ci to merias vtedy alebo vtedy.,... este aj ziarovku kontrolky dobijania by som vytiahol...
20:42:11
27.11.2009
27.11.2009

Rider skoda
-> mixal.s: no ale tak to na baterce namerim pri zapnutom motore kazdoapndne viac nez pri vypnutym a mereni na kontrolce-.
21:34:37
26.11.2009
26.11.2009

mixal.s
-> Rider skoda:
pri vypnutom motore a zapnutom zapalovani...
pri vypnutom motore a zapnutom zapalovani...
20:44:41
24.11.2009
24.11.2009

Rider skoda
-> mixal.s: při měření napětí na tom jednom z vývodů kontrolky dobíjení to mám měřít při běžícím motoru nebo jenom po zapnutí klíčku bez motoru?
19:30:07
24.11.2009
24.11.2009

mixal.s
-> Rider skoda: tak nejak, ale nie na obidvoch jej vyvodoch... iba na jednom, kde je staly plus hned po zapnuti klucika...
13:10:46
24.11.2009
24.11.2009

Rider skoda
-> mixal.s: takze zmerim pri dobïjeni na baterce napet a pak ho mam zmerit na zarovce?jestli je stejna hodnota jako na baterce?
13:09:11
24.11.2009
24.11.2009

Rider skoda
-> kubo980: ano podle otackomera,ale rafika teda usazena presne no,ale zase i kdyz trochu klame tak snad nebude klamat v rozmezi 200otacek?ale uz podle sluchu urcite vim ze to 800 ot neni.to je rychlejsi a plynulejsi chod.
22:59:00
22.11.2009
22.11.2009

mixal.s
-> kubo980:
no ved rave, to treba zmerat, ci tam je ten plus s takou istou hodnotou ako ja na baterii...
no ved rave, to treba zmerat, ci tam je ten plus s takou istou hodnotou ako ja na baterii...
21:35:11
22.11.2009
22.11.2009

kubo980
A tych 1000 ot maš podla otačkomera v aute či podla nejakeho hodnovernejšieho pristroja?
21:34:05
22.11.2009
22.11.2009

kubo980
Ked nabíja tak tam idu oba plusy.. ked nenabíja tak z alternatora ide kostra a na žiarovku.
17:30:10
22.11.2009
22.11.2009

mixal.s
-> Rider skoda:
hmm, pockaj, teraz uz neviem, ako to tam je zapojene, musim to pozriet... sa mi dokonca vidi, ze tam idu oba pkusy.. pozriem to a dam vediet..
hmm, pockaj, teraz uz neviem, ako to tam je zapojene, musim to pozriet... sa mi dokonca vidi, ze tam idu oba pkusy.. pozriem to a dam vediet..
13:45:24
22.11.2009
22.11.2009

Rider skoda
-> mixal.s: jakoze ukostreni kontrolky dobijeni?
21:27:13
21.11.2009
21.11.2009

mixal.s
este ma teraz napadlo, skus skontrolovat aj ukostrenie pristrojovej dosky...
20:21:31
21.11.2009
21.11.2009

Rider skoda
-> kubo980: tak aele toi kolisani otacek na volnobeh bych pochopil kdybych mel treba 800ot/min ale ja mam 1000takze to lehounke obcasne kolisani je stejne tak v rozmezi +/-50 otacek.a proste to uz be melo davat si myslim tak dostatecny proud,ze by blikat svetla nemela.
21:26:20
20.11.2009
20.11.2009

kubo980
-> Rider skoda: No mne na volnobeh nabíja asi 12,8 v čo je nič ked zapnem svetla a kurenie.. Ale skus to tak pri 2000 ot/min Zapnutych svetlach a kureni kolko to dava.. Malo by tak 13,8 až 14,3 V. Pisal si že ti blikaju svetla na volnobeh.. To je možne bo motor nema pravidelny chod.
20:34:16
20.11.2009
20.11.2009

Rider skoda
-> kubo980: staci zmerit napeti pri bezcicim motoru?se zatezi nebo bez?
19:27:39
20.11.2009
20.11.2009

kubo980
Mal by si zmerať kolko ti dobíja a potom to riešiť..
19:14:29
20.11.2009
20.11.2009

Rider skoda
-> kubo980: regulator zustal ten sam ano.ale mam teda ten novy elektronicky,ktery se snad tak nenicil jako ten mechanicky. a ten se mi zda,kdyz nejde tak sviti dobijeni jen v nizsich otackach a kdyz se to proslapne tak mi zhasla,aspon takto se to chovalo kdyz mi odesel ten starsi typ
12:51:59
20.11.2009
20.11.2009

Jozka
-> Rider skoda: Přeju hodně štěstí - mě žhne kontrolka dobíjení na jednom z embéček už nějaký 4 roky - vidno jen v noci při zhasnutý palubce, a to naprosto bez ohledu na to, jakej je v ní motor a jak a čím je nastrojenej. Už mě přestalo bavit hledat příčinu, tak akorát když jedu nějam, kde není zásuvka na víc jak den, posledních 5 - 8 km nevětrám..
12:28:55
20.11.2009
20.11.2009

kubo980
-> Rider skoda: A regler ostal ten isty ako pred vymenou motora?
11:40:08
20.11.2009
20.11.2009

Rider skoda
jinak navic pri volnobeznych otackach(1000 otacek) mi lehounce poblikavaji tlumena svetla,takze asi altik nedava kolik by mel nejspis ze?
11:39:05
20.11.2009
20.11.2009

Rider skoda
-> spartra: tak mas mozna pravdu nejakou prorazenou diodou v mustku v atliku,protoze,kdyz pridam plny tak malinko zjasni ta kontrolka pri spustenem ventilatoru.,naopak kdyz ho pustim,malinko zeslabi.
19:33:28
19.11.2009
19.11.2009

kubo980
Nemeral si kolko nabíja?
19:09:56
19.11.2009
19.11.2009

spartra
-> Rider skoda: sem se taky divil dva alterátory, oba proražený pomocný diody, úplně ty samý na stejným místě
19:04:33
19.11.2009
19.11.2009

Rider skoda
tak jsem preel ukostreni baterky a motoru vse sundal a ocistil poradne i plusak od baterky k starteru jsem precistil ty kontakty.Take jsem precistil ty konstry co kostri na tom plechu ktery drzi moturek steracu.tez nic.jeste je zkusim ukostrit jinam primo na kostru,ale neverim,ze by to bylo timto.Jinak delalo mi to tohle i kdyz jsem mel jeste cca pred mesicem 120kovy motor,ted mam favo a altik je na nem jiny,jakoze ten co tam uz byl.Tak mi rpijde dost velka nahoda aby byly u obou altiku v haji diody.
15:13:43
19.11.2009
19.11.2009

Mato SL
a nemas nieco s motorom ventilatora ? niesu poskodene cievky alebo nieco ....ze ma velku spotrebu prudu.........
22:36:08
18.11.2009
18.11.2009

kubo980
Mne toto robilo ked som mal špatne ukostreny motor, a ked som mal zaoxidovane očka kablov na štartri (boli tam prechodove odpory) To som vyčistil a prestalo to robiť...
19:46:13
18.11.2009
18.11.2009

mixal.s
-> jerzy: no to skus s tym remenom... ale skor si myslim o vadnej niektorej diode..
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Zastavil:Rider skoda