skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
oktávka Tdi 66kw rok98 nestartuje
-> pepoš: Proč se nejde připojit diag? Že by nějakej bordel na CANu a nekomunikujou jednotky? Zkoušel si odpojit baterku na pár minut?
Pojistky jsem prošel znovu, i ty na baterce, ale jsou všechny dobré. Při zapnutí těch parkovaček tak trochu něco kolem relátek, možná relátko vrčí
-> pepoš: těžko říct takhle na dálku, ale aby nebyl problém v panelu přístrojů
-> pepoš: Pojistky v motorovým prostoru (na baterce) jsi kontroloval?
Zdravím pánové, zase problém s octávkou tentokrát 66kw ale rok 2000.
Zapnu klíček, rozsvítí se pouze kontrolka dobíjení. Zastartuju, motor naskočí a hnet zdechne. Když při vypnutém klíčku zapnu parkovací světla, nejde ani osvětlení přístrojovky, ostatní osvětlení ale ano. Po připojení diagnostiky se nejde spojit s žádnou řj. Pojistky by měli být v pořádku, ty jsem prošel. Nebude to nějaké relátko? 109 to asi není, to bych poznal děkuji za
Zapnu klíček, rozsvítí se pouze kontrolka dobíjení. Zastartuju, motor naskočí a hnet zdechne. Když při vypnutém klíčku zapnu parkovací světla, nejde ani osvětlení přístrojovky, ostatní osvětlení ale ano. Po připojení diagnostiky se nejde spojit s žádnou řj. Pojistky by měli být v pořádku, ty jsem prošel. Nebude to nějaké relátko? 109 to asi není, to bych poznal děkuji za
-> auto-point: Nejdriv cist, potom psat...
-> auto-point: ?
rele 109, vyndej rozeber uvidíš spečence
-> pepoš: Tak měř v autě, relátka, pojistky jsou ok? Hlavně ty na baterce, vem je kartáčem a očisti je. Rádo to tam rezne a dělá bordel
startér ve svěráku funguje bez chyby
-> pepoš: Co ten startér vyndat a zkusit mimo
Hoši, zase nestartuje :( na dálnici vyletělo čidlo vody, vytekla chladící kapalina. Začal klesat teploměr a hnet na to motor chcípnul a už nejde nastartovat, kontrolka nesvitila žádná, diagnostika nic nepíše. Motorem otočit jde, Když se auto nechá v klidu a skusí se nastartovat tak to cvakne ve startéru a při opakování startování už vubec nic. Když se auto necha chvíli v klidu tak se cvakutí ve startéru opakuje a to je vše co to dělá. Co s tím může být? nesetkali jste se stím někdo? díky za rady/nápady
-> pepoš: 

Jo! to bylo ono, dík za radu 

-> Nwkt:
Aha, tak to chápu, díky za osvětu.
Aha, tak to chápu, díky za osvětu.

-> palinator: To relé napájí i řídící jednotku
-> Milan 136:
Jakože žhavení nesepne jo ... a že to nejde nastartovat? Teď? Buď má motor celkově odjetej nebo slabší baterku/startér. V tomhle teplíčku to musí startovat bez žhavení.
Nebo to relé má ještě vliv na něco, třeba že by to kvůli tomu nedávalo naftu?
Jakože žhavení nesepne jo ... a že to nejde nastartovat? Teď? Buď má motor celkově odjetej nebo slabší baterku/startér. V tomhle teplíčku to musí startovat bez žhavení.

Nebo to relé má ještě vliv na něco, třeba že by to kvůli tomu nedávalo naftu?
tak klasika TDi:)
-> Milan 136: Děkuji za info. ;-) Zase jedna informace, která se může hodit. Přece jenom jsem se s traktorama nesetkával tolik, jako s benzínama. :-)
takže v pondělí koupím a skusím, to by mohli mít skladem ve větších autodílech ne?
-> pepoš: Jo
Taky bych se podíval na relé jak píše -> Milan 136: 

-> pepoš: rélé 109.
Dej nový a je to.
-> Stepan FUN: v tomhle případě diagnostika mlčí
Dej nový a je to.
-> Stepan FUN: v tomhle případě diagnostika mlčí
-> pepoš: Tohle Ti na dálku těžko někdo řekne, navíc sporadický závady se hledaj pěkně na pí... Jako u 99% sporadickejch závad bych začal diagnostikou. Pokud se tam něco děje v elektrice, tak by to měla napsat. ;-)
ahoj, potřeboval bych radu, kdyz zapnu klíček, kontrolka žhavení se na chvíli rozsvítí, a normálně nastartuju. To třeba funguje 40 startů, ale umí se stát, že zapnu klíček, kontrolka žhaveni neblikne a auto nejde nastartovat. Pak třeba 3 hodiny počkám a nastartuje to zase normálně. V čem by mohl být problém? díky :)