-> balka: Než to stihnu napsat, tak bych to měl třikrát zapojený... :-/
Zapojíš to tak, jak to bylo původně. Jenom vyhodíš dobíjecí relé z podběhu, a ten drát co šel původně na altík a pokračuje z dobíjecího relé dopředu (spojenej konektorem - myslím že modrej) zapojíš na kontrolku alternátoru. Vše ostatní zústává původní. Samozřejmě za předpokladu, že jsi použil zapalování z původního motoru.
Edit: Žádnej drát navíc není potřeba tahat. Vše tam již je.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jak zapojit elektriku motoru škoda fabia do š
myslim cívku s altíkem a jak to vubec má bejt páč sme propojily kabel se startérem aby jsme měly stálej proud do cívky a schořela nam propojka v rozdělovači dík za radu nebo jestly je nějaké schéma


Myslíš vstřikování a spol? Nebo jakou elektriku??
zdravim poradí někdo jak zapojit motor fabia 1.4 do škody rapid po elektrické stránce nějak se nam to nedaří di za odpovědi