
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120 Otáčkoměr
-> Long.michael: Podle všeho ti odešla vyhodnocovací elektronika v budíku a nezbude ti nic jiného, než ho vyndat a rozebrat. Může být na tištěném spoji někde studeňák (špatné proletování ) nebo odešel řídící integrovaný obvod.

Mám dotaz na otáčkoměr mi přestal ukazovat správné hodnoty nemá někdo nápad co je to za chybu ukazuje jen do 3000 a při vytočení podle otáček motoru na plno se víc nezvedne.Neví někdo co hledat?zapjeno ve škoda 120L kabelem od cívky přímo na otáčkoměr.Podle návodu jen bez svorkovnice.jinak nižší hodnotu ukazuje správně na volnoběh
Vsem moc dik. Jdu na to.

Tak mi tam vedou dva. Černej a červenej. 

-> Placko: + a - zapojovat nemusí, ty do budíků vedou. Pokud nemá přípravu, tak stačí natáhnout jenom kabel od cívky do svorkovnice budíků.
Ok. Dik. Jdu hned zjistit...
tak či máš prípavu zistíš asi tak či ti idú z cievky zapaľovania 2 dráty alebo len 1, ak 2 tak už tú prípravu máš...ak sa nemýlim.....a ak nemáš tak jednoducho ho zapojíš tak že natiahneš jeden drát od cievky, jeden + jeden - a je to....a preste ako píše Kocvin viesť dárt po zävezku káblov od motora do poistkovky...
-> pavlos: Nejjednosušší cesta je ta, kterou vede svazek od motoru do pojistkovky.. O jiné bych ani neuvažoval..
Zdravím. Slyšel jsem že výměna přístrojové desky bez otáčkoměru za tu s otáčkoměrem nemusím připojovat otáčkoměr, že prej od roku 86 už byla příprava od výroby. Tím myslím že nemusím tahat dráty a že už jsou ve štekrech k zapojení přístrojovky. A když ne tak jaká je nejjednoduší cesta? Omlouvám se jestli už bylo. Nenašel jsem.
