skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
AlternÁtor Z Favorita Do Škody 125
-> TONCEK: Pokud tenhle kabel zrušíš, nenastartuješ. To je napájení cívky. Takže jenom zaizolovat ten konektor, co vedl na dobíjecí relé a nechat bejt.
stepan fun= děkuji za radu, jen se chci ještě optat, ten černý kabel co vede z regulátoru, ( myslím pozice 54/64), na indukční cívku na vívod 15,ten mám taky zrušit?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Prodávali se regulátory, kde to vyřešené bylo. Poznali se podle kablíku navíc, s očkem, na svorku B+
Potom altík držel stálé napětí. S malou řemenicí i na volnoběh i se světly.

-> Eidy: Nema no...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ok, nějak jsem předpokládal, že Fa altík už má tohle vyřešený.
-> darklord:



-> Lukyn Fakír: no alebo moja predosla odpoved 

-> MOLSO: -> darklord: jasné, já sem si nebyl jistý
díky kluci, no to uchycení no to je pak v pjdely no to by se muselo vyřešit 


-> darklord:



-> Lukyn Fakír: co chces riesit elektricky? pripojis plus z baterky a kontrolku, nic viac tam neni. problem je v montazi a remenici.
-> Lukyn Fakír: elektricky sa zapajaju vsetky rovnako. problem je len s prichytenim a remenicou.
-> darklord:
ty jsi ale vtipálek
né tak zajímá mě to ohledně nějakýjo el. přepojovaní či tak něco, prostě jestli ho tam můžu dát tak jak sem ho vytahl, krom řemenice žejo
ta musí být na fáčko



-> Lukyn Fakír: mozes
do kufra, na sedacku, na podlahu 


-> Matthes, záškodník z TechWebu: hele využiju tématu, ale nechcu nějak zbytečně zasírat, mám doma myslím 70ku altík z 1.6 feldy, můžu ho dát do formana?
-> Domajz: Jedine vyresit drzak. Zapojeni je ok. Baterka ti dyl vydrzi, lip to startuje atd...
-> Eidy: To taky, ale na mysli jsem to nemel, viz TemnyPan :-)
-> Eidy: To taky, ale na mysli jsem to nemel, viz TemnyPan :-)
-> Eidy: myslim ze to napisal spravne, magnetony malokedy drzia stabilnych 14V
-> Matthes, záškodník z TechWebu: A co alternator z Fabie do 40 kw strikackoidniho Formana? Je potreba nejakejch rozsahlejch uprav?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Patrně máš na mysli vyšší proud.

Podotykam, ze se poustis do naprosto nesmyslny upravy. Za 500 sezenes alternator z Fabie, kterej vydrzi 100 x dele a ma vyssi napeti.
-> TONCEK: Odpojit (vyhodit) regulátor, původní kabely zaizolovat (pokud nejsou ve sdružený svorkovnici - tam není nutné), na alternátor použiješ jenom jeden z drátů, kterej vede od původního alternátoru na regulátor a pak pokračuje dopředu ke kontrolce - myslím modrej (na 100% ho poznáš podle toho, že z toho konektoru u regulátoru vedou 2 dráty) a samozřejmě zachováš silovej přívod...
Ahoj chlapi, mám doaz, chci dát alternátor z favorita do škody 125, když opomenu uchycení, co mám pozměnit v zapojení? Původní alternátor neměl zabudovaný regulátor. Děkuji za rady.:)