-> Westas:
ááá, já to auto umyl jenom jednou a to když se vezl ženich :-) jinak není šas na blbosti - ale budu muset kabel po kabelu, boha jeho :-(
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
zkrat?
-> pecen: to že zhasne známená len to, že alternátor funguje, teda dobíja, lenže nakoľko dobíja to je otázne, treba aj to premerať. A aj tak si myslím, že najvhodnejšie je pre teba ísť poistku za poistkou a merať. Skúšaním tu a tam sa akurát pripravuješ o drahocenný čas, ktorý by si mohol užiť na leštenie karosérie napríklad.



-> srdcar 120L:
jo ty průchody dveřma jsem řešil jako první, ale jsou vpoho, já myslel, že to dělá startér, měl jsem ten rychloběžnej od magnetonu, ale s klasickým je to stejný, dobíjení je vpohodě, hned zhasne
jo ty průchody dveřma jsem řešil jako první, ale jsou vpoho, já myslel, že to dělá startér, měl jsem ten rychloběžnej od magnetonu, ale s klasickým je to stejný, dobíjení je vpohodě, hned zhasne
Tak zkontroluj průchody kabelů ze sloupků do dveří, tam jsou nejvíc namáhané. Pak kabel dveřních spínačů. Je možné, že při montáži příslušenství se ti mohlo povést poškodit některý kabel, třeba vrutem a pod.
-> srdcar 120L:
rádio nemám, mám imobilizér, el okna a centrál, začalo to dělat po roce,elektrika je komplet nová, je možný, že je to někde prošoupaný, no a teď šmudlo hledej.....
rádio nemám, mám imobilizér, el okna a centrál, začalo to dělat po roce,elektrika je komplet nová, je možný, že je to někde prošoupaný, no a teď šmudlo hledej.....
Ještě mě tak napadlo, co máš ve voze zapojeno nastálo na šťávu? Já měl zapojené autorádio s odnímacím panelem, kde měl být hlavní přívod do něho přes klíček, ale byl zapojen napřímo a měl jsem stejný problém, za týden baterka skoro úplně prázdná. Přišel jsem na závadu tehdy, když jsem asi po 3 dnech po odstavení vozu zjistil, že mám autorádio jako topení. Samozřejmě zůstaly připojené výkonové zesilovače, i když se rádio tvářilo, že je vypnuté. Dal jsem vypínač na hlavní přívod do rádia, přívod na paměť jsem nechal a je klid. Rádio zapnu kdykoliv i při vypnutém zapalování.



-> pecen: Začal bych nejdřív takto. Pokud ti vyhoří první pojistka, tak zkontroluj všechny kabely, které chrání. Bývá na ní vnitřní světlo, brzdové světlo, houkačka, výstražné blinkry, přívod ke spínací skřínce-ten může být někdy i napřímo a pak je jištění druhou pojistkou. Stává se, že se izolace kabelu časem prošoupe a při nějakém otřesu to hodí na kostru a vyrazí pojistku. Stává se to někdy v průchodce karoserií nebo v místě, kde je volnější pohyb kabeláže a otírá se o plechovou část.
Jak ti jinak dobíjí? Zhasne kontrolka nabíjení nebo trochu žhne? Pak by mohla být závada taky v altíku.
Jak ti jinak dobíjí? Zhasne kontrolka nabíjení nebo trochu žhne? Pak by mohla být závada taky v altíku.

Alebo vyber poistku a odmeraj odber zo svoriek poistky. Pokiaľ budeš mať vypnuté zapaľovanie, tak by mal byť odber nula. Ak odber bude, máš tam skrat. Najlepšie nejakým multimetrom, ale môže byť aj ampérmeter
merak na baterku a postupne odpájanie poistky
mám problém v erku, z nějakýho důvodu mi baterka v autě nevydrží týden, je uplně vyšťavená a to je nová....startuje to po nabití normálně, občas se mi vypálí první pojistka, jak mám zjistit případnej zkrat? Ampérmetrem zkoušet drát po drátu jestli neteče proud?
Nesem elektrikář, tak se raději zeptám. Za reakce děkuji ať budou jakékoliv :-)
Nesem elektrikář, tak se raději zeptám. Za reakce děkuji ať budou jakékoliv :-)