No, jde to s propilováním děr v přírubě startéru - kdysi jsem to takto měl z nouze na autě a fungovalo to, pak jsem konečně sehnal nový správný věnec setrváku a když jsem dělal spojku, tak jsem vše dal "do pořádku".
Nevím přesně, jaký je rozdíl osových vzdáleností, ale díry v přírubě startéru jsem měl propilované cca o 5 mm, možná i víc.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Starter - osova vzdalenost
-> minno: uz jsem domyslel :). Spojka 220mm
-> Dušan: čo zas vymýšľaš?

-> Eidy: no u meho zasahu to ma cenu. Vi nekdo kolik to cca je ? Jinak si to samzrejmenzmerim :)
-> Dušan: Za předpokladu použití FA/FE věnce setrváku musíš propilovat díry v převodovce a doladit jinou osovou vzdálenost. Lze to, ale přijde mi to jako zbytečná námaha.
-> Dušan: je ina osova vzdialenost 

Dival jsem se na rozdil starteru FE vs 120 a kazdy maji jiny obvod ozubeni.
Funguje bez problemu pri zastavbe FA ozubeni a pouziti FA starteru ve 120ce ?
Nebo je u FA/FE jina osova vzdalenost starter-setrvacnik ?
Samozrejme jiny pocet ozubeni zmeni modul, ale i tak je tam solidni rozdil.
Funguje bez problemu pri zastavbe FA ozubeni a pouziti FA starteru ve 120ce ?
Nebo je u FA/FE jina osova vzdalenost starter-setrvacnik ?
Samozrejme jiny pocet ozubeni zmeni modul, ale i tak je tam solidni rozdil.