imobilizer fabia 1,4 mpi

prohledat
22 příspěvků (zobrazeno 1 až 22) od 19.10.2015 do 22.10.2015, založil/a Liba
řadit dle data
23:02:20
22.10.2015
Tommyk
-> CpEaRjHaY-průserář 22.10.15 20:25:10: muzu ti dat kontakt na pána co to dělá. Kdyžtak SZ
21:20:20
22.10.2015
Milan 136
-> CpEaRjHaY-průserář: kouknul bych na studenaky v panelu pristroju
20:25:10
22.10.2015
CpEaRjHaY-průserář
-> Tommyk: S tím počítám, já a elektronika nejde dohromady 6

-> suri: Netušim co na tom blbne, po zapnutí zapalování zůstane svítit kontrolka imobilizéru a pak samozřejmě nejde nastartovat. chytí se někdy až na podesáté a pak to třeba zase měsíc neudělá. VAG píše že je slabé napětí...
19:57:36
22.10.2015
suri
-> CpEaRjHaY-průserář 22.10.15 17:15:32: čo na tom blbne? tam jediná závada ktorá kedy bola je kábel od čtečky do budíkov , ten si menil?
19:50:11
22.10.2015
Tommyk
-> CpEaRjHaY-průserář 22.10.15 17:15:32: jde, ale doma na koleni to neuděláš...
17:15:32
22.10.2015
CpEaRjHaY-průserář
Dá se tedy Imo vypnout u Fabie úplně?? Tady tedy jde o 1,4 16v 74kw ale to by mělo být asi jedno. Blbne mi a celkem mě to štve...7
19:47:25
21.10.2015
Liba
nee jednotku sem mel z vrakace
19:40:12
21.10.2015
Lamac
Náhodou budíky z tej fabie,z ktorj máš rj,nemôžeš zohnať.Napichnúť ich do auta a vyčítať pin z budíkov.
15:51:16
20.10.2015
Liba
ja sem zjistil pin te stare a sparoval.. prvni to nesvitilo a po vymene baterie se to rozlo :) nevadi hlavne ze funguje
15:30:56
20.10.2015
StepaNoFUN
-> Liba: Podařilo se Ti v tom případě immo vypnout. Nikoli spárovat jednotku s panelem přístrojů. Vypnout tu kontrolku jde nejjednodušejc demontáží panelu přístrojů a vypájením tý diody.
upraveno 1x, naposled 20.10.2015 15:32:07
15:22:30
20.10.2015
Liba
tak podarilo se my to rozlousknout auto uz jede ale na palubce my sviti klic jak vymazat? nevite?
20:06:49
19.10.2015
Milan 136
-> Stepan FUN: 4
19:30:33
19.10.2015
StepaNoFUN
-> Liba: Pokud neznáš PIN IMMO, skončil jsi. Bez toho šlo výmenu ŘJ motoru udělat ještě na Feldě, na Fabii již nelze.

Program na operaci vyčtení pinu samozřejmě na netu seženeš. Bez větších problémů. To je ta dobrá zpráva pro Tebe.

Ale teď ta špatná - bohužel pro Tebe k tomu potřebuješ i správnej kabel a ten z netu nestáhneš ani kdyby ses po...

Nelegální klon toho kabelu jde koupit za cca 1500,- ofiko snad ani radši nechci vědět. A zadarmo Ti ho půjčí (či úkon provede) pouze opravdu dobrej kamarád. Ostatní za to budou chtít celkem logicky peníze...

Edit: Dokonce u některejch (starších) jednotek budeš potřebovat znát PIN imobilizéru auta, ze kterýho jednotka pochází, což u neznámý jednotky z vrakáče bude asi problém.
upraveno 2x, naposled 19.10.2015 19:35:07
18:38:35
19.10.2015
Nwkt
-> Liba: A určitě k tomu máš správnej kabel se kterým to pude vyčíst. Protože na to že by to šlo s KKLkem rovnou zapomeň
17:55:29
19.10.2015
Milan 136
-> Liba: ja tomu rozumim a rikam ti, ze na odblok nic zadarmo neni, kdyz zakladni vag-com stoji skoro desitku
17:35:22
19.10.2015
Deacon
-> Liba: A co chceš slyšet víc? Na netu nic nenajdeš, buď najít člověka, kterej za svoje know-how bude chtít samozřejmě zaplatit a nebo servis..
17:34:07
19.10.2015
Liba
to jsem slyšet nepotřeboval.... poradí někdo kdo tmu rozumí?
17:32:02
19.10.2015
Milan 136
-> Liba: jen tak zadarmo nikde nic nebude...
17:29:24
19.10.2015
Liba
vím že jsou na to programy jen nemůžu najít ten správný
17:24:37
19.10.2015
Milan 136
-> Liba: buď sehnat někoho, kdo dokáže ten pin vyčíst, nebo odtáhnout do servisu na on-line spojení
17:22:37
19.10.2015
ZZ__Top
kdyby to bylo tak jednoduché tak by imo ani fabrika nemusela montovat aby neobtěžovala zloděje nemyslíš?
17:17:24
19.10.2015
Liba
zdar klucii poradí my někdo? vyměnil jsem ř.j a jak to spárovat s imobilizerem? pin z nove jednotky neznám jinak by nebyl problém... otázka jak to udělat bez pinu popřípadě jak ho zjistit? odkaz na nějáký prográmek by bodnul díky
Extreme Tyres