suchen.mobile.de/fahrzeug
e/showDetails.html?lang=cz
&am...
to je kára
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> alpin: tie prahy su aj na 406 tak aj ked nie tak vyrazne
-> afro100: no je to furt ten jeden o kterym sem vzdy mluvil jinyho kupovat nebudu:D
leda nejakej benzín za hodně příjemnou cenu jinak už nechci
leda nejakej benzín za hodně příjemnou cenu jinak už nechci
-> MerHanz: tieto 306 su velmi sympaticke auta , len som neprisiel na chud tym spetakom a prahom jak su prevalene dovnutra.. to mi veru nepasuje
-> afro100: kozku v interiery , milion cudlov vnutri a tak 

-> alpin: a radlicu a WRC kridlo a nasosy na streche a ták :D
-> suri: daniel mal aj biele oterove listy ;-)
-> havlik: kdesi si pisal ze je to nejaky mix modelov co zrovna bolo po ruke ...
-> suri: kdyby to fungovalo tak dobře jako to vypadá na těch fotkách to bych si pískal:)
-> havlik: to jo , hlavné je že je biely z bielimi kľučkami a doplnkami to ja môžem
-> suri: no jo ale ten má 3.0 V6 ne vyrachtanou 1.9TD
-> havlik: pekný ako mal Daniel v Taxi 1-2-3
-> havlik: Vypadá slušně
-> afro100: jaký mix?
-> havlik: :D to je ten mix ?
-> Targa: Jo aj by mě vzali ale nějak jsme to poladili,jenže byl průser ve vejšce,která byla velká z důvodu blbě přihnutýho táhla manuálního nastavení a my furt mysleli že to je tím od stabilizátoru.
-> Bobesh 15.01.11 18:23:02: hezky pěkně....
skousel si volat do toho servisu?

skousel si volat do toho servisu?
Po3 dnech zábavy v modrákách ta francouzská pixla zase jede jak má. Vyměněny silentbloky P ramene /přední tam lítal jak žába v mixéru),a na L kole ložisko (vůbec nechtělo ven,svině až po ohrátí hořákem) a čep řízení (není kupodivu lisovám alébrž na závit!),dále konečně filtry a olej. Průser z vlastní blbosti. při montáži či demontáži ramene došlo při páčení stabilizátoru mimo osu ramene k výpadku táhla korektoru a navíc vyhnutí táhla ručního ovládání téhož,tím pádem k dysfunkci hydry na předku,buď plnej zdvih nebo žádnej. Než jsem to poladil,málem jsem vykvetl,táhlo na kloubkách,maje zemědělskou vůli,občas vypadávalo,takže seřízeno a posichrováno drátem ale už tosedí na vozovce jak má. Při jízdě s porouchaným předkem jsem málem vyletěl v zatáčce a na zkušebním polygonu trasa Lužec n/C-Stará Skřeněř dokázal spolucestujícím přivodit stav beztíže. Ono to není taková prdel,když hydra není cajk

-> Targa: člověče, tak já mám tenhle problém s průchodkama u zadních dveří... Levá někde ovládání okna a práva reproduktor... Jinak u pátých vrat do kufru žádný problém...-> Bobesh: tak zkoušel jsem různý variace a ta co jsem tu pověsil se mi líbí nejvíc... Eventuálně ještě místo oranž dát tmavě rudou...
-> VeTeV: Zlaty mlhovky 

-> Targa: já to už měnil s Matthesem při opravě stěrače :-)
při výletu do práglu se nam objevil po dlouhe době problém...
přestli svítit na breaku pátý vrata.. funkční byl akorat stěrač,ostřik
na palubce svítila kontrolka zadních mlh ale ty taky nefungovaly a kontrolka svítila stále jakmile jste rosvítily parkovačky
po hledání na xantiaklubu sem nasel podobny problém (často se vyskytující) v pravé pruchodce do pátých vrat se přerval kostřící kabel dosti silnej že by ho dva lidi nepřervali...
včera opraveno ,kabel prodloužen a vše je cajk...
brejkaři připravte se ..trocha mrazu a otvírání kufru a je to hned
přestli svítit na breaku pátý vrata.. funkční byl akorat stěrač,ostřik
na palubce svítila kontrolka zadních mlh ale ty taky nefungovaly a kontrolka svítila stále jakmile jste rosvítily parkovačky
po hledání na xantiaklubu sem nasel podobny problém (často se vyskytující) v pravé pruchodce do pátých vrat se přerval kostřící kabel dosti silnej že by ho dva lidi nepřervali...
včera opraveno ,kabel prodloužen a vše je cajk...
brejkaři připravte se ..trocha mrazu a otvírání kufru a je to hned
-> Bagrr- máma mele Emu: No zajímací pokus. Upřímně řečeno,ještě jsem snad neviděl houpačku nějak napadenou tuningem či stylingem. Tohle je docela pěkný. Ono podle modelu máš taky různě lišty,nárazníky,zrcátka buď v barvě nebo černý. Mě se líbí buď vše nebo nic,viz. www.xantiaworld.cjb.net/ ,složka Brochures. Třeba Activa 96 celá v červeném mě připadá jak kdyby to dělali italové,v tom odstínu světle červené vypadá strašně lacině. To Tentation už mě bere víc.
sem se nudil... a takhle by se mi cíťa docela zamlouval...
-> Bagrr- máma mele Emu: pořešeno, kolega se upsal, má tam být FW2G025A1 a tomu lze běžně sehnat náhrada ;)..
-> m8rinek: xantiaclub.cz/view.php?ci
sloclanku=2010030002
myslíš něco takovýho?
myslíš něco takovýho?
-> petr s: jo, to nakonec asi nic jiného nezbude...
-> m8rinek: To se mění celá deska
tak tu mám malý elektrocitroeňácký rebus, kde vzít datasheet, nebo přímo součástku
Vypadá to jako tesláckej výkonovej tranzistor řady KD...
FW20025A1
je to nějakej šmejd na řízení otáček ventilátoru topení ve všech citroenech devadesátejch let minulýho století.
A sou tam rovno dva!
Vypadá to jako tesláckej výkonovej tranzistor řady KD...
FW20025A1
je to nějakej šmejd na řízení otáček ventilátoru topení ve všech citroenech devadesátejch let minulýho století.
A sou tam rovno dva!
Byli jsme na STK prozkoušet předek na plotnách. Dle očekávání L spodní čep řízení KO,na P rameni oba dva silenty fp´či(proto ta proměnná geometrie řízení). Ještě ten lágr LP kola,co rundá přes půl roku. Pekáč objednanej na dílnu,jakmile přijdou díly a bude volno na heveru,bude klid.
jo jo, tak nějaký to smažení na zadní části cíti mě taky čeká...
-> VeTeV: v podstatě stačí pokud proleze koncem ledna stk, nebude do toho téct, budu spokojenej. Už v tom jsou nějaký nový díly, kupovat jiný se moc neoplatí, zas koloběh možnejch investicí
i na vrakovišti chtěj za díly nehorázný prachy
-> Pavel P..: najednou kamárade
na puštění nějakejch dílů na 105 nejseš tak přátelskej


-> Pavel P..: najednou kamárade


-> afro100: patolízale

-> afro100: Dik, aspon nekdo je se mnou 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: na to prismrkanie tej ipy ? jasné :D
-> Pavel P..: Gýde je lepsi no, je mi to jasne :-D
-> spartra: kousek ipy pro kamaráda se vždycky najde... Matthes ti to pak přismrká tim jeho Teskovarem nebo co to má za ksindl

-> spartra: tak snad tam nebude podobných pastí víc - by si to na sebe vydělávalo horko těžko 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: -> Pavel P..: nu můžete přiject



-> Jirik_Tuňák: nikoliv řit ale realita. utopenec - netuším jako 3 majitel, již se opravoval nosník pod pomocným rámem motoru, u horního uložení přeních tlumičů, to byla a jsou nejvíce sračková místa.
-> VeTeV: to neleze schodit, musí si na sebe jěště vydělat
-> VeTeV: to neleze schodit, musí si na sebe jěště vydělat
-> Pavel P..: Tak dame souboj Güde vs Iskravar? Mas to predem prohrane 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: zalepim ti s tim hubu a přivařim ruce k prdeli a bude konečně klid

-> Matthes, záškodník z TechWebu:



-> spartra: Pavel sysel ti to zalepi, ma novou lepicku na plechy Gude neco...

zalep to ipou a neřeš
