skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> venca5: nekde ti to tam urcite jeste drzi - ale ono snad z zadneho auta nejde vypustit uplne vsechno. Leda to skus profouknout apod. Pak jeste zes mel uz uplne prazdnou nadrzku. Jen od min do max je 1litr.
Nemáte niekto Partner/ Berlingo s motorom 1.6 16V? Potreboval by som vediet, aky objem chladiacej kvapaliny ide do tohto motora... vypustil som len 3 litre, neviem ci je to normalne. Diky
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 11.02.11 22:44:52 napsal:
→ Jan Kubíček: Hezký, tuhle dvoubarevnou kombinaci už
jsem někde viděl… líbí se mi.
když jsem stim byl první rok co jsem to měl na Mimoni, tak tam bylo Saxo ve stejných barvách, ja ZX takhle koupil a on řikal že to takhle udělal po bouračce
→ Jan Kubíček: Hezký, tuhle dvoubarevnou kombinaci už
jsem někde viděl… líbí se mi.

když jsem stim byl první rok co jsem to měl na Mimoni, tak tam bylo Saxo ve stejných barvách, ja ZX takhle koupil a on řikal že to takhle udělal po bouračce
castrol 11.02.11 22:48:29 napsal:
→ Jan Kubíček: nebol tu na predaj
jj bylo, nák v polovině listopadu odjelo směr Ledeč nad Sázavou ....... taky poslední fotka na zimákach který si dodal nový majitel
→ Jan Kubíček: nebol tu na predaj
jj bylo, nák v polovině listopadu odjelo směr Ledeč nad Sázavou ....... taky poslední fotka na zimákach který si dodal nový majitel
-> castrol: bol
-> Jan Kubíček: nebol tu na predaj
-> Jan Kubíček: Hezký, tuhle dvoubarevnou kombinaci už jsem někde viděl... líbí se mi. 

-> Targa: Nj, tam ty semafory jsou docela nahovno načasovaný, vůbec to nenavazuje na ty u Stoletý. Stane se no, ale na to, že to byla první pokuta, ti to pěkně osolili...
Mimochodem, kde stáli?

tak jsem švyhnu taky něco francouskyho s čím jsem měl tu čest 3roky
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : jel sem z prace a v hk u intersparu zrovna tam padla tak sem to projel byla tam sekundu ale holt čihali až vyčíhali..moje blbost.. prvni pokuta v životě..holt stane se .
-> Targa: Ty jezdíš na červenou ty piráte? Kde jsi co vyváděl?
-> Jirik_Tuňák: neboj dam dnes se nalada spravila.. ale ted cestou z prace me chytli fízli... nikdy sem nemel pokutu dnes za 7 let co mam papiry prvni pokuta
2500,- za jizdu na červenou...
2500,- za jizdu na červenou...

Byl jsem si při cestách po výběrech posedět. Velmi příjemné, novotou smrdící. Ještě nás čeká předváděcí jazda s 1.6 VTi. Dovedl bych si to představit a celkem bych to považoval za rozměrově dostačující pro moje potřeby, přidal bych jen kouli na vlek.
Jinak je to jenom o pár cm kratší než krátká Xantie, která to vlastně nahnala velkým předním převisem a čumáčkem do špice.
Jinak je to jenom o pár cm kratší než krátká Xantie, která to vlastně nahnala velkým předním převisem a čumáčkem do špice.
Daj foto, až budeš mít náladu.
-> Jirik_Tuňák: nebude...
Mám po kompletním servise hydropérování. Opět takhle za čerstva nádhera, fantazie - létající koberec.
-> Targa: Bude se muset vařit?
-> Targa: Bude se muset vařit?
je to pravej zadní lem celej + 20 čísel na vejšku byl o 5 čísel dovnitř... dveře sou ok těch se to nedotklo
-> Targa: no tak to potěší... mnoholi?
-> Targa: Nj, na parkovišti to je hned, taky s tím mám zkušenosti... jak moc?
-> Targa: a co čekáš na sídlišti?to byla otázka času kdy se to stane
-> Targa: Hov.o! Moclipak?
Tak mi nějakej buzerantskej čůrák nabořil na skurvenym parkovišti citrouše....
sem tak nasranej že kdybych ho chytil tak ho snad zabiju
sem tak nasranej že kdybych ho chytil tak ho snad zabiju

-> ZdeněkH: Na mě někdy blikají taky. Světla mám seřízená, světlou výšku na obou nápravách taky. Žárovky pOsram Nightbreaker. Problém je, že při rychlejším rozjezdu s "táhnutím" sedá zadek a pak to samozřejmě svítí vejš.
Jednou na mě blikli i polismeni.
Ale co mám jako dělat, když to auto konstrukčně takhle funguje. 
Jednou na mě blikli i polismeni.


Včera jsem podstoupil první fázi údržby hydry. O 20 dní jsem přejel dvouletý interval výměny a včera to začalo být s mrazem znát na tuhnoucím řízení. Takže můj předchozí interval výměny po roce a půl byl zdá se lepší (jezdím převážně kratší trasy). Říká se, že by se mělo měnit po dvou letech nebo 60 000 km. Když ale vidím, co na tom běží zařízení + jak může vypadat kapalina po 21 000 km a dvou letech, tak bych se přikláněl ke zkrácení intervalu tak na 40 000 km, stejně jako říkal Jirka (technik). Nejvíce to budou dle mě znehodnocovat brzdy a na kratších trasách s větším podílem brždění zvláště.
Včera se dofoukaly koule, které jsou ve výborném stavu, byly pravděpodobně měněny ve 120 000 km v Belgii před mojí koupí ve 124 400 km, do servisky jsem ještě nekoukal. Při odpouštění měly stále dostatečný tlak (kolem 3/4 plnění). Do LHM se přilil čistič (nedával se proplach - ten se obecně u starších aut moc nedoporučuje) a ve čtvrtek se mám ohlásit na výměnu LHM.
Teď budu jezdit a procvičovat nahoru a dolu, aby se prokarblovaly úsady před výměnou.
Jinak spokojenosť.
Včera se dofoukaly koule, které jsou ve výborném stavu, byly pravděpodobně měněny ve 120 000 km v Belgii před mojí koupí ve 124 400 km, do servisky jsem ještě nekoukal. Při odpouštění měly stále dostatečný tlak (kolem 3/4 plnění). Do LHM se přilil čistič (nedával se proplach - ten se obecně u starších aut moc nedoporučuje) a ve čtvrtek se mám ohlásit na výměnu LHM.
Teď budu jezdit a procvičovat nahoru a dolu, aby se prokarblovaly úsady před výměnou.
Jinak spokojenosť.

Otázka je proč na něj blikají a jestli oprávněně. Světla jsou napevno a nic víc a výšku hlídá hydra takže ji musí mít samozřejmě v pořádku pokud ne pak na něj možná i blikají.
Na hydru je nejlepší PaM z Brna dělá dobře a levně.
Krom toho zkontrolování případně očištění korektoru toho asi zas tak moc neudělá. Můžou být špatné koule či prázdné a na doplnění to chce trochu zázemí. Nejsem na to zas odborník jen jsem měl chvíli xantii. Buď bych ještě počkal na odborníky nebo šel na forum kde jsou lidi co ty auta mají citroeny.cz nebo xantiaclub.cz
Na hydru je nejlepší PaM z Brna dělá dobře a levně.
Krom toho zkontrolování případně očištění korektoru toho asi zas tak moc neudělá. Můžou být špatné koule či prázdné a na doplnění to chce trochu zázemí. Nejsem na to zas odborník jen jsem měl chvíli xantii. Buď bych ještě počkal na odborníky nebo šel na forum kde jsou lidi co ty auta mají citroeny.cz nebo xantiaclub.cz
-> venni: Napadá mě zkontrolovat a vyčistit zadní korektor, který hlídá konstantní výšku nad zemí (právě třeba při naložení kufru). Xa ani XM nastavování sklonu světel nemají...
-> ZdeněkH: no to mě taky napadlo,jestli to nemá štelování spojený s tima balonama,ale prý když je naloženej tak na něj lidi blikaj a světla mu svítí moc dokopce.Nevím,neznám,nech
ám si poučit...
-> venni: Na co by to mělo štelování světel když si auto drží pořád svoji výšku díky hydře
Přidám pár dotazů ohledně xantie 1,8i cca 74 kW r.v. 94. Kamarád z práce to má a pořád se mě na něco vyptává.Já se ve francouzích nevyznám.Jde štelovat sklon předních světel z kabiny?Nebo to má jen nějaký mechanický čůro přímo na světlech?Hledal a nic jsem nenašel,nalezl jsem pouze pod volantem stmívač osvětlení palubky.
a poslední otázka...Autu občas kolísaj otáčky.Jezdí docela normálně,ale občas přestane táhnout,drží to stejný otáčky,nezrychluje to a žere to jak tank,po pár km zase vystřelí.Není to nějaká častá závada u tady tich motorizací?Nějaký čidlo v sání,nějakej ventil nebo dokonce má to váhu? :) Ď za každej postřeh...
a poslední otázka...Autu občas kolísaj otáčky.Jezdí docela normálně,ale občas přestane táhnout,drží to stejný otáčky,nezrychluje to a žere to jak tank,po pár km zase vystřelí.Není to nějaká častá závada u tady tich motorizací?Nějaký čidlo v sání,nějakej ventil nebo dokonce má to váhu? :) Ď za každej postřeh...
-> alpin: no to by ma zaujimalo co by robil keby si ta francuzska elektrika postavila hlavu. to by bol len cirkus :)
-> Bobesh: není :-)
-> Bobesh: No právě...
-> alpin: Jo,kdo jednou okusí auto s hydrou,už se mu těžko hledá pohodlnější povoz...
-> afro100: tak ono zalezi od kusu a nic nevydrzi vecne
-> alpin: to co popisujes som chvilku okupoval v automate aj ja, bolo to sice fajn a skodovka taku vybavu mat asi nikdy nebude (aj elektricky posuv sedaciek a ine vychytavky - ved staci porovnat vozy z doby vzniku ... ), ale ked sa to zacalo kazit, tak slo prec ... dneska by som to asi uz nechcel
-> Sušenka: jeden pan co bol u nas robit prezentaciu prisiel na xm, ked mi hovoril co to vsetko ma len mi padla huba , rok 1994 a vsetko v elektrike , ovladanie radia na volante , dvojzonova klima , fotelky a tapaciri tahane alcantarou , zdvojene zadne okno , laktova zadna opierka v elektrike , pedalova parkovacia brzda , samosebou vsetky okna v elektrike , sedacky v elektrike tusim aj s vyhrievanim a este vela vela veci , auto kupil ako 4-rocne nedobrzdene , vyzeralo to len na rozbite svetlo a naraznik ale nakoniec musel kvoli opravam rusit stavebnu poistku ale strasne si to vychvaloval , hlavne to prizenie , vravel ako v 120km presiel po retarderi a nic necitil
ze sedel uz vo vela utak (zatko dovaza auta) ale ze to xm by v zivote nemenil , jo a mal to 2.1 td

-> alpin: Ou jéé :-)
-> Sušenka: xm je neskutocne auto 

Tak já taky přidám svého bývalého :P XM 2.0 CT r.v. 1997
Už mě zas svrbí prsty, teď bych ale chtěl 3.0 24V s automatem (ale nemůžu se rozhodnout mezi ním a T613
)
Už mě zas svrbí prsty, teď bych ale chtěl 3.0 24V s automatem (ale nemůžu se rozhodnout mezi ním a T613

Tady jedna X1 z Belgického Gentu. Jinak ve Francii jsem teď viděl nádherné XMko v barvě Bordeaux,bohužel bez foto ale stav 1A.
Tak to mrdám... Za oba si řekl 2t... Tak jsem slušně poděkoval a radši to vytvaruju z obyč plechu... To opravdu nedám... Kdyby si řekl 1000, tak bych to ještě snesl...
jinak zadní brzdy hotový... Sice se museli koupit nový trubičky, protože při povolování brzdice mi zůstal holendr u obou v brzdici a trubička zlomená... Jinak teď to brzdí jak kráva... Tímto veřejně chválím pana Hejdu z J. Hradce za výrobu nových trubiček a za telefonickou pomoc s odvzdušněním... Super člověk a zapáleny citroenmann...
jinak zadní brzdy hotový... Sice se museli koupit nový trubičky, protože při povolování brzdice mi zůstal holendr u obou v brzdici a trubička zlomená... Jinak teď to brzdí jak kráva... Tímto veřejně chválím pana Hejdu z J. Hradce za výrobu nových trubiček a za telefonickou pomoc s odvzdušněním... Super člověk a zapáleny citroenmann...
Tak uvidíme, kolik si řeknou na vrakovišti... Dnes jsem tam byl zadat objednávku... Cenu si z hlavy nepamatoval... Tak jsem zvědavej kolik si řekne za dva kusy plechu...
-> Bobesh: nejen brejčí... I krátká (dej ji pán bůh lehký lis) měla chycený lemy... Tady díky už jednou měněným a na hulvátá udělaným jsou u dveří durch...
-> Bagrr- máma mele Emu: A sakra-brejčí rakovina?
Dám půl lesa tomu kdo mi sežene zdravý zadní blatníky na xantii break x2... Stačí část od prahu k lince zlomu po cca 10cm přechod nárazník x lem na levou i pravou stranu...
-> Targa: Trochu z ruky
