skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Kaprof: mi povídej... Hodně těžký rozhodování... 605 hezčí... Xm luxus pohodlí díky hydře... 2.1td ideální motorizace... 6vál pouze v plynu a 24v :-D
-> VeTeV: To jo no, ale prostě buď ten motor chceš a nebo ne.... Pak nezbývá, než počítat s tim, že ta hlava muže bejt v pi.. A co jsme se bavil s mechanickejma tak new vyjde okolo 20ti kolíků.
-> Bagrr- máma mele Emu: Stalo sa to, že mi vypadlo tiahlo riadenia z riadenia, ešte som poriadne neskúmal čo sa stalo, možno len nejaký pako menil tiahlo a zle ho dotiahol, po čase sa to povolilo a vypadlo, ani neviem či je poškodený závit na tiahle alebo v riadení. Preto chcem vedieť či je zložité vymeniť komplet riadenie.
-> mb136gl: myslíš hřeben s posilovačem či kloub či co konkrétně? Měnit celý hřeben bude dost porod...
Bagrr- máma mele Emu 04.05.11 10:39:25 napsal:
→ Kaprof: ohledně sehnatelnosti xantia x2 předku by ti
mohl větev vyprávět… Snazší je koupit celý auto a to po odstrojení
prodat Bagrrovi, kterej nasadí x1 předek a jezdí s tím dál :-D
Já vím Bohumile já vím
Však z vaší zkušenosti jsem to také psal a u XM to dle mě bude ještě horší..nicméně jsem ve stádiu težkého váhání- XM či 605 obě mám rád a obě bych rád v 2,1 TD či pri totálním pobláznění smyslů V6 s možným pridavkem LPG a co hlavně manuálem :o))
→ Kaprof: ohledně sehnatelnosti xantia x2 předku by ti
mohl větev vyprávět… Snazší je koupit celý auto a to po odstrojení
prodat Bagrrovi, kterej nasadí x1 předek a jezdí s tím dál :-D
Já vím Bohumile já vím

Je zložité vymeniť riadenie na xantii? 1.9TD
VeTeV 06.05.11 08:43:24 napsal:
→ MerHanz: jenze auto z bazace s neznamou hiistorii je
proste loterie
platí pro jakýkoli auto... Ať bazar, tak od majitele... Jakmile s tím jezdí někdo jen uživatelsky a moc tomu nedá, tak je jedno kdo ti to prodává...
→ MerHanz: jenze auto z bazace s neznamou hiistorii je
proste loterie
platí pro jakýkoli auto... Ať bazar, tak od majitele... Jakmile s tím jezdí někdo jen uživatelsky a moc tomu nedá, tak je jedno kdo ti to prodává...
-> MerHanz: jenze auto z bazace s neznamou hiistorii je proste loterie
-> VeTeV: jj u TD jsou hlavy nedostatkový zboží, ale je to jen a jen o tom jak s tim kdo zacházel. jedno TD máme ve 405 a bezchybný. jen to startování. Zlatý HDI na ty studený starty
-> alpin: Xsara je fajn auto, moja ma 150 000 a pohoda, spotreba okolo 6 - 6,5 /100 (1,4 benzin) akurat vdaka stavu nasich ciest ide do prdel podvozok, hlavne predok
-> VeTeV:
-> alpin: Td je dobry, ale ty hlavy... je to proste loterie...
-> VeTeV: Hdi moc nechcem kvôli nafte
-> alpin: optej se borina - ten ma xaru v kombajnu, ale HDi a na 1,9TD asi dobre vzpomina Havlik 

Bez hydry to není pravý citroen 

-> ZdeněkH: a ? ja si na hydru nepotrpím
xsara nemá hydru fůůůůj
citroen-xsara.autobazar.e
u/19-td-sx-id2175226.html čo táto xsara ? je to dobré auto ?
-> VeTeV: tct či 2.1td bumper stejně neseženeš :-D rozhodl jsem se tudíž ho vyrobit od oka z klasiky a nějakýho toho plastu :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: dnes by vetev udelal downgrade a sral by na to 

-> Kaprof: ohledně sehnatelnosti xantia x2 předku by ti mohl větev vyprávět... Snazší je koupit celý auto a to po odstrojení prodat Bagrrovi, kterej nasadí x1 předek a jezdí s tím dál :-D
-> alpin: Tak ta mi vic k XM sedí právě hranatá... Jinak se mi liběj obě jen prvni verze má pro mě hold vetší kouzlo...
A pripadné scháněni XM2 predku by byl snad ješte vetší porod než u Xantuše..

-> Kaprof: mne sa novší páči hlavne kvôli palubke , tá je super 

-> alpin: Mně se líběj oba naopak možna trochu víc inklinuju k staršimu..
-> Kaprof: škoda že starší model , novší nemá chyby ani zvonka ani zvnútra
sauto.cz/detail-inzeratu/
.../8790604
To bych s radostí vyměnil za celý škodovky :o)) Trojka v manuálu to by byl mazlik na víkendy :o))
To bych s radostí vyměnil za celý škodovky :o)) Trojka v manuálu to by byl mazlik na víkendy :o))
-> Jirik_Tuňák: myslím to co sem dal Thommy 

-> VeTeV: To jsou originál poklice. Usuzuji, takhle z tohoto ne moc jasného pohledu.
-> THOMMY : jinak docela hezký kola, ale knáldekly jsou nej 

-> VeTeV: Já taky, heč. 

-> Bobesh: paráada - já na tom mám vrstvu pylu...
-> VeTeV: Ach pravda,herr Fon Vjetef,dík Jirko,ještě nápis musím doplnit,když už je umyto a naleštěno
-> THOMMY : hmm, vypadá zajimajicně... Kdybych neměl averzi vůči x2 předkům... Každopádně jak zde padlo, můj favorit jest předek x1 tct s decentní úpravou ala odkaz co hodil větevka...
Na toto jsem narazil na stránkách magazínu Dotz, tak mě napadlo se podělit, protože se mi to celkem líbí :)
-> Bobesh: a ja su vosk? 

A jedna opuštěná X1 na nádraží v La Watzenau 16km od Strassbourgu...
-> Bagrr- máma mele Emu: -> Targa: Děkuji oboum pánům za dodávku. Včera jsem realizoval zdvojení osvětlení kufru,dost velkej rozdíl.
-> Targa: tak jestli je má doměnka správná, tak z 1561a jde aux poměrně snadno...
-> Bagrr- máma mele Emu: radijko dobry.. ventilator o moc lepší není ..sloupek sem použil jeden...
z radia mam radost ale taky premejslim o aux nejaky navody na xantia webu sou
z radia mam radost ale taky premejslim o aux nejaky navody na xantia webu sou
-> Targa: jak jsi spokojen s 1562a a ostatními dodanými díly?
moje 1561a šla pod kudlu a implementuje se do ní aux... A následně se uvidí, zda bude fungovat, tak půjde do práce do vozíku...
moje 1561a šla pod kudlu a implementuje se do ní aux... A následně se uvidí, zda bude fungovat, tak půjde do práce do vozíku...
-> Targa: No vidíš, tak ještě že jsem ti jich dal pět.
Nevadí, ještě nějaký mám. 


-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : dobrý ale 4 byly v prdeli :D
-> Targa: Tak co žárovky z Favorita? :)
-> VeTeV: rozložil jsem všechny plasty popelníku ..samotnou zasuvku neni možno vyndat... vzal jsem malej šroubovák a z boku odloup to osvětlení ..je to takový černý pouzdro na boku zasuvky.. pak klečtěma vytáh.. otevřel pouzdru..vyměnil žažu..a dal pouzdro spatky což byl u mě největší problém.. vubec se mu tam nechtělo...
každopadně už je hotovo:) a přístrojovka cela složena zpět..
každopadně už je hotovo:) a přístrojovka cela složena zpět..
-> VeTeV: měl jsi někdy ježka v kleci? Já jo... Koukneš na to a vidíš jak na to... Stačí pinzeta a je to...
-> Bagrr- máma mele Emu: jak se to vyndava ta zarovka u popelniku? ja na to neprisel
-> Targa: tak zrovna žárovka popelníku je otázka 5 minut i s rozebráním hovadin okolo:-)
jinak obě zadní pístnice vyměněny... Auto je teď o mnoho pohodlnější... Takže mě to jen donutilo k tomu abych co nejdřív nechal naplnit koule, protože už to moc dlouho odkládám... A k absolutní spokojenosti a připravenosti chybí u hydrauliky nechat Pama vyrobit novou trubkohadici, abych ji měl v záloze, ta se teď tváří že bude nejslabší článek... Protože jinak je vše buď nové nebo minimálně použité... Takže to by bylo prozatím hotovo... Teď už jen jedno ložisko vyměnit a vyvařit zadek a bude to zase laťovka...
jinak obě zadní pístnice vyměněny... Auto je teď o mnoho pohodlnější... Takže mě to jen donutilo k tomu abych co nejdřív nechal naplnit koule, protože už to moc dlouho odkládám... A k absolutní spokojenosti a připravenosti chybí u hydrauliky nechat Pama vyrobit novou trubkohadici, abych ji měl v záloze, ta se teď tváří že bude nejslabší článek... Protože jinak je vše buď nové nebo minimálně použité... Takže to by bylo prozatím hotovo... Teď už jen jedno ložisko vyměnit a vyvařit zadek a bude to zase laťovka...
tak jsem dnes absolvoval na xáně vyměnu žárovičky v přístrojovce.... pěknej vomrd , nikomu bych nepřál... elektriky jak namrd.... složitější to asi bejt nemohlo.. každopadně jeětě mam rozdělanej popelník pže taky nesvítí a to je zas perfektní hlavolam na vyndání žárovky :D