O víkendu jsem měl cestovatelskou, a navozil nějaký věci na auto...
Otázka zní: Jsou někomu povědomý tyhle kola? :)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> spartra: Nebylo by lepší tohle auto rozsekat sekerou a odvézt do šrotu? Páč takovou koncentraci závad, popř. zanedbané údržby a následně závad, jsem už dlouho neviděl.
-> spartra: tam do tej medzery strč majzlík a trochu poklep , inak robíme tak že dlhou tyčou zapretou o kasňu ťaháme rameno dole a druhý búcha po tom spoji čap-tehlica
-> spartra: Tak to mas napsat pises z ramene ...
skusit necim trosku tu tehlici rozevrit? ale opatrne jen trosku aby to povolilo a ne prasklo!!
skusit necim trosku tu tehlici rozevrit? ale opatrne jen trosku aby to povolilo a ne prasklo!!
-> Kuladmin: -> alpin: mě šlo spíš jak to dostat z těhlice? páčil sem bušil sem a nic.
Potřebuju měnit silentbloky na ramenu, rád bych rameno ven. Tohle mě to nedovolí
Potřebuju měnit silentbloky na ramenu, rád bych rameno ven. Tohle mě to nedovolí

-> spartra: nahrej rameno a mláť do toho
-> spartra: srouby vysroubovat / utrhat / odvrtat / vymlatit a pak uz jen ve sveraku sevrit cep a vylomcovat ho ven z ramene a pokud to mas na aute tak hold mlatit do toho cepu zestran az povoli. A pokud muzes varit tak na nej privar nejakou tyc a tou lomcuj. Nemuze to byt spojen az tak jako kdybys to svaril.
že se ptám, máte nějakje fígl na sundání čepu z ramene když je přirezlej?
www.automatejcek.cz/nahra dni-dily/.../9DCA9C
www.automatejcek.cz/nahra dni-dily/.../9DCA9C
-> Rooney:
Tady ji někdo nabízí, je to už starší inzerát a je na P106 (ale to jsou snad stejný auta)
motor-prevodovka.sbazar.c z/peugeot-106-prevodovka-1 -5-d-caslav-o6636087.html
Tady ji někdo nabízí, je to už starší inzerát a je na P106 (ale to jsou snad stejný auta)
motor-prevodovka.sbazar.c z/peugeot-106-prevodovka-1 -5-d-caslav-o6636087.html
Kolega shání na Saxo 1.5D převodovku, neví někdo o nějake?

kamos si loni pořídil Xantii X2 break rok 2000 2,0Hdi 66kW a je spokojen
Pex z virtu pořídil taky loni X2 break rok 1999 2,0Hdi 80kW
Pex z virtu pořídil taky loni X2 break rok 1999 2,0Hdi 80kW
X2 1.8i 16V Break socan v největší možný náloži pro socana momentálně v čekání na opravu po lehčí bouračce...
Targa
Xantia X2 break EXCLUSIVE
1999
2,0Hdi 80kW
Xantia X2 break EXCLUSIVE
1999
2,0Hdi 80kW
-> ZdeněkH 05.02.12 08:46:48: Na X klub tak jedině poradna,jinak není s kým drbat. Proto jsme si tady udělali koutek Rychlých šípů
Bobesh,X1 Berline,výroba 27.1.1997,motorizace 2,1TD12V.

Bobesh,X1 Berline,výroba 27.1.1997,motorizace 2,1TD12V.
-> ZdeněkH: No lidi obnovujou strojovej park :-) A ohledne prostreleny pistnice skrz kapotu, chce to kouknout na kulopero a zavčasu ho antikorozně opravit :-) Každopádně xanťulu jentak nedám (tedy až ji zprovoznim :D )
A PaM je opravdu dost luxusní servisák, dokázal poradit o po telefonu, kde by mohl být zakopaný pes, s čímž jsem se setkal podruhý :-) Poprvý takovej člověk byl Hejda z J.H. kterej mi radil s usazením rozvodů :-)
A PaM je opravdu dost luxusní servisák, dokázal poradit o po telefonu, kde by mohl být zakopaný pes, s čímž jsem se setkal podruhý :-) Poprvý takovej člověk byl Hejda z J.H. kterej mi radil s usazením rozvodů :-)
-> ZdeněkH: Ale ne kvůli tomu, že by byly špatný, ale že už jsou starý. 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : PaM odborník na hydru neznáš? Za ty ceny a s ochotou jakou to dělá si zaslouží úctu. A ano v podpisu na fóru má figurky Pata a Mata.
Mně přijde, že lidi se už hodně zbavují Xantií
Mně přijde, že lidi se už hodně zbavují Xantií
-> ZdeněkH: PaM = Pat a Mat ?
Targa taky má Xantii (X2 Break), ale tady už se moc často nevyskytuje.

Targa taky má Xantii (X2 Break), ale tady už se moc často nevyskytuje.
Nic zatím nepotřebuju jen mě zajímá jestli jsou ještě i tady lidi co ji mají. Když jsem po dlouhé době mrkl na citroeny.cz a na xantiaclub tak mi to přijde dost mrtvé. Aspoň že ještě pořád funguje v Brně PaM.
Z nouze totiž potřebuju levnější povoz a xantia jako auto které jsem už měl mě láká znovu. I když vzhledem k věku těchto aut se trochu bojím aby mi neprolítla pístnice kapotou. Nebudu kupovat nic moc drahého spíš cenově trochu dole. Konkrétní kousek ještě vybírám.
Z nouze totiž potřebuju levnější povoz a xantia jako auto které jsem už měl mě láká znovu. I když vzhledem k věku těchto aut se trochu bojím aby mi neprolítla pístnice kapotou. Nebudu kupovat nic moc drahého spíš cenově trochu dole. Konkrétní kousek ještě vybírám.
-> ZdeněkH: Mám dvojku kříženou s jedničkou :-) Alébržto dvojka a splechama z jedničky :-) Copa potřebuješ? Větev má čistou dvojku (tedy doufám že se ji nezavil podle toho co povídal :D )
Chci se zeptat je tu ještě někdo kdo má Xantii? Ať už jedničku nebo dvojku.
-> Klubko_: bude to o zub jinak
-> Klubko_: stopro rozvody...
-> Klubko_: Hydroštely to má už dávno, pokud nedělali něco dalšího, tak to budou blbě nasazený rozvody. Podobně se choval Golf III klukovi, od kterýho jsem bral kdysi převodovku na Tuňáka. Přeskočil mu řemen o zub nebo dva a chovalo se to stejně.
-> Klubko_: spis bych to videl na spatne nasazeny rozvody nebo nekde neco nezapojeno zpet.
mladenci, dnes mi volal kamos, ze jeho kolega z prace ma problem s xantii 1,8 16V. Byly pry meneny rozvody a po vymene to nedrzi volnobeh, ma nizsi vykon a strili do vyfuku. Jsou tam hydrostely? Nebo blbe nasazenej rozvod.
Tak berlingo poskladany prosychr dana nova tesnici gumicka spoje chladic a hadice ale ve finale je tesneni pod hlavou v haji. Tlakuje to do vody ta leze ven pres pretlak na vicku i s bublinkama a ohraty na provozni teplotu je to za 3-4 min na volnobeh vcetne vody v chladici. Takze supr. I ten prasklej chladic byl proti tomu zlatej.
A co se tyce P307 tak radeji ani nebudu komentovat jen problem za problemem. Ale hlavni problem airbagy se splachly spolu s dalsimi drobnostmi a hlavne packy blinkru vymenou celeho toho mechanismu.
Jeste ze mam feldu a doufam ze ji budu mit jeste hoodne dlouho. Tam resim takove veci jako typ zarovky do mlhovek apod

A co se tyce P307 tak radeji ani nebudu komentovat jen problem za problemem. Ale hlavni problem airbagy se splachly spolu s dalsimi drobnostmi a hlavne packy blinkru vymenou celeho toho mechanismu.
Jeste ze mam feldu a doufam ze ji budu mit jeste hoodne dlouho. Tam resim takove veci jako typ zarovky do mlhovek apod


-> Kaprof: tak to je radosť potom
-> suri: Ne soused
Na Felinu nemohu řict křivého slova -ostatně tenkrát jsme uvažovali o reklamaci a koupeni právě feldy ale nakonec se fábka po dalšim roce prodala a koupila C3...tu nam zas prozměnu ukradli :/ 


-> Kaprof: Neodpovídej!




-> Jirik_Tuňák: nerieš čo riešim ja
-> suri: Přestaň to tak důkladně řešit, prostě se to posralo jako se posraly na světě statisíce aut různých značek.
Řekni si, že se Kaprálovi posral Fiat a nebude tě to tak trápit. 


-> Kaprof: domov si ju viezla škodovka?
felicia predtým aká?
felicia predtým aká?
-> suri: Nějakej problem s řj -přesněji už nevím bylo to v roce 03 a fabie byla 01 s 47tis (14 mpi) .... Každopadně domu jela na podvalu..Klekla nedaleko St.Tropéz :o) Zlatá felicie před ní :-)
Kaprof 24.01.12 22:26:58 napsal:
→ škodec: Hm a my zustali na francouske rivieře stát
s Fabii
To byl taky požitek :-))) s čím pak?
→ škodec: Hm a my zustali na francouske rivieře stát
s Fabii

-> Kaprof: to zase s Fabiou musis k Československému moru do Juhoslávie, robíte to naopak

-> škodec: Hm a my zustali na francouske rivieře stát s Fabii
To byl taky požitek :-)))

-> haso: to asi schválne, chcela ísť domov na Francúzsku rivieru 

-> Stepan FUN: s C5kou mala moja ex skusenost ze sli na dovolenku do chorvatska, zastavili na odpocivadle a ked chceli odist zrazu sa auto zblaznilo a odmietlo startovat a ziadalo servis, tak odtah atd...

-> Stepan FUN: Já to zkoumal jednou, jistému členovi jisté známé nejmenované kapely (W.Gang). Takticky jsem velel ústup se lhaním, já nemám ty hvězdičky....ani nevím jestli tam skutečně nějaké jsou.
To zas ta jiz zminovana P 307 dneska zacali silene kvilet - piskat pri pustenem steraci - patrne pridrena hridelka ale ten zvuk je jak kdyz jedete kovovym hrablem po skle - des bes.



-> Hurdis: Jestli myslíš v parkovačkách, tak měnil... :-/ To radši nekomentuju.
-> suri: -> Nwkt: Smích? Mě přešel hned potom, co jsem tenhle úžasnej problém zjistil. :-/ Výměna lan ruční brzdy za 5 hodin ve dvou lidech. A to jsem si říkal, že dneska pojedu domů brzy...
-> Stepan FUN: A přední žárovku už jsi mu měnil?



-> Stepan FUN:



-> Stepan FUN:




Nevím, jestli se to tu už neřešilo a zpátky se mi to celý číst nechce. Dneska jsem ale na kamarádově C5 řešil ruční brzdu. To že je "takticky" na přední kola bych snad i pominul, ale ten vejmysl s trubkama kterejma procházej lana pod celým autem (trubka ma cca 120cm, bowden asi 50cm) musel někoho napadnout "po obědě" protože jinak si to vysvětlit nedovedu. Voda se dostala dovnitř tý trubky (těsněno jenom okroužkem na plastu a pokud praskne plast na bowdwnu, tak tam voda může volně, nicméně jelikož je trubka zvrchu dolů, tak nikam nevyteče) a plast kterej je na lanku jako vodící tam zahnil... No nakonec se to po vypálení autogenem, navaření kousíčku vrtáku na náhon tachometru a odvrtání rzi povedlo dostat ven, ale práce úžasná.
Když by to někdo někdy řešil, tak snad asi nejlépe koupit i ty trubky. Ale co jsem se dočetl na citroen fóru, tak jedině origo (hledal jsem v nabídce prodejců a nikde ani zmínka) a cena je cca 1500,- :-/
Když by to někdo někdy řešil, tak snad asi nejlépe koupit i ty trubky. Ale co jsem se dočetl na citroen fóru, tak jedině origo (hledal jsem v nabídce prodejců a nikde ani zmínka) a cena je cca 1500,- :-/
Tak chladic venku musela se pouzit trosku hruba sila je to tam vsechno narvany .....
A pravdepodobne je problem v tom tesnicim krouzku na te hadici co leze do toho chladice tak uvidime. Ale to je princip to by se jeden .....
A pravdepodobne je problem v tom tesnicim krouzku na te hadici co leze do toho chladice tak uvidime. Ale to je princip to by se jeden .....
-> Bagrr- máma mele Emu: Tak myslim ze tady je dratek alepson neco takoveho jsem tam nahmatal. A to je jako cely co tam drzi??? do gumovy hadice??
Aby nakonec nebyl problem v tomhle spoji. To zas bude vymysl.
Aby nakonec nebyl problem v tomhle spoji. To zas bude vymysl.
-> Kuladmin: To je přívody vody z chladiče do vodní pumpy... nmahořče vlevo je přívod vody z mptpru do chladiče... Jinak jsou dva druhy spojů, buď klasicky SaKa páskou, nebo vsunutej drátek, kterej jistí hadici proti vypadnutí... A nevímm v kterém roce se to lámalo....