že se ptám, jak na tom je tlumič monroe? objednal jsem do spotřebáka L/P
katalog.haspa.cz/index.ph
p?main_page=... za ca 930 kč/ks
prachovky katalog.haspa.cz/index.ph
p?main_page=... sada ca 310 kč
horní uložení s ložiskem katalog.haspa.cz/index.ph
p?main_page=... ca 455 kč/ks
nemám to z odkazu ale z pronda, zejtra to příjde
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> škodec: Tak to každopádně, DS řada je samej skvost :-)
-> alpin: vycházím z toho
upneš silent do zveráku a natlčieš do toho rameno
alebo ho položíš na nejakú dosku alebo tak , proste tlčies rameno do silentu
jelikož lis nemám, vyšlo mě že budu tlačit ručmo
-> PetrDNX: mám pouze kladívko a trubku nebo ořech
nemám představu jak by se to lisovalo. Mě přišlo že není na co tlačit. kulatý silentbloky jdou ve svěráku.
upneš silent do zveráku a natlčieš do toho rameno
alebo ho položíš na nejakú dosku alebo tak , proste tlčies rameno do silentu
jelikož lis nemám, vyšlo mě že budu tlačit ručmo

-> PetrDNX: mám pouze kladívko a trubku nebo ořech

-> spartra: co takhle pod lisem?

-> Jirik_Tuňák: Mně vyhovuje..Ale ted už pažouta přetěžovat už nebudu když mam pickupa ...Těch motoru a převodovek co navozil chudák( měl jsem trvale vyndany zadni sedačky)))...Ted za to dostane lepší péči :o)
-> spartra: kde píšem aby si búchal rukou do toho ?
-> alpin: rada odborníka
nebo vtip, nezkoušel sem tlačit rukou, snad to do příště nezapomenu a zkusím to


-> spartra: upneš silent do zveráku a natlčieš do toho rameno
alebo ho položíš na nejakú dosku alebo tak , proste tlčies rameno do silentu
alebo ho položíš na nejakú dosku alebo tak , proste tlčies rameno do silentu
-> Kaprof 20.04.12 11:42:09: Tam je výhoda zadní nápravy s tlumičema šikmo - skoro vodorovně a absence pružin, tím pádem ti nečumí do kufru hrnky od tlumičů a líp se využije kapacita. To znamená, že co nestrčí do kufru tatík s 207kou, tak tam ségra s 205kou napříč ještě dá.
On každej krká jak je špatná, ale něco do sebe to má.

že se ptám, jak toto natlučete bez poškození té trubky z vrchu
www.nove-autodily.cz/p-12 28084/.../p-l-silentblok-r amena-zadni-febi.html?cPat h=1088...
mám pouze kladívko a trubku nebo ořech, ke konci už byl konec ty trubičky takové dojebané
www.nove-autodily.cz/p-12 28084/.../p-l-silentblok-r amena-zadni-febi.html?cPat h=1088...
mám pouze kladívko a trubku nebo ořech, ke konci už byl konec ty trubičky takové dojebané

-> Dakotta: Nevim jak u Saxa ale ja 28 kolo dám do 206ky v pohodě..Dokonce i kapota ze 120ky se vešla
jinak náprava zas není tak složitá a firmy se repasím venujou...Ja mám mimo jine dodělane mazani a zatim jsem bez problemu 
-> Jirik_Tuňák: Ja si držim taky 5,5 zhruba.. :-)


-> Jirik_Tuňák: Ja si držim taky 5,5 zhruba.. :-)
-> Jirik_Tuňák: s 3.5L nepocitam, a pri mojej jazde uz vobec..
do tych 5L sa ale snad vojde. Kufor udajne vacsi ako felda, no uvidime ci sa tam zmesti bicykel 


-> Jirik_Tuňák: No s tim upadnutim bych byl opatrnej, tchanovi na 206ce pak kolo jezdilo 5 a vic cm v podbehu dopredu dozadu, skrtalo to o podbeh atd... :)
-> Dakotta: Ahoj. Ty zadní nápravy byly méně trvanlivé než ty samé na 205kách od Peugeotu, áčka bejvají u Saxa a 106ky většinou větší než na tej 205ce, ale pokud je v prdeli, tak to poznáš snadno např. při projížďce po hrbolech, tam většinou zadní náprava klepe. Oprava stojí různě (jak kde) od 4500,- výměnným způsobem do cca 6500,- kč. Na druhou stranu může takhle buchotat ještě 10 let, určitě to neznamená, že tam něco upadne. 
Překontroluj předek, ono už to má sice rozvidlená ramena místo jednoduchého, ale zase to nemá nápravnici, takže pokud by to mělo bejt po ráně a špatně opravené, tak se pak velmi obtížně dohání geometrie. Při repasi přední nápravy se mění většinou celá ramena, ale nestojí to zase tak moc peněz. Ten motor není špatnej, jezdil už ve starém AXku. Určitě ale nebude jezdit za 3,5 litru. Přítelkyně a ségra mají (Saxo a 205ku) - oboje s benzínovejma 1.1 a i když jezdí hodně po městě, krátké trasy a ségra navíc chytne často i docela tuhou zácpu, tak s tím jezdí kolem 6 - 6,5 litru a to nejsou holky moc vyježděné. Já s tím jezdil ještě za míň - pod 6 litrů, jeden měsíc i kolem 5,5. Jedno autíčko má najetých 178 000 km a druhé 140 000. Obě jsou myslím spokojené, má to dostatečně velké kufry (284 a něco přes 290 litrů).

Překontroluj předek, ono už to má sice rozvidlená ramena místo jednoduchého, ale zase to nemá nápravnici, takže pokud by to mělo bejt po ráně a špatně opravené, tak se pak velmi obtížně dohání geometrie. Při repasi přední nápravy se mění většinou celá ramena, ale nestojí to zase tak moc peněz. Ten motor není špatnej, jezdil už ve starém AXku. Určitě ale nebude jezdit za 3,5 litru. Přítelkyně a ségra mají (Saxo a 205ku) - oboje s benzínovejma 1.1 a i když jezdí hodně po městě, krátké trasy a ségra navíc chytne často i docela tuhou zácpu, tak s tím jezdí kolem 6 - 6,5 litru a to nejsou holky moc vyježděné. Já s tím jezdil ještě za míň - pod 6 litrů, jeden měsíc i kolem 5,5. Jedno autíčko má najetých 178 000 km a druhé 140 000. Obě jsou myslím spokojené, má to dostatečně velké kufry (284 a něco přes 290 litrů).
-> palinator: jj, o tej naprave som uz cital, ze by nemala byt do „A“ ..
na Saxiku ma zaujala hlavne velmi slusna spotreba a francuzsky naladeny podvozok. Na sprintera si budem muset dosetrit.. az budem raz velky.. 


-> Dakotta:
Podle mě to moc chyb nemá, jen klasika asi zadní náprava jako většina PSA, ten motor by měl bejt slušnej, sice to nebude žádnej sprinter, ale sežere to nula nula prd a je hodně jednoduchej.
Podle mě to moc chyb nemá, jen klasika asi zadní náprava jako většina PSA, ten motor by měl bejt slušnej, sice to nebude žádnej sprinter, ale sežere to nula nula prd a je hodně jednoduchej.
Mate niekto skusenosti s Citroenom Saxo 1.5D ? Uvazujem nad kupou tohto auticka, a rad by som sa vyhol zbytocnym investiciam.. Na co si teda dat pozor pri kupe, ktorym rocnikom sa pripadne vyhnut, a podobne.. ?
Potřebuji INFO
Citroen C3
- na palubce svítí v levém dolním rohu klíček a za ním je - 1100 po pár vteřinách se pak objeví OIL OK.
předpokládám, že to je buď přetažený nebo blížící se servisní interval. Zajímá mě co to je a jak to vymazat. Díkes.

Citroen C3
- na palubce svítí v levém dolním rohu klíček a za ním je - 1100 po pár vteřinách se pak objeví OIL OK.
předpokládám, že to je buď přetažený nebo blížící se servisní interval. Zajímá mě co to je a jak to vymazat. Díkes.

-> Peťa Klíč: Zkus to tady: www.citroeny.cz/forum1/vi
ewforum.php?f=1&si...
Přesunuto z tématu citroen c1 zadní stěrač...
čus, naši majo tady tu popelnicu, takový to krpatý červený autíčko jak to místo zadní kapoty má jenom vyklápěcí okýnko, no de o to, zadní stěrač tam chodí pod úhlem 90°, předpokládám že s tím se toho moc nadělat nedá, ale jde o to otec se ptá jak se dá alespoň sundat ramínko stěrače, a jestli je na tisícihranu nebo na kuželu, chce ho posunout o 45°
já nevim , já jsem si to auto nidy zblízka moc neprohlížel, tak kdyžtak dík za odpověď
čus, naši majo tady tu popelnicu, takový to krpatý červený autíčko jak to místo zadní kapoty má jenom vyklápěcí okýnko, no de o to, zadní stěrač tam chodí pod úhlem 90°, předpokládám že s tím se toho moc nadělat nedá, ale jde o to otec se ptá jak se dá alespoň sundat ramínko stěrače, a jestli je na tisícihranu nebo na kuželu, chce ho posunout o 45°
já nevim , já jsem si to auto nidy zblízka moc neprohlížel, tak kdyžtak dík za odpověď
-> Bobesh: nejak jsem tam pro ZX nic nenašel.. a neorientuju se co je s cim kompatibilni u tech francouzu...
každopadne je tu ještě jedna zalažitost JAKE odvzdusnovaky ?! v autodilech s tim delaji vědu a já nevím, prý tam sou 7mičky,ale prej maj dvoji stoupavost: 1 a 1,25 ,tož kura kere sou ty spravné..když už to musí člověk objednávat a stojí 30kč/ks :P
a opravdu je i rozdíl v materiálu u tehc kortouču za 550/ks a 1000kc/ks? nebo je to vsechno prachsproste železo ?
každopadne je tu ještě jedna zalažitost JAKE odvzdusnovaky ?! v autodilech s tim delaji vědu a já nevím, prý tam sou 7mičky,ale prej maj dvoji stoupavost: 1 a 1,25 ,tož kura kere sou ty spravné..když už to musí člověk objednávat a stojí 30kč/ks :P
a opravdu je i rozdíl v materiálu u tehc kortouču za 550/ks a 1000kc/ks? nebo je to vsechno prachsproste železo ?

-> Power of Bass: www.autodilyhulin.cz/auto
dilyhulin.cz,90.html
zkus to pročíst,měli i díly od VALEO a klubáci mají slevy.
zkus to pročíst,měli i díly od VALEO a klubáci mají slevy.
-> Power of Bass: jsou furt jak nový
klidně bych dal ferodo kotouče a k nim textar desky 


-> Power of Bass: já šel po ceně a ta byla na trw nejlepší

-> Power of Bass: ATEcka tech bych se treba na todle taky nebal.
-> Jarda/felda: no kdyz chci delat brzdy,tak me neco co po skoro roce ještě drží moc nenadchne
roky mam ty brzdy takove jake jsou..ale deskly uz dochazi a kortouce sou v haji tak musim menit komplet ,a chci at uz to tam vydrzi,tech par stovek me nezachrani jestli to vydrzi polovinu.... takze TRW, ferodo, Brembo, febi /bilstein (cina ?) ?

-> Power of Bass: já na 306 narval komplet od starline a drží už skoro rok 

snad neva že s otazkou nacpu sem, ale potřebuju už vyřešit přední brzdy na svem ZX-u ,no nevím od koho vzít kotouče (a desky) žadnou činu ,za rozumne penize dobrou kvalitu,nic extra nepotrebuju ono to auto asi dalsich 100tis uz nenajezdi (s tim jak malo toho najezdim , co ho mam cca 4 roky tak jen cca 15tis do prace
) .. kotouče jsou v háji,desky skoro "došly".. valec se bude měnit za 1.4kovy ,ted je tam udajne z 2.0 16V a je to naprd. jo jde o 1.9i (2.0i) - 1905ccm , Volcane, takže přední kotouče "dvojte" - chlazené , diky. :) snad nebude nakonec napicu i posilovac 


-> havlik: Ano

-> THOMMY : na 406?
O víkendu jsem měl cestovatelskou, a navozil nějaký věci na auto...
Otázka zní: Jsou někomu povědomý tyhle kola? :)
Otázka zní: Jsou někomu povědomý tyhle kola? :)
-> spartra: Nebylo by lepší tohle auto rozsekat sekerou a odvézt do šrotu? Páč takovou koncentraci závad, popř. zanedbané údržby a následně závad, jsem už dlouho neviděl.
-> spartra: tam do tej medzery strč majzlík a trochu poklep , inak robíme tak že dlhou tyčou zapretou o kasňu ťaháme rameno dole a druhý búcha po tom spoji čap-tehlica
-> spartra: Tak to mas napsat pises z ramene ...
skusit necim trosku tu tehlici rozevrit? ale opatrne jen trosku aby to povolilo a ne prasklo!!
skusit necim trosku tu tehlici rozevrit? ale opatrne jen trosku aby to povolilo a ne prasklo!!
-> Kuladmin: -> alpin: mě šlo spíš jak to dostat z těhlice? páčil sem bušil sem a nic.
Potřebuju měnit silentbloky na ramenu, rád bych rameno ven. Tohle mě to nedovolí
Potřebuju měnit silentbloky na ramenu, rád bych rameno ven. Tohle mě to nedovolí

-> spartra: nahrej rameno a mláť do toho
-> spartra: srouby vysroubovat / utrhat / odvrtat / vymlatit a pak uz jen ve sveraku sevrit cep a vylomcovat ho ven z ramene a pokud to mas na aute tak hold mlatit do toho cepu zestran az povoli. A pokud muzes varit tak na nej privar nejakou tyc a tou lomcuj. Nemuze to byt spojen az tak jako kdybys to svaril.
že se ptám, máte nějakje fígl na sundání čepu z ramene když je přirezlej?
www.automatejcek.cz/nahra dni-dily/.../9DCA9C
www.automatejcek.cz/nahra dni-dily/.../9DCA9C
-> Rooney:
Tady ji někdo nabízí, je to už starší inzerát a je na P106 (ale to jsou snad stejný auta)
motor-prevodovka.sbazar.c z/peugeot-106-prevodovka-1 -5-d-caslav-o6636087.html
Tady ji někdo nabízí, je to už starší inzerát a je na P106 (ale to jsou snad stejný auta)
motor-prevodovka.sbazar.c z/peugeot-106-prevodovka-1 -5-d-caslav-o6636087.html
Kolega shání na Saxo 1.5D převodovku, neví někdo o nějake?

kamos si loni pořídil Xantii X2 break rok 2000 2,0Hdi 66kW a je spokojen
Pex z virtu pořídil taky loni X2 break rok 1999 2,0Hdi 80kW
Pex z virtu pořídil taky loni X2 break rok 1999 2,0Hdi 80kW
X2 1.8i 16V Break socan v největší možný náloži pro socana momentálně v čekání na opravu po lehčí bouračce...
Targa
Xantia X2 break EXCLUSIVE
1999
2,0Hdi 80kW
Xantia X2 break EXCLUSIVE
1999
2,0Hdi 80kW
-> ZdeněkH 05.02.12 08:46:48: Na X klub tak jedině poradna,jinak není s kým drbat. Proto jsme si tady udělali koutek Rychlých šípů
Bobesh,X1 Berline,výroba 27.1.1997,motorizace 2,1TD12V.

Bobesh,X1 Berline,výroba 27.1.1997,motorizace 2,1TD12V.
-> ZdeněkH: No lidi obnovujou strojovej park :-) A ohledne prostreleny pistnice skrz kapotu, chce to kouknout na kulopero a zavčasu ho antikorozně opravit :-) Každopádně xanťulu jentak nedám (tedy až ji zprovoznim :D )
A PaM je opravdu dost luxusní servisák, dokázal poradit o po telefonu, kde by mohl být zakopaný pes, s čímž jsem se setkal podruhý :-) Poprvý takovej člověk byl Hejda z J.H. kterej mi radil s usazením rozvodů :-)
A PaM je opravdu dost luxusní servisák, dokázal poradit o po telefonu, kde by mohl být zakopaný pes, s čímž jsem se setkal podruhý :-) Poprvý takovej člověk byl Hejda z J.H. kterej mi radil s usazením rozvodů :-)
-> ZdeněkH: Ale ne kvůli tomu, že by byly špatný, ale že už jsou starý. 
