skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Jirik_Tuňák: levej 5 drát - 2 šedivý/ ovládaj mototrek, 1modrý je kostra trvalá, 2 oranžový přepínaj - signal mikrospínačem motorku
-> spartra: To jsem se chtěl taky zeptat, kolik máš kabelů, jestli máš řídící jen levé přední a nebo oboje přední.
-> Jarda/felda: neblázni, ja než to odladil na škodovce, to radši ne
tuto jen zastrčíš potoočíš a motorek je tam
tuto jen zastrčíš potoočíš a motorek je tam
-> spartra: kup uni za pětistovku z aukra 

-> Jirik_Tuňák: tam jsou motorky zvlášť, novej tak 1100, kapánek drahý
Centrál odemyká z jedný strany (levé), daj se přehodit ty motorky, nebo v pravým není spínač
odpovím si sám, v pravém motorku není vyveden konektor(3piny) na připojení ovládání
Centrál odemyká z jedný strany (levé), daj se přehodit ty motorky, nebo v pravým není spínač
odpovím si sám, v pravém motorku není vyveden konektor(3piny) na připojení ovládání
-> spartra: Za mě motorky v předních dveřích. Jestli tam máš combo motorek a zámek v jednom kusu, tak pánbůh s tvojí peněženkou.
Na Xantíka mě to stálo tuším 3400,-.

že se ptám, kde má zx řj cenrálu? píšou, že pod volantem nebo u ručky, nic jsem nenašel zatím
otázka druhá - pokud centrál neche zamykat, zaměřit se na motor nebo jednotku?
otázka druhá - pokud centrál neche zamykat, zaměřit se na motor nebo jednotku?
www.annonce.cz/detail/cit
roen-xantia-2-0hdi-1882282
7-wcmxrc.html
jeden pěknej kus na prodej v královehradeckým....
jeden pěknej kus na prodej v královehradeckým....
Lidi neměl by někdo z Vás nějaký servisní návod (něco jako katalog) na Berlingo v benzínu r.2003 Multispace 1.4i ??? Potřeboval bych se do něj trochu dostat abych věděl kde a jak je zapojené....rádio nemám origo a nějaký prase tam nasral kalsickou čokoládu a já nevím kde co jak napojit.
Díky moc všem
Díky moc všem
-> THOMMY : no on to je 205 klub 

-> Jarda/felda: Ne, o tom nevím.. Až za Mělník, do Kokořína
-> THOMMY : do zlivi ?
-> Targa: Pěkné, já zase jedu příští tejden na sraz Peugeot clubu...
K titulu gratuluju, i když ty kola nejsou zrovna můj šálek
K titulu gratuluju, i když ty kola nejsou zrovna můj šálek
příště jedu každopadně zas ... tak doufam že se někdo připojí... xantii bylo zhruba 45 kusu
na to že sem tam byl poprvé .. získaly jsme titul KOLA ROKU xantiaclubu :) takže uspěch:)
na to že sem tam byl poprvé .. získaly jsme titul KOLA ROKU xantiaclubu :) takže uspěch:)
-> Targa: ucast hojna 

-> Targa: kolko žabožrútov pokope

tak sem jel sám.. přináším pár foto.. jinač organizací a vším to byl snad nejlepší sraz co sem zatím byl....
jedete někdo na xantia sraz???? ja letos nestih doksy ani gardesraz , tak se pojedem podivat na houpačky:)
že se ptám,
kde sehnat pojistný kroužek hřídele poloos? průměr zápichu 20mm, průměr původního kroužku ca 1,3mm. Favorití ma 2 mm ten se tam nevleze
jakej je tam oiginal průměr?
www.fabory.cz/cs/.../3621 5020001.html toto by bylo dobrý, jen ten průměr a 100 ks je fakt moc
kde sehnat pojistný kroužek hřídele poloos? průměr zápichu 20mm, průměr původního kroužku ca 1,3mm. Favorití ma 2 mm ten se tam nevleze
jakej je tam oiginal průměr?
www.fabory.cz/cs/.../3621 5020001.html toto by bylo dobrý, jen ten průměr a 100 ks je fakt moc
-> Matulo: čo som jazdil 206 v autoškole tak tá mala tiež také hnusné radenie
dráhy dlhé a ani som nevedel kedy mi ta rýchlosť zapadla, proste páka nešla ďalej tak to tam asi bolo.. ináč taký 1.4 hdi je tiež fajn motor

-> MATTESS: ja neviem no , mám svoje požiadavky a takéto veci teda neriešim
-> suri: takový RCZ mi dávalo podstatně lepší odezvu než P508 a C4 a cítil jsem, že něco řídím. To sportovní naladění mi sedí podstatně lépe než nastavení pro masy. Nejde o vyrovnávání smyku, ale o poznání, že jsem na jiném povrchu
-> MATTESS: progresívne servo to má určite, neviem síce ako riešené ale iné automobilky tiež neponúkajú nič také čo by dávalo odozvu na volant . Reálne je super vec mať kolesá vo volante vcítené akurát pri týchto autách ti je to tak naprd , pretože pri malom náznaku šmyku ide ESP do práce a ty keby to ideš korigovať volantom podľa svojho cítenia tak to viacmenej ešte viac pokazíš .. -> Jirik_Tuňák: kolik L to má kufor ?
tie hdi sú už viac vychytané či je to ako kedysi ? Tdi koncernu je dobré meno z čias O1 a O2 , teraz vraj 2,0CR je v poriadku , ale PD 2,0 to je strašný hriech , ono ludia to kupujú zo zotrvačnosti , aj také BMW je vraj pekný klepl dnes a tiež sa predáva ... Inak spotreba neviem , na dlhé trasy nízka , akonáhle to prekoná všetky odpory a ide konštantne tak spotreba je nízka , ale cúračky po meste , rozbiehania to je vidieť že berie viac ako staršie vstrekovania , je to celé také citlivé ..
tie hdi sú už viac vychytané či je to ako kedysi ? Tdi koncernu je dobré meno z čias O1 a O2 , teraz vraj 2,0CR je v poriadku , ale PD 2,0 to je strašný hriech , ono ludia to kupujú zo zotrvačnosti , aj také BMW je vraj pekný klepl dnes a tiež sa predáva ... Inak spotreba neviem , na dlhé trasy nízka , akonáhle to prekoná všetky odpory a ide konštantne tak spotreba je nízka , ale cúračky po meste , rozbiehania to je vidieť že berie viac ako staršie vstrekovania , je to celé také citlivé ..
-> Jirik_Tuňák: u mna zohra najdolezitejsiu ulohu cena auta pri kupe... nie som mamonar... 

-> Matulo: Tak to děláš docela chybu, když to takhle rezolutně zavrhuješ, protože zrovna nafty od PSA nejsou špatný. Nebo myslíš, že jsou horší než common raily od koncernu?
Kup si dvoulitrovou naftu od Škodovky, ta je nejlepší. 


-> Jirik_Tuňák: je mi to jasne, len teda ked riesime vyrobky PSA vo vlakne PSA tak som chcel poukazat na tento motor ako tak... Tiez chcem v buducnosti nejaky dizel a od PSA to urcite nebude neboj! 

-> Matulo 17.05.12 13:19:59: Jenomže to se netýká jenom PSA. Já jsem si zvyknul rychle na 2.0 HDi.
A ještě lépe bych si zvyknul na 330d nebo 530d. 


-> Jirik_Tuňák: potřebuju to, když se změní povrch např. z mokré vozovky na náledí... A celkově pro jízdu potřebuju cítit přední kola, co dělají. To bohužel dnešní auta nedokáží zprostředkovat.
-> Jirik_Tuňák: ja viem ako si to myslel!
uz som vyskusal rozne motorizacie od PSA, ale napr. na 1,6HDi by som si zvykol velmi rychlo... 


-> MATTESS 17.05.12 12:55:56: Nevím na co potřebuješ u auta na nákupy a odvoz rodiny nějaké zpětné vazby.
Pro běžnýho člověka je důležitější, že se otočí na pětníku, narve něco do kufru a že to auto nějak vypadá.

-> Matulo: Já to myslím vážně, ty dnešní auta jsou tak debilní, že se s těma elektronickejma plynama, prodlevama a dalšíma hovnama musíš naučit jezdit za normální spotřebu.
Jedeš na spotřebu a jedeš za 6 - 7,5 litru dle auta (benzin), jedeš normálně a jedeš za 8 - 8,5 a když jezdíš svižněji, tak lezeš přes 9. Vše kombinovaný provoz s převahou města a třeba benzínová 1.6, jenomže když jedeš na spotřebu, tak jsi v tom městě za čůráka, protože jsi neskutečná brzda provozu. Přijde mi, že jsou choulostivější na plynovej pedál víc než starý hrkačky. Jsem zpozoroval, že nejvíc leze spotřeba nahoru, když jsi nucen často řadit a nebo cukáš ve městě. Když ale jedeš se starým jednobodem 1.1, tak s tím mužeš jezdit kde chceš a jak chceš a furt to jede za normální litry.

-> Michal N 283: Toto ma rajcuje!!!
www.tuning.sk/images/.../ renault-megane-rs_sportove -disky_corniche-wheels_3.j pg
www.tuning.sk/images/.../ renault-megane-rs_sportove -disky_corniche-wheels_3.j pg
-> Jirik_Tuňák: ja potrebujem poriadny cirkular, ktory zacina tam, kde toto konci! 

-> Jirik_Tuňák: to má, ale stejně má i v rychlosti kolem 50 km/h dost velký účinek a malou zpětnou vazbu (podle mých potřeb)
-> Matulo 17.05.12 12:47:55: Protože na to nejsi zvyklej a neumíš s tím jezdit. 

-> Matulo: ja ked to vidam v TT na trajleroch nalozene, tk sa mi to jaksi ani dizajnovo nelubi ..