skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> VeTeV: zlata samota v lese :-D
-> Jarda/felda: nic nahrazovat nebudu - leda jetou poloosu novou
-> Bagrr- máma mele Emu: ja se na to tesim - hlavne az si zase nejakej pricinlovej soused zacne stezovat, ze tmam z garaze autodilnu :-) posledne sem musel odvezl mrte veci, neb to prej neni sklad mototechny
ale zatim to na kozach stoji jeden den

-> Bagrr- máma mele Emu: ja se na to tesim - hlavne az si zase nejakej pricinlovej soused zacne stezovat, ze tmam z garaze autodilnu :-) posledne sem musel odvezl mrte veci, neb to prej neni sklad mototechny

-> VeTeV: matky se daji nahradil feldovýma na 30 klíč
nebo aspon u 205 se dali 


-> VeTeV: bagrrik vse utahuje utahovakem at elektrickym tak vzduchovym :-D Ale neboj, poloosy jdou metrovou trubkou povolit... ted to mam vyzkouseny :-D
-> spartra: no samy hezky - uvidime co se podari me, pac mam tojem ze sme to s Bagrikem utahovali utahovakem
-> VeTeV 14.07.13 23:15:13: 35 jsem bral zde když sem jezdil do prahy
www.dovavanik.cz/GOLA-SAD Y--prislusenstvi.html 151 kč je to 3/4
na berlu jsem měl zapujčenej násobič momentu to byla 3/4 nebo 1, to šlo v pohodě i 36,
páka tak 30 cm
na zx jsem ohnul dva kolový šrouby - musel jsem s prosíkem na vrakáč pro 2 šrouby,
1/2 trhák se mě protočil, proto sem raději bral 3/4 verzi, použil do toho páku na povolování zátek u sudů + 2 m tyč a šlo to
z čehož vyplývá pokud máš možnost zapůjčení násobiče momentu je to lepší
z mý zkušenosti
násobič stojí tak 7mičku
na berle u brzdičů byla 55 torx, tam se jim moc nechtělo taky, musel jsme na trhák dávat prodloužení, čekal jsem kdy hvezdička povolí
zx kupodivu mělo normální hlavu 6 hran 18 klíč
pro mě byla cena repasů levnější, pač jako zaměstnanec s možností brát na ičo to bylo zajímavější
www.dovavanik.cz/GOLA-SAD Y--prislusenstvi.html 151 kč je to 3/4
na berlu jsem měl zapujčenej násobič momentu to byla 3/4 nebo 1, to šlo v pohodě i 36,
páka tak 30 cm
na zx jsem ohnul dva kolový šrouby - musel jsem s prosíkem na vrakáč pro 2 šrouby,
1/2 trhák se mě protočil, proto sem raději bral 3/4 verzi, použil do toho páku na povolování zátek u sudů + 2 m tyč a šlo to
z čehož vyplývá pokud máš možnost zapůjčení násobiče momentu je to lepší

násobič stojí tak 7mičku

na berle u brzdičů byla 55 torx, tam se jim moc nechtělo taky, musel jsme na trhák dávat prodloužení, čekal jsem kdy hvezdička povolí

zx kupodivu mělo normální hlavu 6 hran 18 klíč
pro mě byla cena repasů levnější, pač jako zaměstnanec s možností brát na ičo to bylo zajímavější
-> Bagrr- máma mele Emu: no ok - stejnak by me zajimalo jakej frantik vozralej todle zase vymyslel - zejtra by snad mely dorazit i ty novy poloosy od skf, tak jsem zvedav co tam maj oni. Obecne jsem zvedaf co skf vyrabi, pac je znam jen jako vyrobce lozisek a poloosy jsou pro me novinka¨, ale cena nizsi jak za repas, takze asi nebylo kam
-> VeTeV: nic nevobaluj... 36kou to delam standartne a nikdy zadnej problem... akorat to chce velkou paku nebo elektrickej utahovak :-D
-> VeTeV: jj samotnej je to docela kus železa 

-> havlik: no tak jasne, ne vsecko maj dobry ceny, ale kdyz schanis cokoliv jinyho nez beznej standard bauhaus sracu, tak jinde to nedas... a bonus je, ze to mam u prace, tka s enemusim nekde mrcasit...
-> VeTeV: jo já vim že je to super taky tam chodim, i když spojovací material mi přijde občas předraženej.
-> havlik: ty vole tam sezenu vzdycky secko - posledne sem chtel 7ku ocko a zavitnik a kd emyslis ze sem to koupil? Rousek - fakt uz jinam nechodim...
-> sep: a propo - kdyz to vydrzi povolit dve matky a zase je utahnout budu max spokojenej... k tomu na to mam zaruku ne :-) pruser je, ze to je 35ka matka a tak ji pro jistotu jeste asi vobalim plechem... 35ku vorech fakt nemeli
-> sep: a propo - kdyz to vydrzi povolit dve matky a zase je utahnout budu max spokojenej... k tomu na to mam zaruku ne :-) pruser je, ze to je 35ka matka a tak ji pro jistotu jeste asi vobalim plechem... 35ku vorech fakt nemeli
-> sep: neni to bazar to je docela vyhlášený železářství tady
-> sep: Tona je snad taky cina ne? Nicmene mela tam dva orechy a jeden nejakej Festa druhej Tona, tak sem vzal Tonu, ale prislo me to uplne stejny az na napis :-)
-> VeTeV: :to je nějaký bazar ?Ta cena je docela nízko,není to čína?
edit:za tonu je to naprosto luxus cena,asi mi jeden pošleš:-)
edit:za tonu je to naprosto luxus cena,asi mi jeden pošleš:-)
tak p. Rousek - zeleztarstvi na Synkaci - 36ka vorech na 1/2 za 130,- a k tomu 55ka torx za 80,- - jedno Tona a druhy Proxxon...
-> VeTeV: kdybys nesehnal tak dej vědět... já s tim krásně povoloval a utahoval matice na vlečce...
-> VeTeV: jo taky sem za to dával podobný prachy a k tomu přechodka z velký goly na normální
-> Jarda/felda: orech samotnej? No uvidim, kolik budou chtit u nas na Synkaci v zelezarstvi - za chvilu se jdu optat
-> Pavel P..: hele vemu to jako vorech na trhak - snad budou mit u Rouska 1/2"
-> Pavel P..: hele vemu to jako vorech na trhak - snad budou mit u Rouska 1/2"
-> VeTeV: můžu ti pujčit velkej trubkovej klíč 36ku... akorát na to musíš nasadit kus trubky abys měl větší páku.

-> VeTeV: já ho kupoval a stál zhruba 360,- 

-> Bagrr- máma mele Emu: hele vorech vyjde levnejc nez trhak - dneska pozjistim :_)
-> Bagrr- máma mele Emu: na 1/2 je i 36 

-> VeTeV: a na 1\2" golu je max 32ka tusim... tak kup trhak 3\4" a je to vyreseny :-D
-> VeTeV: jak tu pise kolega, je to vorech 35 ale 36kou to jde taky :-) a brzdic je torx bud 50 nebo 55 to ti ted z hlavy nepovim... btw u toho silentu ramene se mi podarilo odpachat matku ale svina sroub jak kdyby tam byl privarenej... tak jsem se pustil do oddechovky v podobe vymeny volantovky :-D
-> spartra: ta 35 me docela desi, neb jsem nasel 36 vorech ale na 3/4" golu kterou nemam, takze nepovolrno, ale je fakt ze me prislo ze to ma vakl..a uprimne 35ku vorech sem nikdy nevidel
jestli to je podoboný jak na berlingu a zx tam byla 35, na novejch(bral jsem repas) byla 36
na berle byl torx myslím 55
na berle byl torx myslím 55

-> Bagrr- máma mele Emu: hele kdyz se v tom ted hrabes - matice u toho naboje je 36ka ze? budu muset koupit vorech... a netusis co je za imbus drzici prezdni brzdice? ze bych si to dokoupil....
-> VeTeV: zlaty stary velky atma :-D Pro priste bych rad min V6 :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: to asi kazdyho, ale proeri to leda cas...
btw. by me zajimalo kolik km ty tujbomjnousove vydrzi :-D
-> VeTeV: dik... nahrati autogenem nepomohlo... tak musim nejak destruktivnejs :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: jejda, hodne stesti :_)
Nemam rad zarezly srouby a tuplem ne ty, na ktery se neda dostat flexou... Tak holt kvuli jednomu jedinymu zasranymu sroubu dneska rameno a silent stabiku zustali puvodni... Zkusim vytahnout dremlika s rezacim kotouckem...
-> VeTeV: Jo, jel jsem 2x s tou 200k a líbilo se mi to. Rychle mi padla do ruky, příjemně tuhé řízení. To bych mohl mít

-> MATTESS: no mě to už docela hlava nebere, co se dneska dá z těch víceméně maoloobjemovejch motorů vymačkat. I když tady píšou zajímavý úpravy....Měl si čest s tou klasickou RCZkou?
-> VeTeV: pěkně posílili. To si budu muset vyzkoušet.
docela pekelny parametry na 1,6ku motor ...www.auto.cz/peugeot-rcz-r
-270konove-kupe-konecne-pr
ichazi-75445
Turbomotor 1.6 THP, vyvinutý společně s BMW, Francouzi důkladně nafoukali a výsledek dokonce ještě předčil původní 260koňová očekávání. V RCZ R má dokonce 271 koní (199 kW) při 6000/min a neméně šťavnatý točivý moment 330 N.m je k dispozici v rozmezí od 1900 do 5500 otáček
když si vemu, že sousedka u našich má RCZ 1,6 200k a to auto je fakt docela hodně zábavný co sem měl tu čest s ním jet, tak todle by mohlo bejt opravdu dobrý povození...
Turbomotor 1.6 THP, vyvinutý společně s BMW, Francouzi důkladně nafoukali a výsledek dokonce ještě předčil původní 260koňová očekávání. V RCZ R má dokonce 271 koní (199 kW) při 6000/min a neméně šťavnatý točivý moment 330 N.m je k dispozici v rozmezí od 1900 do 5500 otáček
když si vemu, že sousedka u našich má RCZ 1,6 200k a to auto je fakt docela hodně zábavný co sem měl tu čest s ním jet, tak todle by mohlo bejt opravdu dobrý povození...
-> Bagrr- máma mele Emu: a doprdele - no tak to se uz tesim.....
-> VeTeV: coz o to zahnily on ten kuzel je svinsky samodrznej :-D Novy po tejdnu je stejne obtizny dostat ven jak origo po 15 letech :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: doufam ze nebudou zaty dva roky moc zahnily
b
b
-> VeTeV: no nej boj je dostat ten spodni kulak z ramene :-D Doporucuji 10-15kg palici a parasti primo na rameno :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: ja teda objednal poloosy, nakonec beru radeji novy, plus vymenim i olej v prevodce - uz se tesim jak tobudu stavet v garazi s jednim kladivkem :-)
tak tomu rikam silentbloky na kasy :-D Ale maj narok, nejakejch plus minus 215t na krku a zcela origo :-) tak doufam ze novy taky neco vydrzi...
-> VeTeV: jj olej ven... pak povolit poloosy, spodni kulaky... vycuknout z ramene a ridicovu poloosu jen vycuknot tahem ... u spolujezdce povolit dva srouby co drzi lozisko a to spolu s poloosou vytahnout (obcas to jde rukou, obcas kladivem)... otazka dejme tomu 4h obe kdyz to jakz takz jde...
-> Bagrr- máma mele Emu: tak sem se dal na pruzkum tech poloos - nu prava (spolujezdec( za kretenctejsi ma vule slusny, ta ridicova taky, ale zatim velice maly... takze zkusim obvolat ty vrakaly a kdyz nic tak proste koupim novou... ale na tu vymenu se fakt kurva netesim :-(
Na co treba davat bacha? - olej z prevodky ven?
Na co treba davat bacha? - olej z prevodky ven?
-> VeTeV: tez mam ty obavy... holt oceli se vyhnout neda... dokud to pujde budu udrzovat xantu a eventualne jednou tu C6 :-D A az ani to nebude k tomu, zavcnu chodit pesky :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: a jak to tak vypada za par let uz se o hydre dosctem leda z dobovejch prospektu a nebo si to budes moct osahat koupi nejakehostarickeho dvoustriskoveho vozu s hydrou v podpalubi, neb psa se obavam s hydrou brzo skonci uplne
-> VeTeV: ono celkove z hydry uz neni kam prestoupit... coz me dost sejri...
-> Kaprof-Pisařík 04.07.13 23:36:34:
Mimochodem, v žádným případě nechci tvrdit, že koncern dělá/dělal benziňáky lepší (aspoň co se spotřeby týče), to rozhodně NE! Takže VW v tomto propagovat nehodlám. To jen na okraj.
Jinak mně samotnýmu často dochází, že jsem střelil vedle.
Mimochodem, v žádným případě nechci tvrdit, že koncern dělá/dělal benziňáky lepší (aspoň co se spotřeby týče), to rozhodně NE! Takže VW v tomto propagovat nehodlám. To jen na okraj.
Jinak mně samotnýmu často dochází, že jsem střelil vedle.