skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Bagrr- máma mele Emu: cena je rozhodne nevesela. Kaslem asi na to, aj tak som zacal teraz riesit disky, takze tam padne dost peniazkov..
-> Dakotta: tak to než za to dávat takový prachy, tak bych vzal flexu, cóčko a udělal to doma. Víc jak litr za fofrklacek mi přijde kurvadost...
-> Bagrr- máma mele Emu: praveze som nasiel predlzeny klacek, takze plug & play, len neviem ci by to sedelo na 100%. V podstate rovnake riesenie, ako u Škodovky. race-shop.sk/sk/.../1419-
home-skratene-radenie-citr
oen-saxo-1996-00.html maju ho aj na P106/306, no cislo vyrobku je rovnake. Inak maju tam aj "rally" zasterky, ak by niekto chcel objednavat zo SR.
U xanti jsem dráhy řazení řešil a po různým ohejbání a rovnání jsem docílil alespoň drobet rozumnýh drah. Chce to přepákování na hřebenu řízení drobet narovnat a o dost se zkrátí ;)
Zdar borci, rychly dotaz. Je mozne pouzit "short shift" klacek radenia z P106/306/Cit. Saxo na Citroen ZX?? Docela ma to zaujalo, lebo tie drahy su ozaj trosku dlhe.. 

Jede nekdo na velikonoce na sraz francouzskejch vozu do Mostu?
-> venni 22.02.16 19:28:25: www.autokelly.cz/Product/
.../39849642;39850140;1589
65;158991;159559;34252623;
34333747
pokud odkaz jde, předpokládám bílý plast s červeným upozorněním
nevím že by na original lanku bylo
asi proto, že je o 200 levnější
pokud odkaz jde, předpokládám bílý plast s červeným upozorněním
nevím že by na original lanku bylo

-> spartra: jestli oba myslíme stejný druh lanka,jako že asi jo,tak přes to je převečený takový plast a tím je to zaaretovaný,když je lano nový.Jestli se dá ten plast sehnat zvlášť netušim.
Edit:když se koukneš třeba na kelly tak tam je ten bílý plast vidět.
Edit:když se koukneš třeba na kelly tak tam je ten bílý plast vidět.
-> venni 22.02.16 19:17:32: tak dík, tam byl nějakej plast
lanko je original z citroenu

-> spartra: já myslim že pokud máš ten past,kterým je to zaaretovaný když je lanko new,tak jde lanko vrátit zpět,ale ruku do ohně za to nedám...
že se ptám, berlingo 2004 1,6 16v - spojkový lanko samostav, jde nastavit opětovně do výchozí pozice?
odešlo spojkový ložisko, lamela akorát na výměnu, nutná výměna celý sady,
co s lankem, který se zkrátilo podle starý spojky
odešlo spojkový ložisko, lamela akorát na výměnu, nutná výměna celý sady,
co s lankem, který se zkrátilo podle starý spojky
neměl by zajem někdo o moji xantii?? pouštět ji budu nějako zjara
Jinak dotaz za kolegu. Měnil jste už někdo startér na Citroënu Evasion a nebo Peugeotu 806?
Asi je tam přístup jak k penězům. Je taky jako jsem měl na XA na bloku nebo převodovce, ale vzadu za motorem?
Asi je tam přístup jak k penězům. Je taky jako jsem měl na XA na bloku nebo převodovce, ale vzadu za motorem?
-> Sejki - zrušená registrace 14.01.16 15:34:59: To lítalo jaxvině, že?
To byly skoro poslední roky kdy ještě hotheče byly ještě hotheče a ne Pentium na kolečkách. 


-> Jirik_Tuňák1983: 

Rok 2005, to jsem brazdil silnice s timto autem a STK jeste bylo v poradku 

-> šadesa: 

že se ptám, berlingo 2004 přední světlo,
motorek náklápění je součástí světla? zatím jsem nenašel samostatně motorek
demontáž světla, drží na 3 třech šroubech? našel jsem dva, 1 z vrchu na příčce a po odmontování masky je tam 2
motorek náklápění je součástí světla? zatím jsem nenašel samostatně motorek
demontáž světla, drží na 3 třech šroubech? našel jsem dva, 1 z vrchu na příčce a po odmontování masky je tam 2
-> haso: no ale to su pekne kolecka
-> havlik: To jsem chtěl slyšet. Díky. Aspoň nevyhodím zbytečně x tisíc.
-> Peklo: ono na atmosféře, toho čipem moc nenahoníš
-> Citr0nik: Od koho to je chip?
-> Peklo: mam sice xsaru ale 2.0HDi 66kw. som na hranici 95kw 260Nm. zatial spokojnost..
Dotaz nepoučeného, zkoušel jste někdo u citroenu chip? Mám Xsaru Picasso 1.6 8V a přecejen závodník to není a na trasách směr Morava skrz kopec nad Mohelnicí by se o trochu víc poníků hodilo.
Poslední SM o XM:svetmotoru.auto.cz/clanek
/.../svet-motoru-43-2015-o
bsah.html
-> havlik: Aspon se projdes 

-> Burák: no ne vždycky je náhradní, ale být to moje auto tak si to jdu asi hodit.
-> havlik: Tak srat te to nemusi, jezdi to zadax a kdyz je v servisu, je nahradni, ne 

-> havlik: taky bych to viděl na vymačkané vnitřní unašeče, všichni "mechanici" chtěli měnit vnější klouby za nové sračky z Kelly, ale já se bránil, bo při rejdu a akceleraci ani neklepli, až v jednom autorizovaném servisu mi starší pan přijímací technik řekl, že to budou ty vymačkané vnitřní unašeče, že se přehodí levý za pravý a bude to OK, ale že mám počkat až třeba na výměnu manžet, nebo tak, za dva měsíce se u nich dělala spojka (žena se učila jezdit), při tom unašeče přehodili a auto bylo OK, když jsem jel sám, tak se od trojky v záběru klepala spolujezdcova sedačka a mělo to tendenci jakoby třepat autem do stran, jednalo se o felu a tatík ji dost podtáčel... 

-> havlik: vnitrni unasece, bud jsou klouby a nebo loziska v prevodovce..
-> minno: ložiska měnili asi před měsícem teda aspon doufam že obě
-> darklord: jo všechny silentbloky jsou měněný
-> Jirik_Tuňák1983: ne dělá to klidně i z kopce
-> colaczech: kontrolovat nic nebudu:D at si s tim poradí servis, letos tam to auto bude už asi po 10tý s něčim, už mi fakt sere
-> Jirik_Tuňák1983: ne dělá to klidně i z kopce
-> colaczech: kontrolovat nic nebudu:D at si s tim poradí servis, letos tam to auto bude už asi po 10tý s něčim, už mi fakt sere
-> vhml: mě tohle u B5 dělali vymlácený klouby poloos... vibrovalo to při akceleraci ve vyšší rychlosti, ale ne vždy, asi jak si zrovna ten kloub sednul... po výměně je to OK... ale ještě je to občas znát, pač jeden vnější kloub byl jetej a měl už trochu vůli..... časem dám taky novej.
-> havlik: zkontroluj poloosy, konkretně klouby poloos. Na 80% to bude nějaký z nich.
Vibrovalo mi auto podobne na Fiat Punto, cítiť to bolo najmä v zábere so stlačeným plynom najmä na 5-ku od určitej rýchlosti a bolo KO ložisko na pravej strane (v zákrutách s vytočeným volantom asi o 1/4 otáčky sa intenzita vibrácií stupňovala). Po výmene ložiska OK.
-> havlik: ulozenie motoru a prevodovky je v poriadku?
-> havlik 12.10.15 12:33:44: S tím jsem se setkal už u více aut a taky jsem nikdy nezjistil čím to bylo.
Je to intenzivnější při axeleratsi v kopci, že?
Je to intenzivnější při axeleratsi v kopci, že?
-> havlik 12.10.15 12:33:44: Jo, to mám asi stejný. Stačí ubrat a nic se neděje. Začalo to když jsem sundal kola a měnil kapalinu. Takže zatím vůbec netuším po čem jít.
-> vhml: no mě vibrace od kola dělají taky, dřív do 110 pak to přestalo tedka to dělá i tak do 130. Ale tohle je jakože jiná vibrace a dělá to pouze pokud šlapu na pedál plynu, i když ve stejné rychlosti přestanu přidávat a pustím pedál tak to přestane.
-> havlik 12.10.15 12:20:05: hele mě teď na Sharanu začlo dost podobný. Jakože vibrujou kola, ale jen ve 110kmh a jen když auto zrychluje.
Nemáte někdo tušení co by mohlo být za závadu, když při jízdě a přidanym plynu celý auto jakože vibruje, když sundam nohu z plynu tak to přestane co sem pozoroval dělá to asi většinou jen na 5tku. Jedná se o berlingo 2008 1.6 16V. Mam podezření že to asi bude převodovkou, protože jiné vysvětlení mě nenapadá. Ale třeba někdo má zkušenost. Dík
-> colaczech: ukostření jsem nenašel. Od vrtule jdou dva kabely ve svazku a v podběhu před levým předním kolem se ztrácí v ostatním chumlu drátů. Taky bych to viděl na motorek ventilátoru. Zkusím ho ještě rozdělat a uvidím.
Jinak moc velké díky za užitečné rady
Jinak moc velké díky za užitečné rady

-> Doyle: A kontroloval jsi ukostření té vrtule? Nebo jsi dal i mínus od vrtule na mínus pól baterky?
No viděl bych to na druhou vrtuli. Buď tam jsou v háji uhlíky nebo tam bude něco načlé.
No viděl bych to na druhou vrtuli. Buď tam jsou v háji uhlíky nebo tam bude něco načlé.
-> colaczech: zkoušel jsem to teda zapojit přímo na baterku, ale kabely se začaly dost škvařit a i tak se vrtule docela pomalu točila. Ta by měla mít docela velké otáčky, ne? No teď to nechám, ale po víkendu se budu muset kouknout na motorek, proč to má tak špatný běh.
-> Doyle: no vzhldem k tomu že má vrtule docela velký odběr a v autě jsou všude káblíky jak vlásky, tak bych radši neriskoval že odpáliš ještě něco a natáhnul to rovnou z baterky. Jestli do kabiny budeš natahovat 1 nebo 2 vodiče už je jedno- bude to jebačka tak jak tak
Zkus pořádně očistit kostru, podle fotek z mot. prostoru bude určitě pěkně okysaná.

-> colaczech: vrtule jde lehce, měl jsem ji venku, takže nakoupím pojistky a budu zkoušet
Zatím budu muset zapojit ventilátor na tvrdo přes vypínač, odkud můžu vytáhnout "+"?

Zatím budu muset zapojit ventilátor na tvrdo přes vypínač, odkud můžu vytáhnout "+"?