skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> VeTeV: :-D hlavně bacha na to, ty ramena jsou už chycený, takhle, když to necháš a nenatřeš to, tak ti ten ingot za chvilku schnije :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: jo myslíš tu výrobní?

-> VeTeV: i prd, jsi neviděl tu nádhernou černou barvu? :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: no oni tam byly asi drobatko dele :-)
-> ZdeněkH: Koukal bych po 3.0 V6 v plynu :-) Ikdyž na benzín to prej jezdí rozumnym stylem taky voukol deseti akorát po městě to pápkne víc :-)
Já si snad zase pořídím houpačku jak to tady tak čtu
-> VeTeV: No a pak se div že ti skomíraj silentbloky po dvou letech :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: to je ten, jak se to jmenuje, tjuning 
ale zase nemusis rezat nejaky pera a tuzit tlumice - jde to tosku elegantneji

ale zase nemusis rezat nejaky pera a tuzit tlumice - jde to tosku elegantneji
-> VeTeV: No vzhledem k tomu že zadek jsi měl už gumu schovanou a předek jsi měl tak cca 5cm od lemu, to máš baj voko o 4-5cm nížs než serie :-) vzadu má bejt mezera na dva prsty a vepředu se musí vejít pěst mezi kolo a lem :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: malinko 

-> VeTeV: Ty pomlč, ty to taky máš níž než serii na vlastní přání :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: on chce tu nápravu dorovnat rychleji 

-> THOMMY : Tak jasný no :-D Ale proč dělat břichoplaza z konforťáku? :-D A vůbec máš si kupovat postupně díly na zadní nápravu a ne pjužiny a tlumíče :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: Sám seš fuj
Uvidíme, když to nebude vyhovovat, můžu kdykoliv vyměnit

-> THOMMY : Fuj fuj fuj :-D A ještě jednou fuj :-D
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Zatim mi teda ještě na šišku nespadla :-D Já ani jinou možnost nemám, neboť tyčka vzpěrná u mě jaksi chybí na svém místě :-D Beztak to chci předělat na plynový vzpěry ala XM :-)
-> Bagrr- máma mele Emu: A kdyz shodi tak baaaaaaac a mas po palici 

-> Bobesh: To mě naučila už před lety 405ka která má dvě dirky pro vzpěru :-D Xanťa má pro změnu panty s dorazem až za svislou polohou, tzn že se haoupna zapře vahou ještě za svislou polohou, takže nepadá a drží :-) A drží docela dost, že i vítr ji jentak neshodí :-)
Teda,s tou stojací haubnou to jste mě dostali,zrovna posledně,když jsem přetěsňoval ventilvíko jsem nadával,jak je tam prd místa

-> Jirik_Tuňák: jo to je bagrrova vychytávka a je to docela zlatý, neb jak vidíš, vznikne tma díra a přístup jak do prdele .-)
-> Jirik_Tuňák: To sem ho naučil já :-D Páč u mě jaksi nejni ta vzpěrná nožka, tak to votvírám takhle :-D A vono je pak i voukol motoru víc světla a nic tě nemlátí do hlavičky :-D
-> VeTeV 19.11.11 18:37:10: Hele to je dobrý. Něco podobného má Legacy. Tam jde taky kapota zvednout kolmo pro případnou demontáž motoru apod.
To jsem ani nevěděl, že to u Kantíka takhle fungovalo.
Stejně to bylo skvělý auto a rád na něj vzpomínám. Možná i nejlepší s jakejma jsem jezdil bez ohledu na to jestli bylo moje nebo cizí.
To jsem ani nevěděl, že to u Kantíka takhle fungovalo.

Stejně to bylo skvělý auto a rád na něj vzpomínám. Možná i nejlepší s jakejma jsem jezdil bez ohledu na to jestli bylo moje nebo cizí.
-> Nwkt: Třeba to moje, když to větev tenkrát přivez na rozborku, vypalo to jako nebouraný auto.. A až když se to rozebralo, bylo zjištěno že to dostalo minimálně dvě ťafky.... Do tý doby než se sundali blatníci, nebylo vůbec nic znát....
-> Nwkt 20.11.11 16:11:52: Leda, když si ho ty osobně koupíš nový... a ani tak nemáš úplnou jistotu.
-> Bobesh: Čéče tak s koktou dvojkovou v kombajnu s 1.6 74kW v socan výbavě mám tu čest... Hlučný, tvrdý, uskákaný... Prázdný to jede nepatrně hůř jak ten můj benál... Ale jakmile jsme za to daly káru a stěhovali sestru, nechtělo to vůbec jet a spotřeba se ukázala nějakejch cca 10\100...
-> Nwkt: Nenajde,kdyby s lucernou chodil,nenajde...
-> Bagrr- máma mele Emu: Na ten poslední řádek:kam chceš razítko a parafu?
Dnes jsem si zkusil Koktu Mk II 1,6benál. Sice auto hezký,kokpit jak v éru,počítač přechytralej ale jinak? Už sedačky,byť v kůži a vytápěný,mě přílišnou tvrdostí dvakrát neuchvátily,nebyl to ten známej pohodlnej posaz jako v křesle v obýváku. Brzdy standart,co bych u takový kravky čekal. Ovšem motorizace tak pro jednoho. Vozit v tom celou rodinu,nákupy atd,to bych se ušlapal. Ani ve vyšších točkách se zázrak nekonal,jako když mi na chrochtákovi ubrali půllitr obsahu a odpojili ventilátor v sání,což tak odpovídá. A co prostor? Já se ještě vejdu ale chudáci vyšší jedinci s delšíma nohama. Kouše si to od 6,5 až 7,5,což na benzína v kastli limuzíny jde,ovšem jezdí to v jednom či ve dvou. Jakej by to mělo apetit při obsazení "čtyři z tanku a pes",bůh suď. Ve finále: na to,že je to technika o 10let mladší,ani tak bych neměnil
-> Bagrr- máma mele Emu: Na ten poslední řádek:kam chceš razítko a parafu?

Dnes jsem si zkusil Koktu Mk II 1,6benál. Sice auto hezký,kokpit jak v éru,počítač přechytralej ale jinak? Už sedačky,byť v kůži a vytápěný,mě přílišnou tvrdostí dvakrát neuchvátily,nebyl to ten známej pohodlnej posaz jako v křesle v obýváku. Brzdy standart,co bych u takový kravky čekal. Ovšem motorizace tak pro jednoho. Vozit v tom celou rodinu,nákupy atd,to bych se ušlapal. Ani ve vyšších točkách se zázrak nekonal,jako když mi na chrochtákovi ubrali půllitr obsahu a odpojili ventilátor v sání,což tak odpovídá. A co prostor? Já se ještě vejdu ale chudáci vyšší jedinci s delšíma nohama. Kouše si to od 6,5 až 7,5,což na benzína v kastli limuzíny jde,ovšem jezdí to v jednom či ve dvou. Jakej by to mělo apetit při obsazení "čtyři z tanku a pes",bůh suď. Ve finále: na to,že je to technika o 10let mladší,ani tak bych neměnil

-> Bagrr- máma mele Emu: Takový musíš najít
-> Nwkt: který auto dneska neni bořenka?
-> venni: asi jsi nepochopil to, že kokta, která pětkrát objela zeměkouli, 8x potkala pevnou překážku, 10x změnila majitele, vnitřním prostorem se je to golf, prostě neni auto pro moji prdel... A to už ani nemluvím o jízdních vlastnostech, když ji naložíš... A jak již napsal větev, kdo si zvykne na xantii, těžko hledá adekvátně vyhovující vůz v dnešní nabídce...
-> venni: asi jsi nepochopil to, že kokta, která pětkrát objela zeměkouli, 8x potkala pevnou překážku, 10x změnila majitele, vnitřním prostorem se je to golf, prostě neni auto pro moji prdel... A to už ani nemluvím o jízdních vlastnostech, když ji naložíš... A jak již napsal větev, kdo si zvykne na xantii, těžko hledá adekvátně vyhovující vůz v dnešní nabídce...
-> venni: tak upřímně, xantie už nemá zástupce u Citrona - prostě novější hydra je poněkud sofistikovanější a mocně elektrizovaná a C5ka není zrovna výkladnicí spolehlivosti - což naopak Xanta je... a když to vemu i z pohledu prostoru uvnitř, tak možná C5 I a II se tomuto autu rovná, poslední C5 III je již prostorností na štíru i přes královské rozměry...
a Octa je poněkud menší, méně pohodlná a žel i s mnohem horšími jízdními vlastnostmi než Xanta - to je holt fakt s kterým neuděláš nic... ale máš pravdu v jednom, jsme blázni a ty naše verky držíme při životě, i když to něco stojí
a v nepslední řadě - nikdo neví jako má Bagrrova xanta historii....
a Octa je poněkud menší, méně pohodlná a žel i s mnohem horšími jízdními vlastnostmi než Xanta - to je holt fakt s kterým neuděláš nic... ale máš pravdu v jednom, jsme blázni a ty naše verky držíme při životě, i když to něco stojí

a v nepslední řadě - nikdo neví jako má Bagrrova xanta historii....
-> Nwkt: tyhle auta nemaj nástupce,tys to nečet? :)
Je pravda,že v dnešní době takové auto při životě udržuje pouze nadšenec a nebo takovej blázen jako je -> Bagrr- máma mele Emu: ,protože by se nejspíš unudil,kdyby se nehrabal v xantii :)
Kdyby měl tu dole zmiňovanou octávku nemusel by nic dělat
Je pravda,že v dnešní době takové auto při životě udržuje pouze nadšenec a nebo takovej blázen jako je -> Bagrr- máma mele Emu: ,protože by se nejspíš unudil,kdyby se nehrabal v xantii :)
Kdyby měl tu dole zmiňovanou octávku nemusel by nic dělat

-> Bagrr- máma mele Emu 20.11.11 14:36:14: Lepší koupit za větší sumu auto v top stavu nebo do něj nasypat 3x tolik a stejně to bude zbořenina, ve který nebude dobrý znova bourat?
-> VeTeV: Až na tu korozi na tom nejni tak hrozně, podobně jako byla ta tvoje :-D Akorát teda u mě je jistota, že si nevyměnim světlo, apod za jiný horší :-D
-> Nwkt: Na to nejni financ... Zaprvý a zadruhý, většina těch fcí co se mi jakože dost zalíbila je elktrische a tahat kabely u jinýho auta se mi vážně nece :-D
→ Nwkt: Hele jsem na tom podobně jako Větev :-D Sice to auto
je vražda, ale raději si ho opravím, protože mi absolutně vyhovuje :-)
Kdyby to byla kokta bo nějakej takovejdle pekáč, tak jde do pryč… Ale
Xanťa je auto, který nemá adekvátního nástupce :-)

je vražda, ale raději si ho opravím, protože mi absolutně vyhovuje :-)
Kdyby to byla kokta bo nějakej takovejdle pekáč, tak jde do pryč… Ale
Xanťa je auto, který nemá adekvátního nástupce :-)


-> Bagrr- máma mele Emu: Neni lepší sehnat jinou a přestrojit to?
-> Bagrr- máma mele Emu: no ty kravo - tak to hodne zdaru 

-> VeTeV: Tak doufám, že se zdaří... Ale nejdřív se na to dostanu až tak za dva tejdny, protože tady ještě nemůžu rozložit auto na molekuly :-D Jo a další věc budu muset vycuknout i řízení :-D To bude teprve ježek v kleci :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: no snad se podari 

-> VeTeV: Na vaření je tam toho mnohem víc :-D Dyť sem ti říkal co všechno tam cu :-D
-> Nwkt: Hele jsem na tom podobně jako Větev :-D Sice to auto je vražda, ale raději si ho opravím, protože mi absolutně vyhovuje :-) Kdyby to byla kokta bo nějakej takovejdle pekáč, tak jde do pryč... Ale Xanťa je auto, který nemá adekvátního nástupce :-)
-> Nwkt: Hele jsem na tom podobně jako Větev :-D Sice to auto je vražda, ale raději si ho opravím, protože mi absolutně vyhovuje :-) Kdyby to byla kokta bo nějakej takovejdle pekáč, tak jde do pryč... Ale Xanťa je auto, který nemá adekvátního nástupce :-)
-> Bagrr- máma mele Emu: to chceš opravovat?
-> Bagrr- máma mele Emu: sup s tim an dilnu a muzes zacit vyvarovat :-)
Trochu je tam vidět, jak je ten předek zkroucenej...
-> Bagrr- máma mele Emu: jaj - to zahod
jinak jak rikam, todle uz jen nejak dolepim at to tam vypada jako svetlo a zacnu shanet nekde nejake jine, jete, valeo

jinak jak rikam, todle uz jen nejak dolepim at to tam vypada jako svetlo a zacnu shanet nekde nejake jine, jete, valeo