skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ktere Bmw se vam libi?
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: proč na německých značkách?
Letos počasí přálo, tak muj vánočni expres :-)
-> palinator: Tak C-klasse a výš jsou pořád RWD... A BMW a Mercedes nejsou jediný, kdo tuhle koncepci drží.
-> Bukaj: Spíš bych řekl, že měli některé ne příliš povedené roky, ale co se pohodlí týká, tak to teda myslím etalon stále je - a když se koukám po ojetých Ečkách, což je vcelku žhavej kandidát na ten další familienwagen, tak kusy s nájezdem přes 400 tisíc jsou velice časté - tak to asi takový šrot nebude
A pořád za ně chtějí docela dost...
-> Bukaj: Spíš bych řekl, že měli některé ne příliš povedené roky, ale co se pohodlí týká, tak to teda myslím etalon stále je - a když se koukám po ojetých Ečkách, což je vcelku žhavej kandidát na ten další familienwagen, tak kusy s nájezdem přes 400 tisíc jsou velice časté - tak to asi takový šrot nebude

-> U-Geen 21.12.17 15:17:10: no, ale driv to lidi ani za porsche nepovazovali (944) a az ted ta auta zacinaji jit pekne do ceny...
-> Bukaj: tak zrovna Porsche zaclo s motorem vepredu hodne davno :-) a rek bych, ze se jim to docela povedlo
-> dragon_cb_cz:
Možná právě proto, že Mercedes "zradil", by BMW mělo u tý dnes už dost úchylný koncepce zůstat. Navýší to tim jeho exkluzivitu a ojedinělost na trhu, místo toho aby se z toho stala "obyč plečka" jako každá jiná. Beztak ten přední náhon dělaj jen kvůli normám na CO2.
Možná právě proto, že Mercedes "zradil", by BMW mělo u tý dnes už dost úchylný koncepce zůstat. Navýší to tim jeho exkluzivitu a ojedinělost na trhu, místo toho aby se z toho stala "obyč plečka" jako každá jiná. Beztak ten přední náhon dělaj jen kvůli normám na CO2.
-> dragon_cb_cz: Nojo, ale Mercedes už také nemá moc dobrou pověst a rozhodně už to není etalon kvality a symbol luxusu a německé preciznosti...
...sešel z cesty už dávno.
A vzhledem k současné situaci mi přijde, že je už úplně jedno, jaký znak nese to které auto - vše je na jedno brdo, jen je rozdíl, jestli to jezdí na benzín, nebo na baterky...
...sešel z cesty už dávno.
A vzhledem k současné situaci mi přijde, že je už úplně jedno, jaký znak nese to které auto - vše je na jedno brdo, jen je rozdíl, jestli to jezdí na benzín, nebo na baterky...

-> Bukaj: Stejně tak zásadní byla u Mercedesu a dneska už nikdo A- a B-klasse tolik neřeší... tohle je zásadní pro lidi, který mají auto alespoň trochu jako koníček - a těch bude mezi majiteli v ČR asi výrazně větší procento, než třeba v Německu, možná proto to tady lidi tak prožívaj
Ono prostě koupit BMW manželce na ježdění pro rohlíky je tu pro většinu lidí přeci jen o fous větší finanční problém, než v Reichu...
Až budeme s Alčou vybírat další familienwagen, tak otázka poháněný nápravy bude na žebříčku priorit relativně hodně nízko - Alča s dětma nepotřebuje provozovat kruháčový drifty, ale potřebuje se pohodlně a bezpečně přepravovat. Což BMW nebo Mercedes klidně může splnit a ten zadní náhon by pak bylo malé ne moc významné plus... Ale pokud stejnej standard pohodlí a bezpečnosti poskytne jiný auto s předním náhonem a měl bych si připlatit jen za tu hnanou nápravu, tak to asi neudělám.

Až budeme s Alčou vybírat další familienwagen, tak otázka poháněný nápravy bude na žebříčku priorit relativně hodně nízko - Alča s dětma nepotřebuje provozovat kruháčový drifty, ale potřebuje se pohodlně a bezpečně přepravovat. Což BMW nebo Mercedes klidně může splnit a ten zadní náhon by pak bylo malé ne moc významné plus... Ale pokud stejnej standard pohodlí a bezpečnosti poskytne jiný auto s předním náhonem a měl bych si připlatit jen za tu hnanou nápravu, tak to asi neudělám.
-> dragon_cb_cz: Tak zrovna u BMW je "klasická koncepce" docela zásadní - donedávna to bylo pro tu značku tradicí, ale v dnešní době se na tradice z vysoka ...., maximálně se k tradicím hledí coby marketingový tah (reklama)...
Přijde mi to asi podobné, jako Porsche s motorem vpředu, nebo nákladní Tatra s poháněnou jednou nápravou ze tří
A kamarád, kterej si teď nově koupil starší BMW si jej koupil, protože to tak chtěl, i když to má naprd jízdní vlastnosti (a sám na FB komentoval: " Znáte ty vtipy na bavoráky ve sněhu? Jj. Mám super třísezónní auto!" - poté, co při posledním sněžení nemohl vyjet kopeček ve vedlejší vsi, když jel ke mně na návštěvu a přišel pozdě a pěšky
)

Přijde mi to asi podobné, jako Porsche s motorem vpředu, nebo nákladní Tatra s poháněnou jednou nápravou ze tří

A kamarád, kterej si teď nově koupil starší BMW si jej koupil, protože to tak chtěl, i když to má naprd jízdní vlastnosti (a sám na FB komentoval: " Znáte ty vtipy na bavoráky ve sněhu? Jj. Mám super třísezónní auto!" - poté, co při posledním sněžení nemohl vyjet kopeček ve vedlejší vsi, když jel ke mně na návštěvu a přišel pozdě a pěšky

-> palinator: Tak u některých tříd to možná zákazníci vyžadujou, co já vím. Ale vzhledem k tomu, že většina majitelů BMW (teda četl jsem to v souvislosti s jedničkovou řadou, ale vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby to bylo napříč všema) vůbec netuší, jakou že to má zadní nápravu - a tedy je jim to úplně jedno - tak to asi tak zásadní nebude ;)
Poháněná náprava nebo uložení motoru snad nejsou modlou samy o sobě, ne? Jde o to jaké jízdný vlastnosti z toho vypadnou... pro automobilku je podstatný jestli jsou s tím lidi spokojený a dobře se to prodává, ne jestli naserou pár pravověrců....
Poháněná náprava nebo uložení motoru snad nejsou modlou samy o sobě, ne? Jde o to jaké jízdný vlastnosti z toho vypadnou... pro automobilku je podstatný jestli jsou s tím lidi spokojený a dobře se to prodává, ne jestli naserou pár pravověrců....
-> dragon_cb_cz 15.12.17 19:26:07:
To můžeš říct, že by BMW mělo dělat přední náhon a motor naštorc u všech aut, protože zadní náhon je k ničemu a zákazníkům by to nevadilo. A ten "věhlas" byl zmíněnej u značky Porsche, kterou jsem uváděl jako příměr.
To můžeš říct, že by BMW mělo dělat přední náhon a motor naštorc u všech aut, protože zadní náhon je k ničemu a zákazníkům by to nevadilo. A ten "věhlas" byl zmíněnej u značky Porsche, kterou jsem uváděl jako příměr.
-> m8rinek: neviem ako moc si s tym klasicke obd poradi mimo motor, nikdy ma bmw nenapadlo skusat ked na to mam speci vercajk... Ale podla priznakov to vypada na zlamane kable do dveri
-> darklord: na žádné nebyla, ono to bude mít klasické OBD, což?
+ to ještě hlásí otevřené dveře...
+ to ještě hlásí otevřené dveře...
-> m8rinek: -> m8rinek: diagnostika neplace ziadne chyby?
-> m8rinek: ak si dobre pamatam tak x5 ma riadiacu jednotku na kazdom motorceku. Cize mu stacia signaly z vypinacov . Kabelaz priamo vo dverach je ok . Ine auta maju prepojene vypinace a staci ak niektory z nich odpojis a nefunguje okno. Samozrejme to nemam 100% potvrdene kedze co model to ina elektronika .
-> MISCHO: já bych na ně taky vsázel, říkám tomu vymahačský auto, protože je u spolujezdce opotřebovaný o chlup víc než u řidiče... Na druhou stranu nechápu, proč ovládání přímo na dveřích funguje...
-> m8rinek: Stalo sa mi podobne uz viac krat . Fiat Croma, Grande punto , Seat Altea,Alhambra . Rozlamane kabely na viacerych miestach v prechodke.
Troubleshooting - dveře spolujezdce. Uměl by mi někdo vyvěštit ze svých křišťálových koulí kde hledat závadu v elektrice pravých dveří. Osvětlení a stahování tlačítkem na dveřích funguje. Ostatní ne. Tj. dveře se nezamykají, nejde ovládat stahování okna od řidiče ani nastavit zrcátko. Hádám přelámané kabely, leč mi to připadá jako zvláštní shoda... Nějaké nápady?
X5 E53 3,0D 2004
X5 E53 3,0D 2004
-> palinator: No já na BMW nic zásadně "věhlasného" nevidím, je to spotřební auto jako spousta jiných, jen cílí primárně na "prémiovější" segment. A hlavně nechápu, v čem že spočívá to prznění. Že to nemá zadní náhon? To mě u podobnýho auta fakt netankuje.
A ano, MPV asi umí vyrobit kde kdo, ale:
1) Pro BMW je to způsob jak nabídnout něco dalšího stávajícím zákazníkům a případně oslovit nové - takže to dává smysl pro ně.
2) Jedna věc je umět vyrobit MPV, druhá věc je udělat ho na nějakém kvalitativním standardu - tahle krabička není vůbec levná (v té výbavě co kupuje kolega to nové stálo 1.2 mega) a předpokládám, že třeba na interiéru asi přeci jen oproti něčemu jako je Yeti (což je asi nejbližší srovnatelné auto od škodovky) nějaký rozdíl bude.
A ten bod 2) zase dává smysl pro mě. Praktičností (z pohledu komfortu přepravy dětí atd) to asi jako familienwagen bude trochu lepší než ta 9-5 - a zároveň bych nemusel slevovat z nějakýho standardu komfortu a dynamiky, na který jsem zvyklej.
Jen se obávám, že se mi asi nepovede takový kauf, jako kolegovi
A ano, MPV asi umí vyrobit kde kdo, ale:
1) Pro BMW je to způsob jak nabídnout něco dalšího stávajícím zákazníkům a případně oslovit nové - takže to dává smysl pro ně.
2) Jedna věc je umět vyrobit MPV, druhá věc je udělat ho na nějakém kvalitativním standardu - tahle krabička není vůbec levná (v té výbavě co kupuje kolega to nové stálo 1.2 mega) a předpokládám, že třeba na interiéru asi přeci jen oproti něčemu jako je Yeti (což je asi nejbližší srovnatelné auto od škodovky) nějaký rozdíl bude.
A ten bod 2) zase dává smysl pro mě. Praktičností (z pohledu komfortu přepravy dětí atd) to asi jako familienwagen bude trochu lepší než ta 9-5 - a zároveň bych nemusel slevovat z nějakýho standardu komfortu a dynamiky, na který jsem zvyklej.
Jen se obávám, že se mi asi nepovede takový kauf, jako kolegovi

-> dragon_cb_cz:
To neexistuje konkurence která umí totéž i bez zprznění značky? Něco jako když někdo chce kupovat Cayenne, což je de facto naprosto tuctový drahý SUVčko který umí vyrobit kdokoliv a nemusí se tim komercionalizovat poměrně věhlasná značka.
To neexistuje konkurence která umí totéž i bez zprznění značky? Něco jako když někdo chce kupovat Cayenne, což je de facto naprosto tuctový drahý SUVčko který umí vyrobit kdokoliv a nemusí se tim komercionalizovat poměrně věhlasná značka.
-> darklord: Vím... poslední co by mě u rodinný krabice trápilo.
-> Luky: neverim ze xdrive ma motor normalne a nie hodeny bokom 

-> darklord: xDrive asi ne e?!
Ale nic proti tmu, že to není to "pravé" BMW
Jednou jsem v tom byl vezen a taky mi to nepřišlo úplně blbý (teda to asi žádný auto podobného zaměření a cenové kategorie)


Jednou jsem v tom byl vezen a taky mi to nepřišlo úplně blbý (teda to asi žádný auto podobného zaměření a cenové kategorie)
-> dragon_cb_cz: je to PREDNY NAHON




Kolega z práce kupuje 225 xDrive Active Tourer... a jako asi to není nejhezčí BMW všech dob, ale jako rodinnej wagen mě to docela oslovilo - dynamický parametry to má prakticky identický se současnou 9-5 Aero, tak až přijde čas jí nahradit... asi by mě to neurazilo.
-> Nwkt: super 7ma



-> Luky: No však mě taky, tak to bylo myšlený
Ale obávám se, že pokud se nestane zázrak, tak na ní asi mít nebudu
I když vzhledem k nájezdům, který Eda má, tak by to jeho jednou mohl být docela málo jetý bazarový kousek 



-> dragon_cb_cz: vidíš, a to mně by se i8 líbila víc než i3...


-> radekp: Ta i3 se mi teda vůbec nelíbí, ale do práce bych s ní asi taky klidně jezdil - nějaký plug-in hybrid se mi začíná jevit jako do budoucna docela vhodné vozítko.
Ale ta i8 co tu v garáži taky parkuje to asi nebude

Ale ta i8 co tu v garáži taky parkuje to asi nebude


Včera jsem viděl BMW I3 v provozu. Viděl jsem na kolech hrozné galusky. Tak jsem si to gůglil a celkem zajímavý rozměr - 155/70 R19.
Na druhou stranu proč ne. Já bych klidně hrkal do práce v elektrické plastové kapsli pro jednoho
Na druhou stranu proč ne. Já bych klidně hrkal do práce v elektrické plastové kapsli pro jednoho

Já musím říct, že se mi čim dál víc líbí E36 Compact, zejméně ve verzích 323ti a 318 ti ...
-> Nwkt 09.08.17 12:59:12: Pekna SPZ i auto ;-)
řídil to nějakej mladej votuzér, už mu chyběla jenom kšiltofka do boku 

Keď BMW, tak jedine e30 alebo e46 to je brutal punk!!!
Nemať v krvi Golfpozitííív, tak som u e46ky isto-iste!!!






Dnes jsem našel stránky klubu www.bmw-2002-turbo-club.d e/veranstaltungen.htm
Včera jsme si šli vyzvednout auto a dali nám špatnou adresu. Tak jsem viděl tyhle krasavce. Nádhera. Sraz BMW 2002 Turbo Hotel Sen.
Dnes jsem potkal M3 zas. Tentokrat za jizdy, za ni M6 a jeste dalsi gang za nima
Já momentálně slintám po Compactu 318ti nebo lépe 323ti
To auto je tak škaredý, až je krásný
To auto je tak škaredý, až je krásný
-> Luky 15.06.17 16:33:12: no máš pravdu
-> Jirik_Tuňák1983 15.06.17 16:55:31: to jo no. Nebo 4válec se čtyřma rourama od kamen.
-> Sita 15.06.17 22:43:45: M3 E30 nepotkáš každej den ne?
-> Michal N 283 - zrušená registrace 15.06.17 22:51:01: to má ten pán s tou M3 taky

-> Jirik_Tuňák1983 15.06.17 16:55:31: to jo no. Nebo 4válec se čtyřma rourama od kamen.
-> Sita 15.06.17 22:43:45: M3 E30 nepotkáš každej den ne?

-> Michal N 283 - zrušená registrace 15.06.17 22:51:01: to má ten pán s tou M3 taky
-> Luky: Takové německé MBX 

-> Michal N 283: jo to je taky krásný. Ale v mých očích mu poslední dobou silně šlape na paty E9 CS 

za mňa je toto najkrajší baworáčik, aký kedy bol




Milan: to byl jen takovej vtip, auto je to krasny, mozna trochu okoukany na muj vkus...
-> Milan 136 15.06.17 13:14:25: Ale ono se to týká všech značek. Nechápu, proč by měla mít vyčpělá 1.4 dva laufy s dírou jak do sklepa.
-> Milan 136: no já bych se trochu bál o řidičák. Jasně, u veterána to asi ukecáš, ale...

-> Sita 14.06.17 21:29:06: kde myslíš kdo bydlí?
-> Luky 15.06.17 12:50:20: táta jí má na Spitfire taky vytisklou zmenšenou
-> Luky 15.06.17 12:50:20: táta jí má na Spitfire taky vytisklou zmenšenou
