5898 příspěvků (zobrazeno 5201 až 5250) od 17.05.2013 do 20.08.2025, založil/a David29
řadit dle data
23:25:16 03.12.2015
palinator
-> šrek:
Nejseš náhodou pražák?
23:24:37 03.12.2015
palinator
-> Mr._Nosferatu:
Tak vypnout se za peníze dá všechno ne?
23:21:34 03.12.2015
Mr._Nosferatu
Tak já nevím, ale snad i v reklamě na duster bylo řečeno že je to OFFROAD, pokud si dobře pamatuji. Co je vlastně definice SUV ? Pohon 4X4 a samonostná karoserie ? To už ale měla NIVA a dnešní SUV ani tu 4X4 v polovině případů nemají ...
Ale zpět k tématu, to si radši koupím komfortní jednotku do feldy a nastavím si funkce jaký využiju, než mít v autě spoustu elektroniky kterou nepotřebuji a nejde vypnout.
-> King 03.12.15 23:13:02: Já nevím co to sem ten mimoň míchá, popisoval jsem polohy a způsob ovládání páčky u dvou aut s dešťákem. Resp. tří, kde právě polohu jednorázového setření vypustili a na její místo dali ON pro dešťák.
Nevím proč bych mu měl odpovídat na nesmysl o kterém vím, Feldu jsme měli 12 let.
-> Jirik_Tuňák1983: Ale ta felda na tuknuti taky stira, nicht wahr? :-)
23:11:02 03.12.2015
King
-> Tuner#2: A povazujes za berlicku i rozdelovac s automatickou odstredivou tegulaci predstihu ;-) Tohle se myslim psalo v jedny prirucce pro hundrtkare - ze pribyva ridicu, kteri uz nemaji takovy cit pro motor a proto je regulace predstihu automaticka :-)
23:10:48 03.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.12.15 23:04:05: Tak u tebe je to diagnózou už roky, takže běž hezky do prdele, nevšiml jsem se, že bych se tě na něco ptal kašpare. Běž si raději přepočítat kN na pérkách.
23:09:56 03.12.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Milan 136 03.12.15 23:01:56: Tak nevyválet se při sjíždění z kopce jde v pohodě - dáš si 4x4, redukci, jedničku nebo dvojku podle krpálu, přehoupneš se přes hranu a jedeš dolu a jen řídíš. Nesmí se brzdit brzdama, jen motorem no...
23:09:39 03.12.2015
palinator
-> Milan 136:
Já taky toho asistenta z kopců potřeboval když jsem jel jako ten masovej vrah z kopce na letňákách. Jak vůbec funguje? To je tempomat na brzdu?
-> Milan 136 03.12.15 23:01:56: To jsem psal i dole. Ale nesmíš tomu asistentovi odporovat, jinak se nasere a schválně tě hodí na budku.
23:04:05 03.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 03.12.15 22:58:24: Tak já to u tebe eviduju už dlouho, nejen týden... Tyhle berličky dělají z řidičů čím dál větší ovečky... BTW už asi 2x jsem tady četl, jak je dešťák úžasnej a jak jsem ty s Karkulí máte setření okna jen na ťuknutí do páčky, ale na mou reakci, že to má i Felda odpověď jaksi nepřišla
23:01:56 03.12.2015
Milan 136
zrovna ten asistent sjíždění kopce mi nepřijde jako zbytečnost, když s tím člověk jede někde v terénu a nechce to auto vyválet
To jsou jenom berličky a s převodama nemají úplně jako moc společného.
Jinak eviduji, že cca minulý týden jsi začal všemu rozumět. Něco se nepodařilo nebo copak?
22:55:57 03.12.2015
palinator
-> Mr._Nosferatu:
Tomu se neříká offroad ale SUV.
22:55:45 03.12.2015
Milan 136
-> Mr._Nosferatu: kdo čemu? SPíš to jsou všechno SUV ne?
22:52:53 03.12.2015
Mr._Nosferatu
-> Jirik_Tuňák1983: Tak proč tomu říkají offroad ? Když to ani nmá redukci ...
22:51:49 03.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Mr._Nosferatu 03.12.15 22:38:55: Třeba abys nevyválel drahý auto? Lidi dnes jezdí na výlety, hory, sem tam nějaká nezpevněná cesta, ne do lesa pro dřevo.
22:46:26 03.12.2015
King
-> Jirik_Tuňák1983: Jestli je tim myslenej rozjezd s automatikou, ktera omezi pubertalni hrabacky, tak to je vcelku vymakany v Kužáru a funkcni - motor se pritom da tocit do bezvedomi. U mondea je to horsi, protoze turbodehtovej trhac asfaltu obcas trapne hrabe pri necitlivym zachazenim s plynem i na dvojku a s tim poslednim 110kW hrabu jeste nejak vic - musim se podivat, jestli vubec toho asistenta rozjezdu pro lamy ma :-)
-> palinator: Já třeba nechápu k čemu je v OFF-ROADu systém na sjíždění kopců, nastavitelnej pohon podle terénu a pobobně, fřív stačil kompas a ukazatele náklonu a prostě buď se to projelo, nebo se auto vytáhlo. Teď abys koukal do monitoru, kde je jakej kámen...
22:37:49 03.12.2015
Milan 136
-> palinator: to ale není launch, ale ochrana spojky pro idioty, co jsou schopný jí pálit v omezovači
22:36:29 03.12.2015
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Myslíš ten závodní launch control nebo ten co je vesranej v každým koncernovým autě a nedovolí vytočit diesel nad 2500, benzin nad 3500 otáček? Ale dá se to obechcat, musíš to nechat couvnout z kopce, pak jdou pálit gumy i na služebáku.
22:35:16 03.12.2015
palinator
-> Mr._Nosferatu:
Já mám k elektronickejm systémům svůj, celkem v čase konzistentní názor a to ten, že koho řízení baví, jako že se sveze i na limitu, tak je každej nevypinatelnej systém problém. A to skutečně každej, včetně ABS. Pro běžnej provoz samozřejmě jsou tyto systémy k užitku.
-> Jirik_Tuňák1983:
To by se dalo říct o všem. Dřív zas servisáci co dělali brzdy na autobusech nebo sušili sirnej koncentrát taky asi nevejskali. Spíš by se člověk měl zamyslet na takt tajmem, spěchá se tak akorát do prdele.
Mimochodem ostatní. Máte někdo praktickou zkušenost s launch control?
22:30:08 03.12.2015
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 03.12.15 22:22:37: Bohužel ti co to na linkách lisují a dýchají nic moc namítat k líbí nelíbí nemohou. To už byl fakt lepší ten polepenej sololit a plech.
22:29:44 03.12.2015
Mr._Nosferatu
-> palinator: No, tak oni ani ty systémy nejsou pro řidiče nejlepší, bych se asi ani nedokázal rozjet s nějakým sportovnějším autem.
22:25:06 03.12.2015
Milan 136
-> palinator:
22:22:37 03.12.2015
palinator
-> Mr._Nosferatu:
Moderní interiéry jsou asi to poslední, co se mi na dnešních autech nelíbí.
22:22:01 03.12.2015
Milan 136
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
22:16:42 03.12.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Mr._Nosferatu 03.12.15 22:14:29: Tak to jsi dobrej, já si nový auto nekoupi proto, že na něj nemám :-D Financování na leasing nebo úvěr je pro mě kundovina...
22:14:29 03.12.2015
Mr._Nosferatu
-> Milan 136: A proto si jentak nekoupím nový vůz, jelikož se mi nelíbí moderní interiéry.
22:09:49 03.12.2015
Milan 136
-> Mr._Nosferatu: jo už chápu. Ale tak superb není cílenej na lidi, kterým je jedno co tam je za rádio
22:05:37 03.12.2015
Mr._Nosferatu
-> Milan 136: Myslel jsem to tak jestli není jedno, zda je to origo radio nebo nějaká navigace, pro mě je to prostě zbytečnej displaj.
21:52:10 03.12.2015
Milan 136
-> Mr._Nosferatu: jak není to jedno? Ptal ses, tak jsem hodil odkaz.
A jinak do auta, kde ovládáš přes displej rádia půl auta by mohl chtít rádio z elektra jen blázen.
Do supa to snad není reálný ani do nějakýho základu, socka fábka jde objednat bez. Asi jedinkrát jsem montoval
Jinak k názoru, že jsou ty auta nudný. Ano, celej koncern má design aut spíš konzervativní. Ale ty auta vypadají pořád dobře i po 10 letech. Třeba takový jedničkový ereso...
Opak jsou designové výstřelky, který vypadaji po třech letech zastarale.
Dneska třeba hjundéé na první pohled zaujme, ale myslím, že tenhle design hóóódně rychle zestárne
21:34:00 03.12.2015
Mr._Nosferatu
-> Milan 136: Jak by vypadaly bez origo navigace ?
-> Milan 136 03.12.15 11:59:49: Zrovna dneska se Supem v kombajnu parkovala jedna návštěva u nás v práci a oproti Octavii vedle je to proporčně a linkama a prolisama auto úplně jiné a zcela jasně definované. Stejně tak Rapid je prostě úzká vysoká koza oproti Octavii. Rapid je prostě nepovedená levná parodie, oproti tomu je mnohem hezčí i Fabie.
Nemám ty auta na vrcholu svého žebříčku ani v nejmenším (moje TOP éra je 70-80er), nicméně Fabie a Superb jsou vzhledově na dněšní dobu povedené auta a nechápu, jak někdo může napsat že je nerozezná a nebo že mají stejný introš.