
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Golf I,II,III,IV a další VW
-> Matthes, záškodník z TechWebu 21.04.25 20:33:10: u nápravnice bych asi taky šel možná raději do nový pokud nebude za nesmysl 

-> isti 21.04.25 20:39:16: Vsak tu prave nemuze sehnat, tak lepi Boru. Alespon tak jsem to pochopil ja tedy...
-> Sita: Jakej mas budget na to "novy" auto a nejaky predstavy?
Co neco takovyho? Ne-e? :) Seaty jsou levnejsi jak Skodovky a jebky jsou to stejny
www.smucler.cz/ojete-vozy /seat-leon-1-5-tsi-96-kw-f r-206005658.html
nebo
www.smucler.cz/ojete-vozy /seat-leon-1-5-tsi-96-kw-s tyle-206004469.html
Co neco takovyho? Ne-e? :) Seaty jsou levnejsi jak Skodovky a jebky jsou to stejny

www.smucler.cz/ojete-vozy /seat-leon-1-5-tsi-96-kw-f r-206005658.html
nebo
www.smucler.cz/ojete-vozy /seat-leon-1-5-tsi-96-kw-s tyle-206004469.html
-> Sita: No počkaj,písal si o4 čiže štvorková octavia?Tie bežne stoja na vrakoviskách?
-> Sita 21.04.25 20:17:05: Kdyz tohle mel na vymenu deduv focus, tak jsem napravnici a ramena koupil v LKQ dohromady asi za 5000. Jina sracka na vrakaci to bude mit taky hnily.
-> Sita 21.04.25 12:04:53: to moralne zastaraly auto ma uplne shnilou predni napravu, hlavne ramena a naoravnici. Nemate nekdo zkusenost s nakupem pouzitrknych kompletu nekde z vrakovist? Nechce se mi to studovat, abych koupil vsechno spravne a ani z hlediska ekonomiky mi novy dily nevychazi...
-> isti 21.04.25 12:09:25: Cca v dobe, kdy tomu lidi na Virtu prestanou rikat zanovni auto a bude to pro ne jen moderni vuz 

-> Jirik_Tuňák1983 21.04.25 13:08:12:
-> isti 21.04.25 12:09:25: ked ti to uz nezavidi sused...tak je to uz stare.

-> isti 21.04.25 12:09:25: ked ti to uz nezavidi sused...tak je to uz stare.

-> SO545 20.04.25 11:11:54: Vysokozdvižný vozík taky ne. Ale jestli je tohle cíl. 

to je asi individualni, jsou tady lidi co tyhle stroje maji za top techniku

Po kolko rokoch sú tie naše autá už morálne zastaralé?Ročné,dvojročné
,či päťročné?
o4 nerostou, tak rovnani moralne zastaralyho 

-> Syny: to je videt, ze jsi nemel pionyra, jawy 250, 350, simsona, mz a spol 

Ja startuju se spojkou vsecko od doby co mam ridicak. Uz v autoskole mi to doporucovali a jeste predtim me o tom presvedcilo par rozjezdu v zime na neutral se 105kou
Vlastne vubec nevim co v tom kdo porad vidi za problem :)
E: Mimochodem, jak by vubec vypadalo startovani tlacitkem bez nutnosti mackat spojku? Ted kdyz nevymacknu spojku, tak to jen zapne zapalovani. Kdyz ji zmacknu, tak rovnou startuje.

E: Mimochodem, jak by vubec vypadalo startovani tlacitkem bez nutnosti mackat spojku? Ted kdyz nevymacknu spojku, tak to jen zapne zapalovani. Kdyz ji zmacknu, tak rovnou startuje.
-> Nwkt: Nemám tlačítko
-> saskyn2: Haha
-> SO545: Keby to bolo na mne, tak poistiť to na zaradený kvalt by bolo ideál. Škoda, že to neurobili takto.

-> saskyn2: Haha

-> SO545: Keby to bolo na mne, tak poistiť to na zaradený kvalt by bolo ideál. Škoda, že to neurobili takto.
-> minno: Chceš dopadnout takhle?
www.rajce.idnes.cz/marek2
75/.../1585376126

-> minno: Povezeš kámošku s děckem, děcko bude v autě, bude si hrát, zmáčkne tlačítko a auto se rozjede a pojede ....
-> minno 20.04.25 06:37:37: tak to vysperkujes ako na moto..je tam kvalt. Nejde startovat.
Tiez som sa zamyslal nad startovanim bez spojky.
Na mojej terajsej moto bez spojky Ducati SF
Na predoslich Yamahach a Suzuki to bolo nutne.
Pri otazke co je to za zmenu ze vraj je to tak lepsie.

Tiez som sa zamyslal nad startovanim bez spojky.
Na mojej terajsej moto bez spojky Ducati SF
Na predoslich Yamahach a Suzuki to bolo nutne.
Pri otazke co je to za zmenu ze vraj je to tak lepsie.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ty ale máš predstavivosť...
Ak zabudneš zaradený kvalt, začneš štartovať a autom cukne, reflexom okamžite mačkám spojku... Rovnako ako pri old-school štartovaní bez relé, púšťarm kľúčik a stláčam spojku.

Ak zabudneš zaradený kvalt, začneš štartovať a autom cukne, reflexom okamžite mačkám spojku... Rovnako ako pri old-school štartovaní bez relé, púšťarm kľúčik a stláčam spojku.
No pokud by to nechtelo chytnout a zapomenes kvalt, tak auto pojede na starter kdo vi jak dlouho 

-> StepaNoFUN: Myslíš u áut so štartovacím relé? A aký to u nich má význam? Ja tam nevidím súvislosť. Teda okrem tej bezpečnostnej.
-> minno 19.04.25 20:26:54: u aut, u kterejch nezalezi jak dlouho drzis klicek/tlacitko to urcite vyznam ma.
-> minno: Vybavené



Ste mi poradili teda


-> Nwkt 19.04.25 19:06:28: Taká pičárna.... 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: blbeček Vaculík říkal ....




-> minno: Axiály neřeš, ty přežijou zbytek auta. Je to bezpečnostní prvek, zvykni si 

Jezis, setreni axialu...
kolikrat komu odesel axial?

-> Nwkt: Potrebujem, otravuje ma to, som zvyknutý štartovať bez spojky, nechať pár sekúnd povrčať a až potom radiť. A chcem šetriť axiály.
-> minno: Takže to nepotřebuješ 

-> Nwkt: K štartovaniu bez spojky

-> minno: proč to potřebuješ?
-> Milan 136 19.04.25 16:13:26: Malo by to ísť, ale nie cez vcds.
-> minno 19.04.25 13:07:05: Nejde to spíš odkódovat?
Nemáte niekto skúsenosť u MQB vozidiel s kúpou a montážou obvodu - emulátora stlačenia spojkového pedála pri štarte?
Bolo by to pre mňa naj. riešenie.
AI mi napísalo, že na G7 sa takéto obvody vyrábajú, ale akosi nie som schopný nič vhodné nájsť. Možno len blbo hľadám.
Bolo by to pre mňa naj. riešenie.
AI mi napísalo, že na G7 sa takéto obvody vyrábajú, ale akosi nie som schopný nič vhodné nájsť. Možno len blbo hľadám.
-> palinator: nejde ani tak, že to je vidět, ale že čím déle se to nechá, tím hůře se myjí
-> Cumper 14.04.25 23:18:47: Oplachovať penu voskom by ma teda nenapadlo
To asi nebude správny postup.
Aktívnu penu osobne nemám vyskúšanú, ale zatiaľ na to ani nebol dôvod - nevidím moc zmysel auto napeňovať až tak, že auto pod tou penou zanikne :) A nechávať to tam neviem ako dlho pôsobiť (čo môže mať spomínaný negatívny vplyv na lak).
Nepoužívam ani aktívnu chémiu na hmyz a kolesá - nie je to treba.
Postupujem: Umývanie tlakovou horúcou vodou so šampónom (či s mikropráškom) - to trvá tak 1 minútu - oplach čistou vodou (1 minúta) - občas vosk (podľa nálady) - záverečný oplach demineralizovanou vodou (aby neostali čmuhy po zaschnutí kvapiek vody).
A auto je perfektne čisté.
Umývam tak 1x mesačne (v zime ak to moc nasolím dlhšou jazdou a dá sa, tak to idem zmyť aj častejšie)
Cez leto nezídu vždy všetky mušky z predku auta, ale to nemusí byť čisté zas do poslednej mušky, pri pravidelnej očiste je to dostatočný stav.
Laku by som povedal viac škodí nechať to celú zimu dlhodobo nasolené bez zásahu, ako to častejšie umyť hoc aj chémiou (ktorá je na laku len pár sekúnd).

Aktívnu penu osobne nemám vyskúšanú, ale zatiaľ na to ani nebol dôvod - nevidím moc zmysel auto napeňovať až tak, že auto pod tou penou zanikne :) A nechávať to tam neviem ako dlho pôsobiť (čo môže mať spomínaný negatívny vplyv na lak).
Nepoužívam ani aktívnu chémiu na hmyz a kolesá - nie je to treba.
Postupujem: Umývanie tlakovou horúcou vodou so šampónom (či s mikropráškom) - to trvá tak 1 minútu - oplach čistou vodou (1 minúta) - občas vosk (podľa nálady) - záverečný oplach demineralizovanou vodou (aby neostali čmuhy po zaschnutí kvapiek vody).
A auto je perfektne čisté.
Umývam tak 1x mesačne (v zime ak to moc nasolím dlhšou jazdou a dá sa, tak to idem zmyť aj častejšie)
Cez leto nezídu vždy všetky mušky z predku auta, ale to nemusí byť čisté zas do poslednej mušky, pri pravidelnej očiste je to dostatočný stav.
Laku by som povedal viac škodí nechať to celú zimu dlhodobo nasolené bez zásahu, ako to častejšie umyť hoc aj chémiou (ktorá je na laku len pár sekúnd).
-> MATTESS:
Pokud ti vaděj desky co černě prášej, super jsou na to ATE Ceramic... ten prášek je hůř vidět...
Pokud ti vaděj desky co černě prášej, super jsou na to ATE Ceramic... ten prášek je hůř vidět...
Auto myju tak 1x za měsíc (podle času a stavu), kola ob týden
Mě to čistou vodou přijde docela na prd, to musí být fakt jedině hodně čerstvej prach/pyl, jinak toho moc nesmeje.. Ta aktivní pěna právě celkem jo (ale taky to nesmí bejt dlouho nemytý auto, to taky pak moc nepustí), dám za 10 kč aktivní pěnu, chvíli nechám, pak oplachuju rovnou voskem pro úsporu pěněz
a pak za dalších 10 kč oplach vodou .... výsledek je že když to dělám pravidelně je auto furt pěkný čistý tak jako tady na foto, akorát teda to že se musí pěna omejt důkladně mě teď zaskočilo


ja dnes v samoobsluzce utratil 10kc za oplach fabie cistou vodou - od prachu to staci, rapid byl vic znecistenej, tak jsem ho oplachl za deset, precistil svedskou a znovu za 10 oplachl, ale daval jsem 10 za prasek a 20 za oplach, kdyz jsem sel potom voskovat...
-> kpt.Budha 14.04.25 11:38:06: do samoobslužky můžeš, jen nesmíš zvolit program s aktivní pěnou 

-> Tomaso435 14.04.25 17:35:40: Presne tak. Jedno umytie = 2 litre benzínu, a to sa oplatí

-> Jirik_Tuňák1983 14.04.25 13:12:11: to se odvíjí od toho, zda je to člověk z paneláku nebo z baráku. Případně zda má jeho život i vyšší smysl než je jeho auto, nebo po cigaretě je to právě to auto.
kolega před třema rokama poprvé umyl svou 25 letou Octavii. Sam se divil jak to prokouklo.... Nakonec proč ne. Já meju jen když z toho není už do stran vidět nebo před stk.
kolega před třema rokama poprvé umyl svou 25 letou Octavii. Sam se divil jak to prokouklo.... Nakonec proč ne. Já meju jen když z toho není už do stran vidět nebo před stk.
-> Jirik_Tuňák1983: No jasný, ale i 2x ročně je víc jak nula, takže je nutné zvolit nějakou technologii...
-> kpt.Budha 14.04.25 11:38:06: Táta myl Š120 tak 2x ročně a když se prodávala, tak byla jak nová. Pažuta jsem myl asi 2x a mám ho rok.
Ale jsou lidi, co musí louhovat auto ve vodě každou neděli. 


Tak sakra, do kartáčů nesmím, protože mi to poškrábe lak, do samoobslužky nemůžu, protože se mi to oloupe, tak co mám dělat? 
