
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Milan 136: hezký 

-> Mr._Nosferatu 23.01.17 19:22:12: je ale cena se bude rovnat minimálně polovině hodnoty auta
-> Milan 136: že tě ta elektrika baví





-> Milan 136 23.01.17 19:07:55: Přesně tak, platí se jím za to nehorázný peníze za měsíc a takovýhle jsou služby
-> Syny 23.01.17 19:10:47: Pokud to ráno nenastartuju, sedám na autobus a pojedu do práce, já k zákazníkovi jet nepotřebuju. Budu sedět v ofisu na zadku a psát prostoje.
-> Syny 23.01.17 19:10:47: Pokud to ráno nenastartuju, sedám na autobus a pojedu do práce, já k zákazníkovi jet nepotřebuju. Budu sedět v ofisu na zadku a psát prostoje.
-> Milan 136 23.01.17 19:15:24: tak to teda klobouk dolu pane! Na tohle bych nervy neměl :-o
-> suri: ok
-> Milan 136 23.01.17 19:46:56: odfoť mi to
-> suri: nevypadá na ty km, řekl bych. Tipoval bych, že má klidně míň
-> Milan 136 23.01.17 19:24:51: že ako to auto celkovo vyzerá
-> Milan 136: Tak to je slusnej haluz teda...
-> Syny: centralni svazek interiéru předpokládám stojí podobnou cifru
-> 11mAjA11: z tohohle pohledu jo no
-> suri: nevím, co myslíš
-> suri: nevím, co myslíš
-> Milan 136: Jako ze svazek par kabelu za 100 tisic?




Ber to z tej lepčí stránky, takto ho to bude stát 2x tolik a to vyděláš Ty..
Já už to tak beru a na světě je krááásně !

Já už to tak beru a na světě je krááásně !




-> Milan 136 23.01.17 19:22:34: vieš ako to myslím
-> Mr._Nosferatu: ty bys ho platil? Ten bude tak za kilo...
-> Mr._Nosferatu 23.01.17 19:22:12: v cene auta ako inteligentný diel?
-> suri: nejde to nastartovat, příčina viz foto
jen chytne a chcípne

-> Milan 136: Neni jednodušší vyměnit celej svazek ?
-> Milan 136 23.01.17 19:15:24: a čo motoricky?
a tady je přepálenej a ty místa co chybí izolace jsou vyhořelý
Nahoře ze skříňky vede spálenej drát bez izolace
Jinak dnes Octavia CGGA, nejeto 470 tkm -> suri:
Že prej se spaluje pojistka, auto chytne a chcípne a nejde řízení atd. A hlavně se v tom HRABALO UŽ ASI MILION LIDÍ A NA NIC NEPŘIŠLI. Takže u mě to skončí až totál vypíčený.
Pojistka na napájení panelu přístrojů, gateway, zásuvky a řízení.
Tak tam dám zkoušečku na zkrat a nic. Dám pojistku a nic. Měřím napájení do řízení a nic.
Vyndám panel přístrojů, měřím napájení a nic. Koukám, hledám, prošoupanej napájecí kabel na kostru.
Změřím ho od pojistky k panelu a nic. Vyndám spodek palubky, kouknu k pojistce a je to jasný.
Nějakej PRAČURÁK tam dal místo pojistky asi kus svářecího drátu, nebo nevím co a ten kabel je vypálenej skrz svazkem až kamsi za přístrojovku dále, do napájecího uzlu, kterej se pak rozděluje do tý zásuvky, řízení, gateway atd.
Kdyby ten kolenovrt přijel hned, tak vyndám panej-protože to není první případ, opravím kabel, upevním svazek a tradá.
Teď mě čeká vyndat přístrojovku, výztuhu a párat centrální svazek. Fakt pecka...
Že prej se spaluje pojistka, auto chytne a chcípne a nejde řízení atd. A hlavně se v tom HRABALO UŽ ASI MILION LIDÍ A NA NIC NEPŘIŠLI. Takže u mě to skončí až totál vypíčený.
Pojistka na napájení panelu přístrojů, gateway, zásuvky a řízení.
Tak tam dám zkoušečku na zkrat a nic. Dám pojistku a nic. Měřím napájení do řízení a nic.
Vyndám panel přístrojů, měřím napájení a nic. Koukám, hledám, prošoupanej napájecí kabel na kostru.
Změřím ho od pojistky k panelu a nic. Vyndám spodek palubky, kouknu k pojistce a je to jasný.
Nějakej PRAČURÁK tam dal místo pojistky asi kus svářecího drátu, nebo nevím co a ten kabel je vypálenej skrz svazkem až kamsi za přístrojovku dále, do napájecího uzlu, kterej se pak rozděluje do tý zásuvky, řízení, gateway atd.
Kdyby ten kolenovrt přijel hned, tak vyndám panej-protože to není první případ, opravím kabel, upevním svazek a tradá.
Teď mě čeká vyndat přístrojovku, výztuhu a párat centrální svazek. Fakt pecka...
-> M@rtin: Tak to je jednoduchy. Pokud to zejtra nenastartuje, tak nejezdi do prace, nahlas to jako prekazku na strane zamestnavatele (nemas jak prijet, upozornoval jsi je, nahradni auto jsi nedostal, baterka se nevymenila) a nasrat...
At si pro auto nekdo prijede a poresi si to sam - tvoje neni...

-> M@rtin: o Arvalu a jiných novodobých židech mi ani nemluv. Hodinu jim vysvětluješ do telefonu, proč je třeba vyměnit brzdy a žárovky..., než dostanneš číslo schválení. Hrůza, děs...
-> Jarda - zrušená registrace 23.01.17 14:39:18: Ano 2x, pokaždé v jiném servise, třetí servis vyměnil termostat a nějaký těsnění co jsou kolem

-> Milan 136 23.01.17 10:37:11: Čoveče to je možný, nastartovalo se to přes druhou baterku, odvezlo se to do servisu (cca 30km) a tam test baterie v pořádku a majitel vozidla (leasingovka Arval) výměnu baterky neschválil, tak jsem s tím odjel domu a uvidíme co zejtra, když v pět ráno nenastartuju, tak opět nanovo.
Bylo to tam cca 2h na nabíječce, než jsem vytelefonoval, že nemám na náhradní auto nárok. Auto dojelo po svých do servisu, takže bez nároku.
Bylo to tam cca 2h na nabíječce, než jsem vytelefonoval, že nemám na náhradní auto nárok. Auto dojelo po svých do servisu, takže bez nároku.
-> M@rtin 23.01.17 09:23:54: 2x vymena pumpy, to byli asi odpornici
to mi neco pripomina, ale cerpadlo jsem menil jen jednou, nevyrobili to v rusku a nenasadili sem jako pomstu
Nova skodovka, ktera ma najeto pouhych 120tis. preci musi byt jako nova a ne se takto sypat, jak vyrobky z BAZu :)


Nova skodovka, ktera ma najeto pouhych 120tis. preci musi byt jako nova a ne se takto sypat, jak vyrobky z BAZu :)
-> M@rtin: tak to uz neco znacilo jak ti to utly jednotky asi kvuli podpeti milnule
-> Syny: Ne moje O2 je v pořádku, ale služební O2 FL 1,6TDI
v listopadu nahlášena ztrácející se chladící kapalina, provedena výměna čerpadla v Brně. na začátku ledna opět ztrácející se chladící kapalina v rámci servisu 120tkm proběhla výměna čerpadla. 700km po servise svítí kontrolka dobíjení. Odvoz do servisu v Mostě, kde proběhla oprava alternátoru a zase našli únik chladící kapaliny. Tentokrát výměna termostatu. 300km po opravě auto po 2 dnech stání nejde nastartovat, baterka to nedává
v listopadu nahlášena ztrácející se chladící kapalina, provedena výměna čerpadla v Brně. na začátku ledna opět ztrácející se chladící kapalina v rámci servisu 120tkm proběhla výměna čerpadla. 700km po servise svítí kontrolka dobíjení. Odvoz do servisu v Mostě, kde proběhla oprava alternátoru a zase našli únik chladící kapaliny. Tentokrát výměna termostatu. 300km po opravě auto po 2 dnech stání nejde nastartovat, baterka to nedává

-> M@rtin: Ta tvoje O2 ?
-> Nwkt: Asi tak nějak ...... je to děsný tohle auto .....
-> M@rtin: Páteční kus před dovolenou 

V pátek zaparkováno doma, dneska ráno už jsem to nenastartoval. Baterka to nedává

-> Jarda - zrušená registrace 22.01.17 23:03:34: to auto je totálny šrot , po výmene silentblokov ramien vpredu , axiálnych ložísk , vzadu dorazov a silentblokoch spodných ramien nech sa dá urobiť geometria to auto totálne pláva a čaká na geometriu
na starých silenblokoch ktoré niekto dal čínske /meno tej značky som ešte nepočul/ boli vôľe 3-4cm kde si mohol kolesom kývať ako si chcel
brzdy to má na výmenu komplet , spojka sa bere kdesi na úplnom konci , celkove to auto je celé zničené , interiér , exteriér , ja by som v takom nejazdil sám , a nie ešte voziť niekoho na kom mi záleží
na starých silenblokoch ktoré niekto dal čínske /meno tej značky som ešte nepočul/ boli vôľe 3-4cm kde si mohol kolesom kývať ako si chcel
brzdy to má na výmenu komplet , spojka sa bere kdesi na úplnom konci , celkove to auto je celé zničené , interiér , exteriér , ja by som v takom nejazdil sám , a nie ešte voziť niekoho na kom mi záleží
-> suri 21.01.17 14:31:05: to fakt lepsi jezdit s udrzovanou feldou, nez s timdle

mám tu jednu typickú OII , zadreté lanko na ručnej že koleso ide flekom , ložisko vpredu nehučalo ale vydávalo zvuk ako fréza , pochybujem že má ešte guličky , dorazy na tlmičoch nikde , všetky silentbloky ko , axiály na tlmičoch zadreté , odtrhnutá reakčná vzpera , brzdy KO a na PP kolese už neviem koľko dlho založená platnička mimo držiak a čudujem sa že nevypadla ... o zbytku stavu auta ani nehovorím , ja by som v tom nevozil nikoho koho mám trochu v láske
-> palinator: Jak jsem psal - Seat není stavěnej do zimy. :-D Přece jenom ve Španělsku je skoro pořád teplo.
-> palinator: to bude asi spanelskej folklor, mej jsem to stejne :)
-> StepaNoFUN 19.01.17 20:26:22:
Vždycky když bylo pod nulou, tak se mi LZ brzda neodbrzďovala na ručce. Měnil jsem lanovody, krásný, ale v zimě to zase nefungovalo, tak jsem to zase neřešil, když jsem dával dělat nějaký věci, řek jsem jim, ať to zkusej rozhejbat a vyměnit gumičky na který se dostanou... že prej prd, že objednali třmen... dali třmen, zkoušim to a ručka jde zatraceně ztuha... teplota pod nulou, LZ kolo zase neodbrzďuje, takže asi znova lanovody, doufám, že zase mezitím nestihne zatuhnout třmen.
Vždycky když bylo pod nulou, tak se mi LZ brzda neodbrzďovala na ručce. Měnil jsem lanovody, krásný, ale v zimě to zase nefungovalo, tak jsem to zase neřešil, když jsem dával dělat nějaký věci, řek jsem jim, ať to zkusej rozhejbat a vyměnit gumičky na který se dostanou... že prej prd, že objednali třmen... dali třmen, zkoušim to a ručka jde zatraceně ztuha... teplota pod nulou, LZ kolo zase neodbrzďuje, takže asi znova lanovody, doufám, že zase mezitím nestihne zatuhnout třmen.

-> Tomaso435 19.01.17 20:30:26: fakt ? potrebujem na feldu a origo už sa nedá objednať ,tento áno , fakt to pasuje na diery všetko ?
-> Jarda:
Něco je třeba tady : www.vw-club.cz/viewtopic. php?t=17065
Na OI bude uvnitř taková kulisa na kuličkách, asi se tam něco zaseklo nebo rozpadlo.
Třmen bude potřeba sundat a rozebrat.
Něco je třeba tady : www.vw-club.cz/viewtopic. php?t=17065
Na OI bude uvnitř taková kulisa na kuličkách, asi se tam něco zaseklo nebo rozpadlo.
Třmen bude potřeba sundat a rozebrat.
-> Milan 136: Chemie na to už padlo dost... A vůbec ne sračkový za 50,- Kč sprej. A stejně se pod to jednou za čas musím ohnout. :-/ Naštěstí to poznám hned na kroku páky.
-> Milan 136 19.01.17 21:12:39: a kdyz se to hejbe a pistek nevylejza?
-> StepaNoFUN: někdy se to povede krásně prostříkat a rozhýbat i bez rozebrání :)
-> StepaNoFUN 19.01.17 20:26:22: me se to nepovedlo, kdyz jsem vyndal pistek, tak jsem se stejne k tomu mechanizmu nedostal :(
-> 11mAjA11: na hlavu jo no
a sání bude ze sprinta co má 27,6 :)
