skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Shader: čítal si čo som písal nižšie ? prehoď ho zľava doprava a načítaj a vieš na čom si . Ak to nepomôže tak budeš musieť natiahnuť ho nanovo a možno to skončí výmenou jednotky .
-> Athlonek 25.03.17 09:06:10: jo. O rok novější je AWC. Dvě lambdy, elektrická klapka, euro4
Zdravím
Mám problém s zadním snímačem nárazu, strana spolujezdce (Octavia II). Čidlo jsem vyměnil za čidlo z passata stejný r.v. a kontrolka se rozsvítila znovu. Dneska jsem proměřil kabeláž od konektoru k jednotce a ta je v pořádku. Je možné, že to způsobuje čidlo z toho passatu nebo mám hledat příčinu jinde? Dík.
Mám problém s zadním snímačem nárazu, strana spolujezdce (Octavia II). Čidlo jsem vyměnil za čidlo z passata stejný r.v. a kontrolka se rozsvítila znovu. Dneska jsem proměřil kabeláž od konektoru k jednotce a ta je v pořádku. Je možné, že to způsobuje čidlo z toho passatu nebo mám hledat příčinu jinde? Dík.
-> Shader: mal som tu tiež takú oct , výmena čidla sprava doľava ukázala chybu , vždy to rožlo kontrolku v rýchlosti v tiahlej zákrute
Zdar chlapi
Mám dotaz, potřebuji proměřit kabeláž k zadnímu čidlu nárazu (spolujezdec). Mám odpojený konektor na řj airbagu, ale nedaří se mi najít schéma zapojení konektoru. Může někdo poradit? Díky. Škoda Octavia 2.0 TDi II r.v 06.
Mám dotaz, potřebuji proměřit kabeláž k zadnímu čidlu nárazu (spolujezdec). Mám odpojený konektor na řj airbagu, ale nedaří se mi najít schéma zapojení konektoru. Může někdo poradit? Díky. Škoda Octavia 2.0 TDi II r.v 06.
-> vhml: -> vhml: Taky mi to tam ukazuje že je použit, ale jenom do roku výroby 2000, když zadám rok výroby 2001 tak není použit. Asi od roku 2001 jse montoval motor s jiným kódem plnící Euro 4? Ten tvůj motor plní jenom Euro 2.
NWKTův odkaz říká, že je použitá u motoru AJH, což mám. Jen z toho taky není poznat kde.
-> vhml: Nevím jaký máš rok výroba a kód motoru, ale na obrázku číslo pozice 4 není použitá na autě.
-> Nwkt 24.03.17 11:06:52: Kupodivu jo. Divný. Přes data to otevřu. Tak na to kouknu doma
-> vhml: ja ho nezkousel :-D
-> Milan 136 24.03.17 09:43:31: akorat že ten odkaz nějak nehraje :-)
Taky si myslím, že to šroubovaný mít musí.
Taky si myslím, že to šroubovaný mít musí.
-> vhml: asi odkaz od Nwkt. Kde je to po netu nevim. Ale pokud mas sroubovany civky, tak by to tam melo nekde byt podle me
-> vhml: www.oemepc.com/ schémata ElsaWin
-> Athlonek 23.03.17 22:30:11: podle jakýho katalogu? Když zkouším po internetu hledat číslo dílu a jeho použití, tak mi to Sharana píše.
-> Milan 136 23.03.17 22:42:55: kde k nim přijít? musím už si něco postahovat, bez toho je to vždycky práce nahovno a půl informací.
-> Milan 136 23.03.17 22:42:55: kde k nim přijít? musím už si něco postahovat, bez toho je to vždycky práce nahovno a půl informací.
-> vhml: nebude to treba v jednotce? To ny chtelo projet schemata a bylo by jasno
-> vhml: Podle katalogu to taky žádný nemá.
-> Athlonek 23.03.17 19:01:02: na filtru jako u oktávky není. A svazek od cívek vede někam do ztracena pod motor 

-> Jarda/felda: ja splasil tohle a jezdilo nandany. Asi hodinu jsem to vyndaval a navic bylo nabourany jeste. Z haku jsem oklepaval asi 3mm vrstvu rzi
-> Milan 136 23.03.17 19:59:14: já když ho chtěl rozhejbat tak při klepání padali kusy rezu
stejně ale musim koupit novej domeček protože ty pitomci si nechali namontovat bajonetový tažný a pak ho nikdy nepoužili






-> Milan 136 23.03.17 19:59:14: beztak ma to sere
-> suri 23.03.17 10:20:02: nebyl nějak čas na to
-> Jarda/felda 23.03.17 12:27:44: nasrat
tohle jsem odkládal asi půl roku. Hrozná práce
-> Jarda/felda 23.03.17 12:27:44: nasrat

-> vhml: A koukal jsi na těleso vzduchového filtru, zda tam nemáš zapalovací modul? www.skoda-dily.cz/nahradn
i-dil/4d0905351-zapalovaci
-modul-1-8t-huco-25400.htm
l
-> Jarda/felda 23.03.17 12:47:20: takže ji zas s díky vrátím
Jak to vůbec vypadá vevnitř, nenašel jsem žádný schéma v řezu.
Potom mi ještě napadá, jestli mi neblbne výkonovej člen zapalování. Ale za boha ho nemůžu nikde v Sharanu najít. Přitom podle použití dílů by v Sharanu měl být. Cívky mám na hlavě šroubovací. Ty by to neměly mít v sobě jako ty co jsou jen násuvné.

Potom mi ještě napadá, jestli mi neblbne výkonovej člen zapalování. Ale za boha ho nemůžu nikde v Sharanu najít. Přitom podle použití dílů by v Sharanu měl být. Cívky mám na hlavě šroubovací. Ty by to neměly mít v sobě jako ty co jsou jen násuvné.
-> vhml 23.03.17 12:35:44: klasická N75 je ta co máš pujčenou
ta je stavěná na podtlak s tou to fungovat nebude


-> Jarda/felda 23.03.17 12:31:53: to je otázka, co je podle tebe klasická N75
Já mám v autě tuhle, kde je permanentně přetlak, který otevírá wastegate a otevřením ventilu se ufoukne a wastegate přivře.

Já mám v autě tuhle, kde je permanentně přetlak, který otevírá wastegate a otevřením ventilu se ufoukne a wastegate přivře.
-> vhml 23.03.17 11:34:49: klasickou N75 na přetlakem řízenej obtok nepoužiješ 

-> Nwkt 23.03.17 11:20:13: jenže já tam žádnej EGR ani podtlak nemám. Namísto modrejch čar mám tlak z turba. A nemůžu nikde najít řez tímhle ventilem, abych vědlě co mi to jak spojuje.
Jsou pro 1.8T záměnný ventily N75 s různejma designama? Mám v autě N75 s vývodama do T data.motor-talk.de/data/.
../n751-918053574156136461
6.jpg
Půjčenej mám N75 s třema vývodama rovnoběžně z dieslové oktávky. www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/1h0906627a-ventil-n7 5-oe-4361.html
Chápu to dobře, že u takového ventilu napojím hadičky od baňky a od tlaku turba na ty spodní vývody a atmosféru na tu jak je vejš?
Půjčenej mám N75 s třema vývodama rovnoběžně z dieslové oktávky. www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/1h0906627a-ventil-n7 5-oe-4361.html
Chápu to dobře, že u takového ventilu napojím hadičky od baňky a od tlaku turba na ty spodní vývody a atmosféru na tu jak je vejš?
-> Milan 136 23.03.17 10:13:08: Pekné , bočnicu si pozeral?
-> suri: hlavne ten desnej hluk, co to vydava....
Zas jsem trochu pokrocil
Zas jsem trochu pokrocil

-> Milan 136: Jebe sa to celé
-> Nwkt 20.03.17 21:11:22: Ale kluci trochu přeháněj, myslím, že mu to nehořelo, jen se zkroutil zadní podspoiler a asi i vana v kufru.
-> Nwkt 20.03.17 21:11:22: Jestli myslíš to co já, tak to byl Ondra4x4, je tam od vás. A takhle mu to vylepšil autorizák, nechci nikomu křivdit, ale tuším Klokočka
Byl z toho pak dlouho nějakej špatnej, a když už mu to konečně dali dohromady, tak někde nadejchal a dal řidičák na půl roku do čistírny
-> palinator 20.03.17 21:15:45: Musíš tomu pomoct troškou benzínu



-> palinator 20.03.17 21:15:45: Musíš tomu pomoct troškou benzínu

-> saskyn2 20.03.17 21:06:01:
Jinak na tý 2,2 HDI P607 se regenerace nepovedla, protože tam byl už v prdeli katalyzátor a filtr se nedokázal ohřát, na měřáku ukázal tušim nějakejch 350 °C.
Jinak na tý 2,2 HDI P607 se regenerace nepovedla, protože tam byl už v prdeli katalyzátor a filtr se nedokázal ohřát, na měřáku ukázal tušim nějakejch 350 °C.
-> saskyn2:
Příjmení ještě lepší.
-> Nwkt 20.03.17 20:52:06:
Zvedák maj autaři, ale u těch si nejsem jistej, jestli vůbec diagnostikou vládnou.
Že bych se zkusil domluvit na brigádičce pro školu, že budu jezdit s pravostrannou Octou po nádvoří se zataženou ruční brzdou 20 minut? 
Příjmení ještě lepší.

-> Nwkt 20.03.17 20:52:06:
Zvedák maj autaři, ale u těch si nejsem jistej, jestli vůbec diagnostikou vládnou.


-> saskyn2: nějak takhle vypadala regenerace ne ducátu, vejfuk červenej .... jak to má vejfuk dolu tak asfalt bublal jak to asi 15 minut točilo na plnej céres 

-> Milan 136: Na vw clubu někdo psal, že mu to udělali na zvedáku a pohořelo pár plastů 

-> Nwkt: na zvedaku to taky neudelas, bez zateze tam nejsou teploty...
-> suri: jo, cus se povedly. A akce vyplach na pul dne taky super
-> suri: jo, cus se povedly. A akce vyplach na pul dne taky super

-> Milan 136: pekné , tu dnes len jedna pumpa CUSB a preplach , a bežné veci