-> Jumbo 19.01.23 19:14:15: Tak tu značku bych nakodoval(nemusíš hned) QR kod je k hounu, tam se koduje sériové číslo BEM a to na neorigo baterkách není.
-> dragon_cb_cz 19.01.23 15:50:32: A k čemu potřebuje auto znát kapacitu? Stačí, když rozezná, kdy je baterku třeba šetřit a dobíjet a kdy si může startstopovat, ne?
-> saskyn2: Znacka je jina, ale kapacita a vsechny ostatni parametry byly stejne, vcetne maximalniho proudu... QR kod s cislem na ni byl, takze by to asi nacvakat do jednotky slo...
-> Jumbo: Pokud je to baterka stejné značky, kapacity a technologie tak to neřeš. To SN mají stejně jen originální baterie a u jakýkoliv druhovýroby není kde brát.
-> dragon_cb_cz: Tak šla tam baterka s úplně stejnýma parametrama, když už to má ten integrovaný management baterky, tak bych čekal, že se to s tím autem domluví samo...
Dotaz, Yeti TSi poface se Start/Stopem. Menil jsem tam baterku, po vymene vse OK, nic dalsiho se resit nemusi? Ted me nekdo strasil, ze se musi nakodovat, ze ma auto novou baterku...
-> Pavel P@nkáč: Vnější kloub, strana řidiče... Netřepalo se to ještě citelně, ale už byl slyšet, když se levá strana odlehčila...
Jinak to cukání u mě dělal hlavně za studena a prvních pár set metrů, ale bylo to takové cukání, že jsem o to auto měl fakt strach... Postupně to s VIFem a dalšíma tankováníma odešlo a už to nedělá, ale samotného mě překvapilo, jak dokáže zblbnuté vtřikování cvičit s celým autem...
-> Pavel P@nkáč: Ja mel na Yetaku KO homokynetak, i kdyz mi vsichni tvrdili, ze to neni mozne...
Jinak jsem se sam divil, co s CRkem udela spatna nafta, jednou jsem blbe natankoval a ten motor se za studena tak trepal a vubec nechtel radit, ze jsem myslel, ze odchazi DSG, jak vibrovalo cele auto...
U škoda yeti 2.0 TDi 4x4 Manuál cítím silné vybrace od nějakých 1500ot. při akceleraci hlavně na 4,5,6ku vím že tam zlobívají na kardanu vzádu hardy spojky, ale mě ty vibrace přijdou spíš od předu, netušíte? dvouhmota je na volnoběh tichá, při chcípnutí nezatluče, rozjezd je plynulí ani pedál spojky neposkakuje...240 tis km najeto...žádné zvuky nebo hučení
-> DEKODOVAC 12.01.23 06:51:46: 1.2 TSI je nejlepší TSI co se dá v 2. Octě pořídit. Ale je to pořád TSI a to se oblibě moc netěší. Nicméně např. Vaculík ze SM tyhle motory docela chválí. Naopak jeden známej servisák se zase u těchto motorů křižuje
Kluci od fochu, až se tady vyblbnou s "kámošovo ségrou", možná něco konkrétního dodají.
Nazdar chalani chcem sa opýtať čo poviete na Octaviu 2 - 1,2tsi-77kw má 205 400km rok ,2010 klasik rozvody boli raz už menené podľa čierneho tmelu na vrchnom plastovom dekli
AS-PL mám na golfu, montoval sem to do S-Maxe už léta páně tak 8 let, alternátory dáváme běžne do všeho možného a vše chodí velice spolehlive. Nebál bych se toho.
-> charon 10.01.23 08:19:41: hele hrozně dlouho jsem to rozlišoval na 10/11 zubů.... to samé u peu/cit,tam maj 9-13 zubů,taky jsem to rozlišoval,pak to někdo ze zoufalství vyzkoušel a nadšeně volal zpět,že to opravdu funguje...u koncernu už jsme to vyzkoušeli taky několikrát a jo,jde to.Popravdě mi to hlava moc nebere,ale funguje to
-> charon: Ja mam zkusenost jen s alternatorem od AS-PL, 3 roky v provozu, 60tkm a funguje. Akorat se mi zda, ze na volnobeh vic polehne intenzita svetel nez s origo Boschem, ale muze to byt i baterii, tu jsem menil zaroven. Nijak jsem se s tim nezabejval, jsem rad, ze to jede :D