skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
08:32:43
28.06.2017
28.06.2017

Milan 136
Jednicka cekajici navyjadreni :-D
08:31:43
28.06.2017
28.06.2017

Milan 136
.
08:31:24
28.06.2017
28.06.2017

Milan 136
Jakto nerekli hned? Zaznelo to tu ode me a od Suriho nekolikrat. Ze na to nemaji garazisti vybaveni je jasny. Jen ne soucasny vw je tenhle kufr adapteru za nesmysl. Musel bys bud sehnat nejakej specializovanej servis klima, nebo autorizak jak rika Syny. Tam to vybaveni mit musi a udelaji to bez problemu.
06:34:46
28.06.2017
28.06.2017

Syny
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.06.17 22:59:38: Prosimte a byl jsi tady v Plzni v autorizaku (treba Porsche Plzen)? Tady jen pises, ze to tady nikdo neumi a pritom jsi objel jen nejaky dva garazniky nebo kolik... Ja do autorizaku vozil sluzebaky nekolik let a nikdy jsem tam nemel problem (naopak, jednani dobry a snaha maximalne vyjit vstric) a krom opravy rozcaklyho turba to ani nebyly nijak horentni sumy. Tim spis, kdyz mas dily uz svoje... A jeste jako bonus mi vratili auto umyty a vyluxovany :) Kdybys to tam odvezl rovnou a nespekuloval, tak jsi to mel uz davno spraveny ;)
23:42:50
27.06.2017
27.06.2017

saskyn2
-> Tuner#2: Tak se podivej do trubek až budeš měnit kompresor, popřípadě kuchni ten starej chladič a jestli budou špony ve vysoušeči tak bych to pak rozebral a vyčistill, ale pokud ne, tak bych se na to vysral. Ono vyndat ty trubky není zrovna práce na 10 minut, a stejně pak ti zůstane nevyčištěnej výparník.
23:29:21
27.06.2017
27.06.2017

Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 27.06.17 23:07:12: Asi jo, respektive je poškozené to víko - díra v něm. Bouchlo to na dálnici.
-> saskyn2 27.06.17 23:15:42: Ještě jsem získal dva kontakty, tak uvidím. Když čtu tu story od Milana, tak tomu moc nevěřím, že stačí jen plničkou.
-> saskyn2 27.06.17 23:15:42: Ještě jsem získal dva kontakty, tak uvidím. Když čtu tu story od Milana, tak tomu moc nevěřím, že stačí jen plničkou.
23:15:42
27.06.2017
27.06.2017

saskyn2
Já bych to tak nehrotil, pokud dáš nový chladič včetně vysoušeče tak bych pak udělal proplach plničkou a bude to dobrý.
23:07:12
27.06.2017
27.06.2017

suri
-> Tuner#2: a ty ho máš teda zadretý alebo čo sa mu stalo?
22:59:38
27.06.2017
27.06.2017

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 27.06.17 22:49:08: Škoda, že jste tohle neřekli na začátku
Já si snad k Tobě na tu výměnu udělám výlet, tady je to samá slibotechna co nic neumí 


22:56:54
27.06.2017
27.06.2017

suri
-> saskyn2: deklarované 60L a do benzínu sa to akosi nezmestí , passat 70L nádrž by sa šikla , ktovie či to niekto neporiešil či nepasuje
je to naprd , na Oct píšu 55 a 55 sa vôjde
je to naprd , na Oct píšu 55 a 55 sa vôjde
22:53:32
27.06.2017
27.06.2017

saskyn2
-> suri: To maji ty Supy fakt tak malou nádrž? Já asi nikdy žádnýho netankoval když o tom přemýšlím. To by mě teda sralo. Do Passatu mám rekord asi 72l
ale to už jsem asi 40 km jezdil s dojezdem 0
-> Tuner#2: Jestli chceš tak ti tu najdu nějakej ko kompresor kterej můžeš používat jako kladku, olej v tom necháš, poběží naprázdno. Teda já si už auto bez klimy nedokážu představit, ale tak každej to má jinak.


-> Tuner#2: Jestli chceš tak ti tu najdu nějakej ko kompresor kterej můžeš používat jako kladku, olej v tom necháš, poběží naprázdno. Teda já si už auto bez klimy nedokážu představit, ale tak každej to má jinak.
22:49:08
27.06.2017
27.06.2017

Milan 136
-> Tuner#2: tu mam nejakej KO s protocenyma drazkama. Remenice na lozisku ok. Se stav :-D
22:46:31
27.06.2017
27.06.2017

Jirik_Tuňák1983
-> suri 27.06.17 22:29:53: Očividně já mluvím o A a ty o B.
22:42:59
27.06.2017
27.06.2017

suri
-> Milan 136: práve že o tom tankovaní mi hovoril pri Superbe v benzíne každý , nafta vraj ok ale tiež nie vždy tam 60L vôjde
musím to trošku pokukať , palivový filter som horko ťažko vymenil , olej , sviečky , vzduch peľ , 2x poťah , lišta prístrojovky , remeň drážkový a ešte zajtra kladku aj keď neverím že tá zapíska pri štarte a uvidíme ďalej
a podarilo sa opraviť stredový ofuk tak som rád
musím to trošku pokukať , palivový filter som horko ťažko vymenil , olej , sviečky , vzduch peľ , 2x poťah , lišta prístrojovky , remeň drážkový a ešte zajtra kladku aj keď neverím že tá zapíska pri štarte a uvidíme ďalej
a podarilo sa opraviť stredový ofuk tak som rád
22:38:09
27.06.2017
27.06.2017

Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 27.06.17 22:12:47: V tom současném je díra a utrhané šrouby ze strany řemenice, takže hrozí destrukce. Kdyby místo toho dělali nějakou kladku a kompresor šel hodit hodně daleko do kopřiv, tak jsem to už udělal.
22:32:05
27.06.2017
27.06.2017

Milan 136
-> suri 27.06.17 22:12:47: tady v tom je to jak vazelina ze setrvaku. Maze se to a nejde to ani umyt u podlahy. Des. A kabel je 0,35 :-D
Pry je videt zkrz kompresor, nebo neco takovyho Honza psal.
S tankovanin tezko rict. Nejak si na to nikdo extra nestezoval.
Pry je videt zkrz kompresor, nebo neco takovyho Honza psal.
S tankovanin tezko rict. Nejak si na to nikdo extra nestezoval.
22:29:53
27.06.2017
27.06.2017

suri
-> Jirik_Tuňák1983: nesmieš tieto moderné výdobytky tak prežívať , ja jednám s človekom podľa toho ako sa správa a vyzná a nie ako vyzerá , či je spotený alebo nie ... najhorší sú tupý kravaťáci čo sa hrajú na Boha ...
22:22:19
27.06.2017
27.06.2017

Jirik_Tuňák1983
-> King 27.06.17 21:40:34: Pracovní schůzka s člověkem, který má po příjezdu v podpaží koláče velikosti rodinné pizzy odradí i pány. 

22:12:47
27.06.2017
27.06.2017

suri
-> Milan 136: to je klasika tieto 0,5mm káble , snímače kľuky sú pravidelné , vymeníš čidlo , nahodíš nové káble k RJ a vymeníš RJ :D radšej mi povedz čo s tou mojou haraburdou , všetci ma strašili že to nedotankujem do plna a naozaj , dojazd 20km a cvakla pištol pri 52,5L , po pokývaní za hagus a postáti som to dotlačil na 55L viac ani prd , všeobecne benzínové 4x4 sú problém dotankovať na deklarovaných 60L ... potom prejdem pár km a ručička sa odlepí od maxima ... včera som sa pýtal direkt ešte tajného čo som stretol na pumpe a on mi hovorí ako kedy , že v zime 60L ide , v lete horšie ale že sa dá , že má čas a tankovaciu kartu :D -> Tuner#2: prečo meníš vlastne kompresor ? preplach sa musí robiť hlavne ak sa starý zadrel a špony sú v systéme obehu chladiva , oficiálny postup je výmena vysúšača - resp. celého chladiča , výmena expanzného ventilu hore na výparníku - ten by teoreticky nemusel pustiť bordel do výparníka a dôkladný preplach trubiek
dá sa to aj ako píše Milan , aj čističom na brzdy prelievať ale často sú tam tie špony dlhú dobu spolu s olejom a jazdí sa na tom , potom to nejde dole a vyzerá to naozaj ako grafitka ... dáš to trikrát benzínom a stále tečie humus
a všade nové gumičky
dá sa to aj ako píše Milan , aj čističom na brzdy prelievať ale často sú tam tie špony dlhú dobu spolu s olejom a jazdí sa na tom , potom to nejde dole a vyzerá to naozaj ako grafitka ... dáš to trikrát benzínom a stále tečie humus
a všade nové gumičky
21:58:59
27.06.2017
27.06.2017

M@rtin
-> King: Tak nějak, každej to máme jinak.
21:40:34
27.06.2017
27.06.2017

King
-> M@rtin: Kdyz ja v praci jednam prevazne s zenskejma a je mi malinko zinantni je obstastnovat vysledky myho nekolikahodinovyho paření se v "prirodnich " podminkach :-) Ale jako vzdycky - proti gustu zadnej disputat :-)
21:34:26
27.06.2017
27.06.2017

M@rtin
-> King: Uplně stažený je nemám, ani v 45° v Turecku jsem klimu neměl v autě zapnutou nikdy 

21:33:03
27.06.2017
27.06.2017

Milan 136
A dalsi pecka. Kamaradovo BLS. Ze s tim patek jede do Italie.
Obcas skubnuti, obcas chcipnut, prevazne zahraty.
Chyba zadna, v BNH taky nic podivnyho.
Pak jsem nasel tohle.
+5V na snimac otacek kliky.
Po rozbaleni svazku jsem se ho skoro ani nedotknul a rozpadl se. Nechapu, ze to vubec jelo bez chyb
Obcas skubnuti, obcas chcipnut, prevazne zahraty.
Chyba zadna, v BNH taky nic podivnyho.
Pak jsem nasel tohle.
+5V na snimac otacek kliky.
Po rozbaleni svazku jsem se ho skoro ani nedotknul a rozpadl se. Nechapu, ze to vubec jelo bez chyb
21:32:34
27.06.2017
27.06.2017

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 27.06.17 21:15:04: A proč jste mě nenapsali tohle už na začátku? Kdybych věděl, že mě to bude stát ještě výparník, trubky nějaký ten ventil jak píše suri (ani se raději neptám co to vše stojí) tak jsem se na to z vysoka. Kdyby ten debilní kompresor šel vyřadit... Dneska jsem objel dvě dílny a proplach tady nikdo neumí...
21:15:04
27.06.2017
27.06.2017

Milan 136
Vzduchem vyfoukáš leda tak hovno. V trrubkách není sucho. Máš tam v celým okruhu rozstříknutej olej. A ten bordel z KO komperesoru je tam všude rozcáklej. Akruálně mám na zvedáku jedničkovou Octavii, kde se zadřel kompresor. Dali jen tak novej a KO. Tak koupili další, kondenzátor, vysoušeč a dovezli to na proplach. V trubkách a všude nekutečnej humus. Šedej povlak a vyschlý hrudky. Něco jako vyschlá grafitka. S tím chladivo nehne. Takže jsem trubky vyndal a vyplachoval v mycím stolu všemožnýma čističema a stejně z nich sem tam něco vyleze. Výparník jsem vypláchnul na autě jak šel. Pak jsem nandal adapéry, zapojil plničku a proplachoval. Ve filtru skoro nic, ale z výparníku po dlouhém proplachování stále vychází šedý olej. Děs. Takže řešení - dát i trubky a výparník s expanzním ventilem. Čeká se na rozhodnutí, co s tím
20:14:13
27.06.2017
27.06.2017

Tuner#2 - zrušená registrace
-> King 27.06.17 19:17:46: Já jezdím zásadně se staženýma oknama, ale sedačku mám tak nízko, že loket je logicky na loketce a ne z okna. Klimu nesnáším, hodí se max. na dálnice při opravdových vedrech, ale to jezdíme 1-2x do roka...
19:17:46
27.06.2017
27.06.2017

King
-> M@rtin: A to jako jezdis v tech vedrech se stazenejma oknama a levackou visici z vokna, jak to delaj nejvetsi drsoni? :-)
18:15:16
27.06.2017
27.06.2017

M@rtin
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.06.17 17:02:15: No taky by mi nevadila Okta bez klimy. Nechal jsem jí při servisu vyčistit a zkontrolovat a funguje
Zaplá byla jen párkrát na vychlazení auta, když stálo dlouho na slunci u rozvodny.

Zaplá byla jen párkrát na vychlazení auta, když stálo dlouho na slunci u rozvodny.
17:02:15
27.06.2017
27.06.2017

Tuner#2 - zrušená registrace
-> King 27.06.17 16:52:13: Já klimu ani nechtěl... Kdyby se z kompresoru nesypaly šrouby, tak jezdím vese dál...
16:52:13
27.06.2017
27.06.2017

King
-> Tuner#2: ...zatimco klima na Zlutce bez problemu funguje uz od dob Husaka 

16:48:27
27.06.2017
27.06.2017

Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 27.06.17 08:37:01: Hmm, tak to tady nikdo nedělá
Proč nový ventil??? To jste tady nepsali, že jsem se na to nevy*ral... nemám teď čas řešit ty nový verky co se jen serou
Stejně ten proplach nechápu, vyndáme kompresor, chladič, do trubek fouknem vzduch z kompresoru a musí to být čisté ne?

Proč nový ventil??? To jste tady nepsali, že jsem se na to nevy*ral... nemám teď čas řešit ty nový verky co se jen serou

Stejně ten proplach nechápu, vyndáme kompresor, chladič, do trubek fouknem vzduch z kompresoru a musí to být čisté ne?
08:37:01
27.06.2017
27.06.2017

suri
-> Tuner#2: preplach systému je to že sa pripojíš špeciálnymi adaptérmi hore pri expanznom ventile ktorý by mal ísť nový a dole pri kompresore a nechá sa tam kolovať chladivo ktoré sa potom odsaje ... ak bol kompresor zadretý a v systéme sú špony tak nový čaká podobný osud bez preplachu
21:14:30
26.06.2017
26.06.2017

MVM
-> Tuner#2: Co já kdy měni chladič klimy,tak měl i novou vložku vysoušeče. Výparník jsem nikdy neměnil. Kompresor když jsem dával - tak vždycky kámoš chce přesně vylít vykapat olej z novýho kompresoru a napsat množství - ale ten postup je vždy přibalenej u novýho kompesoru. A pod pojmem čištění klimatizace si já osobně představím likvidaci plísně a hnusu z výparníku a vedení vzduchu kvůli smradu ....
20:56:40
26.06.2017
26.06.2017

Tuner#2 - zrušená registrace
Ještě mám dotaz ohledně té klimy. Když mám nový chladič a kompresor, co je třeba proplachovat? Trubky vyfouknem vzduchem a je to ne? Jde o to, že švagrovo známej na proplach nic prý nemá, jen plní klimatizace. V čem to čištění spočívá?
22:05:41
21.06.2017
21.06.2017

suri
-> igifigi 21.06.17 15:28:50: na OII neexistuje žiadna opravná sada
15:28:50
21.06.2017
21.06.2017

igifigi
zdravim chlapi, prosim vas,mam octaviu 2 a problem s prednym svetlom. zlomil som narazom ten spodny cuplik co je v strede svetla zospodu na zaistenie a pocul som o nejakej opravarenskej sade ktorou sa da nahradit. na to su tam vraj tie 3 dierky. nepocul niekto z vas otom? dakujem
12:52:08
16.06.2017
16.06.2017

colaczech
-> Jarda/felda: no tak jim budu radši věřit a vyměním to.
-> StepaNoFUN: byl jsem tam i po opravě té trubky
-> StepaNoFUN: byl jsem tam i po opravě té trubky
12:50:59
16.06.2017
16.06.2017

Syny
-> StepaNoFUN 16.06.17 12:44:27: Mozna kdyz to plnili, tak prave roztrhli tu trubku 

12:44:27
16.06.2017
16.06.2017

StepaNoFUN
-> colaczech: By mě zajímalo, jak ověřili funčnost toho expanzního ventilu, když klima nešla naplnit...
12:40:58
16.06.2017
16.06.2017

Jarda/felda
-> colaczech 16.06.17 12:28:08: když se extrémně zvedne tlak tak ti něco bouchne .....
12:28:08
16.06.2017
16.06.2017

colaczech
Mám dotaz ohledně klimy. Byl jsem si nechat zkontrolovat nefunkční klimu. Byly 2 díry na trubce a prý je přidřený expanzní ventil. Trubku už jsem opravil. Co se může stát, když tam nechám ten přidřený expanzní ventil?
21:08:21
15.06.2017
15.06.2017

Jarda/felda
-> Pavel P@nkáč 14.06.17 21:46:01: obecně se dává milimetr předpětí tyčky z podtlakový baňky ale ještě se nastavuje protitlak (poloha lopatek) a to už je věda 

16:58:11
15.06.2017
15.06.2017

Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 15.06.17 15:44:46: OK, já furt proč mu říkáš blbe. 

15:44:46
15.06.2017
15.06.2017

Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 15.06.17 13:46:57: spokojen?

13:46:57
15.06.2017
15.06.2017

Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 15.06.17 08:58:49: Proč mu nadáváš? 

13:32:46
15.06.2017
15.06.2017

Syny
-> Jirik_Tuňák1983 14.06.17 14:27:32: Ale zas mi nesviti zpatecky 

08:58:49
15.06.2017
15.06.2017

Milan 136
-> Pavel P@nkáč: blbě. V else je popsany nejaky hruby zakladni nastaveni. Je tam hodnota podtlaku, pri ktery se ma tahlo oprit o doraz. Ale z hlavy nevim, mam volno.
21:46:01
14.06.2017
14.06.2017

Pavel P@nkáč
-> Milan 136 13.06.17 09:17:25: když se blbě zeptám tak jak na to natočení té tyčky regulace příjdu podle voka? není k tomu zrovna přístup že bych to zkusmo šteloval tam a z5, nějaky podezřele čistý turbo tam je nebude tam dlouho....
21:39:53
14.06.2017
14.06.2017

Jarda/felda
-> palinator 14.06.17 15:37:42: nejdřív vyměnit co je na oko špatný + gumičky (ve výsledku pár korun za jistotu stojí) a pak k plničce na test, pokud projde testem těsnosti tak naplnit a doufat
21:05:21
14.06.2017
14.06.2017

Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 14.06.17 16:34:43: taky se primlouvam za Hellu
-> bouchy 14.06.17 16:17:53: tam, kam patri R134a tak samozrejme dat 134ku.
Novy auta maji aktualne R1234yf. Ten je uplne jinej, proti 134, behem par hodin rozlozitelny v atmosfere. Ma jiny plnici ventily, jinou plnicku. Muze byt v nejky extremni koncentraci horlavy, ale nebal bych se toho. Jo a to hlavni, co 1g, to 5Kc
-> bouchy 14.06.17 16:17:53: tam, kam patri R134a tak samozrejme dat 134ku.
Novy auta maji aktualne R1234yf. Ten je uplne jinej, proti 134, behem par hodin rozlozitelny v atmosfere. Ma jiny plnici ventily, jinou plnicku. Muze byt v nejky extremni koncentraci horlavy, ale nebal bych se toho. Jo a to hlavni, co 1g, to 5Kc
