
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
20:18:51
14.06.2017
14.06.2017

Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 14.06.17 20:10:39: OK, alespoň to bude ladit s vodním.
Jinak cena za kompresor byla bez daně, takže 4800,- s DPH.

20:10:39
14.06.2017
14.06.2017

saskyn2
-> Tuner#2: hella
20:09:56
14.06.2017
14.06.2017

saskyn2
-> bouchy: Krom nějakej nejnovějších aut je všude R134
16:51:55
14.06.2017
14.06.2017

StepaNoFUN
-> bouchy: Musí tam přijít to, co tam bylo určený.
Ten novej plyn stojí nesmysl, je hořlavej a musí na něj bejt jiná plnička.
Ten novej plyn stojí nesmysl, je hořlavej a musí na něj bejt jiná plnička.
16:34:43
14.06.2017
14.06.2017

Tuner#2 - zrušená registrace
Tak který chladič?
Magnetti marelly /ten držíme skladem/ váš nákup xxxx+dph a
hella/behr /jako to čerpadlo/ to je přes noc na objednávku a váš nákup
xxxx+dph
Magnetti marelly /ten držíme skladem/ váš nákup xxxx+dph a
hella/behr /jako to čerpadlo/ to je přes noc na objednávku a váš nákup
xxxx+dph
16:17:53
14.06.2017
14.06.2017

bouchy
Btw by mě zajímalo jak je to s chladivem. Něco EU zakázala, ale zase tu alternativu (jména nevim) nepřijal Mercedes, že když dojde na nehodu a tohle přijde do kontaktu s výfukovým svodem, je to hořlavé jak prase (a asi i jedovaté)... Jak je to u starších aut? Když tam bylo to původní, maj stále výjimku, nebo se musí vše vysát a nahradit tím novým typem? Kompatibilní to asi/prý nebude. (starší = 90tky - ne Cadillac z padesátejch let
)


15:37:42
14.06.2017
14.06.2017

palinator
Tak na Toledu mám mimo jiné určitě závadu v proraženým kondenzátoru (propadlejch několik spodních pater, možná po nějaký nehodě). Zbytek klimatizace netušim v jakým je stavu (i když bych rád věřil tomu, že je třeba kompresor OK). A na autě v ceně cca 30 tKč řešit za třeba 10 tKč novou klimu? Asi nie, radšej knihu.
Na Vectře co měli naši, tak klima pomalu ucházela a po několika doplněních se nechala bejt KO.
Možná by mě lákalo prodat i takovouhle starou jebku prakticky bez závad, ale jak na to a nekrást?
Na Vectře co měli naši, tak klima pomalu ucházela a po několika doplněních se nechala bejt KO.
Možná by mě lákalo prodat i takovouhle starou jebku prakticky bez závad, ale jak na to a nekrást?
15:16:14
14.06.2017
14.06.2017

saskyn2
-> suri: No zrovna chladiče na těch starejch autech celkem držely, ale zbytek byl neštěstí, třeba zrovna u feldy to vždycky utíkalo kde mohlo. Tomu kdo vymyslel na klimu holendr na matku bych nakopal prdel, nešel až na vyjjímky nikdy u ničeho povolit a člověk to vždycky ukroutil, pak na druhý straně to samé a od výměny blbý hadice došel k výměně chladiče a kompresoru. To teda zlatý nový auta. Markéty O2 má přes 300 a klima fachá úplně v poho, nic neutíká. Ale je fakt že zrovna chladič jsem dával funglovku když jsme to kupovali(starej byl nemocnej po nehodě)
14:27:32
14.06.2017
14.06.2017

Jirik_Tuňák1983
13:33:14
14.06.2017
14.06.2017

suri
-> darklord: materiály sú dnes na úrovni , čo čakať od plastových piestov v kompresoroch ?
aj do feldy som dorábal klímu , všetko 20 rokov staré , nové gumičky a chladivo a išlo to bez chyby ... dnes už sa také autá nerobia -> minno: podľa mňa by nemalo ale výrobcovia tvrdia iné , vravím na starej OI nebol problém po 10 rokoch nájsť skoro celú náplň ... nejaká poréznosť tam vždy bude , ale nie ročne 100-150gr a písané ako normál
aj do feldy som dorábal klímu , všetko 20 rokov staré , nové gumičky a chladivo a išlo to bez chyby ... dnes už sa také autá nerobia -> minno: podľa mňa by nemalo ale výrobcovia tvrdia iné , vravím na starej OI nebol problém po 10 rokoch nájsť skoro celú náplň ... nejaká poréznosť tam vždy bude , ale nie ročne 100-150gr a písané ako normál
13:25:35
14.06.2017
14.06.2017

minno
Na Punte 2007 nám funguje klíma tiež bez problémov, auto je v rodine 3,5 roka a zatiaľ sa držím pravidla, že čo funguje, do toho nešahať :) Klímu pravidelne zapínam aj cez zimné mesiace a to je to jediné, čo robím pre jej údržbu :)
Ak je všetko OK, tak chladivo by ale nemalo unikať, či ako?
Ak je všetko OK, tak chladivo by ale nemalo unikať, či ako?
13:17:45
14.06.2017
14.06.2017

U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: jj, nakonec to unikalo pres "zatku" vyparniku - je plastova a casem to asi povoli. Uz mam novej chladic, tam uz je zatka kovova a prej uz to pak funguje. Nebylo to uplne zadarmo, ale v cernym prosklenym aute to bez klimy fakt nejde :) A jak pise suri, na zadnym starsim aute (toledo, vitara, legacy) jsem klimu neresil, vzdy fungovala krom Ignise.
12:50:41
14.06.2017
14.06.2017

darklord
-> suri: to by ma zaujimalo z akych sraciek sa to dneska vyraba, na 21 rokov starej haraburde mam povodne uplne vsetko az na o-kruzky a plniace ventily. Kazdy rok staci vycistit, doplnit a funguje. Ziaden zhnity chladic, zadrety kompresor a ja neviem co...
12:45:07
14.06.2017
14.06.2017

Syny
-> Jirik_Tuňák1983 14.06.17 11:16:35: 22let stary auto a funguje bez problemu :)
12:38:06
14.06.2017
14.06.2017

suri
-> Jirik_Tuňák1983: tie klímy stoja všeobecne za hovno , zhnité chladiče na spojoch , rozstrielané od kameňa , deravé trubky , zhnité trubky hlavne na autách kde idú dozadu popod podlahu , alhambra a podobné deriváty , zadreté kompresory ...
ťahal som klímu z 2002 Octavie kde chýbalo za tie roky cca 100gr . podotýkam nebola nikdy plnená , skús podobné na OCTII či tam po 14 rokoch nájdeš niečo iné ako vlhkosť ... údržba klímy môže spočívať v tom že sa to vytiahne zváži a naplní znova , prípadne v dezinfekcii ... nikto ti nepovie ako často toto robiť , tým možno trošku pomôžeš kompresoru ...
kopa áut je aj naplnená správne a kompresor odíde
ťahal som klímu z 2002 Octavie kde chýbalo za tie roky cca 100gr . podotýkam nebola nikdy plnená , skús podobné na OCTII či tam po 14 rokoch nájdeš niečo iné ako vlhkosť ... údržba klímy môže spočívať v tom že sa to vytiahne zváži a naplní znova , prípadne v dezinfekcii ... nikto ti nepovie ako často toto robiť , tým možno trošku pomôžeš kompresoru ...
kopa áut je aj naplnená správne a kompresor odíde
12:09:20
14.06.2017
14.06.2017

Jirik_Tuňák1983
-> U-Geen 14.06.17 12:07:54: Už ti fnuguje?
12:08:34
14.06.2017
14.06.2017

Jirik_Tuňák1983
-> suri 14.06.17 12:00:12: Jak se to vezme. Co se dělá v rámci pravidelné údržby víš, když je potřeba něco vyměnit, tak se to vymění a klima furt běží. Oprava se řeší hned. Jde o to, že klima není mimo provoz zbytečně dlouhou dobu. Někdo z mechaniků mi říkal, že když je nefunkční klima v odstávce nějaký ten rok, tak to pak smrdí dražší opravou.
12:07:54
14.06.2017
14.06.2017

U-Geen
-> palinator: to sem si myslel taky, ale cerna metaliza me vyvedla z omylu :)
12:00:12
14.06.2017
14.06.2017

suri
-> Jirik_Tuňák1983: tu ani nie , čo na tom údržbou zachrániš ?
11:16:35
14.06.2017
14.06.2017

Jirik_Tuňák1983
-> palinator 14.06.17 11:12:04: Není to především i o péči a údržbě? I na nejstarším autě, které jsem měl, mi klimatizace fungovala bezchybně (tehdy 13 let staré auto). Pravidelný roční servis klimy.
11:12:04
14.06.2017
14.06.2017

palinator
Když vidim kolik je sraní kvůli klimatizaci, nějak mi i v největším vedru přestává vadit, že mi nechodí. 

10:14:57
14.06.2017
14.06.2017

Milan 136
-> suri: ona je nejak celkove sirsi a musel bych odrezat nejaky zobacky. Asi je z modine
10:14:09
14.06.2017
14.06.2017

suri
-> Milan 136 14.06.17 10:11:24: s tými príchytkami to ide narvať na hociktorý chladič , nie vždy je to top ale jebať doň -> U-Geen: ja ho mám dolúpaný a ostrielaný celý , pomohla by mu mreža cez celý
10:11:24
14.06.2017
14.06.2017

Milan 136
-> saskyn2: mrizka je fajn. Ale nejde objednat. A nepasuje napric vyrobci. Jednu mam doma a na muj Hella nepasuje

10:00:59
14.06.2017
14.06.2017

U-Geen
-> suri: no ja kdyz jsem videl chladic klimy co mi ted menili, tak mrizku radsi nainstaluju :) prorazenej nebyl, netesnil na vysouceci u plastovy zatky, ale zdeformovanej byl teda pekne
09:20:32
14.06.2017
14.06.2017

suri
-> saskyn2: otázka je či tá mriežka niečomu niekedy pomohla , čo som videl tak sa tam akurát drží viac bordelu , zase toľko prerazených chladičov od kameňa nie je , skôr zhnijú na spojoch
na tom novom čiernom ju mám
na tom novom čiernom ju mám
23:04:08
13.06.2017
13.06.2017

saskyn2
22:45:59
13.06.2017
13.06.2017

Cába
-> saskyn2: jak vypada ta ochranna mrizka? Aby ten novej nedopad jak ten puvodni...
22:41:37
13.06.2017
13.06.2017

Cába
-> Milan 136: Ja ho daval minuly rok. Ted mi pro zmenu zacal jakoby sustit chvilema klimakompresor. Co to znamena? Ze se pridira? Uz jsem tedy koupil novej od sanden za 4800 funglovku, ale jeste jsem to neprehodil.
22:22:11
13.06.2017
13.06.2017

StepaNoFUN
-> saskyn2: na O1 případně zde: www.sbazar.cz/merciem/...
/17321952-kompresor-klimat
izace - funglovky a můžeš si vybrat kterej chceš. Bral jsem 2, jeden mám v autě a bez problémů. ;-) a před sezónou byly ještě myslím za 3,5...
22:16:43
13.06.2017
13.06.2017

Milan 136
-> suri: krici no. Ale tak mas stribrny. Ja tam mam ten s vymenitelnou patronou cernej. Myslim Hella BEHR. Az umre, taky dam stribrnej modine asi
22:09:38
13.06.2017
13.06.2017

saskyn2
JJ, vysoušeč je součástí chladiče. Chladič bych dal osobně ten s tou ochranou mřížkou proti šutrům, číslo dílu se kdyžtak můžu podívat. Cena kompresoru je hodně zajímavá, pokud to fakt není repas tak klidně taky nějaký naberu, sám kupuji ještě o 500 dráž a to je bez dokladu a nikde jsem je nikdy levněji neviděl.
22:07:36
13.06.2017
13.06.2017

suri
-> Milan 136: ja mám doma z yetiho zinok a čierny lak , a je pekný , strieborný tam veľmi kričí
22:06:51
13.06.2017
13.06.2017

Milan 136
Jak rika suri. Cerny chladice oxiduji pod lakem. Podledni varianta origo je modine stribrnej jen v zinkovy uprave. Jinak je dela kopice znacek. Hella, Valeo, Nissens atd.
Vyhnul bych se cine
Vyhnul bych se cine
21:56:43
13.06.2017
13.06.2017

suri
-> Tuner#2: ja neviem , origo tieto poslendé sú MODINE a sú strieborné , osobne by som tam dal nejaký značkový čierny ... jebali sa všetky
21:56:08
13.06.2017
13.06.2017

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 13.06.17 21:53:23: JJ už vím co to je, mám s tou bílou zátkou. Výplach prý dělá automaticky před každým novým plněním.
-> suri 13.06.17 21:51:50: Díky. U chladiče je jedno značka?
-> suri 13.06.17 21:51:50: Díky. U chladiče je jedno značka?
21:53:23
13.06.2017
13.06.2017

Milan 136
-> Tuner#2: ten vysousec je ta roura vlevo na chladici. Nektery maji vymenitelnou patronu, nektery jen vnitrek. Nektery nemaji vymenitelny, nebo se do nej stejne nedostanes. Pokud tam mas nahore bilou zatku na imbus, tak neni co resit. Tam to i utika.
Takze staci chladic. Vysousec je v nem. Hlavne udelat ten vyplach. Misto expanzniho ventilu se da pruchozuli adapter, misto kompresoru se pres filtr opacne pripoji plnicka. Chladic se tam necha s vyndanym vysousecem, nebo se jen propoji pres redukce. A pak se proplachuje chladivem. S tema adapterama je origo cely kufr
Takze staci chladic. Vysousec je v nem. Hlavne udelat ten vyplach. Misto expanzniho ventilu se da pruchozuli adapter, misto kompresoru se pres filtr opacne pripoji plnicka. Chladic se tam necha s vyndanym vysousecem, nebo se jen propoji pres redukce. A pak se proplachuje chladivem. S tema adapterama je origo cely kufr
21:51:50
13.06.2017
13.06.2017

suri
-> Tuner#2: chladič a vysúšač už bude jeden diel 1K0820411AH/AK/Q a gumičky 3D0260749C a 4E0260749A
20:46:31
13.06.2017
13.06.2017

Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 13.06.17 19:47:24: Je to nový, ceny mám u něj hodně slušné. Koupím tedy i chladič a ten vysoušeč.
19:47:24
13.06.2017
13.06.2017

saskyn2
-> Tuner#2: hlavne dej bacha aby to nebyl repas. Za tuhle cenu se mi to moc nezda na novy. Kdyz k tomu obednas komplet chladic, tak uz nic jineho nepotrebujes
16:31:21
13.06.2017
13.06.2017

Tuner#2 - zrušená registrace
Uff to je informací na mě, nemám čas to řešit, můžete mě vypsat tedy kódy toho co objednat? Večer až se vrátím, musím objednat. Chladič vypadá ještě OK včetně zátky, myslel jsem, že ho měnit nebudu.
15:08:12
13.06.2017
13.06.2017

suri
-> saskyn2 13.06.17 14:19:11: ja mám normálny jeden veľký dvojstupňový vetrák , to mali aj TDI niektoré
objednal som ešte jeden a uvidíme ,niečo tam po zapnutí hlavne na dvojku rezonuje
objednal som ešte jeden a uvidíme ,niečo tam po zapnutí hlavne na dvojku rezonuje
14:19:11
13.06.2017
13.06.2017

saskyn2
-> suri: To je s taková ta divně asimetrická vid. Hele to nemam. Škoda že ty vrtule nejdou nějak přelisovat, mam tu tak 3 kousky ty klasický siemensy z 2.0 a mají od nehody poškozenou vrtuli. Ale kdysi jsem na to myslím koukal a není to rozebíratelné.
13:37:25
13.06.2017
13.06.2017

suri
-> saskyn2 13.06.17 12:37:06: jj na Saharu , a vidíš stalo sa , nemáš 1K0959455EF ?
12:37:06
13.06.2017
13.06.2017

saskyn2
-> suri: Větrák myslíš dopředu na saharu? To jsem snad nikdy neviděl vydávat nějaké zvuky. Teda když nepočítám když tomu po nehodě chyběl kus vrtule

11:18:48
13.06.2017
13.06.2017

suri
-> suri: tak mám tu nový origo vetrák a pri otáčaní vydáva ešte horšie zvuky ako môj , tak neviem
09:36:20
13.06.2017
13.06.2017

Milan 136
-> Syny: to je vyparnik. Ten neni nutny menit. Teda kdyz neni treba deravej.
09:17:28
13.06.2017
13.06.2017

Syny
-> Jumbo 13.06.17 08:36:30: -> StepaNoFUN 13.06.17 08:46:32: Ajo, tak ja si to pletu. Myslel jsem ten radiator co je v topeni a kterej chladi - nevim ted jak se tomu rika. To se tak musi menit?
09:17:25
13.06.2017
13.06.2017

Milan 136
-> Pavel P@nkáč: nehral si nekdo s regulaci? Uz jsem zazil i repas turbo, ktery bylo blbe nastaveny a melo to hroznou diru pri rozjezdu
09:16:05
13.06.2017
13.06.2017

Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 12.06.17 23:05:45: preklep. Mel to byt vysousec. To je ten valecek na kraji kondenzatoru. Nekdy ma vymenitelny vnitrek. Ale jak rika suri. Pokud ten kondenzator neni nejaky vylozene top, tak bych dal rovnou celej.
Pokud je ten kompresor nejak rozlitlej a je tam dira= bordel a vlhost v okruhu= nutny proplach.
Pokud je ten kompresor nejak rozlitlej a je tam dira= bordel a vlhost v okruhu= nutny proplach.