Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
19784 příspěvků (zobrazeno 18001 až 18050) od 04.01.2015 do 14.08.2025, založil/a LuMi
řadit dle data
15:17:45
12.05.2017
palinator
-> ozzman1000:

Ale to je právě o soudech a o znalcích na obou stranách, který se budou vzájemně dohadovat, jestli jiná guma měla na nehodu vliv, ne?
14:46:37
12.05.2017
ozzman1000
-> palinator:

keď má poisťovňa podozrenie, alebo je škoda (tabuľkovo) vyššia tak si poisťovňa znalca prizýva dosť často. Prípadne môže ťa udať vinník/spoluvinník nehody ak sa chce vyhnúť zodpovednosti alebo si chce znížiť spoluúčasť. netýka sa to len PZP a havarijnej...ale aj napr. ak aj máš životnú poistku a v aute zomrieš alebo máš trvalé následky tak ak to poisťovňa zistí, nedostaneš ty resp. pozostalí nič, resp. ti budú krátiť výšku poist. plnenia. Niekedy stačí ak si mal pri nehode na voze pneu ktoré nie sú zapísané v TP a už máš problém.
14:34:41
12.05.2017
palinator
-> ozzman1000:

Pokud vim, tak tohle by pak bylo o soudních znalcích, podobně jako kdyby někdo tvrdil, že ti pojišťovna nebude plnit z důvodu, že máš na autě o 1 cm širší pneumatiku, než je v papírech uvedený.
14:26:03
12.05.2017
ozzman1000
-> StepaNoFUN:

no už sa len modliť aby sa ti v takom aute nič nestalo alebo aby si s ním nebol účastníkom nehody...ak poisťovňa zistí že to je pochybná skladačka prerobená z praváka tak sa s úsmevom vyzuje z poistného plnenia. A platiť prípadné státisícové až miliónové škody z vlastného vrecka by som veru nechcel.
19:38:47
11.05.2017
StepaNoFUN
-> Jarda: Ten dotaz myslíš vážně? Přečti si jakýkoli prohlášení o záměnnosti dílů od škodovky a bude Ti to jasný. ;-)
12:17:31
11.05.2017
Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 10.05.17 23:03:47: 9 a je to vubec legal ta vymena kastle? aby jsi s tim pak nekde nemel problem...
23:28:15
10.05.2017
Pavel P@nkáč
-> StepaNoFUN: ..nahral eprom, stupnice jako přelepená nějakým polepem? ...předělávat praváka to musí bejt nezkutečnej masakr detailu nechapu že se do toho někdo pouští 9
23:23:42
10.05.2017
StepaNoFUN
-> Pavel P@nkáč: predpokladam, že do toho někdo nalil patricnej soft, vyměnili stupnici tachometru a bylo hotovo. Ta stupnice je tam jestli jsem dobře koukal přes tu původní a otáčkoměr zůstal.
23:20:13
10.05.2017
Pavel P@nkáč
-> StepaNoFUN: to bude pravak no, a počítadlo km se pro zajímavost přenastavý vagem nebo co se stim děla?
23:16:21
10.05.2017
StepaNoFUN
-> Pavel P@nkáč: vím že je to pikačovina která je vyměněna za asi minutu a navíc montovatelna na obě strany, ale těžko to někdo bude dávat úmyslně ke spolujezdci... Navíc obrácený sedačky... Jo a ještě v tom byly přístroje s palubakem v MPH. Ale predelany a s vymenenou stupnici, takže to ukazovalo v kilometrech, ale popis na displeji zůstal v mílích.
23:15:33
10.05.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Jarda - zrušená registrace 10.05.17 22:38:52: Zajímavé, že na kolegově Passatu B5.5 takhle nevypadaly ani při větším stáří a podstatně větší porci km. 3
23:07:55
10.05.2017
Pavel P@nkáč
-> StepaNoFUN: tak ten držák už něco naznačuje...
23:03:47
10.05.2017
StepaNoFUN
-> Pavel P@nkáč: Jen sedačka... Připojení žádný. Ale že je to skládačka do jiný kastle vím. A jakej je původ kastle netuším. Klidně to může i z praváka bejt, protože držák na parkovací lístek byl taky vpravo...
22:57:02
10.05.2017
Pavel P@nkáč
-> StepaNoFUN: jako ze je i v aute elktrika u spolujezce nebo jen sedačka, si myslim že budes mít z pravaka jen sedadla, to by jsi musel podle mě najít víc odlišnosti za tu dobu co to auto mas...
upraveno 1x, naposled 10.05.2017 22:57:39
22:44:02
10.05.2017
StepaNoFUN
Jinak jsem pořád přemejšlel, proč na svý octávce nemám řidičův držák pásu se senzorem, když jsou tam airbagový sedačky... Dneska jsem čistil interiér a záhada vyřešena - je to na pravý sedačce. :-D Už vím, co to je za kastli. :-D
22:41:56
10.05.2017
StepaNoFUN
Nejezdím dědkostylem a většinou delší trasy, nicméně jen občas. Kotouče jsem dával před 2ma lety a cca 20tis. A před asi měsícem jsem je brousil, protože hrany už byly chycený. Kotouče Zimmerman, desky origo...
22:38:52
10.05.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Syny 10.05.17 10:20:49: co cekas od 6 let starejch kotoucu?, tady bych o 50 tis. km vubec nepochyboval, jaka byla jejich sila?
21:32:02
10.05.2017
palinator
-> Syny:

Mám ti ukázat na Toledu TRW zadní kotouče po 10 tkm? Asi ne, co? 3



Prostě se málo brzdí a materiál kotouče je pochybnej. Ulítanej kotouč by byl opotřebenej ale ne shnilej.
11:51:07
10.05.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 10.05.17 10:20:49: Golf VII GTi s cca 30 000 km a zadní kotouče taky opelíchaný jak z rybníka. Takže je to dnes asi normální.



Jinak jsem koukal na gogleho a tuto Ibizu, ale 2010 má jeden skladník a se zadníma kotoučema taky furt něco řešil a dost brzo byly i na výměnu. Do práce jezdí kousek.
upraveno 1x, naposled 10.05.2017 12:47:28
10:50:09
10.05.2017
U-Geen
-> Nwkt: tak jestli vytapena tak to muze bejt podobne spatny jako mujj outback :)
10:43:08
10.05.2017
Nwkt
-> U-Geen: Těžko říct, včera to vytáh z garáže vedle baráku, betonová podlaha, vrata, možná i vytápěná .... ale já si myslím že to tam nestálo
10:42:40
10.05.2017
Syny
-> Nwkt 10.05.17 10:39:01: Byly vylozene i rezavy. Mel jsem udelat fotku 8 Jako todle ma prave zarazilo v tom, abych nad tema 45tkm zacal pochybovat. Servisni historie pravdepodobne nula. Do autorizaku s tim nejezdil (alespon to rikal).
upraveno 1x, naposled 10.05.2017 10:44:07
10:39:57
10.05.2017
U-Geen
-> Nwkt: tak vono zalezi jaka to byla garaz :)
10:39:01
10.05.2017
Nwkt
-> Syny: Nějak takhle byly okyslý ne? img.sbazar.cz/big/.../551 d66bb30b348e667a40100.jpg
10:37:30
10.05.2017
Nwkt
Ty brzdiče byly ale ohnilý jako kdyby to stálo na trávě, klasicek brzdič a něm takový ty býlý fleky. Když to třeba porovnám s opravdu garážovaným autem, tak na něm je ještě v 35 tis vidět zinek
10:37:30
10.05.2017
Milan 136
-> Syny: sam sis odpovedel. Malej najezd dedkostylem. Lidi brzdi setrne, aby setrili brzdy. Ale pak to ve finale takhle na sracku vyrezne. Staci ze to uklidis mokry a pri malym najezdu a lehkym brzdeni se to proste neobrzdi. Ja brzdim normalne, ostre, nedojizdim nikde setrvacnosti a kotouce mam jako novy
10:34:53
10.05.2017
minno
-> Syny: Ja myslím, že je to úplne normálne. Tá porcia km/rok nie je až taká veľmi malá (poznám autá, čo najazdia aj menej), ale nie ani nijak extra veľká. Ak auto stojí vonku a brzdí sa len mierne, nie je sa čomu čudovať....

Na našich Punte sa menili kotúče pred 1,5 rokom, auto odvtedy spravilo asi 12 tis. km (čiže niečo podobné), auto stojí vonku pred bytovkou, kde naň stále len prší, moc sa nejazdí a kotúče sú už tiež nič moc. Nie síce až tak zlé ako na fotke, pretože to auto občas prebehnem ja štýlom "vyhnať pavúky" a "očisiť kotúče", ale v porovnaní s mojimi kotúčmi na škodovke po 6 rokoch a bezmála 100 tis. km, sú už KO....
upraveno 1x, naposled 10.05.2017 10:36:24
10:31:00
10.05.2017
vhml
-> Syny 10.05.17 10:20:49: tak to je normální, že jsou takhle ohnilý, když to nejezdí ne? Lepší než když jsem byl odívat na motorku s údajnejma 30tisícema a majitel se ještě pěkně pochlubil, že dával novej zadní kotouč 3 3 3
10:27:54
10.05.2017
radekp
-> Syny: já můžu říst zkušenost s otcovou Octou - nechal měnit zadní kotouče v autorizáku a po chvíli takto vypadaly. Nedal bych ale ruku do ohně, že tam nešoupli nějaké Viky.

Po 45 tisících - to musí být ještě z výroby, to je podezřelé...
10:20:49
10.05.2017
Syny
Uplne to sice nepatri do tohodle tematu, ale snad neva, ze se zeptam (nechci zakladat novy tema zbytecne). Vcera jsme se byli mrknout na Ibizu 2011 co ma udajne najeto cca 45 tkm (dokonce pry garazovana). Co me ale zarazilo byl stav brzdovych kotoucu. Fotku jsem si neudelal, ale nasel jsem na netu podobnou jak cca vypadaly zadni kotouce (viz foto), predni byly o neco malo lepsi, ale taky nic moc. Je mi jasny, ze vymenit kotouce neni zadna veda, ale spis by me zajimalo, jestli je vubec realny, aby takhle kotouce vypadaly po 45tkm? Pokud km nekecaj, tak to odpovida najezdu prumerne 7500 km/rok. Videl jsem tenhle jev hodne na Octaviich, ale vetsinou s nasobne vetsim najezdem. Co myslite?
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Syny vložen 10.05.2017 10:20:49
11:12:56
08.05.2017
Nwkt
22:03:36
07.05.2017
Milan 136
21:48:50
07.05.2017
saskyn2
-> Milan 136: JJ, neříkám že je špatný, co by za to dali třeba v renaultu, aby jim takhle fungovali dci3
21:37:53
07.05.2017
Milan 136
-> saskyn2: blbe ctu. Ale BMN taky neni spatny, kdyz se na tom nepodepise nejakej exot a jsou tam uz vstriky s T...
21:35:33
07.05.2017
saskyn2
-> Milan 136: Píše BMN, to se tě netýká3 No když nebudeme hodnotit ty ostatní věci, tak už jen to DPF. PD regeneruje každejch 300 km, životnost cca 300tis. V CRku regenerace po 700 km, životnost více než půl milionu.
21:32:06
07.05.2017
StepaNoFUN
-> Milan 136: Myslíš Bosch Monomotronic? :-D Proti tomu úplně vše... :-D
21:27:00
07.05.2017
Milan 136
-> venni: co mas proti BMM?30 70 3

Cega je uplne neco jinyho. Dvouvacka cr...vs jednovacka PD
20:54:43
07.05.2017
saskyn2
Dle mě je CEGA to nejlepší co se dá v oktávce pořídit, má to Markéta v oktě a jestli jí na tom autě něco závidím tak je to ten motor. Oproti mému to jezdí o 2L míň, studený to není traktoroidní, spolehlivost parádní a s tím autem to hejbá fakt slušně(je teda fakt že to není úplně serie3 )
20:44:18
07.05.2017
venni
-> Milan 136: CEGA je teda CR ( v OII před fl i po FL) a motor je nesrovnatelně lepší než první BMN. To prej byl takový omyl...
20:35:02
07.05.2017
Milan 136
-> venni: BWA jsem kuchnuty nemel, ale CEGA je 1.generace EA 189 a ma DPF
20:26:09
07.05.2017
venni
Zase asi pár trapných dotazů :D



BWA mělo široký nebo slabý kruhy???

CEGA se dělá pouze s DPF ?



Ď
11:12:33
07.05.2017
Pavell
Komplet upgrade na nová loga. Předek, zadek, volant, klíče, středy kol, ventilky.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Pavell vložen 07.05.2017 11:12:33
10:03:09
06.05.2017
Nwkt
-> StepaNoFUN: Mě vyteklo potřebný množství na výměnu termostatu v pohodě
08:08:49
06.05.2017
M@rtin
Moje Okta dostala nové desky a kotouče a pár věcí v rámci servisu a absolvovala STK40
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od M@rtin vložen 06.05.2017 08:08:49
07:34:54
06.05.2017
StepaNoFUN
-> Nwkt 05.05.17 14:55:15: Na O1 mám vypoušťák taky, ale moc toho nevytece.
07:22:17
06.05.2017
MOLSO
tak už viem prečo k nám chodia nakupovať zo škodovky 14 litrov destilky 2x týždenne 3



to sú tie debilné motory čo majú ešte aj vodnú pumpu s nejakým elektrickým selenoidom / spojkou a keď odíde elektrika tak sa tá pumpa netočí ? 47
20:35:13
05.05.2017
Milan 136
-> Tuner#2: Mění se, protože jim chladící kapalina ničí vodní čerpadla. A postup vymyslel nějakej expert evidentně.

Nenaděláš nic.
19:30:14
05.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 05.05.17 18:10:12: Proč se tomu motoru dělaj tyhle teplotní šoky? Proč se to takhle musí proplachovat?
18:10:12
05.05.2017
Milan 136
-> Nwkt: jeste ke vsemu mas dle dp vypojit 4 hadice a pak vypoustis vodu z auta, ktery ma byt ohraty aby bezel vetrak.

A pak tam natahujes studenou destilku a kdyz slysim ty zvuky z toho motoru pri tom:-D :-D :-D

Vypustis origo, natahnes destilku, ohrat, vypustit, toto 3x. Pak natahnout novou chladici a odvzdusnit.

A je na to 210cj, coz je 126 minut...

Vsude bordel, hluk...
14:55:15
05.05.2017
Nwkt
-> suri: Já to měl právě na Toledu a bylo to skvělý
Extreme Tyres