Tahání podvalu

prohledat
636 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 14.03.2014 do 24.06.2025, založil/a Petr98
řadit dle data
21:39:22
24.06.2025
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: No, to je ono co jsem rano videl :)
21:37:06
24.06.2025
Matthes, záškodník z TechWebu
14:23:53
24.06.2025
charon
-> Syny: Rozjet se dá s ledascim. Horsi je zastavit a jeste horsi zatocit ... Fyzika se ochcat nedá ...

Ze prej si nejaky Bulhari koupili kombajn a vezou ho domů ....
12:34:26
24.06.2025
Matthes, záškodník z TechWebu
-> michael 24.06.25 09:00:05: Hlavne takovou srackou to tahnout 9 Ze kola kombajnu jsou jen na kraji podvalu nemluve...
09:27:08
24.06.2025
vhml
-> Syny 24.06.25 09:24:58: ject s tim dopredu vidim jako nejmenší problém 3
09:24:58
24.06.2025
Syny
-> michael: To jsem dneska videl nejaky video z tyhle jizdy a myslel jsem si ze to je nejakej fejk. Jestli to vazne nekdo mel za autem, tak nechapu jak se s tim vubec rozjel a mohl vyjet, byt sebemensi, kopec 3 A tu zadni napravu bych taky rad videl 36 O brzdeni ani nemluve 3
upraveno 1x, naposled 24.06.2025 09:25:45
09:23:03
24.06.2025
Tomaso435
3 někdy se prostě nedá nic dělat
09:10:04
24.06.2025
charon
-> michael: Lidi jsou magoři ... Kolik může ten kombajn vážit? Podle www.lectura-specs.cz/cz/. ../dominator-68-s-1140522 to bude kolem 6-7 tun ... By mě zajímalo jak s tím takovej frajer brzdí a jak s tím jede do zatáčky. Dyť to je o život pro všechny okolo ...
09:00:05
24.06.2025
michael
12:42:19
13.08.2024
Jarda/felda
-> Tomaso435 13.08.24 10:57:11: Pleteš dohromady dvě věci 4 na řidičák se berou celkový hmotnosti ale na spojitelnost soupravy se berou aktuální hmotnosti
10:57:11
13.08.2024
Tomaso435
hmotnost brzděného přívěsu kategorií O1 nebo O2 nesmí být větší než největší povolená hmotnost brzděného přípojného vozidla stanovená pro tažné vozidlo, která je uvedena v technickém průkazu a osvědčení o registraci tažného vozidla, za podmínky, že hmotnost takového přípojného vozidla není větší než největší povolená hmotnost tažného vozidla u vozidel kategorií M1 a N1 a jedenapůlnásobek největší povolené hmotnosti tažného vozidla u vozidel kategorií M1G a N1G,





Toť aktuální znění. Takže jak to kurva je :-D jde o papírové hmotnosti nebo aktuální skutečnou ?
16:33:04
04.08.2024
Tomaso435
-> Jarda/felda: nejhorší je, ze mi toto rekl zkušební komisař...
11:08:46
04.08.2024
Jarda/felda
-> Tomaso435 04.08.24 07:53:38: ohledně přívěsů koluje spoustu mýtů a nepravd 8 a spousta lidí by se do krva hádalo....
07:53:38
04.08.2024
Tomaso435
-> StepaNoFUN: me bylo právě řečeno Že někdy v únoru nebo březnu se to měnilo. A že vozejk co ma celkovou 2700, můžu táhnout za autem co ma na kouli 2700 a vic. Byť ma prazdnej 700 a tím bych ho koh táhnout i za fackem když nebude nalozenej.

Tak se zajímám, protože ta služební dvouosa se tahá za kde čím.....
upraveno 1x, naposled 04.08.2024 07:54:48
16:08:08
03.08.2024
George_S
-> StepaNoFUN: Dodatek, řidič může mít místo B+E jen Harmonizační kód:

96. Motorová vozidla skupiny B s přípojným vozidlem o největší povolené hmotnosti

převyšující 750 kg, pokud největší

povolená hmotnost této jízdní soupravy převyšuje 3 500 kg, ale nepřevyšuje 4 250

kg
22:08:53
02.08.2024
StepaNoFUN
-> Tomaso435 02.08.24 20:56:59: takze znovu... na papiry rozhodujou celkovy hmotnosti. Soucet celkovejch do 3500 - staci B. Vlek do 750 a auto do 3500 - staci B

Pokud clovek preleze s vlekem (soucet celkovejch) 3500 a vlek ma nad 750, potrebuje B+E

Spojitelnost souprav - rozhoduje okamzita vleku. Na tazny mam 750kg brzdenejch. Mam podval (brzdenej), jehoz pohotovostni je 750kg, povezu ho prazdnej - legalni...

Nic se v tomhle nemenilo. Jen tam pred lety byla jeste jedna podminka, ale tou vas zatezovat nebudu, protoze to zeslozitovala. Uz tam neni.
upraveno 1x, naposled 02.08.2024 22:09:54
21:20:52
02.08.2024
Skili
-> Tomaso435: Je to jak říkáš pokud je prázdnej nebo do 1200kg tak můžeš
20:56:59
02.08.2024
Tomaso435
... prý se měnila legislativa, takže když mám na kouli 1200, nemůžu táhnout vozejk s větší celkovou než 1200. Je to tak? Mě to přijde jako kokotina... Když mám na kouli 1200 kg a vozejk celkovou 2700 z toho 700 má prazdnej, je to dle dnešní legislativy tažitelny ( do naložení 500kg nakladu ) za autem co má těch 1200.? Nebo musí mit auto těch 2700 nebo víc? Nechce se mi věřit že by to někdo udělal tak blbě....

Dik.
13:52:28
04.03.2024
David29
Třeba to bylo obráceně a fauwé kleklo 1
upraveno 1x, naposled 04.03.2024 13:52:42
22:23:09
03.03.2024
Pavel P..
Dneska jsem potkal taky fabku s plaťákem a na něm nějakej kombik, asi toyota avensis
21:02:14
03.03.2024
StepaNoFUN
-> Syny: No co. Stroje si musej pomahat.
21:00:41
03.03.2024
Syny
-> michael: Tomu se říká odvaha 3
19:56:25
03.03.2024
michael
17:24:19
27.02.2022
Jarda/felda
-> Matthes, záškodník z TechWebu 26.02.22 08:01:12: jsou dvounápravy s točnou ale s tim je masakr zacouvat 8
08:01:12
26.02.2022
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Milan 136 25.02.22 22:36:55: No ale co s tim u dvounapravovyho vleku bez stelovaci oje? Kdyz teda ma tazny na aute i vlek jinou vejsku?



Kdyz jsme tahali za Patrolem muj jednoosej vlek, tak byl jakoby z kopce, ale u ty jedny napravy to nevadilo...
07:27:16
26.02.2022
Milan 136
-> StepaNoFUN 25.02.22 23:27:07: Asi pár kovadlin teda 1

Hulilo se za tím strašně
23:27:07
25.02.2022
StepaNoFUN
-> Milan 136: a Ty vis, co mel v kufru?
22:36:55
25.02.2022
Milan 136
-> Nwkt 25.02.22 21:53:03: O tom žádná. Ale vzhledem k tomu, jak to leželo na prdel asi úplně nebude dodržené svislé zatížení 1
21:53:03
25.02.2022
Nwkt
-> Milan 136: Určitě je to blbě naložený 3
21:17:12
25.02.2022
růža
-> Milan 136: Je, protože C4 byla vždycky lepší, než C5 3
10:32:55
25.02.2022
Milan 136
Je tohle OK? 3
zvětšit Tahání podvalu - obrázek od Milan 136 vložen 25.02.2022 10:32:55
11:40:18
25.06.2021
-> Eidy: to jsou další 3 nebo 4 kila za olítanej 3

bohužel, ale jak píše Bery.....

nájezdy,sklopka,2 nápravy, bočnice.....obyčejné plato určitě bude za méně, ale nedám na to ani auto ani písek 3 8
09:28:06
25.06.2021
Bery
Mě to nepřijde za nový vozík o takové velikosti s dvouosou a sklopkou zas taková řacha. za malý, nový se zesílenou ojí a nápravou + pár ok navíc jsme dávali 45...
08:39:59
25.06.2021
Eidy
-> T: Za ty prachy je to i s tím bagrem ne?
15:53:05
24.06.2021
Pavel P@nkáč
-> Jumbo: v popisu v odkazu jsou 13ky kola. na obr. jsou nějaké menší no ale muzou byt s nižším profilem pneu.
15:49:47
24.06.2021
Pavel P@nkáč
-> vhml: jasny ty k tomu ale nejsou + nejsou kam dat (leda pod auto a prikurtovat no) a zacvaknout taky nejsou do čeho....nějak to pujde, ale ono když sněží/prší a chceš s autem najet nahoru, tak potom je katastrofa hned při nakládani8
15:00:52
24.06.2021
-> Eidy: jo, tak takhle by to asi šlo...



-> Bery: pravdu máš, že ty universály jsou většinou na prd....



aktuálně máme normální vozík s ložnou 2,5 x 1,3 a teď je na tom i plachta, takže ten asi pustit nechci, že to váží prd a ještě to má plachtu....

takže mě napadlo právě pustit podval a koupit plato se sajtnama, protože ho určitě využiju častěji jinak než na tahání auta....

teď nemůžu najít, co se jsem si vybral...



tak nebo to chce tedy alespoň hodně ok po stranách a asi ty kurty, co posílal Eidy a neměl by být problém auto chytit...
11:23:22
24.06.2021
vhml
-> Bery 24.06.21 11:13:50: problém u sypkyho je, že když toho na normalni karku das 500kg, tak to je jako kdyz plivne 8
11:13:50
24.06.2021
Bery
když ty univerzální věci kolikrát stojí...úplně se to nevyplácí. podval mám na auto a přidal jsem držák na moto+ se vejdou 2 4kolky. teď vozil i prkna, kari sítě, sekačku..a sypký na vozejk,nebo multicara.

ten vozejk na 2t už jsem na tom viděl vezt ledacos. ten může být fakt univerzální. ještě druhou osu, sklopku...ale to je asi za balík,co..
10:27:12
24.06.2021
Venca.
-> T 24.06.21 08:08:02: Bratr mi půjčoval plato s dřevěnou podlahou a je to dost opruz to kurtovat. Nějaká oka byla z boku, ale ne vždy to vycházelo dobře. Doporučil bych alespoň v místech kde se předpokládá kurtování ten perforovaný plech. Za mě ideálně na klasické plato doplnit dřevěnou podlahu mezi nájezdy a bočnicemi. Ale písek se na tom asi bude vozi blbě no 1



EDIT: Ty oka na kraji v dostatečném počtu, co dával Kocvin v předchozím příspěvku by to asi dobře vyřešili
upraveno 1x, naposled 24.06.2021 10:32:13
09:06:10
24.06.2021
Kocvin
-> T: Na tomhle jsem vozil dlouhou dobu a šlo by to tam kurtovat přes smyčku jako psal -> Eidy: ..

Výhodou je, že je tohle plato sklopné, takže jsem naložil i hodně nízká auta..
zvětšit Tahání podvalu - obrázek od Kocvin vložen 24.06.2021 09:06:10
09:02:02
24.06.2021
Jumbo
-> vhml: Taky bych to tak viděl... Navíc to má 10ky kola, takže to nebude tak vysoko nad zemí...
08:56:57
24.06.2021
vhml
-> Eidy 24.06.21 08:42:44: ja davam jen kurt pres kolo, bez ty opratky.
08:56:03
24.06.2021
vhml
-> Pavel P@nkáč 24.06.21 08:52:35: no nejspis po nájezdech 3
08:52:35
24.06.2021
Pavel P@nkáč
-> vhml: -> Jumbo: pěkné, ale jak na to vyjedete?
08:44:44
24.06.2021
Jumbo
-> vhml: Ježiš to je krasavec... Akorát za Yetiho, ten by se mi líbil... Ale mám stejný problém s parkováním, jako ty... Maximálně že bych vymyslel systém, jak ho v průjezdu postavit na bok ke zdi...
08:42:44
24.06.2021
Eidy
-> T: Jen pro jistotu. Nemyslel jsem za disky, ale vrchem přes kolo. www.safetex-shop.cz/p/... /50h-cl3-2-dk-clh-02-50-pa s-pro-prepravu-vozidel-s-k ratkou-racnou
08:27:47
24.06.2021
vhml
-> T 24.06.21 08:08:02: já mám jako univerálního favorita tohle. www.agados.cz/prives-vz-3 2-express-roh-sloupky-b2-a l-+-poc-2000-kg-/-cz-5



3 metry na naložení auta stačí, zbytek bude přečuhovat. Šterk atd se do celkový váhy bohatě vejde. Trámy bez čel taky naložíš. Jen to prostě nemám pořád kde parkovat :-(



A na kurtování to má oka v podlaze jak píše Eidy.
upraveno 2x, naposled 24.06.2021 08:29:37
08:08:02
24.06.2021
-> Eidy: to jsem myslel, ale za kola se mi to právě moc nechce, tak se ptám, jestli má někdo jinou zkušenost....

Protože oka přímo v podlaze asi nepřichází v úvahu 8



Hodil by se mi pořádný vozík, ale třetí už doma nechci, takže koukám po něčem universálním jak na auto, tak na všechno možný.....
Extreme Tyres
    vyhledávání
pá 27. - ne 29.06. Pohofest 2025 | pá 18. - ne 20.07. Felda meet no.6 | další akce...