skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
čísla motorů
prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 14.04.2007 do 26.04.2025, založil/a Shade Nouf
-> Pavel P..: A to je stále len číslo motoru a nie typ motoru.
-> RALLY1976: tak je technik nejakej debil, jelikoz motory 1000mb maji za lomitkem 7
Zdravím,dnes jsem byl s kolegou na STK s jeho Škodou 1000mb z roku 1968.Technik ho vyhodil že mu nesedí typ motoru má za lomítkem 7.On ale má ve velkém techničaku napsanou výměnu motoru z roku 1998 a tam je to číslo s tou sedmičkou za lomítkem.Řekli mu ať si dá typ motoru co tam patří.On ale nikdy neměl problém na STK až teď.Ja jsem myslel že když ho má zapsán v TP tak je to v pohodě.Mě ale vůbec nepřipadá že by to jelo líp když podle 7 za lomítkem by to měl být motor že 130.Jde nějak poznat typ motoru? Díky
-> Rooney: eviduje se pouze typ motoru.taakze si nechas zapsat 742.136 a je to
Když už sme tady u těch čísel, tak ať nezakládám nové téma.
Musím mít při přestavbě na motoru 742/136 to správné číslo co tam má být tj. číslo 136kového motoru?
Nebo tam můžu nechat to co tam je? tj. číslo motoru ze 120cky?
Musím mít při přestavbě na motoru 742/136 to správné číslo co tam má být tj. číslo 136kového motoru?
Nebo tam můžu nechat to co tam je? tj. číslo motoru ze 120cky?
nemate vsechny... ze zacatku vyroby:
/1 - 1000MB
/2 - 1100MB
od 742 se lisi tim, ze nemaji "tupkovany" kryt vodni pumpy (na bloku) a maji na nem vylite takove jakoby Y nebo V.
/1 - 1000MB
/2 - 1100MB
od 742 se lisi tim, ze nemaji "tupkovany" kryt vodni pumpy (na bloku) a maji na nem vylite takove jakoby Y nebo V.
A teď to někdo hodťe do článků ať se tady někdo každej měsíc neptá .)
-> pessam: a mame je tam vsechny

Doplnění 3 MBX MBG dva karburátory
doplneni
4-110R
5-110
4-110R
5-110
5ka by mohla byt 110 jak melo erko a 110LS,ta sila by aji odpovidala
1-105
2-120L
6-120LS Garde
7-130
8-100
9-120LS
2-120L
6-120LS Garde
7-130
8-100
9-120LS
5ku mel Rasta ve 105tce a to tahalo jako splaseny,uplne klidanko tocil 5000-6000 na jakejkoliv kvalt
-> p.b.: No tak jsem se ani neseknul.
ještě to doplním: na novější značení na blocích od modelu 88 se motor 120LS značil v druhém řádku číslem 129. 12 jako že to je motor 1,2l a 9 zustává stejná jako u staršího značení.
ještě to doplním: na novější značení na blocích od modelu 88 se motor 120LS značil v druhém řádku číslem 129. 12 jako že to je motor 1,2l a 9 zustává stejná jako u staršího značení.
Jé, na TechWebu, to určitě nekde bylo., plácnu jen co vím z hlavy.
Určitě:
2-120
6-Garde
Takže asi:
1-105
a pak ještě asi 5 je chladírenská jednotka. to byli motory, který se prej dávali do návěsu kamionů a poháněli chlazení v tom návěsu.
Určitě:
2-120
6-Garde
Takže asi:
1-105
a pak ještě asi 5 je chladírenská jednotka. to byli motory, který se prej dávali do návěsu kamionů a poháněli chlazení v tom návěsu.
Už jsem to tady prolezl odvrchu dolů, ale nenašel jsem nic, kde by se řešily čísla motorů. Mám na mysli za lomítkem. 130-ky mají /7, ale jaký čísla se používaly dál a na jaký typ motoru???
dik
dik