skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> RadovanSkodovkar: Dynamo je na tisícovku,mám tam stejné,origo.Až budu mít čas,tak kouknu na čísla.
-> Pavel P..: jo

-> LUKAS: fakt jo?



-> Jozka: Jo, ešte uvidím, že či si ho nenechám (mám vyhliadnutý jeden stroj
) a prinajhoršom pôjde teda na inzerát.. Ďakujem pekne za pomoc pri identifikácií 


-> RadovanSkodovkar: 1500 ? Zhruba, vývoj cen moc nesleduju..
-> Jozka 05.05.15 19:02:08: Jo, to bude 02.9044.14, takže 1000ka
Akú má cca hodnotu?

-> LUKAS: Co mám po ruce MB dynama, tak mají jinak tvarovaný zadní víko, jinak vzhledově snad odpovídá - pokud MB, tak značení by mělo být 02.9043.00 nebo 02.9044.14 (22A max by sedělo)..
-> RadovanSkodovkar: vypada to na dynamo ale s čoho :D
-> Jozka: Je to celkom nahovno vyrazené ale skúsim:
MAGNETON
02-90AA34 (zle čitatelné)
12V/MAX 22A 2200T
MAGNETON
02-90AA34 (zle čitatelné)
12V/MAX 22A 2200T
-> RadovanSkodovkar: Jistější by bylo přečist typ - ale vypadá opravdu hodně embéčkově..
-> Radza: Jasně že jo - pokud vím, tak tenhle tehdy módní "sdruženej přístroj" byl primárně vyvinutej pro 1000 MB, souběžně byl použitej v rámci socialistický unifikace ve Š1203 a nevím přesně kdy s ním byla zmodernizovaná i Oktávie v provedení Combi, která se vyráběla snad až do roku 1972 (?). Přitom u 1203 a Octávie použili jinej systém uchycení do palubky, takže se vršek liší.. tím, že vnější rámeček je pro ně dvoudílnej.
-> Jozka: Pravdu máš, viděl jsem ji i na litru. Ale myslim si, že bude z oktávy, protože manželčin děda měl oktávu v kombíku a měl v garáži na ni spoustu věcí.
-> Radza: A proč je tam taková ? Protože palubka je plech vcelku jako u 1203, takže je u "embéčkovejch ročníků" těhle aut ten "budíkov" stejnej - jen maj jinej vnější rámeček.. z čeho je přesně by mělo jít poznat podle délky kapiláry k teploměru, ty se tuším liší.
Hoši, tak ta přístrojovka, co jsem se ptal k identifikaci, je z combíkový octávy. Koukal jsem se na fotky Bikerovy octy a má tam fotku z introše a je tam přesně ta samá 

-> minno: Z této fotky těžko soudit, ale pokud je guma, co čouá, jakoby dokulata ze strany obalu i ze strany trubky, pak by mohl být...
-> Bukaj: čiže to bude starý silentblok z doby výroby prvých MB?
-> Pavel P..: ďakujem, ale origo ich mám dosť aj ja, teda Gumokov, čo považujem za origo :) Len tento jeden sa im tam kdesi pritrafil.
-> Pavel P..: ďakujem, ale origo ich mám dosť aj ja, teda Gumokov, čo považujem za origo :) Len tento jeden sa im tam kdesi pritrafil.
-> minno 23.04.15 13:23:29: No, ten kovový válec vypadá jako originál (materiál, opracování, povrchovka), ale ta guma je divná.
Tyto silentbloky z dob MBček byly vyráběny jinou technologií, než pozdější 722 a 742 - MB mělo gumu vsazenou do obalu a vnitřní trubku vlisovanou, zatímco pozdější varianta byla vyráběná jako celek - vulkanizovaná.
Tyto silentbloky z dob MBček byly vyráběny jinou technologií, než pozdější 722 a 742 - MB mělo gumu vsazenou do obalu a vnitřní trubku vlisovanou, zatímco pozdější varianta byla vyráběná jako celek - vulkanizovaná.
-> suri: tohle neni origo... origo má právě tu gumu zalezlou.
-> minno: kdybys potřeboval, tak mám origo tyhle silentbloky....
-> minno: kdybys potřeboval, tak mám origo tyhle silentbloky....
-> minno 23.04.15 13:17:12: Vnútri vyzerá netknutý... Zvonka orezlý je..
-> suri: origoš som taký nikdy nemal ani na pôvodnej náprave.
-> minno 23.04.15 13:23:29: origoš
Objednal som si z AMD-Autodily 6 ks silentblok zvisláku. A jeden z nich mi poslali takéto čudo. Rozmery ako klasický silentblok, ale tú gumu má aj "vystrčenú" po bokoch. Vyzerá ako komunistický výrobok, aj štítok ako zo starých zásob, číslo dielu na štítku sedí. Čo je to zač?
Fotka nahovno, ale snáď to pôjde poznať.
Fotka nahovno, ale snáď to pôjde poznať.
-> RadovanSkodovkar 21.04.15 14:55:09: toto nie je "vyreznuté"? :)
Co je to za poklici ??
Erko ?? je z hliníku a pasuje na 14´
Erko ?? je z hliníku a pasuje na 14´
-> havlik 21.04.15 14:40:32: Nevyzerá byť vyreznutý..
-> RadovanSkodovkar: no a jak vypadá vevnitř?
Škoda 100? priemer 19mm. Vyzerá byť nový, koľko by som za neho mohol pýtať?
-> FORM - zlomená ojnice: diky
-> Westas: aha, cekal jsem ze to byl nejaky stabilak motor..
-> sikula: Úprava do severských zemí kvůli přísnějším emisním limitům.
-> sikula: jop, nejaký vývozný bordel, niekto tuto na virte to má v aute.
No já jsem si to myslel, ale minule jste mě tu tak vyděsili, že jsem ztratil jistotu
A co s touhle lamelou? uz jsem se trefil do lameli na trosku kompatibilni do 742?
prumer 190

A co s touhle lamelou? uz jsem se trefil do lameli na trosku kompatibilni do 742?

a neni to jedno jestli M nebo užovka? tak holt ten konec u zadního kola ufiknu a pasujou na obojí...

-> Vojťas: Všechny jsou na oužu.
Dva origo a jeden nějaký šmejd..

Zapomněl jsem dodal že mi šlo o to jestli ouža nebo emko
105-120
-> Pavel P..: ok diky
-> Vojťas: je to polmo... prostě polskej okopírovanej weber
-> Vojťas: Tyhle sedačky jsou dost profláklé už řekl bych... navíc úprava se za roky téměř nezměnila takže je to typické pro tuto firmu. 

Ježis vy jste dneska nějací rychlíci
-> Pavel P..: No ale když tam neni napsáno Polmo?

-> Pavel P..: No ale když tam neni napsáno Polmo?

-> Vojťas: sedačky švejda.. potah made in home, materiál karosa vysoké mýto 
