
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Videa na youtube
prohledat
5613 příspěvků (zobrazeno 301 až 350) od 28.03.2009 do 29.04.2025, založil/a Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> Bukaj 30.11.23 21:27:46: to by nebyl spatnej vylet...

-> ajok: Ono vůbec spousta věcí řeší dost krkolomně a neodborně...
...mám sto chutí si udělat výlet s nějakýma dílama a zprovoznit jim ten původní 130 motor...
...mám sto chutí si udělat výlet s nějakýma dílama a zprovoznit jim ten původní 130 motor...


Přední světla jsou zajimavý, skoro jako origo. To bude mít asi zdravej kousek z toho podnebí,že
-> Tomaso435: to nevim asi P309 bych řekl. Já to taky nesledoval celý v kuse.
Z čeho pak má ten Rapid přední světla věděl jsem jen tak ze srandy proklikal takže nevím jestli to tam někde někdo zmiňoval
-> havlik: taky jsem si všimnul... to sání je zajmavej vynález, ale když jiný neni....

-> Pavel P..: má ten násos k airboxu pod kapotou
e: a nakonci to svařený sání je taky pecka:D
e: a nakonci to svařený sání je taky pecka:D
-> john simple 29.11.23 09:12:06: zajimave auto... v te diskuzi, jak nekdo pise, ze videl stovku garde s predkem z tisicovky
tak to je jeste vetsi odbornik, nez jsem byl ja :), ja pred mnoha a mnoha lety nekde napsal v diskuzi U-Geenovi, ze garde a rapid nerozlisuju, ze je pro me vse rapid :)

-> Bukaj: pac moc dlouhej text bez mezer rozhodi stranku. Ty shorts uz jsem nejak zkousel opravovat, ocividne ne uspesne :-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ale když ty mezery smažeš, tak odkaz normálně funguje...
-> Bukaj: Rekl bych, ze urcity kombinace znaku z adresy, si tento system spatne vylozi a udela z toho mezeru...
-> Skili: Proč vlastně Virt při vložení odkazu do něj cpe ty mezery?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: zkopírovat link a vymazat mezery
-> StepaNoFUN: Ale nejaka cesta na to byla, akorat vzdycky zapomenu jak na to 

-> isti: nic. Shorts tu nefungujou.
Tak nič
Aký odkaz by som mal nakopírovať?

-> Bukaj: V obýváku, v předsíni, na schodech, ve sklepě, v kolárně, v garáži.... 

-> dragon_cb_cz: By ho mohl parkovat jako Ty, že ano? V obýváku... 

-> Bukaj 27.11.23 22:02:22: Přitom kdyby jezdil radši na tom kole, tak to má o tolik jednodušší 

-> Jirik_Tuňák1983 26.11.23 11:42:34: Hezký :-D A pak ještě musí vyjít ven, uklidit kolo a zavřít vrata od garáže... 

-> Jirik_Tuňák1983: Neskutočné



-> Jirik_Tuňák1983 26.11.23 11:42:34: co mi to pripomina?, ze se u A funky nedostanu k motoru, kdyz ted prestala startovat

-> ajok 25.11.23 14:40:35: Nemůže. V takových případech řídí mitfára.
a to jako na tech Rkovejch znackach muze jezdit i prejezdy v beznym provoze?, kdyz vzhledem k veku nemuze mit ridicak

-> Eidy 20.11.23 21:38:43: Jojo, to už jsem viděl dříve. Mají těch akčních filmů hodně. 

-> ajok: měl jsem tu od něj knížku, horký volant nebo tak něco, četli jsem to před 20 lety.
-> Eidy 09.10.23 20:56:34: vzal bych jiný nástroj
-> Eidy 09.10.23 20:56:34: vzal bych jiný nástroj

-> Matthes, záškodník z TechWebu: skoda-virt.cz/cz/.../1185
7-panku-skoda-120-ej20-sub
aru
-> Matthes, záškodník z TechWebu: odla mňa to bude ten čo je na virte.
-> dragon_cb_cz 24.10.23 17:36:55: p.Stepanek rikal, ze jen resi potkany motory s jednoradym retezem, ale jak rikas -muze se to potkavat kvuli necemu jinymu v tom rozvodu, treba kvuli tomu debilnimu hydronapinaku, kterej uz jsem vymenil za origo mechanickej s aretaci a je to ted po kolegove travelu (ktery ma najeto asi 6tis.km) nejtissi zigul motor, ktery znam...
Jinak zacal jsem pridavat todle ceskedily.cz/aditiva-do-m otoroveho-oleje-liqui-moly -8342?utm_source... do oleje kvuli vacce a rozvodum...
Jinak zacal jsem pridavat todle ceskedily.cz/aditiva-do-m otoroveho-oleje-liqui-moly -8342?utm_source... do oleje kvuli vacce a rozvodum...
-> ajok: Ano, zvetsuje se vule mezi cepem a vnitrnim clankem, tim jak se to tam odírá. Teoreticky ten duplex je odolnější, to je fakt, ale zase díky tomu je celý ten rozvodový mechanismus výrazně těžší atd.
Já jsem o žádném motoru s řetězem, který by se při 200t pravidelně potkával teda ještě neslyšel, ale možná mám jen štěstí. Z aut co mi prošly s řetězem, tak u 9-5 Aero jsme na původních rozvodech měli při prodeji asi 360t a byť ten motor na ně nakonec u dalšího majitele "umřel", tak to nebylo řetězem, ale nějakou prasklou a vzpříčenou vodící lištou nebo tak něco. Honda co jsem měl šla potom kamarádovi a od něj pak dál s asi 330t km na původních rozvodech. SX4 má teď u bráchy něco k těm 200t, můžu zjistit, ale rozvody se určitě dělat nechystá - co jsem se tak vyptával já, tak je u toho motoru u Suzuki pořádně nikdo nikdy nedělal, protože to ani po 300t nebývá potřeba (a to s tím najede málokdo).
Já jsem o žádném motoru s řetězem, který by se při 200t pravidelně potkával teda ještě neslyšel, ale možná mám jen štěstí. Z aut co mi prošly s řetězem, tak u 9-5 Aero jsme na původních rozvodech měli při prodeji asi 360t a byť ten motor na ně nakonec u dalšího majitele "umřel", tak to nebylo řetězem, ale nějakou prasklou a vzpříčenou vodící lištou nebo tak něco. Honda co jsem měl šla potom kamarádovi a od něj pak dál s asi 330t km na původních rozvodech. SX4 má teď u bráchy něco k těm 200t, můžu zjistit, ale rozvody se určitě dělat nechystá - co jsem se tak vyptával já, tak je u toho motoru u Suzuki pořádně nikdo nikdy nedělal, protože to ani po 300t nebývá potřeba (a to s tím najede málokdo).
-> dragon_cb_cz 24.10.23 17:04:56: ale, co jsem slysel, tak s jednoradym se potka okolo 200tis.km vetsina tech motoru a ze by se potkal s duplexem jsem jeste neslysel... no a jak vznika? ze se nenatahnou pasovinky, ale vulema?, tak pri stejnym materialu ten duplex musi byt odolnejsi

-> ajok: Na vytahani zrovna to, jestli to je duplex nebude mit moc vliv, kdyz se zamyslil, jak vlastne to "vytahani" retezu vznika (protoze to samozrejme zadne "vytahani" neni. A měl jsem doma hned dva motory s nájezdem přes 300t, kde byl jednoduchý řetěz...
-> palinator 24.10.23 14:23:13: nemohli se rozhodnout... za me lepsi OHV, ze pri sundani hlavy clovek jeste nemusi jeste resit rozvody, ktere ja tak nerad delam, prijde mi to jako zbytecna prace, proto me i rus nastval, kdyz duplex retez nahradil jednoradym retizkem, ktery sice predepsanou vymenu nema, ale vic jak 120tis.km ho osobne nechavat nehodlam, kdyz pri cca 300tis.km mam vytahanej i ten duplex.
-> Bukaj 24.10.23 08:33:55: moskvitch spis oplu, ale zas opel a bawo je jedna pakaz...
-> Bukaj 24.10.23 08:33:55: moskvitch spis oplu, ale zas opel a bawo je jedna pakaz...
-> Bukaj 23.10.23 20:08:14:
Je to zajímavý. Ital 124 má OHV, z něj vycházející Žigul OHC
Ital 125 má OHC, z něj vycházející 125p má OHV.
Je to zajímavý. Ital 124 má OHV, z něj vycházející Žigul OHC
Ital 125 má OHC, z něj vycházející 125p má OHV.

-> darklord: Tak Moskvič byl kopie BMW, na to asi můj jmenovec narážel...
