skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nehody škodovek...
taky prihodim jednu nehodu ktera se stala u nas,par minut pred tim sem tama jel na chatu. www.sdhstraznice.cz/image
s/.../090919_dn.html
-> David29: Tak řekněme, že jezdíš slušně a ohleduplně. Podle všech předpisů nejezdí nikdo (protože to nejde) a pokud tvrdí opak, onanuje dodnes :)
-> King: No, to sice jo-) A určitě sám uznáš, že mám pravdu...
Ale rozhodně nejsem "pilot" jako jiní... jezdim předpisově a chovám se na silnici slušně a ohleduplně
Ale rozhodně nejsem "pilot" jako jiní... jezdim předpisově a chovám se na silnici slušně a ohleduplně
-> David29: Počkat a kdo to tady nedávno psal, že se mu to při rozvážce po Praze nevyplatí zapínat? 

King 14.01.10 21:54:13 napsal:
→ David29: Hele, nejsem žádnej neohroženej driver dodávky...
Já taky ne
→ David29: Hele, nejsem žádnej neohroženej driver dodávky...
Já taky ne

-> King 07.02.10 09:53:26:





-> King: Pamatuju se 

-> Nwkt: Mno, doufejme, že teprve druhej :) Ten prvnímu jsem v následný debatě naznačoval, že "to nedělá dobře s těma sirkama" a pár tejdnů se v rubrice objevila fotka, kdy vlastnoručně omotal zákazníkovu feldu při zkušební (praso)jízdě okolo stromu :)
-> Syny: to já často jezdím zase v červenej mikině a v uplně stejný barvě mám tuzerskej návlek na páse. :) takže pás není vidět vubec. dycky to je duvod proč mě zastavěj :)
-> King: Staci tricko s diagonalnim cernym pruhem a maj s dalekohledama smulu 

King 07.02.10 00:54:21 napsal:
BTW nebyl to zase někdo z virtu? :) (Plynivka LXI s nějakým rádoby
estetickým oranamentem na zadním skle)?že by už druhej?
BTW nebyl to zase někdo z virtu? :) (Plynivka LXI s nějakým rádoby
estetickým oranamentem na zadním skle)?že by už druhej?

-> Syny: šidítko jsem používal v shade kvůli bengům s dalekohledama :)
Teď se kšíruju dobrovolně.
Teď se kšíruju dobrovolně.
-> Kaprof: "...asi humus pocit když do tebe jede a nemužeš to ovlivnit"
No, to mi povídej :) To byl právě případ toho mýho vejletu do škarpy, ale měl jsem pár pikosekund to ovlivnit, ale stálo mně to vyvoněnou shade :( Ten tukan v protisměru, co jel v hundrtce zatáčku zkratkou, si odfrčel jako by se nic nestalo, šmejd :)
Ovšem člověk musí bejt furt ve střehu. Páteční večer a cesta z práce to je vždycky boj o holej život. Přijíždím do nejmenované vsi a brzdím na "obecní rychlost". Přede mnou brzdí filcka a víc než svýmu tachometru věří displeji "radaru", kterej ukazuje rychlost. Samozřejmě, že "driver friendly radar" preferuje při zobrazení objekty vzdálenější, takže ukazoval mojí rychlost, filckař zazmatkoval a zatípnul to asi na 30km/hod. Páč je to u za volantem méně zběhlých klasika, normálně jsem ho předjel. Na konci vsi, ale koukám, že filckař s bojovně rozžehlými předními mlhovkami se na mně z 6. hodiny řítí ne právě předpisovou rychlostí. Za vsí jsem nasadil svoje obvyklý pirátský tempo, ale bylo evidentní, že interceptor žije heslem "radší mrtvej, než druhej" :) Poměrně zákeřná zatáčka na jinak rovný silnici 1. třídy mu sice připomněla, že si vyšlápnul na o dvě třídy "vyšší" a o 15let mladší kchár, ale hw insuficience byla dohnána pomocí testosteronu :) Výron tohoto hormonu se uskutečnil o pár set metrů dál, kdy už mi filcka visela za nárazníkem, ale výtězný levý blinkr ne a ne přijít :) Když už jsme šplhali po nájezdu železničního viaduktu (horizontek s pochopitelně plnou čárou), filckařova pomsta vypukla. Sice, co se předjíždění týče, nikdy jsem se moc nežinýroval, ale tohle bylo drobet "přes čáru" i podle kritérií mejch nejprasoidnějších let. Že se proti nám v protisměru něco řítí, bylo jasný podle rozjasněnýho obzoru, ovšem felda už byla vedle mně. Přibrzdil jsem a uklidil se až za krajnici lemovano sněžnou hradbou, filckař zpanikařil hoblujíc pneu, ale nakonec stihnul zaplout přede mně. Podotýkám, že se to odehrálo asi při 120ce a auto v protisměru se vynořilo na obzoru a profrčelo kolem než bys řek "virt". Protože se to malinko vymykalo běžným projevům řidičský demence, kterou denně potkávám, dovolil jsem si pomocí "dálek" a klaxonu naznačit, že mně to drobet nakrklo :) Kupodivu se ten mladý dynamický filckař začal omlouvat všema způsobama, takže jsem považoval věc za uzavřenou. Pravda, čistě ze zvědavosti jsem se i přes jeho závodní ambice a pár předjetejch aut lehce držel za ním a v našm hometownu jsem si kvůli němu udělal malinkou zajížďku na pumpu, kam odbočil. Spokojil jsem se jenom se zastavením vedle jeho tankujícího kcháru a krátkou výměnou pohledů :)
BTW nebyl to zase někdo z virtu? :) (Plynivka LXI s nějakým rádoby estetickým oranamentem na zadním skle)?
No, to mi povídej :) To byl právě případ toho mýho vejletu do škarpy, ale měl jsem pár pikosekund to ovlivnit, ale stálo mně to vyvoněnou shade :( Ten tukan v protisměru, co jel v hundrtce zatáčku zkratkou, si odfrčel jako by se nic nestalo, šmejd :)
Ovšem člověk musí bejt furt ve střehu. Páteční večer a cesta z práce to je vždycky boj o holej život. Přijíždím do nejmenované vsi a brzdím na "obecní rychlost". Přede mnou brzdí filcka a víc než svýmu tachometru věří displeji "radaru", kterej ukazuje rychlost. Samozřejmě, že "driver friendly radar" preferuje při zobrazení objekty vzdálenější, takže ukazoval mojí rychlost, filckař zazmatkoval a zatípnul to asi na 30km/hod. Páč je to u za volantem méně zběhlých klasika, normálně jsem ho předjel. Na konci vsi, ale koukám, že filckař s bojovně rozžehlými předními mlhovkami se na mně z 6. hodiny řítí ne právě předpisovou rychlostí. Za vsí jsem nasadil svoje obvyklý pirátský tempo, ale bylo evidentní, že interceptor žije heslem "radší mrtvej, než druhej" :) Poměrně zákeřná zatáčka na jinak rovný silnici 1. třídy mu sice připomněla, že si vyšlápnul na o dvě třídy "vyšší" a o 15let mladší kchár, ale hw insuficience byla dohnána pomocí testosteronu :) Výron tohoto hormonu se uskutečnil o pár set metrů dál, kdy už mi filcka visela za nárazníkem, ale výtězný levý blinkr ne a ne přijít :) Když už jsme šplhali po nájezdu železničního viaduktu (horizontek s pochopitelně plnou čárou), filckařova pomsta vypukla. Sice, co se předjíždění týče, nikdy jsem se moc nežinýroval, ale tohle bylo drobet "přes čáru" i podle kritérií mejch nejprasoidnějších let. Že se proti nám v protisměru něco řítí, bylo jasný podle rozjasněnýho obzoru, ovšem felda už byla vedle mně. Přibrzdil jsem a uklidil se až za krajnici lemovano sněžnou hradbou, filckař zpanikařil hoblujíc pneu, ale nakonec stihnul zaplout přede mně. Podotýkám, že se to odehrálo asi při 120ce a auto v protisměru se vynořilo na obzoru a profrčelo kolem než bys řek "virt". Protože se to malinko vymykalo běžným projevům řidičský demence, kterou denně potkávám, dovolil jsem si pomocí "dálek" a klaxonu naznačit, že mně to drobet nakrklo :) Kupodivu se ten mladý dynamický filckař začal omlouvat všema způsobama, takže jsem považoval věc za uzavřenou. Pravda, čistě ze zvědavosti jsem se i přes jeho závodní ambice a pár předjetejch aut lehce držel za ním a v našm hometownu jsem si kvůli němu udělal malinkou zajížďku na pumpu, kam odbočil. Spokojil jsem se jenom se zastavením vedle jeho tankujícího kcháru a krátkou výměnou pohledů :)
BTW nebyl to zase někdo z virtu? :) (Plynivka LXI s nějakým rádoby estetickým oranamentem na zadním skle)?
-> King: Si tam dej šidítko
Fikni na vrakaci nekde pas, vyndej ten protikus, vraz ho tam a bude pokoj
Ale pak poradne zatni krcni pater az te pude dat pusu airbag 



-> David29: David29 27.01.10 11:02:17 napsal:
→ King: Moc sem nepiš o tom že se nepásáš…vrahu

Hele, nejsem žádnej neohroženej driver dodávky, abych si dělal vyjímky ze zákona :)
Od tý bouračky jsem se občas připoutal a posledních 8let už to dělám automaticky - ona ta hajtra stejně při nezapnutejch pásech prudí, takže musím :)
→ King: Moc sem nepiš o tom že se nepásáš…vrahu


Hele, nejsem žádnej neohroženej driver dodávky, abych si dělal vyjímky ze zákona :)
Od tý bouračky jsem se občas připoutal a posledních 8let už to dělám automaticky - ona ta hajtra stejně při nezapnutejch pásech prudí, takže musím :)
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: asi humus pocit když do tebe jede a nemužeš to ovlivnit
no ale hlavně že se klukum nic nestalo


-> Kaprof: jj, slyšel sem o tom od kluků ze sypače
-> myschaak AZNP K.Hora: jj tohle se stalo u Červenejch Janovic
psal sem ti SZ


-> Kaprof: no kámoš (kuba,co s náma stěhoval G)dopadl úplně stejně ve čtvrtek s A4kou...vlítnul mu tam kluk se 106kou....
-> Kaprof: jj.... tak to je pryč..
-> Kaprof: aha no

-> Zeke-ten šestý: tak koukni do obludaria

-> Kaprof: dve fotky snad nevadej, ne? byli to jini experti....



Takhle dopadl ve čtvrtek kámoš jel tim citronem a ten ve Favoritovi na něj vjel čelně do protisměru
xsara na odpis(ale posádce nic) ..z fáčka chlapa střihali


-> pepelopes: nemusiš sem dávat celej internet

-> King 27.01.10 10:28:12: Ta posledni veta je luxus
To bude asi ono, ten zakopanej pes 
BTW: ono to nepripoutani neohrozuje jen toho kdo ridi, ale asi takhle... Jede si se svym autme pripoutanej a ted zacnes prelazovat radio a v tom te tam vjede auto, nestihnes nic a sestrelis ho a jen proto, ze jeho ridic nebyl pripotanej ho zabijes... A ted s tim zi dal... Pritom kdyby on treba pripoutanej byl, tak se mu nic nestalo...


BTW: ono to nepripoutani neohrozuje jen toho kdo ridi, ale asi takhle... Jede si se svym autme pripoutanej a ted zacnes prelazovat radio a v tom te tam vjede auto, nestihnes nic a sestrelis ho a jen proto, ze jeho ridic nebyl pripotanej ho zabijes... A ted s tim zi dal... Pritom kdyby on treba pripoutanej byl, tak se mu nic nestalo...
-> King: Moc sem nepiš o tom že se nepásáš....vrahu



-> David29: Taky přisadím k plejádě přeživších bez pásů :) Asi v 60ti pěkně hlubou škarpou s přejezdem betonovýho patníku, náraz do sosny se škodivkou na levým boku (zarazila se o A sloupek kousek od mojí palice). Nepřipoután, sportovní hliníkový kolínský volantík se po nárazu prohnul na druhou stranu :) Vcelku pohodlný výstup neexistujícím předním oknem, upravit kravatku a volat odtah :)
...Ovšem ti, co se jim nezapnutí pásů hrubě nevyplatilo nám toho moc nenapíšou a určitě jich bylo drobátko víc, než šťastlivců
...Ovšem ti, co se jim nezapnutí pásů hrubě nevyplatilo nám toho moc nenapíšou a určitě jich bylo drobátko víc, než šťastlivců

-> P@nis: pomodlit se.. pokud to stihne

A co má dělat člověk, který v autě nemá pytel ani bezpečnostní pás ? 

-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): Když se vybourali moji kolegové před 13 lety v dodávce mazda (byl to náraz po smyku do švestky na straně spolujezdce), tak nejlíp dopad ten, co seděl v prostředku, chrápal a najednou se probudil po nárazu v poli :) Měl kliku, že neměl zapnutej takovej ten provizorní pás, co se dává přes boky - to by si asi rozbil hubu o palubku. Takhle skončil jenom s leknutím po katapultáži :) Kdyby to spolujezdcovi nerozdrtilo nárt, bylo by to OK.
Píšu to proto, že ještě v 90. letech se poutání se v autě všeobecně dost ignorovalo (vč. mně :) a dokonce připoutání se spolujezdce se bralo jako projev nedůvěry vůči řidiči :)
Kam se to ovšem hrabe na Rusko (třeba se to za těch pár let změnilo), kde připoutanej spolujezdec byl div ne faux pas a urážka řidiče! :) Museli jsme vždycky vysvětlovat, že u nás se poutaj všichni a jsou za to vysoký pokuty bla, bla, bla
Píšu to proto, že ještě v 90. letech se poutání se v autě všeobecně dost ignorovalo (vč. mně :) a dokonce připoutání se spolujezdce se bralo jako projev nedůvěry vůči řidiči :)
Kam se to ovšem hrabe na Rusko (třeba se to za těch pár let změnilo), kde připoutanej spolujezdec byl div ne faux pas a urážka řidiče! :) Museli jsme vždycky vysvětlovat, že u nás se poutaj všichni a jsou za to vysoký pokuty bla, bla, bla
-> Luky.: Jo, ale co ti ostatní, co tam lítali vzduchem s dejchákama na zádech, a společně s nima vybavení?
Ten co vypadl ven, seděl v předu
Ten co vypadl ven, seděl v předu
-> David29: No já jen chtěl podotknout, že kdyby byl připoutaný, tak by nevypadl a zřejmě přežil... 

se uložila spatna fotka sorry
-> az141: neeee, kde to je? :( :(
-> az141: Co to má společnýho s tématem?
-> Luky.: j
-> Luky.: jo nepřežil, má tam uprostřed travnatýho pásu pomníček
David29 15.01.10 11:54:14 napsal: Velitel tam zůstal, pač nějak tim obroskym oknem vypad ven.
Zůstal = nepřežil?
Zůstal = nepřežil?
Tak dopovím i zbytek příběhu. Táta měl tři lehký ranky na hlavě. Jedna byla od spolujezdcovy sedačky, jedna od stropu a jedna od sloupku když zůstal na poli na boku. Krom toho, že tvář vypadala jako by si ji vzal brokovnicí (jen ďubky od skla). Ať si kdo chce co chce vykládá, nemít ty pásy, zkončil by na kapotě toho peugeotu s modrou barvou na ksichtě. A do nemocnice by nejel jen na pozorování v sedě.
Je pravda asi to, že ten pás samozřejmě nezamezí všemu, ale já se poutám už jen proto, že je to jedinej bezpečnostní prvek v mím autě, a poutám se ve všem, člověk nikdy neví, koho na silnici potká, zkrátka se poutám bez vyjímky ikdyž jedu kousek

-> Syny: V autě s airbagem si poutám, jinak by mě zabil...
-> David29: Ten pas hlavne zamezi tomu, abys vyletel z auta ven pres celni sklo pri primim narazu a hral si na supermana... Samozrejme pokud bereme v uvahu auto bez airbagu... V aute s airbagama si doufam nemyslis, ze je kravina se poutat...
-> Martin33: Při bočnim nárazu je pás absolutně zbytečnej..
Pokud tě to neroztočí a neobrátí, což většinou jo-)
On ten pás neni zas takovej zázrak, jak všude řikaj... ale je to jediná z možností ochrany, proto to všem tlučou do hlavy... a jak je vidno, Virt se na to chytl skvěle..
Jednoho krásnýho dne se na pražském Opatově převrátila CASka, s 6 muži na palubě. Velitel tam zůstal, pač nějak tim obroskym oknem vypad ven. Zbytek chlapů přežily. Upozorňuju, že 2 z nich měli nejspíš na zádech 10kg dýchací přístroj a ve vzduchu lítaly vysílačky, baterky, proudnice...
Pokud tě to neroztočí a neobrátí, což většinou jo-)
On ten pás neni zas takovej zázrak, jak všude řikaj... ale je to jediná z možností ochrany, proto to všem tlučou do hlavy... a jak je vidno, Virt se na to chytl skvěle..
Jednoho krásnýho dne se na pražském Opatově převrátila CASka, s 6 muži na palubě. Velitel tam zůstal, pač nějak tim obroskym oknem vypad ven. Zbytek chlapů přežily. Upozorňuju, že 2 z nich měli nejspíš na zádech 10kg dýchací přístroj a ve vzduchu lítaly vysílačky, baterky, proudnice...
Ouu, to je hodně drsný... No tipnul bych si že ho dost bolelo za krkem... 

ještě jedna fotka pro inspiraci a doplňuju že byl připoutanej a jel sám
Já si myslím že rozebírat, jestli se poutat je zbytečný, kdo se poutat nechce tak ať to nedělá. V tom případě s ním v jednom autě nebudu ani jako řidič ani jako zavazadlo. Samozřejmě, že záleží na situaci, ale myslím si že jako řidič můžu z pásů do prava uhnout, pokud to nejsou vyloženě anatomy. Ovšem zkuste se někdo v tý chvíli připoutat. Já se poutám vždy a zásluhu na tom má i nehoda mého táty Passat II syncro přijížděl z vedlejší a rychlost cca 30km/h a přes sloupek neviděl, i když se koukal 2x, Peugeot expert plně naloženej výpočetní technikou rychlost 90km/h a brzdná dráha 0,5m.
Schválně si typněte co se mu stalo.
Schválně si typněte co se mu stalo.
Ja sa putam vzdy, ale co sa buraciek tyka, tak som videl rozbiteho sluzobneho vw trasnsportera, ktorym kolega krosil cez priekopy a potom ho polozil po mensom skoku na bok... vytlcene takmer vsetky skla, prava strana auta sa menila cela.... boli tam dvaja, nepriputani a okrem soku a par reznych ran od skla sa im nestalo nic..... proste stastie
-> Syny: Tyhle rychlosti jsou podložený... U tý Corsy seklej tachometr, u mě to dala zpětně GPS, a ten co usnul to ví podle toho, že se podíval na tachometr a pak hned usnul 

Zamítnuté přispívání mají:
- Ceskejparan10 - zrušená registrace (udělil U-Geen), důvod: prispevky beze smyslu