-> Nwkt: Pro mě to taky není problém takový držák vyrobit. Nakreslím a vypálím v práci na laseru, a zase ten "občas drzý" ohraňovák naohýbá. Nevýhodou tohoto držáku je občasné drnčení když se dostane motor pod otáčky (kontakt trubky výfuku s příčkou - jinak si to nedovedu vysvětlit).
tak já sem dneska kpnečně umil autí, vyměnil se komplet vefuk a započal sem odstrájet garde ( do toho sem eště stih na posledni chvilku přiletět do práce, abych zjistil, že mám dneska volno )
vcera a dneska jsem vyvarel feldu v kombajnu a menil blatniky.. neveril bych jak extremne muzou bejt shnily 5.vrata.. ty me daly.. a konecne jsem se dostal k nalakovani korby delnika..
sem dnes konečně na pěškovy vymil podběhy a spodek co bylo bláto od předchozího majitele a učinil sem zavratné zjištění když vylezlo slunko cestou z práce= mám na tom dokonce i tonovaný okna
to All:njn,mám jednu cimru,garáž žádnou(jen jeden přístřešek),jednu půdičku a k tomu 6 aut a tak další 4 v nd.....někam to dávat musim...to co je v pokoji jsem nestihl ještě odvést na půdu a tak se to tu za poslední měsíc nějak nahromadilo
Já sem dnes taky výjimečně pracoval. Ubytoval sem na půdě Rapidí sedačky. Čekaj tam na montáž do auta (někdy v létě). Pak sem měnil termospínač větráku chladiče. Nakonec sem vyměňoval konektor u levý couvačky. Ulomil se mi jak kolem něho vyndavám a zandavám baterku.
Ja som dnes cestou do BA za 5 minut musel vymysliet na erku centralny stierac, ked sa mi pocas cesty v dazdi zlomil cap na vodicovom stieraci.... tak som ten odlomeny odmontoval a spolujazdcov stierac nastavil tak, aby stieral sklo pred vodicom.... no, celkom haluz