-> Turda: jen smirek 180 na sucho, 240 a 600 pod vodou a pak na dolesteni houbickou na nadobi tou hrubsi stranou s realem ;-) holt sem doma a vsechny tydle el pomocniky mam na chalupe
-> RON: asi joo....jde to všelijakými způsoby!!!! koukal sem na fotky těch kol, jak máš inzerát odkaz na RAJČE! mě se nezdá že by nějak extra lezli....
tak tady je v cely svy krase :-) dneska brouseni necelou hodku a pak si vyhrat kozenkou cca 2hodky, jezde prisit tu kozenku co je pres nejty a bude to ok
-> aDAm: ale princip je stejný. Taky tam mohli dát pevný spoj. Ale rezonovalo by to a dost. každý pevný spoj přenáší vybrace, chvění. Stejně tak držák od výfuku k převodovce.
-> Klubko_: já dřepím ve škle a ty si vesele pracuješ koukám, to se pak budu muset přijet podívat a hlavně svést s tím horským převodem to poletí jak o život
-> Klubko_: tie matky na bloku sa vykrúcať nezvýknú, jedine ten jeden vypušťák na vani....teraz je to utiahnuté, a do ďalšej výmeny oleja bude pokoj :) no a potom sa maximálne oškrú hrany, povrch matky sa nepoškodí....
-> Klubko_: hmm vibrace z výfuku jo, se ti přenášely po čem? po motoru? podle mě je tahle úprava držáku jen subjektivní pocit, ja to měl a změnu jsem nepozoroval. Pokud by byl výfuk držen kastli bylo by to něco jiného ale takto...
-> minno: jak tak vidim ty krasne nabarveny matky na motru, napada me kdys je barvil? Pred namontovanim nebo az po utazeni? Utahovanim musi jit barva dolu ne?
tak jako zdejsi lestici kanalu hlavy sem si vyzkousel, jaky to je opracovavat vnitrek kolinka na vyfuk. Zfrezoval sem hrany a vnitrek prejel smirk. kotoucem hrubosti 80