skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
prohledat
124201 příspěvků (zobrazeno 112601 až 112650) od 06.12.2007 do 13.05.2025, založil/a iDawe
-> Nwkt: Vole co to je za SPZ?
-> Mr.Lumpy: Mam dvě



-> Nwkt: ty jo... co já bych dal za pěknou garáž 

-> Zdeněk.: mě zase nějakej blb při couvání dal ťukanec dodveří takovej že nejdou zamknout 

Dnes som si urobil nové parkovisko pre draxter s výhladom na oceán
Tátoš má kde prezimovat



Tátoš má kde prezimovat


a ešte prišlo vyjadrenie na moju otázku
Pre stavbu vozidla S 120S do skupiny historických vozidiel platia dva
dokumenty:
- homologačný list podľa ktorého bolo vozidlo homologované FIA pre
automobilový šport - jedná sa o homologačné listy 1636 zo dňa
01.04.1972,
homologačný list 1674 zo dňa 01.06.1972 obidve vozidlá s objemom
motora 1172 ccm a homologačný list 1675 zo dňa 01.06.1972 pre vozidlo
s objemom motora 1289 ccm.
Príslušné vozidlo musí byť svojím prevedením v úplnom súlade s
homologačným listom.
- Súčasne pre športové povolené úpravy platí príloha "K", podľa ktorej
je možná úprava v príslušnej perióde (platí perióda "H") do je podľa
dátumu homologácie zaradené. Vo Vašom prípade je to perióda "H2 -
CT17".
Ďalšia podmienka je splnenie bezpečnostných predpisov daných
príslušnou periódou (príloha "K") s nasledovných vydaním Slovenského
športového preukazu, ktoré je podmienené otestovaním vozidla. V ďalším
krokom je vydanie medzinárodného technického preukazu historického
vozidla (postup je uvedený v ročenke SAMŠ v kapitole V. (A. Všeobecné
technické predpisy) bod 7.
Lenner Robert
predseda technického výboru SAMŠ
Pre stavbu vozidla S 120S do skupiny historických vozidiel platia dva
dokumenty:
- homologačný list podľa ktorého bolo vozidlo homologované FIA pre
automobilový šport - jedná sa o homologačné listy 1636 zo dňa
01.04.1972,
homologačný list 1674 zo dňa 01.06.1972 obidve vozidlá s objemom
motora 1172 ccm a homologačný list 1675 zo dňa 01.06.1972 pre vozidlo
s objemom motora 1289 ccm.
Príslušné vozidlo musí byť svojím prevedením v úplnom súlade s
homologačným listom.
- Súčasne pre športové povolené úpravy platí príloha "K", podľa ktorej
je možná úprava v príslušnej perióde (platí perióda "H") do je podľa
dátumu homologácie zaradené. Vo Vašom prípade je to perióda "H2 -
CT17".
Ďalšia podmienka je splnenie bezpečnostných predpisov daných
príslušnou periódou (príloha "K") s nasledovných vydaním Slovenského
športového preukazu, ktoré je podmienené otestovaním vozidla. V ďalším
krokom je vydanie medzinárodného technického preukazu historického
vozidla (postup je uvedený v ročenke SAMŠ v kapitole V. (A. Všeobecné
technické predpisy) bod 7.
Lenner Robert
predseda technického výboru SAMŠ
tak já udělal konečně úspěšně přepis auta a ani sem u toho nepotřeboval evidenčku jen na ně stačilo trošku křiknout..nejdřiv že barvu přepsat a výmaz čísla motoru musí udělat původní majitel ale jak na ně člověk zařve že ho serou tak to hned šlo s dědkem sem se asi pul hodiny na vratnici hadal kuli technicaku ze ho mam prepisovanej propiskou ale to tak udělali v aznp a to mě nevěřil tak sem na něj začal řvát dědula na 5 minut vodběh pak přiběhnul s přepsanym tehcničákem a už sem šel akorát v k vokýnku tam mě udělala novej malej techničák a značky, udělaj mě i novej velkej techničák,udělaj mě výmaz čísla i typu motoru a napíšou mě tam 781.136 asi....a když sem se vracel přes toho vrátnýho tak sem ho ještě zjebal že že je kretén ...jakto že to minule nešlo a ted že to de...žádný sraní stěma úřadama jinak bych neměl nic...bylo tam dalších asi 20 lidí a všichni se tlemili jak sem tomu dědkoj nadával

dneska se mi přetočil tachometr ve feldě přes 155 000km, bohužel nevím už pokolikáté
, pak jsem byl natankovat Natural 95, tak tankuju tankuju a pak si všimnu, že tam leju ten nejdražší benzín na pumpě
OMV CARERRA 100, aspoň jí dopřeju jednou něco lepšího a nakonec jsem zjistil, že mi někdo dal pěstí do víčka hrdla nádrže, takže je prohnutý a nejde otvírát...mám rád lidi, co mají takový zájem o mé auto



-> lukáš Prodl: vypada to perfektne, jsi sikovnej
tak sem se po práci vrhnul opět na rapidose zjistit proč chvíli maže a pak zas ne, od včerejška s novym motorem najel max 60km, a místo 4l oleje sem vypustil 5.5l oleje s benzínem, tak sem sundal vanu vše vyčistil a seřídil lpg, až bude čas dám jinou ac pumpu, a jináč už to na prdíky chodí jak vítr

-> maca: aha tk to potom jo, a budeš to umejvat nebo to tam necháš?
tak jelikoz sem neprispivam tak casto tak alespon obcas :-D zase a porad skrabu a v mezi case jsem si hral dneska s chladicem :-)
-> Gryzly: si to uži víckrát bych to už nechtel delat

-> lukáš Prodl:
celkoom pekné zvary
celkoom pekné zvary
-> Tichy Radek 02.11.08 15:30:14: Todle mě taky čeká.
-> suri: neboj vyhodim len spodok - veko je pekne rovne a otryskovanie si odlozim ;)
Apple STS Chvojkovice-Brod 02.11.08 23:00:24 napsal:
-> maca 01.11.08 12:14:51: co to vidim, jestli vidim správně, Prahy na černo? ale ne
jinač je to krásnýtak jsem to již koupil,klempíra mě potvrdil že jsou zdravé
-> maca 01.11.08 12:14:51: co to vidim, jestli vidim správně, Prahy na černo? ale ne


v sobotu jsem si přives auto od klempiře. ale nebil čas to nafotit
-> MOLSO: aspon nieco upotrebis aj sroby si mohol
-> suri: jasne
aj tesnenie pod veko 


-> MOLSO: membranu si dal z toho mojho?
-> MOLSO: sa máš čím chválit 

-> castrol: može byt dnes som vyberal aj cidlo tlaku oleja a aj holender bol tak zalepeny vazelinkou ze som neveril 

MOLSO 03.11.08 15:13:13 napsal: tretí valec pravdepodobne trošku žere olej anezerie nahodou vazelinu

Dnes mi to začalo ist na 3 (2?) valce
volnobeh 100 otáčok a traktoristická akcelerácia
Sviečky vyzerali takto 




MOLSO 02.11.08 19:41:50 napsal:
-> gabo00000: co si to dnes udelal ? tys to rozbil pyčo
ticho..udelal som si hlavu an HTP
-> suri: pilkou na zelezo
-> gabo00000: co si to dnes udelal ? tys to rozbil pyčo





-> suri: pilkou na zelezo

gabo00000 02.11.08 19:59:12 napsal:
btw ked to porovnavam s gemovou rozrezanou MPi hlavou tak je vino v jednom bode ze hruba steny je ovela vecsia takze sa da viac vyberat co pdola mna pri ventyli zmysel ma...uz len logicky je to najsirsia cast kanaliku v serii...asi an tom nieco bude..
mojko , lenze ja som tam mal 30mm kanal uz, ty mas 25ku
btw ked to porovnavam s gemovou rozrezanou MPi hlavou tak je vino v jednom bode ze hruba steny je ovela vecsia takze sa da viac vyberat co pdola mna pri ventyli zmysel ma...uz len logicky je to najsirsia cast kanaliku v serii...asi an tom nieco bude..
mojko , lenze ja som tam mal 30mm kanal uz, ty mas 25ku
-> Mr.Lumpy 02.11.08 21:02:35: jj je:)
Honza5 02.11.08 16:26:55 napsal: -> Klubko_: tady: web.daves.cz/index2.php?s
es_web=2&... d_lang=0&item=410to je ono! dik 

mierne som zrepasoval svoj zrazu objavený SEDR 136 (3223)
Nová membrána akceleračnej pumpy, základné nastavene, vyčistenie, vyrovnanie veka, nastavenie hladiny atd
zajtra skusim ci je pouzitelny 



já měl silně pracovní víkend, v sobotu ráno burza, pak honem do práce, kde čekal rapídek, motor ven a zahodit, novej celej poskládat, přetěsnit, nasrojit a hup do auta, Jarda110r mi pomoh se zástavbou lpg-času málo, a o pulnoci dom, neco popat a ráno dostrojit, navrčet, vyměnit náhon tacho-skvělej ojeb, a dnes v 6 večer hotovo, jen se cestou domu vyskyt problém-rozpuštěnej karbon přicpává sací koš , taže zejtra po práci vana dolu

-> Zdeněk.: No hledal sem signal DVB-T 

-> maca 01.11.08 12:14:51: co to vidim, jestli vidim správně, Prahy na černo? ale ne
jinač je to krásný

-> Matthes, záškodník z TechWebu: co má settopbox společnýho s notebookem?

Uchodil sem dva settopboxy. Jeden bez problemu a druhymu abych nasel signal tak sem musel pobihat po zahrade s notebukem a hledat rozumny signal 

-> maca: kostra je zalakovana
-> Pavel P..: to mě nenapadlo
