skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> palinator: to ale neplatí len pre tú vrtačku nie?
-> suri:
Tipuju, že je to spotřebič třídy 1. A když se ti rozžmoulá uzemnění a dojde k poruše izolace, zabije tě to.
Tipuju, že je to spotřebič třídy 1. A když se ti rozžmoulá uzemnění a dojde k poruše izolace, zabije tě to.
-> StepaNoFUN 10.12.20 17:39:16: Tátu jednou pěkně chytila a zachránil ho až děda, který přiběhl a vytáhl ji ze zdi. To jsem ještě nebyl na světě. 

-> MVM: Dobrá historie ta vrtačka. :-D Víš o tom, že se to už nesmí používat?
-> Tuner#2: Tohle je z Cayena Turbo. No kol je malo, bud dobry a nebo uplne rozstipany..
-> MVM 10.12.20 14:34:59: Když mě se tyhle moc nelíbí, nenašlo by se zadní z 997.2 GT3RS s centrální maticí? To bych si na zdi a nebo jako stolek dokázal představit



-> MVM: To se Turbí kola povalujou po škarpách? Asi jezdím po špatných silnicích. 

Mam tu už nějakej patek nějaký disky, tak po večerech kdyz se mi bude chtit udělám dva stolky. 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 09.12.20 21:40:04: Hele a nepřemýšlel jsi nad tím, že bys šel filosofovat o zdegenerovanosti virtu na Facebook, když ti tam lidi tak dobře naslouchají, zatímco tady se setkáváš jen s nepochopením?
-> kpt.Budha 09.12.20 09:15:48: nepochopil jsi to tak jak bylo myšleno...
Reagoval jsem zejména na tento příspěvek -> Tomaso435 07.12.20 15:37:05: , který prostě považuji za totální blbost od někoho, kdo ani ten FB ve finále nepoužívá.
Zároveň jsem tady napsal čtyři hlavní důvody: -> Tuner#2 - zrušená registrace 08.12.20 11:54:01:
To, že se diskuze postupně stočila jen k jednomu důvodu a ještě tady Syny opět předvedl své soudy a ví co já si myslím a co bych chtěl je fakt úsměvné... Tak nějak mě to znechutilo i cokoliv dál vysvětlovat, protože ty důvody jsem zde už ostatně napsal všechny v postu na který jsem dal link.
P.S.: Nějaké tipy Tě pošlu do SZ.

Reagoval jsem zejména na tento příspěvek -> Tomaso435 07.12.20 15:37:05: , který prostě považuji za totální blbost od někoho, kdo ani ten FB ve finále nepoužívá.
Zároveň jsem tady napsal čtyři hlavní důvody: -> Tuner#2 - zrušená registrace 08.12.20 11:54:01:
To, že se diskuze postupně stočila jen k jednomu důvodu a ještě tady Syny opět předvedl své soudy a ví co já si myslím a co bych chtěl je fakt úsměvné... Tak nějak mě to znechutilo i cokoliv dál vysvětlovat, protože ty důvody jsem zde už ostatně napsal všechny v postu na který jsem dal link.
P.S.: Nějaké tipy Tě pošlu do SZ.
-> dragon_cb_cz: trochu jinak, nevim do kdy Suzuki vyrabelo jeden model ve vic tovarnach, ted to maj vic sjednoceny, Vitary a S-Crossy se vyrabej v Madarsku, Swift, Ignisy, Jimny v Japonsku, dalsi nevim :)
-> U-Geen 09.12.20 14:00:26: Aha, já myslel, že sporty jsou exkluzivnější zboží. Trojkový jsou myslím jen japonský.
-> Venca.: takze turecka toyota je v pohode?




-> Venca.: nestezuju si (ani manzelka co ma druhyho Madara), narozdil od poslednich dvou rejzi vyrobenejch v Japonsku :-)
-> U-Geen 09.12.20 14:00:26: Nejhorší kombinace 

-> dragon_cb_cz: rejže vyrobená v Madarsku :-)
-> U-Geen 09.12.20 13:45:04: SSS2 je ale pravověrná rejže, ne?
-> Venca. 09.12.20 13:30:23: 
-> vhml 09.12.20 13:09:02: Vím. Jak píše -> darklord 09.12.20 13:23:27: , trochu rejpu
I když se dneska často JDM používá volně pro libovolného japonce, tak sensu stricto to znamená jen japonce vyrobeného pro domácí (japonský) trh.

-> vhml 09.12.20 13:09:02: Vím. Jak píše -> darklord 09.12.20 13:23:27: , trochu rejpu

-> Venca.: tj, jeste ze postupne prechazim na madarsko :-)
-> vhml: -> Luky: Ale japonský stroje stroje sem v podstatě patří, neb mají stejné vlastnosti jako původní škodovky - koroze, pořád s tim něco je a spousta úprav potřeba 

-> vhml: dragon podla mna narazal na vyznam skratky JDM, a do toho naozaj lavostranne auta nespadaju.
-> dragon_cb_cz 09.12.20 12:50:39: nějakýho japonce už doma mám
-> dragon_cb_cz: volant se dá většinou přendat doleva 

-> vhml 09.12.20 12:45:18: Zatoužil jsi po pravákovi, jo? 

-> dragon_cb_cz 09.12.20 12:20:56: řadím se spíše k níže zmíněnému JDM 

-> vhml: asi s havlíkem jsme říkali že by si tu zasloužila být sekce jdm-virt.cz
-> vhml: Tak teď už jen zbývá si koupit to Volvo, no 

Věci kolem škodovek už tu nesleduju asi tak 5 let 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 09.12.20 07:22:15: Jo, pochopil, ale ty jsi se zasekl v case. Pises, ze Virt je tvuj domov 20 let, tak si uvedom, kolik lidi melo pred 20ti lety skodovku (a starsi). Plno lidi to melo jako denni auto, stourali se v tom, jezdili s tim a tak vznikaly ruzny problemy, dotazy na vylepseni apod. Ani ja to nemel jinak a myslim, ze vetsina lidi zde taky. Jenze prave uz je to nejakej patek a dneska tu skodovku (a starsi) ma jen mizive procento z tech vsech lidi. Novi majitele uz vicemene moc nepribejvaji a ti co si ji nechali a maj to jako konicek dal, tak ti uz stejne resi jen zlomek toho co se resilo kolem tech aut driv a resi vicemene jen hodne specificky problemy. A presne podle toho to tady taky vypada. Jasne, reseni podle T2 by bylo, aby vsici takovi zrusili registraci a zustali tu jen ti skalni, ale tim by prave tohle forum prislo o to, cim je a o to, co si na nem (jak jsi si mohl i zde precist) mnoho lidi ceni. Takze pokud te to vadi, tak ti prece nikdo nebrani proste sekci OT vyndat ze sledovani a tim dost znacne vyfiltrovat to na co si tady stezujes. A nebo druha alternativa, ktera uz tu taky byla drive zminena - zaloz si vlastni web a tam dovol registraci jen tem co uznas za vhodne a je to...
Mozna tomu nebudes verit, ale i pres to, ze nemam skodovku a mam uz uplne jine starosti a zajmy nez pred 15ti lety, tak ty auta stale mam rad a treba se mi moc libilo sledovat Eidyho prestavbu. Ostatne asi jsem nebyl jedinej, vzhledem k poctu stran, ktere tam v prubehu prestavby u nej v karte pribylo.
Mozna tomu nebudes verit, ale i pres to, ze nemam skodovku a mam uz uplne jine starosti a zajmy nez pred 15ti lety, tak ty auta stale mam rad a treba se mi moc libilo sledovat Eidyho prestavbu. Ostatne asi jsem nebyl jedinej, vzhledem k poctu stran, ktere tam v prubehu prestavby u nej v karte pribylo.
-> Tuner#2: Já myslím, že jsem to pochopil. Ale byly tu stesky, že se tu řeší kde co, ale vlastní škodovku už tu doma nikdo nestaví, takže pokud to vadí...
Jinak pokud by mě někdo odkázal na fóra o vrchách či okruzích, byl bych vážně rád...neb třeba na Facebooku dané série nikdo neodpoví ani na přímo položený dotaz :-)
Jinak pokud by mě někdo odkázal na fóra o vrchách či okruzích, byl bych vážně rád...neb třeba na Facebooku dané série nikdo neodpoví ani na přímo položený dotaz :-)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 08.12.20 23:06:25: Já nevím, že ti to Volvo tak leží v žaludku. Stejně tak tady píše Vítek o Saabu, Jarda o Nivě a ve finále je tady právě o tom Volvu napsáno nejméně a ještě v tématech o jiných autech. Ale jestli rád provokuješ, tak v tom klidně pokračuj. Hlavně si pečlivě buduj armádu přikyvovačů, ať si udržíš tu svoji pravdu. Ta tvoje radost, když podle tvého soudu "vyhraješ", je až směšně dětinská.
-> kpt.Budha 09.12.20 08:39:01: taky jsi to nepochopil a Tvůj technický dotaz na desky není vůbec nic proti čemu se dá něco namítat. Naopak a sám jsem rád za rady i k novým autům rád.
-> kpt.Budha: A není to spíš výhoda? Z většiny webů, kde byly OT drsně potíraný, se stala fóra duchů. 1 - 2 příspěvky za celý den (pokud vůbec)...vidím to například na feliciafóru, kdybych tam teď chtěl řešit nějaký problém, který není rozebraný v historii, tak se z auta dřív stanou kasičky...
-> Tuner#2: Problém je, že tady člověk dostane odpověď vždycky, i když je mimo škodovky...nejsem schopen najít fóra, kde by byla nějaká rozumná diskuze třeba o závodech či o mém autě. Tady se vždycky dozvím všechno...ale pokud to tu lidem tak zásadně vadí... 

-> Syny 09.12.20 01:28:27: vůbec jsi nepochopil jak to myslím... Ale to se ostatně děje pořád 

-> Tuner#2: Tak to cos zmínil, je vše v sekci "off-topic", stejně jako ženský, tuning domu, focení atd. Co bys tam čekal? Pokud tě to tak vadí a štve, tak vždyť si v nastavení můžeš v té sekci vypnout sledování a upozorňování na nečtený. Pravda, zrovna tohle téma je v sekci "škodovky", ale to už jsem před hodně dávnou dobou navrhoval taky přesunout do off-topicu, protože se i sem přidávají věci, co se škodovkama nesouvisí. Ani vlastně nevim na čem tenkrát ten přesun ztroskotal - myslím že na tom, že se nakonec hodně lidí shodlo na tom, že jim to OT v tomhle tématu nevadí a je to už tak nějak historicky zažitý.
-> růža 08.12.20 12:52:18: poslední odstavec beru a člověka potěší, že to nedělal úplně zbytečně
-> Kilián 08.12.20 14:03:36: já si to úplně nemyslím a záleží jaké skupiny si vybereš a jak si nastavíš sledování. Za sebe můžu dneska s klidným svědomím říct, že ač virt je pro mě domovem přes 20 let, tak bohužel na tom FB to z hlediska těch věcí co jsem vyjmenoval je to pro našince podstaně zajímavější (fotky, lidé, informace)... Tady se až na vyjímky neřeší nic jiného než "korona a Volvo" a to je na míle daleko té podstatě stránek. Čest vyjímkám, protože i tady člověk najde lidi co umí poradit s lakováním, technikou a to i na nová auta, ale to jádro a to nadšení pro škodovky tady úplně chybí.

-> Kilián 08.12.20 14:03:36: já si to úplně nemyslím a záleží jaké skupiny si vybereš a jak si nastavíš sledování. Za sebe můžu dneska s klidným svědomím říct, že ač virt je pro mě domovem přes 20 let, tak bohužel na tom FB to z hlediska těch věcí co jsem vyjmenoval je to pro našince podstaně zajímavější (fotky, lidé, informace)... Tady se až na vyjímky neřeší nic jiného než "korona a Volvo" a to je na míle daleko té podstatě stránek. Čest vyjímkám, protože i tady člověk najde lidi co umí poradit s lakováním, technikou a to i na nová auta, ale to jádro a to nadšení pro škodovky tady úplně chybí.

-> palinator: 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: -> Bukaj:
To je expanzní smyčka.
To je expanzní smyčka.

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Taky řešení. Já bych sice radši vyšmikl ten kousek nerezového plechu (x2), ale sto lidí, sto chutí 

-> Tuner#2: no jsme v nějakých společně. Vidím tam občas Tvoje příspěvky.
FB je samozřejmě rychlé informační medium. Proto je tam v současnosti i víc informací, fotek atd...
Ale jde to více do extrémů, vícero kvalitních příspěvků x vícero nudných, trapných a samolibých příspěvků.
Virt je prostě oproti tomu klasika, která nejde ani v jednom směru tolik do extremu. Taková konzervativnější platforma.
FB je samozřejmě rychlé informační medium. Proto je tam v současnosti i víc informací, fotek atd...
Ale jde to více do extrémů, vícero kvalitních příspěvků x vícero nudných, trapných a samolibých příspěvků.
Virt je prostě oproti tomu klasika, která nejde ani v jednom směru tolik do extremu. Taková konzervativnější platforma.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 08.12.20 11:54:01: bych se trochu ohradil k poslednímu odstavci.
Například, když si sem vložil foto knihy Historie motorů, tak jsem se o to hned začal zajímat.
Sice jsem na to nijak nereagoval, ale určitě jsem za ten odkaz rád.
Ale klidně příště napíšu aspoň díky, zajímavý typ
Například, když si sem vložil foto knihy Historie motorů, tak jsem se o to hned začal zajímat.
Sice jsem na to nijak nereagoval, ale určitě jsem za ten odkaz rád.
Ale klidně příště napíšu aspoň díky, zajímavý typ

-> Kilián 08.12.20 08:37:37: asi záleží na skupinách, které si vybereš...
Já jsem ve skupinách, kde se děje např. toto:
- senzační fotky prototypů a nebo za závodů, které i přes svůj archiv neznám
- chodí tam řada osobností co jezdila jak s továrnou, tak soukromě. Nejčastěji např. Vláďa Berger, Mrkvan, atd.
- ohledně rad to taky není problém, problém je tam něco dohledat, ale za to může princip facebooku.
- když jsem tam vložil fotky knížek, mělo to ohlas, ptal se i člověk, který dělá pro FOX limitky kde sežene. Tady úplně mrtvo, že si říkám, zda to má smysl sem ještě něco dávat...
Já jsem ve skupinách, kde se děje např. toto:
- senzační fotky prototypů a nebo za závodů, které i přes svůj archiv neznám
- chodí tam řada osobností co jezdila jak s továrnou, tak soukromě. Nejčastěji např. Vláďa Berger, Mrkvan, atd.
- ohledně rad to taky není problém, problém je tam něco dohledat, ale za to může princip facebooku.
- když jsem tam vložil fotky knížek, mělo to ohlas, ptal se i člověk, který dělá pro FOX limitky kde sežene. Tady úplně mrtvo, že si říkám, zda to má smysl sem ještě něco dávat...
-> Borderer: Minimálně tu funguje jistá korelace mezi slušností dotazu a slušností odpovědi - tzn pokud se někdo zeptá na blbost, ale slušně, tak je mi třeba vysvětleno, že je to blbost, ale taky v klidu.
Na Fcb (a netýká se to zdaleka jen škodovek) funguje jakýsi podivný stádní princip, kde ten kdo si pod určitý typ prodejních příspěvků nepřisadí poznámkou typu "máš tam nulu navíc" jako by nebyl a čím méně o tom lidi ví, tím hlasitěji různé "šablonovité" komentáře přidávají. A netýká se to zdaleka jen škodovek - v cykloskupinách je to snad ještě horší.
Na Fcb (a netýká se to zdaleka jen škodovek) funguje jakýsi podivný stádní princip, kde ten kdo si pod určitý typ prodejních příspěvků nepřisadí poznámkou typu "máš tam nulu navíc" jako by nebyl a čím méně o tom lidi ví, tím hlasitěji různé "šablonovité" komentáře přidávají. A netýká se to zdaleka jen škodovek - v cykloskupinách je to snad ještě horší.
-> Kilián: Hlavně na virtu pořád převládá snaha poradit. I to i na "pitomý dotazy" - kdy pro znalého je to triviální, ale pro neznalého je to ježek v kleci. Na FCB jsou převážně kecalové. Na dotaz, který nemohl končit odpovědí "vybitá baterka, žlutej drát ke startéru" mi tam nikdo nikdy neodpověděl. Zato když se tam někdo ptá na nějakou kravinu, blbce z něj umí udělat dokonale...
-> Kilián 08.12.20 08:37:37: ja mam fb jen abych sledoval nejake dalkove cesty autama, jinak tam temer nic neresim...

-> Tuner#2 - zrušená registrace 07.12.20 16:09:04: no já jsem v podobném počtu skupin
A zrovna v neděli večer po jejich shlédnutí, jsem si říkal, jak jsem rád za virt.
Tady jsou alespon "normální lidi". To co se někdy objevuje za exoty na tom fb to není možný
A zrovna v neděli večer po jejich shlédnutí, jsem si říkal, jak jsem rád za virt.
Tady jsou alespon "normální lidi". To co se někdy objevuje za exoty na tom fb to není možný